Zpět na článek

Diskuze: Co říkáte na nové GeForce RTX 4070, přijde vám cena přijatelná? #ANKETA

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 4. 2023 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako ta karta je super. Akorát to měla být 4060ti za 12 až 13k.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
23. 4. 2023 15:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no po tom co som kupil len za 12580czk 3 mesacnu rx 6950 asus tuf oc , som sa zbavil rx6800 za 9730czk. ci stal upgrade za to je tazko povedat. karta v defaulte zere 345wattov, 3d mark time spy 22.700 bodov.
urobil som undervolt z 1,2 na 1,12 , viac stabilna nieje. dal som powerlimit -10% dostala 21 200 bodov a brala 265wattov power limit - 15% 20860bodov a 245wattov. tu vidno ako su rx 6950 vyhnane uplne na kost zbytocne na maximum. o 100watov menej a rozdiel vykonu nieje ani 10% a to je chore. oproti tomu rx 6800 mala pri 200w 17.000 bodov . takze 6950 pri podvoltovani a -15% limite je o 29% rychlejsia, a pri defaulte 34% rychlejsia ,ale rozdiel v cene (v obchode) , je ovela vetsi.
vyzera to , ze ju dobre predam dalej amd fandovi a kupim za to rx 4070, lebo pri defaulte pc spolu byhrieva strasne izbu. uz s limitom je to stale este dost tepla cele pc dokopy. ked podvoltujem 4070 pridem na nejakych 150-160w

ps este som skusil pri uv dat -20% power limit vykon klesol len o 200 bodov na 20600 a spotreba 230wattow a gpu takt bol okolo 2250. tato karta nema teda zmysel ju pouzivat ju ako inak ako podvoltovanu a s limitom -20% uspora 115wattov ,co je o 50% menej spotreba a vykon len o 10% nizsi

kychtaxx
kychtaxx
Level 8 Level 8
24. 4. 2023 18:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @mhmiro určitě ji (4070) kup, pomůžeš dobrým lidem :-D
škoda, že není odemklá na vyšší TDP. Myslím, že by to hravě zvládla. Takhle budu někdy na podzim uvažovat spíš o 4070Ti nebo 4080. S undevoltingem si budu taky určitě ještě ladit. Ted mám Gigabyte OC Gaming 3070 undervolting a teploty se nedostanou přes 65, takt 1890MHz, paměti na 8000MHz. Default byl na ní 1980Mhz, pameti 7000, teplota šplhala přes 80 a větráky řvaly. Fakt těch nekolik procent výkonu oželím rovněž za ticho a skoro 20 stupnu nižší teplotu. O spotřebě ani nemluvě - 260W vs do 200W. Držím palce. Hlavně at je spokojenost.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kychtaxx @kychtaxx na co by mala byt na vyssie tdp? staci podvoltovat a mas poriesene. mama rx6950 a to je vyhrevne teleso i po extremnom podtaktovani a podvoltovani. 6950 boli uplne zbytocne karty ako i 6900xt. kludne mohli ostat pri rx 6800 a 6800xt

kychtax
kychtax
Level 1 Level 1
24. 4. 2023 21:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kychtaxx @mhmiro já uz amd karty neřeším, pro mne jediny důvod jejich existence je, aby neměla zelená monopol. Měl jsem kdysi dvě karty amd, už je to dele a obě skončily v kontejneru s elektroodpadem. Po nějaké době přestalo fungovat Už gpu od červených bych si proto neporidil. :-( opravdu, toto není žádný joke. Jedná byla 3870. Tu druhou už si typ nepamatuji. Vlastně jsem měl možná 3, ještě za dob Ati.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 4. 2023 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kychtaxx @kychtax tak to by sis ji mel nekde aspon pucit, protoze mam doma nekolik grafik Nvidia i AMD a dokud bych ti nerekl co v kompu je a nevidel bys ovladace nepoznas kde je ktera..

roman2277
roman2277
Level 23 Level 23
21. 4. 2023 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakakoliv GK s mene nez 16GB VRAM je k nicemu.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 18:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roman2277 @roman2277 Je to tak, lidi to ve velkém vyhazují z oken na ulici. Jsem šel jednou takhle zase ven, a brodím se hromadama 6GB, 8GB, 10GB, 11GB a 12GB karet.

