Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 3 na konzolích pouze v rozlišení 720p při 30 snímcích za vteřinu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc bych nepoužíval výraz pouze. 1280x720 30fps je na konzolích nadprůměr. Je spousta her co těch 30fps neudržej a hry co jedou jen v 1024x600 taky nejsou vyjímkou.

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt nevim, proč si každej myslí, že z konzole vyždíme víc. Co sak*a chcete? Aby ste na konzoli za 5000Kč mohli simulovat rozpínání vesmíru nebo co? :D

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Přesně konzole jsou úplně na hov**. At si to užijí aspoň na 30FPS jen v HD. No dovedu si představit že mám 1080p TV a ted na tom hrát Battlefield 3 jen na HD 720p to musí být teda pocuc :D

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 pujc si nekdy PS3 s nejakou dobrou hrou ... :wink:

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 @Lada-1: a co zjistim? ze kdyz uz hraju nektere hry na televizi ze budu mit horsi vizualni vjem? :}}} Jedine proc ps3 nekomu zavidim je GT5 ale i na pc je spoustu dobrych auto titulu. Takze si uzivej svou nadhernou vizualni stranku z konzole ja si nastavim fhd vysoke AF a AA a uziju si to teda vice. :lol:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak na PS3 to muzou vyzdimat neskutecne. Staci se podivat na exkluzivni tituly pro PS3, ale to chce umet hard coding a ne programovat style CTRL+C CTRL+V.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
21. 6. 2011 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Ano, můžeš "optimalizovat," ale pak to nikdy nenaprogramuješ dostatečně obecně, ale jen jako "odrb." Přitom právě tohle je překážkou pro hry s opravdu volným pohybem. Druhá varianta je optimalizace samotného algoritmu, ale dnes se už nepíše rok 1990, kdy algoritmy her byly ještě relativně jednoduché a i ty hry samotné byly násobně menší. Navíc moderní kompilery jsou dnes vcelku efektivní a nemyslím, že "ruční" optimalizace přinese hmatatelný efekt..

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Určitě by to přineslo za určitých okolností hmatatelný efekt, ale poměr cena/výkon by to trochu někde jinde než přes kompilátor :D

artur
artur
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Lada-1]pujc si nekdy PS3 s nejakou dobrou hrou ... :wink:[/quote]

nevím jak jiní ale ja vezmu PS3 a její "sestřenky konzole" do ruky jen na souteži "hod spotřební elektronikou do dálky" jinak me tenhle "šrot" nesmí do rukou. Samozřejme je to jen muj osobní nazor a nikomu ho nevnucuju jen ho tady "říkám"

Endyamon
Endyamon
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@artur [quote]Oproti tomu největší konkurent BF3 – Modern Warfare 3[/quote]

dobrej ftipek ... :lol: jooj po praci dobre padlo

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Naopak PC verze poběží v 60 snímích[/quote]
ase hra, která nepodporuje 120fps? Přitom to je pak mnohem plynulejší.

xzamer
xzamer
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 18:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem to říkal že konzole jsou 50000 let za opicema. :D

biocide
biocide
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xzamer No já osobně mám doma i PS3 a Gran turismo je sice hezká simulace a encyklopedie aut, ale tím to končí. Grafika nic moc a načítací doby mě tolik otrávili, že jsem to po několika hodinách střelil na aukru. :evil:

Heklis
Heklis
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych ale docela chtel hrat Gran Turismo 5,proto nemam nic proti konzolim (ps3) prehravac BR a gran turisma a par inklusivek dobrej...jinak chudaci vyvojari myslim ze uz je to ani nemuze bavit se tak uskromnovat, ale vidina vydelku je nastesti zene vpred

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
21. 6. 2011 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nalijme si čistého vína - stejně to bude největších bitvách plných výbuchů a nepřátel klesat ke 20ti fps. Stačí mi když jsem viděl benchmark Crysis 2, kde to šlo v některých situacích i pod 20. Na těchto konzolích už lze málo her udržet na konstatních 30 fps.
Jinak rozdíl mezi 30 a 60 fps na konzolích jde málo poznat, vzhledem k tomu, že analogové páčky jsou mnohem pomalejší než pohyb myši. Ovšem na PC je rozdíl mezi 30 a 60 fps samozřejmě značný. Ta rychlost je někde jinde. Hrát PC FPS hru na 30, natož v multiplayeru, tak toho člověk moc nedá.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 02:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL Přesně. To jak tu padalo o GT5 tak to je taky jediná hra co jim závidím ,ale máme NFS Shift ne? NFS má i lepší zvuky motorů, atd. :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kopnutí do rozkroku. Jenže tady jsme na pctuning webu a většina je tu technicky inteligentních. Tudíž nikoho nepřekvapí, že TV (a to i veliká) dokáže tohle mizerný rozlišení konzolí celkem solidně zamaskovat a i samotná hra díky různým postprocesům různě ojebává oči. Docela bych se nedivil, kdyby většina majitelů konzolí chrochtalo blahem, jak ty hry skvěle vypadají když se připojí k FullHD TV přes HDMI kábl, páč tak je to nejlepší, ale v podstatě netuší, že konzole zdaleka nevyužívá plného potenciálu TV.

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je videt, ze konzolisti sou kojeni marketingem svych "domovskych firem" proste si koupili spickovy moderni stroj ktery jim nabizi realisticky herni zazitek a pak je nejakej vyvojar chce sidit ze jim naprogramuje hru co nevyuziva jejich konzoli naplno nebot si to nemuzou pustit ve fullHD :lol:

The_Ball
The_Ball
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mroyko holt si konečně konzolisti KONEČNĚ počínaje BF3 začnou uvědomovat, že ta jejich vychvalovaná konzole půjde víc a víc do kopru a že jen kvůli nim máme furt tak ojebané hry, aby jim to běhalo aspoň těch 30FPS s ořezanými detaily. techdema novýho cryenginu mně sráželi do kolen a pak vyjde něco jako crisis2, hnus co běhá i na konzolích, ale stašímu bráchovy nelíže ani paty. Ať už procitnout ti co střílejí na gamepadu, pojďte si dát duel.. a kupte si už radši KOMPA!!!

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball [img]http://img.chan4chan.com/img/2009-04-21/1240264797347.gif[/img]

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@The_Ball kompa jiste, ale pak se budes divit, ze ti neco nejde, hledat na netu jak to rozchodit ... Nehlede na to, ze za 2 roky uz nebudes hrat na max novou hru ...
Ojebane hry nemas na PC kvuli konzolim, ale kvuli warezu :!: Proc by vyvojari makali na necem , co si nekdo pak ukradne, ze :lol:

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
22. 6. 2011 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz viac krat som tu cital o tom ze na konzolach neexistuje warez a podobne... nemam sice konzolu ale par kamosov okolo mna ju ma.. a vsetci z nich si hry stahuju z netu.. cize aspon v mojom okoli funguje warez i na konzolach, a to uz nehovorim o tom ze vam ju hned v predajni ak prisposobia na tieto zalezitosti :wink:

Reklama
Reklama