Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 3 pravděpodobně nebude na Steamu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedaj to na Steam. Jakej smysl by pak měl ten jejich slavnej Origin.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už by ale mohli zveřejnit doporučené sestavy :confused:

jimm
jimm
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 mam dvoujádro a HD5770 a nemám strach že by mi to s rozumně nastavenýma detailama nešlo...

bounty[cz]
bounty[cz]
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však jistě, konkurence je zdravá a jsme rádi, že existuje (že ano), ale už mě vážně nebaví, mít XX distribučních platforem, na tamtu hru Uplay, na tuhle Gamer for Windows LIVE, na tuhle Origin(EADM) a na ostatní Steam. Chci mít jen jednu! (a inklinuji k poslední uvedené možnosti)

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bounty[cz] Navíc dle popisu níže (xeq) to bude absolutně idiotsky vyřešené. GfWLIVE je mor, to nechci ani vidět, hlášky o tom, že nelze hru za nemalý peníz koupenou hrát online protože "Služba není ve vašem regionu podporována" mě rozpalujou k*revsky do běla a nějaké nesmyslné webové rozhraní pro BF3, po tom jsem fakt celé roky toužil :roll: :confused:

Steam není ideální, ale je přehledný, zažitý a mám v něm 99% všech her včetně těch, které jsem tam přidal externě. Poslední dobou mám pocit, že herní studia dělají vše pro to, aby alespoň něčím nasrala hráče, kteří jinak vcelku bez okolků chtějí hru koupit..

Fred2486
Fred2486
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jupiiiiiiiiiiiiiii :lol: To jsem rad ja sice hraju COD ale chci prejit na BF a nebo hrat oboji protoze me zajima jak dopadne MW3 s makarovem :lol: ale zacnu s BF tuhle jsem o hral u kamose a je lepsi vic detailnejsi :wink:

Jirka76
Jirka76
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
6. 8. 2011 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a jake jsou teda ty omezeni :?:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spíš je důležitá otázka zda-li to bude vyžadovat Origin. Pakliže v jakékoliv formě ano, tak bye, bye BF3 - žádnej další program po Steamu a Capsuly už instalovat nebudu ani za zlatý prase...

Pokud bude ale "jen" absentovat Steam, tak to ještě relativně jde...

xeq
xeq
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Tak to ta musim sklamat.
BF3 Pojde LEN cez origin, aj ked ho kupis napr cez D2D, musis mat origin.
Cele to bude fungovat takto:

1.)Hru si nainstalujes a ztiahnes cez origin.
2.)Spustit ale hru cez origin nemozes. 3.)Musis ist na web, na battlelog. Prihlasit sa (ale len cez podporovany browser) Stiahne sa ti plugin do web browseru, ktory spolupracuje s originom beziacom v pozadi.
4.) Na samotnej stranke cez web browser si vyberes Singleplayer, multiplayer alebo co op.
5.) v pripade mp ides do server browseru (tiez cez internetovy browser) vyberes si server a na pozadi sa ti spusti bf cez origin a priamo sa do hry dostanes az na samotny server.

Tj zhrniem to, v hre nieje absolutne ziadne menu, spustanie len cisto cez battlelog, aj singleplayer cez battlelog a cez browser internetovy.
Viem to lebo takto fungovala alpha ktoru som hral. A developer z dice na twitteri potvrdil ze takto a len takto bude fungovat pc verzia. Proste BF3 je hlboko integrovane do weboveho rozhrania battlelogu a ziadne ingame menu a browser nebude.

Tymto odpada aj moznost battlefieldu na steame.

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xeq wot? a nevies ako to bude s normal krabicovkou? neni sanca zeby som instaloval taky odpad ako origin len aby som si to zahral... a spustanie cez browser? to co je? sak to je DRM nie? ved ked nebudem mat internet tak mi nepojde battlelog = nespustim hru? (napr ked chcem hrat len singl) ?????? co to je za somarinu? som si nemyslel ze v EA padli na hlavu az tak tazko

xeq
xeq
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xeq @Nerboard: Takisto. Uplne kazda verzia bude fungovat takto, len namiesto stahovania dat do originu budes mat tie data na dvd. Alebo to vyriesia uplne jednoducho a v krabici bude len cdkey.
Bez originu a bez battlelogu bf ani nespustis.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xeq @xeq: tak na to mam jedine slovni spojeni HOLY SH1T! :roll:

Nerboard
Nerboard
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xeq @xeq: tak este uvidim ako to bude. mozno to zmenia alebo co ja viem. pripadne nejaky patch ale ak to tak ma byt definitivne tak zrusim predobjednavku. taketo kktiny robit so zakaznikmi. ved to je cisty o*eb. nespustis hru bez internetu. a navyse instalovat dalsi trapny soft na ktorom ani niesu ziadne hry a je to zabugovane cele pomale, neintiutivne a hlavne predrazene jak hovado. nakakat im. dufam ze sa strhne flame na forach alebo co nech to premyslia :D

Sičák
Sičák
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mne je teda jedno či bude alebo nebude na steame, aj tak si kúpim asi krabicovú verziu...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za info :) Tím pádem se žádný BF kupovat u mě nebude - žádný mumbojumbo rituální tanečky před spouštěním provádět nebudu :roll:

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Je fakt že to není špatný přístup. Pořádný bojkot by je mohl přivést k rozumu. Akorát je možné, že se o to dost lidí nezajímá. I když, kdo už má předobjednávku, bude podle mně novinky sledovat...

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @koutlosh: no ja to vidim tak ze zustavam u csska a prechod na bf3 se rusi... Nebudu stelovat hru v nejakem prohlizeci a pouzivat priblby origin jen proto ze EA chce mit vlastni kanal kde nemusi platit poplatky. Proc mam pocit ze se vse jen kazi? nebo to se clovek vyvine casem v tvora ktery nema rad toliko novych a podle me hlavne hloupych veci?

xeq
xeq
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @koutlosh: To su len silne reci aj tak si to kazdy kupi aj keby sa to spustalo cez mixer. To su len silne reci, bojkot grupy a potom to aj tak kazdy bude hrat :D:D
Ja osobne som tiez z toho rozcarovany a nechcem to tak ale nic s tym nenarobim, uz to urcite neprerobia. A na bf3 cakam od 2005 roku kedy vyslo bf2 takze to kupim tak ci tak... Aj ked to zdaleka nebude dosahovat kvalit hratelnosti 6 rocnej hry...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Broxik: Nevím, jestli bych přechod zrušil, ale vzhledem k tomu, že ač u spousty jiných limitován nejsem, zrovna pro BF3 si budu muset pořídit nové železo, tak to nebude jen náklad na hru, rozhodně se do toho při tomhle stavu nepoženu...

koutlosh
koutlosh
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @xeq: Asi máš pravdu. A přiznám se, že radši ten mixér, než to cos tam popsal ;)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
6. 8. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @xeq: Ako sa to vezme. DA+ME su jedine hry od EA, co si kupim aj keby sa distribuovali i cez mixer, pretoze su to moje srdcovky.

No napriklad Crysis 2 som chcel po DX11 patchi kupit ako "technologicke demo", samozrejme zo Steamu. Kedze ho stiahli, usetrili mi 50 teuero. :-) EA tym rozhodne trati, ich blbost. :-P

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 04:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je jen dobre, ze BF3 nebude na Steamu, protoze Steam je pekne svinstvo. Horsi vec je ale ta, ze on nebude na Steamu jen proto, aby mohl byt zavisly na svinstvu jeste vetsim. :o(

Mirek1
Mirek1
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mysel_1]Je jen dobre, ze BF3 nebude na Steamu, protoze Steam je pekne svinstvo. Horsi vec je ale ta, ze on nebude na Steamu jen proto, aby mohl byt zavisly na svinstvu jeste vetsim. :o([/quote]
Ty si byl hodně dlouho zavřenej,že..řekni jedinou negativní věc na Steam.S tím,že meleš,že je to svinstvo.Definuj slovo svinstvo.Až tě pustí/z bohnic/tak řekni.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek1 Jednu negativni vec: Ac zcela nepotrebna, je to mandatorni aplikace, ktera Vam znemoznuje se zakoupenou hrou delat to, na co ma kazdy vlastnik licence pravo. Mam takovy dojem, ze jste byl nekde hodne dlouho zavreny Vy. :o))))
Steam je prosne nezadouci svinstvo. Nic jineho.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:wink:

iran
iran
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim co furt resite ja mam jak hry na steamu tak na originu a napriklad Moh, BBC2 ani ME2 nemusi mit vubec origin na rozdil od steamu spustenej, pouze se pres nej hra nainstalovala. Nicmene ikdyby musel bezet tak je mi to uplne ujedno PC to utahne a neni urcite vic zabugovany nez widle samy o sobe