Zlevnily RAMky, takže lidi nakoupili do počítačů 32GB kity a mastí hry na integrovaných grafikách. 16 GB pro systém, 16 GB pro grafiku, a člověk může mít v podstatě grafiku se 16 GB RAM za devět stovek. A za grafiku s 16 GB paměti by přitom vyplázli dvanáct tisíc.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
27. 4. 2023 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roman2277 @roman2277 v dnesni dobe na hrani v 1440p a vyssim naprosto v tomto souhlasim.. CHudaci lidi s RTX 3080 10GB, ti si dneska v modernich hrach ani neskrtnou, nejvetsi FAIL a vysmech majitelum RTX 3080 10GB je kap RTX 3060 12GB :) Jako Nvidia ma v té VRAM silenej zmatek a chaos.. Aktualní jejich nejlevnejsi grafika s 16GB VRAM stoji 35-40tis s DPH coz je silene... u AMD ji clovek koupi uz za 12tis s DPH.... tady je krasne videt kdo svy zakazniky opravdu ojebava a drze z kuze...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podla temnych zakuti na webe , sa zacinaju sirit teorie a odhaluju obrovsku konspiraciu!!! amd uz rx7800 a 7700 vydalo a nvidia nevyraba grafiky,len ich hned vsetky skupuje, lebo su tak lacne a vykonne. na skupenych grafikach orezava pamatove cipy aby to nebolo okate a nahradzuje ich tensor cores a hla , zo super rx 7700 mame k nicomu rtx 4070ti a z rx 7800 rtx 4080.
svagrina brata jej sesternice to pocula od kolegu jeho telegrafickeho kamarata.
ZDIELAJTE KYM NEZMAZU;;;;;;;

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 4. 2023 16:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Historicky v době, kdy byl svět ještě normální (c), třeba od dob nějaké 4870 platilo, že za rok jsme koupili highend o cca 30% dráž a měl o 50% výkonu navíc
4870 -2008-5000 počátek
5870-2009-8000 +50%výkonu
6870-2010-6000 (+skoro nic, ale je vidět aspoň sleva v čase)
7950-2012-10000 (+60%)
290x-2013-13000 (+50%)

Dle historické logiky: 6800xt stálo při vydání 17990, takže dnes by po dvou letech víc než dvojnásobně výkonná karta měla stát něco přes 30,000. Karta s polovičním výkonem (tedy opět s výkonem 6800xt) by měla stát tedy něco pod polovinu, tedy 15 000 . A to stojí. Cena 4070 za 15 000 je tedy dle optiky světa bez korony, krize a kryptohorečky za "správnou" cenu. Nepřišlo mi to tak, ale je fakt, že ani v dobách, kdy bylo vše v pořádku (c) jsme nemívali lepší nabídky. Takže kdyby rozpětí dle edice bylo 14-16 000, neřekl bych ani popel. Když to začíná od 15 a umí to i přes 18, tak si říkám, že by to mohlo být lepší, ale na to je čas, teď jsme v režimu novinky, takže by si ceny mohli trochu sednout..

Ceny byly dřív i za highend hodně pod 10 000 a 10-15% v ceně se snadno ztratilo, protože to znamenalo pár stovek. Teď když jsou to už tisíce to vypadá mnohem hůř.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 17:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 driv nak tak cena bud zustavala stejna nebo mirne sla nahoru, vlivem nakyho skoku ve vyrobnim procesu, velikosti cipu nebo velikosti VRAM

Problem ovsem je ze Nvidia zdrazuje posledni roky dost skokove i kdyz k tomu neni zadny logicky duvod viz zdrazeni RTX 4080 o 71% vůci RTX 3080. Karta vice mene podrazila vic, nez jaky stacila prinest vykon navic coz je proste spatny.

Naopak AMD u 6900XT vs 7900XTX nechalo cenu stejnou a vykon zvedlo o 40-60% dle titulu a jeste k tomu zvedlo i velikost VRAM z 16GB na 24GB..

Zde proste mame srovnani jak se chova jedna firma a jak druha... Jedna se snazi aby herni prumysl skvetal a rozvijel se a samozrejme aby se na tom byznysu stale slusne vydelalo. Druha firma mysli jenom na svoji kasičku a jde doslova pres mrtvoly :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo mas pravdu, ty sraci od nvidie to uplne posrali. tieto ceny co tu strielaju nema obdoby. este ze to amd zachranuje. vdaka tomu predava len amd karty a nvidia pojde do konkurzu. amd nas hracov miluje, nvidia neznasa.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 4. 2023 21:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
Ty fakt argumentuje cenou 6900? Ta karta měla od začátku nesmyslnou cenu proti 6800 a přitom výkon vyšší o kolik? Někdy až o 10%? Pak sice přišel blázinec a ceny přestaly být relevantní, ale podívej na slajdy co byla její msrp. Byl to haló produkt aby sesadili nvidii (aspoň někde) z vedení.
Teď ve výprodeji je vidět, jak si ji kdo cení. Takže ne, ani omylem, nikdo tady ničemu nenechal stejnou cenu a nenabídl za to víc výkonu. Zase se mezigeneračně zdrazovalo.
Vždyť to říká samotné amd, co je čeho náhrada a guru Stach se na dané téma taky vyvetil mnohokrát. O tom jak je xtx masovka a levná karta, žádný extrém dotaženy na krev jako 6900.
Bud ve svých tvrzeních konzistentní.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 02:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @830 Ano, on už od uvedení RX 7900 argumentuje tím, že AMD nezdražuje, protože obě devítistovky stály 999 dolarů a odpověď, že RX 6900 XT byl největší ojeb na AMD fans, kteří za 54% příplatek proti RX 6800 XT dostali navíc sedm procent výkonu, absolutně nebere. :D

