
Bethesda: Na grafice záleží a kdo tvrdí opak, ten jednoduše lže
Na grafice u videoher podle Petera Hinese naopak sakra záleží. A kdo tvrdí opak je pokrytec.
Častokrát se můžete setkat s názory, podle kterých na velikosti či vzhledu nezáleží, nebo s tím, že u videoher není kvalitní grafika až tolik potřeba. Slavný vývojářský tým Bethesda Softworks, který stojí za kultovní RPG sérií The Elder Scrolls, má ale názor zcela opačný.
V podcastu pro americký oficiální Xbox 360 magazín, šéf marketingu studia, Peter Hines, řekl, že už mu to všechno pokrytectví leze na nervy, přičemž uvedl: „Je tu hodně lidí, kteří tvrdí, že na grafice nezáleží. Těm tak většinou odpovídám – lžete“.
Na grafice podle Hinese zkrátka hodně záleží a to nejen proto, že hra se pak podstatně lépe prodává. „Člověk se podívá na screenshot (obrázek ze hry) a hned si řekne: „To vypadá skvěle“ nebo „Nemám zájem“. Musíte udělat něco, co lidi zaujme na první pohled. Pak k nim budete mít mnohem snazší cestu.“
Se Skyrim se studio prý snaží o to, aby se hráč do virtuálního světa ponořil tak jak jen to bude možné. A dále zmínil, proč studio v reklamách na Fallout 3 ukazovalo výhradně akci a ne RPG prvky – „Musíte ukázat to, co dobře vypadá. Co lidí chtějí“. Je evidentní, že Peter Hines celou situaci vidí optikou šéfa marketignu.
A co vy, milí čtenáři PCTuningu, stále si myslíte, že na grafice až tolik nezáleží?