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedávno jsem se tady rozohnil nad demencí vlastnění mnoha programů na icq,skype,irc,msn,twitter ap. a jak koukám tak se nám po zamořování steamem a ms live začíná i v herní branži "blýskat na lepší časy" :lol: Nicméně již od doby počátku těchto "DRM" ochran jsem se slzou v oku zatlačil naději na koupi Empire, Shogun 2, W40k DW2 ap. skvělých titulů, které ovšem mají steam nebo live. Děkuji ale nic mě nedonutí instalovat další rezidentní štěnici do mého počítače (či si zahrát na zahrádce bez připojení k internetu) :!: Chvilku jsem byl i na vážkách, zda-li sem tam nějakou tu hru na steamu nekoupit (přeci jen tituly to byly dobré a lákavé), jenže tu pohřbil samotný steam kurzem 1dolar = 1euro :!:
Vážení vydavatelé her Vaše ceny a politika prodeje mě vážně štve, tudíž si od Vás nic nekoupím. Raději nakoupím pár knih, dokud jsou ještě levné, bez licence, že kniha není vlastně moje a nemůžu si s ní třeba vytřít pozadí, bez vlastnění speciálního šifrovacího klíče enigma,bez registrace online a bez povinného připojení k vydavateli pokaždé, když knihu otevřu :roll:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zspasitel Tak za první onen mítus 1dolar=1euro je blbost. Cena v dolarech je bez daně (v USA se neplatí DPH jak ji známe v Evropě), cena v Eurech je s daňí a jsou započteny vyšší náklady za provoz lokálních Evropských servrů.
Za další Shogun2 a další si v klidu zahraješ i bez netu, pouze hru musíš nainstalovat/registrovat přes Steam.
Pokud ti digitální distribuce nevyhovuje tak hold smůla, je to vývoj, postupně všechny hry budou propojeny s nějakou online službou.
A za poslední raději si pojďme všichni koupit ty knihy, než přiblblé hry, nebo z nás bude národ idiotů.

ave
ave
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi "Pokud ti digitální distribuce nevyhovuje tak hold smůla, je to vývoj, postupně všechny hry budou propojeny s nějakou online službou."

nesouhlasím,
ano většina lidí to tak bude vnímat a ono to tam směruje, ale nesouhlasím že tam budou všechny hry, existují malé nezávislé studia kde některé mají opravdu kvalitní hry, ale na komerčních webech o nich neuslišíte...

"A za poslední raději si pojďme všichni koupit ty knihy, než přiblblé hry, nebo z nás bude národ idiotů."
Knihy jsou jasná věc...
ale zase mi vadí ten pohled na věc že hry jsou přiblblé...
hry v dnešní době takové jsou, to ano, a to proto že jsou plytké a politicky korektní, nemaj žádne téma k zamyšlení a žádne hádanky k myšlení, nicméně jak jsem psal nahoře existují i málo známe dnešní hry a existují i staré které ty dněšní téměř všechny převyšují několikanásobně.

takže pokud by byla poslední věta formulována jako "...než ty dnešní přiblblé komerční hry....." tak bych s tebou souhlasil bez okolků :)

já jen chci říct že pod všema těma komerčníma sračkama pořád existují hry (a lidé) kteří tvoří věci které stojí za to, je těžké je dohledat ale jde to...

BTW: abych nebyl úplně OT :)
BF3 pokud bude "omezena" tak jak se tu psalo tak asi "padne" a legendou se nestane, jo ono se chvilku bude hrát ale jádro a komunitu utvářejí lidé jenž upravujou, nebo tvoří mapy, zakládaj a provozujou servr(y), modifikace atd...

proč myslíte že je CS "nesmrtelné"? ;)

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi dobra dph bych bral ovsem vyssi naklady na provoz eu serveru? co to je za blbost? to jako pronajem serverovny je v us levnejsi? vcetne HW? Nebo co ti mate na mysli? Nebo mate na mysli ze tady musi platit v eurecha dolary by na to nestacili? Nemuzu si pomoct ale prijde mi to tak trosku jako poplatek od banky za prichozi penize :roll:

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 01:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @ave: nejen CS, ale třeba i Enemy Teritory - zadarmo, staré spoustu let a stále se hraje, stále je spousta servrů. Podobně ale i třeba Quake3, UT. Prostě legendy se stali díky dedikovaným servrům a možnosti jednoduché tvorby map, skinů, modifikací.
Ale hold na to se už nějak nehraje, vše je uzavřené, vázané na nějaký účet...a bude hůř, toť realita

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @Broxik: V Evropě se přešlo na Euro mimo jiné proto, že může být v ceně již započítaná daň, když se platilo v dolarech musel se následně podle země k ceně přičítat daň. Takhle je prostě jednotná cena pro celou Evropu.

Karliczek
Karliczek
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Steam, Origin, EA Download Manager furt něco do prdele akorád to zasíra počítač :x :x

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 00:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nebude na steame, bude na sharerapide :lol:

Reklama
Reklama