A na srovnání s touhle kartou dokazuje, jak je AMD férový. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 07:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz)

RX 6800XT 16GB - 649 dolaru
RTX 3080 10GB - 699 dolaru
RX 6900XT 16GB - 999 dolarů
RTX 3090 24GB - 1499 dolaru

No rekl bych ze priplatek u Nvidie byl z 3080 na 3090 mnohem vetsi :) AMD podrazilo svuj nejvykonejsi model vuci tomu druhému jenom o 350 dolaru, Nvidia o 800 dolarů. V tomto ohledu jsou AMD jeste pridilove :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Příplatek byl větší. Ale člověk za něj dostal i něco víc než jen stejnou kartu jako RTX 3080 se sedmi procenty výkonu navíc.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 10:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) tak u AMD si mel aspon stejne velkou VRAM i u druheho nejlepsiho modelu.. u Nvidie byl pokles 14GB smerem dolu coz byl pruser.. Kdo chtel u Nvidie TOP herni vykon ve 4K tak proste nemel na vybranou protoze 10GB bylo pro tohle rozliseni proste malo uz tehda.. u AMD te nic nenutilo jit do 6900XT...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Přesně. Už tehdy to bylo málo pro 4K ve Far Cry 6 a... co byla ta druhá hra z AMD Gaming Evolved?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) Proc teda mela mnohem pomalejsi RTX 3060 12GB? byla snad vykonnejsi jak RTX 3080? Nejak se v té logice osazovani velikosti VRAM u Nvidie zacinam ztracet :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 14:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Protože ten čip má 192b sběrnici. Na výběr bylo 6 GB, 12 GB, anebo 8GB v kombinaci 6+2 GB, anebo to seříznout na 128 b a dát 8 GB. Po tom, jak dodneška kvičíte kvůli 4 GB paměti GTX 970, je kombinace 6+2 nepřípustná. RTX 3060 s 8 GB paměti je v podstatě trochu výkonnější RTX 3050.

Takže jediná možnost, jak to udělat, aby nikdo nedržkoval, bylo vydat to s 12 GB paměti. Paradoxně teď kvůli tomu všichni držkují na kapacity paměti u RTX 3060 Ti, RTX 3070 a RTX 3070 Ti i RTX 3080. :D

Ale jsem strašně zvědavý, co budou fans říkat na to, jak si polepšila RX 7700 XT, jestli to AMD opravdu vydá s 8 GB paměti. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 14:11 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) tak meli dat 256bit sbernici a pomalejsi pameti nebo 128 a rychlejsi pameti, prece museli vedet ze to bude vedle 10GB 3080 pusobit az komicky ne? AMD s timto problem nema odstupnovat tu VRAM dle vykonu a ceny, tak proc s tim ma problemy mnohem bohatsi Nvidia ktera ma mnohem vetsi tym inzenyru co na tomhle makaj :) Ze by lenost?

Ono by ale stacilo kdyby dali na 3080 20GB a mohl bejt klid.. 3070 by mela 16GB a 3060 by pak mela 12GB.. hned by to pusobilo vice logicky ne?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 14:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale kdo by nam potom kupoval amd grafiky, keby mala nvidia tolko ram? preco chces skodit amd, preco chces aby krachlo?????!!!!

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 15:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Mno a proč AMD nedá na RX 7700 192bitovou sběrnici, aby nemuselo v roce 2023 uvádět grafiku s trapnými 8 GB paměti, když každý ví, že 8GB karty jsou mrtvé? :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) ses si jisty ze RX 7700 XT bude mit 8GB VRAM?

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
22. 4. 2023 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo
a akú zbernicu?Zase vytiahneš ze AMD nehrá rolu zbernica :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
22. 4. 2023 04:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo No jo, máš recht. Po tom, co poladili TLOU a RE4 tak, aby to neběhalo na 8GB kartách ani ve full HD, vlastně už ne. Pokud postaví RX 7700 (XT) na Navi 33, v podstatě je pro ně ideál tlačit 16 GB s tím, že je levná RX 7700 víc fjůčrprůf než RTX 4070 Ti za dvacet tisíc, páč to má 16 GB voe.

Bylo mi divný, že všechny starší specs mluví o 8 GB kartách, ale dává smysl vrazit 16 GB i na lowendové Navi 33, páč v prezentaci to bude vypadat dobře a byli by idioti, kdyby nezměnili plány a nesvezli se na té vlně, že cokoliv pod 16 GB nemá smysl kupovat, protože na tom za dva roky nepůjde nic hrát.

Živě vidím ty slajdy na prezentaci, Plague Tale, RE4, TLOU, Hogwarts Legacy... :D Mít na kartách proti RTX 4070/4070 Ti je pro AMD teď nejvyšší priorita.

Akorát že pokud bude RX 7700 XT (XTX) na ořezané Navi 32 se 192b, tak na ty karty budou muset narvat 24 GB, jinak jim to fans omlátí o hlavu. Páč nikdo nechce grafiku za deset litrů, na který kvůli 12 GB paměti za dva roky nepůjde nic hrát, že jo.

Akorát fakt nevím, co bude AMD dělat, pokud Nvidia naplánuje i 16GB RTX 4060 něco.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner (pctuning.cz) AMD to zas odstupunuje jako u minule rady to by davalo nejvetsi logiku¨
7900XTX - 24GB
7900XT - 20GB
7800XT - 16GB
7700XT - 12GB

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo no 7700xt sa neoplati kupovat iba s 12gb na tom nic nepojde, to radsej rx 6800xt so 16gb

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 15:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro kdo bude potrebovat 16GB veme 7800XT kazdy bude mit na vyber podle rozliseni ve kterem chce hrat..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 18:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo ale ved kazdy potrebuje 16gb. u 3080 je 10gb malo, u 4070 a 4070ti je 12gb malo... ci zrazu je to tak, kdo potrebuje pamät, si musi kupit silnejsiu kartu ?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro kdo hraje v 1080p veme 7600/7700 kdo hraje v 1440p veme 7800X a kdo hrave ve vyssim rozliseni veme 7900 radu.. je to krasne odstupnovane kazdy si najde tu svoji kartu dle toho v jakem rozliseni hraje,

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 15:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo kdo bude kupovat karty s 7600 8gb alebo 7700 12gb , ked ma dost kariet starsich so 16gb s vyssim vykonom...

pocuvaj, mas ty nejaky zivot ? ked cele dni prebehavas vsetky nove a stare clanky, vsetky fora... ved nemam cas ( a ani chut) tu sa pozret raz za den na kazdy clanok na kazdy komentar, a ty vsetky do jedneho ides durch

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 16:30 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo kdo hraje v 1080p / 1440p veme NVIDIA RTX 4070 alebo 4070 Ti a kdo hraje ve vyssim rozliseni veme NVIDIA RTX 4080 alebo 4090... je to krasne odstupnovane, kazdy si najde tu svoji kartu dle toho v jakem rozliseni hraje... kto chce usetrit, daju sa kupit starsie ale stale dobre NVIDIA RTX 30X0... so simple, hlavne su to vsetko karty NA TRHU DOSTUPNE

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 4. 2023 14:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @mhmiro budou je upovat lidi co proste nemaji penize na vyssi modely.. nemuzes mit na karte za 6000,- s DPH 12GB VRAM to proste ekonomicky nejde udelat..

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 4. 2023 14:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF ono 12GB uz prestava v 1440p stacit bacha na to.. upozornil na to i linus tech Tips ve sve recenzi.. je to dost na hrane uz dneska, co teprve za 1-2 roky.. optimalni velikost vram pro 1440p je dneska 16-20GB s tim ze mas jeste nakou rezervu do budoucna. Proto nikdo kdo chce hrat ve 4K nekupuje 4080/4090.. na CZC je nyni RX 7900XTX 24GB 3. nejprodavanejsi grafika, 4080/4090 sem tam v TOP10 nevidel jeste ani jednou :) tohle jasne vypovida o tom ze prodeje 4080/4090 jsou opravdu hodne mizerne.. pokud se podivame na cenu tak se neni ani cemu divit.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
20. 4. 2023 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 ja jsem stará škola a high end pro me stál vždy 15tisic a 9700Pro to zacinalo v roce 2003... A ty tvoje numera vycucany z prstu jsou nesmysl 4870 byla cenově úplně blesk z cisteho nebe a rozhodně se nedá z teto ceny vycházet.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 05:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 On je český pohled na zlatou éru GTX 260, GTX 280 a HD 4850/4870 poněkud zkreslený tím, že při uvedení 4870 byl dolar za patnáct korun. :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 07:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner (pctuning.cz) dolarova cena ale tak neskakala ani tehda aby jedna generace podrazila o 71% jako ted predvedla Nvidia s RTX 4080 vuci RTX 3080. Vice mene cena narostla vic nez stacil narust vykon, takze nova karta ma horsi pomer cena/vykon nez ta stara coz je proste pruser a tezkej FAIL, zvlast kdyz se menil vyrobni proces na znacne lepsi.. Obcas se sice stavalo ze se cekalo na novej vyrobni proces dele a nova generace karet pouzila stejny vyrobni proces jako predchozi a vykonnostni skok nebyl tak velkej, coz ale neni tento pripad..

Halbarad
Halbarad
Level 1 Level 1
21. 4. 2023 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @830 @Adam Vágner @a další v tomto vláknu - upřímně ani AMD, ani Nvidia nejsou nějací Mirci Dušíni a obě společnosti budou prodávat vždy za maximum co jim trh dovolí a to proč je jeden levnější a druhý dražší není o dobromyslnosti a zlomyslnosti jednoho či druhého, ale pouze o tom kdo tahá za kratší či delší konec provazu - Nvidia proto nasazuje ceny více, protože si to může dovolit, AMD ne, jelikož si to nemůže dovolit - to je celé a nic víc v tom není. A je jedno komu člověk fandí a proč....

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 10:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Halbarad AMD nyni taha za lepsi konec v segmentu CPU a je drazsi nez INTEL o desitky procent? nevsiml sem si, tim tohle opravdu neni...

Halbarad
Halbarad
Level 1 Level 1
21. 4. 2023 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Stratossimo vy berete v potaz asi jen prodeje retail prodeje, navíc jde i o sílu značky! Trh je ze značné míry dost setrvačný a intel má takové jméno, že si stejně drží většinu! Takže nemáte pravdu. Navíc to že mají momentálně lepší procesory víte vy, já a lidé kteří se vyznají v oboru, ale obyčejný BFU? Ne! Až bude mít AMD 70 - 80% trhu, tak uvidíte jak budou ceny jiné, obzvláště kdyby takový podíl drželi delší dobu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
21. 4. 2023 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Halbarad
Mě to neříkej. Já si kupuji karty pravidelně od obou značek dle potřeby. Jediné, kde mám preference víc citové jsou cpu. Tam mám radši zeny.
Debata/článek byl o tom, jestli se nám zdá 4070 drahá a já jsem napsal, proč si myslím, že za 15 v základu je to celkem ok.
Napsal jsem k tomu svoje důvody, mě je totiž úplně u prdele co si kdo koupí. A karty jsem psal tak nějak dle dohledatelnosti na tomhle webu. Taky jsem kdysi míval 8800gtx za šílených 15, ale tam se s ohledem na přechod na nová PCIe, DX a podobné srandičky strašně blbě mezigeneracne srovnávalo. Ono kdybych pak srovnával hned s gts 8800 512, tak tam cenový pád proti gtxku byl astronomický. Tak proto jsem začal s 4870 a čísla jsem bral z tohodle webu. Já si kurna z hlavy nepamatuju, jaký to mělo rozdíly, tak si člověk nějak musí pomoct.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
22. 4. 2023 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Stratossimo
Keď bolo Pentium 4 bolo AMD lacnejšie ?Zabudni debile .AMD ryžovalo keď mohlo ako aj teraz .Ked malo FX procesory mohli byt radi ze to niekto kúpil a nie dávať maržu

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 12:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @xfce4 levnejsi rozhodne intel nebyl max naky celerony a i ty mel celkem predrazeny a vyplatilo se jit od Athlonu sam sem v ty dobe prechazel na AMD Thunderbird 1GHz a tehdejsi P3 1GHz stalo skoro 3x tolik to byla silena cena, v dobe P4 se to moc nezmenilo Intel sice trosku zlevnil ale i dal bylo AMD vyhodnejsi proto kazdej v ty dobe radsi koupil Athlona nebo Opterona

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
22. 4. 2023 18:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Stratossimo 1ghz p3 mal uvadzaciu cenu 999dolarov athlon 1000mhz 1299 doalrov a 950mhz atlon 950 dolarov.
The new chips will carry an initial price premium. The 1GHz Athlon will cost $1,299 in 1,000-unit quantities, according to AMD. The 950MHz will cost $999. The 900MHz will cost $899.
Family Intel Pentium III
Frequency 1 GHz / 1000 MHz
Bus speed 133 MHz
Clock multiplier 7.5
Package Single Edge Contact Cartridge 2 (SECC2)
Socket Slot 1 / SC242
Introduction date Mar 8, 2000
Price at introduction $990

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 08:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @mhmiro bohuzel v tehdejsi dobe byl v CR mnohem drazsi Intel.. zda si na nem distributori vic mastili kapsy netusim ale proste to tak bylo

kychtaxx
kychtaxx
Level 8 Level 8
24. 4. 2023 13:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @Halbarad ..a škrtí se výkon, aby víc vyrýžovali oba dva (v delším horizontu). Akorát to ted nvidia posr.ala a může si ty midrange karty strčit.. Viz anketa tady na tomto serveru a další zprávy. Uvidíme co AMD, ale nečekal bych rovněž nic velkého.. Spokojený uživatel 3070.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 4. 2023 14:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @kychtaxx akurat dnes som cital myslim igors lab, ze uplne sa zmenila mentalita nakupovania pc po korone. uz ludia nekupuju graficke rady ako skor podla znacenia, ale podla ceny. ludia sa delia, na tych bohatsich, co si vzdy kazdu generaciu kupia spicku ako 4090 a viac ich nezaujima, co stoji. potom su tu ty bohatsi ty si kupuju vyssiu strednu triedu, ako 4070ti/7900xt. uviedol fakt, ze prave najlepsie sa predavaju tio karty, potom 4070ti. medzitym nieje trh a 4080 su nezaujimave. lebo nie su ani higend a na strednu vyssiu su dost drahe. 4070 je tiez teraz v takej rovine, ze je cenovo moc nad strednu triedu, lebo tam su ludia co kupuju do 400-500e, a prave ty cakaju na 4060ti/4060/7600. oznacil tam ze ani o 7700x a 7800x nebude moc zrejme zaujem, lebo rozdiely vykonu nesedia s rozdielmy ceny. je mozno ze vela ludi uplne vynecha celu 4xxx/rx7xxx generaciu, a rovno pojdu po dalsej. ked porovnam vykon 6800 co som teraz mal a so 6950xt oc , no nevidim tam nijaky svetoborny rozdiel. papierovo 30% , realne v hre to necitim. zapol som si tiene a efekty o stupen vyssie to je vsetko, nic, bez coho by som nemohol zit. preto ma nebolelo kartu brutalne podvoltovat a limitovat, lebo tych 10% tam necitim. tak ako neciti, ked prejdes z 6950xt na 7900xt, ten rozdiel je tam taky, ze 10-20% nejako necitis. keby som na 3mesacnu 6950 nemusel len 120e doplacat , to nespravim, bral som to viac menej koli tomu, ze ma skoro plnu zaruku a 6800 uz mala po nej. a pozeral som xx videi, porovnavanie s rtx 4070 , niekde je jedna, niekde druha par percent vykonnejsia, ale tych 10% hore dolu fakt clovek neciti. dokonca 30% rozdiel zozrali nepodstatne detaily.
musi prist generacia, kde na vsetkych stupnoch prinesie aspon 50% aby to stalo za to. v rastry to uz aj tak moc nespravi, jedine, ze zacnu byt pouzitelne RT a naniti. co naniti sa mi viac paci ako rt, lebo povrchy su pekne plasticke .

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
25. 4. 2023 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Halbarad @mhmiro rastr pujde zvysovat ale uz jenom cestou cipletu, bud vedle sebe nebo se budou davat na sebe.. technologie uz na to vymyslena je...

peregrin2023
peregrin2023
Level 24 Level 24
20. 4. 2023 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak je super ze se clovek nemusi obtezovat chodit na DD... Nazory si precte tady pod kazdym clankem. Jen se ted stavaji ty komentare temer necitelne :(

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 11:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vypada to ze problem s cenou nema jenom cca 18% lidi.. 70% ceka na lepsi pomer cena/vykon a zbytek si Nvidii nekoupi uz z principu ojebavani zakaznika :) neni divu ze prodeje RTX 4070 jsou opravdu hodne spatne a po snizeny cen za cipy od Nvidie uz bojuji i samotni vyrobci grafickych karet..

Nvidia si proste bude muset sahnout na svy marze a trosku je ponizit.. (AMD i Intel maji marze o dost nizsi) posledni roky ty marze Nvidia kvartal co kvartal navysuje a to proste nejde delat donekonecna.

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
20. 4. 2023 11:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ty sa daj hlavne preliecit pokial je cas, inak dochodok nedostanes.
BTW: Ten pomer mas odkial?, zase iba subjektivny odhad? Si iba na smiech aspon ma clovek pri obede co precitat a zabavit sa :P

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec uz se stalo diky :)

Dilinozravec
Dilinozravec
Level 30 Level 30
20. 4. 2023 12:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo melies len to co ti momenrtalne pride na jazyk, tvoje vyjadrenia na hocico, su nekonzistentne vit reakciu na Intel, odrazu ma male marze, pred nedavom si kvical ake ma velke marze. Sa spamataj a navstiv u konecne nejakeho psychiatra, psycholog ti uz nepomoze.
PS: podla tvojej logiky by mali ludia kupovat iba jednu jedinu znacku. A ak budem takto pokracovat tak by mali vsetci jazdit autom urcitej znacky ktoru preferujes, tv tak isto, lekara a lieky tak isto. sy iba sebestredny, zaslepeny Narcis, a to je diagnoza. Bohapusto ignorujes slobodnu volu kazdeho, kto nieje tvojho vyznania.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 12:24 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec Intel marze ponizil znacne uz minuly rok. doslo mu ze to uz jinak nejde.. Nvidii to musi dojit uplne stejne. Jinak budou dalsi vyrobci ukoncovat svuj byznys jako to musela udelat EVGA

Jakub
Jakub
Level 0 Level 0
20. 4. 2023 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo a máme tady opět tvou legendární křišťálovou kouli o tom,co výrobci budou,nebo nebudou dělat.😁😁😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Lachtan008 oni uz to delaj :) EVGA skoncila a ostatni uz nalehaji na Nvidii aby snizila prodejni cenu svych cipu... nectes novinky? :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Stratossimo mas pravdu, zachvili nikdo nebude vyrabat nvidia karty, iba samotna nvidia. a vsetci budu len kupovat amd. a amd ako najlepsia firma, co nechce velky zisk a mysli len na nas hracov, nam bude sa vzdy co najviac zvysit vykon a nemat skoro ziadnu marzu.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
20. 4. 2023 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @Dilinozravec a za co duchod. Šak ten fekal nikdy nepracoval a pracovat nebude.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dilinozravec @blaho napodobne :)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo Ano, chtějí lepší poměr cena/výkon, ale od nvidie, od AMD ani nedoufají :D 7xxx řada má furt hromadu problémů, tak proč by do ní někdo šel, AMD klasicky zaspalo

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 14:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 prodejni zebricky na CZC/Heurece mluvi jinak 6800/6700 a 6600 se prodavaji velmi dobre.. dokonce i 7900XTX je na CZC 4. nejprodavanejsi grafika takze i movitejsi lidi radsi berou kartu od AMD nez davat za 4080/4090 ty nehorazny penize co za to Nvidia chce.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2023 16:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Mno jo. Akorát ty skladové zásoby u nejpočetněji zastoupeného modelu:

https://graficke-karty.heureka.cz/sapphire-radeon-rx-6800-xt-nitro-plus-16gb-gddr6-11304-02-20g/#prehled/

který má většina z těch obchodů skladem u distributora, říkají, že se za týden neprodal ani jeden kus.

BTW, užívej si to, ta RTX 4070, co se ale vůbec neprodává a Nvidia kvůli tomu podle vás musí zlevňovat o padesát doláčů, už je i v tom CZC po týdnu na šesté pozici. A jedeme dál.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 17:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) zajimave ja vim hned o dvou lidech co si tu 6800XT koupili minuly tyden :) jeden z nich mi vcera psal jak mu na tom bezi ta hra co je tam pribalena.. dalsi mi vcera psal ze si koupil 7900XTX Nitro+ :) cece ve tvym svete AMD neproda ani jednu grafiku se divim ze jeste nezkrachovali.. jak to jenom delaj ze maj nejvetsi zisky v historii :)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2023 17:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Já ti jenom říkám, jak se mění stavy u jediného obchodu, u kterého je při počtu větším než pět kusů vidět, kolik kusů mají na skladě. Nebo spíš jak se ty stavy nemění.

Člověk by řek, že při těch gigantických objemech prodejů, kterými u nás drtí AMD Nvidii se stovkami prodaných RTX 4070 za týden, by to mělo být na tom počitadle skladových zásob Radeonů znát.

Mohl bys znovu zavolat produktákovi do „jednoho velkého Českého VO“ a zeptat se ho, kolik za posledních čtrnáct dní prodali RTX 4070 a kolik těch mnohem lepších RX 6800 XT?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) muzu napsat nebo zavolat hned do trech :)

blaho
blaho
Level 1 Level 1
20. 4. 2023 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Ty určite. Blazen co hovno dela v živote, jen zaklada fake učty a pise furt ty stejne hovna dokola. Ty muzes volat tak max nekde do : čističky odpadních vod 😁. Ja povidam, clovek by si i prosel ty komenty, ale ty ses proste mongoloidnej odpad co zasvini všechna fora na CZ/SK a pise stejne hovna dokola pod XYZ nickama a dokonce sam sebe odepisuje. /blazen/ . Co nebanujete ten odpad?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @blaho napodobne :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 20:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 hele jo je spokojenej za tu cenu karta ho stala 15 000,- a hra kterou si chtel stejne koupit stoji 1200,- takze mel kartu za 13800,- tomuhle nemuze naka TOP edice RTX 4070 konkurovat protoze Nitro+ je TOP edice toje nesporny fakt

https://tpucdn.com/review/the-last-of-us-benchmark-test-performance-analysis/images/performance-2560-1440.png

a v ostatnich novych hrach je 10-15% nad RTX 4070 :)
https://www.gpureport.cz/gpu/services/ChartChipsPerfAllSeg.aspx?showtitle=0&width=700&height=35&idchip=78&resolution=2

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 4. 2023 20:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo *když vezmeš staré hry, dáš k tomu starý procesor a nikdy a nikde nezapneš ray tracing nebo DLSS. :D

Ukaž mi druhý web, který má průměry 10–15 % nad RTX 4070.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
20. 4. 2023 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) ale no, vzdy sa najde nejaky web kde nase amd vyhra nielen 15 ale kludne i 40% i ked budeme hladat web na kamcatke, niekde v afrike alebo severnej korey, ale taky web najdeme kde amd vyhra;;;;!!!!

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
21. 4. 2023 02:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo
Ty nemôžeš byt skutočný Toto dokola musí písať robot .Veľmi nepodarená ranná AI Tebe by nepomohol ani BAN

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) GPUReport ma v metodice stare hry? No nevim ale mnohem starsi hry pouzivas ty :) viz GTA5 a Crysis 3 :)

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @xfce4 napodobne

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 10:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Crysis 3 remastered vyšel v říjnu 2021. Už jsi našel druhý web, který naměřil stejné rozdíly? :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 12:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner (pctuning.cz) stale je to pouze remastrovana hra z roku krale klacka.. proc misto ni nedat nejakou opravdu novou hru kterou jeste nekdo hraje.. Nebo si myslis ze vsichni lidi co Crysis 3 kdysi hrali jdou hned koupit remastrovanou verzi a hrajou to znova?

GTA5 je snad jeste horsi to zadnou remastrovanou verzi ani nema :)
Ukaz mi nejakou svetovou redakci ktera pouziva Crysis 3 v testovaci metodice taky..

Kdyby si mel treba 10-15 her tak chapu ze se tam tyhle dve vykopavky nejak tak ztrati ale ty sam mas tech her v metodice celkem malo a jeste to malo co tam mas zaplevelene temito "duchodci" :)

to same v blede modrem starodavnej Zaklinac 3.. totalne neoptimalizovana hra zvlast s tim poslednim patchem.

vice mene opravdu novejch her tam mas vsehovsudy 5? to je sakra malo.. Proste vem ty duchodce a nahrad je novejma modernima hrama co vysly za posledni 2 roky, udelas vsem mnohem vetsi sluzbu..

Sam ted pridavam do testovaci metodiky 4 novy hry a zastavim se na celkem 14 titulech...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 12:42 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @RickyAFF no vidis a 1 a 4 misto stale AMD :)

vice mene v TOP10 je jenom jedna 4070 a jenom jedna 4070Ti... to je cele.. celkem bida na to ze tyhle dve karty predstavuji mainstream..., jsou to novinky a mely by se prodavat mnohem ale mnohem vic.. Na spatne prodeje si uz verejne stezovali i samotni vyrobci GPU a chteji po Nvidii snizeny vykupnich cen za čipy... nepamatuju ze by tohle nekdy panovalo u AMD aby si vyrobci takto stezovali ze proste nemuzou prodavat protoze jim AMD prodava cipy predrazene.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 13:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo ano, 1. miesto iba jedna stara vykopavka RX 6800 XT a 4. miesto iba jedna uplne slaba a zrava RX 6800, obe Sapphire... to je cele... celkom bieda na to, ze RX 6800 je roky "bestseller" :-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @RickyAFF tomu nemozes verit, alzu predsa riadi ten zeleny mimozemstan, ktoreho nvidia vyklonovala zo zruteneho ufa v area 51. keby padol do cerveneho tabora area 666, tak by bol alzak cerveny a viedlo by amd na alze. boze, zakladne veci neviete

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 13:14 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @RickyAFF no vidis a Heureka :)

1. RX 6800
2. RX 6950 XT
3. 6700XT
4. 6650XT
5. 3060Ti
6. 4070Ti
7. RX 6600
8. 6800 XT SE
9. 3070 Ti
10. 6800XT

V TOP 10 ani jedna uzasne prodavajici 4070 :) naopak 7 z 10 nejprodavanejsi grafických karet na Heurce jsou prave od AMD..

Prvni prodavana 4070 je az na 19. miste :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo a ideme dalej... https://www.tsbohemia.cz/elektronika-pc-komponenty-graficke-karty_c5581.html:
1. GIGABYTE GeForce RTX 4070 WindForce OC 12GB
2. GIGABYTE GeForce RTX 4070 WindForce OC 12GB
3. GIGABYTE GeForce RTX 4070 Eagle OC 12GB
4. MSI RTX 4070 Gaming X TRIO 12G OC
5. ASUS TUF-RTX4070-O12G-GAMING
6. ASUS TUF-RTX4070-O12G-GAMING
7. GIGABYTE GeForce RTX 4070 AERO OC 12GB
8. GIGABYTE GeForce RTX 4070 AERO OC 12GB

V TOP 10 ani jedna uzasne sa predavajuca RX 6800 :-) naopak, 8 z 10 najpredavanejsich grafik na tsbohemia su NVIDIA... 11. a nasl. miesta su zase NVIDIA...

Prva predavana AMD, nas stary znamy SAPPHIRE, az na sladkom 9. mieste :-)

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
21. 4. 2023 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Stratossimo Tobě furt nedochází, že když máš v nabídce tři modely RX 6800 XT a u RTX 4070 je 18 modelů, tak můžou lidi koupit 100 kusů různých RTX 4070 a stejně může Radeon RX 6800 XT být na prvním místě žebříčku se sedmi prodanými kusy, co? :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
21. 4. 2023 14:13 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @RickyAFF zajimave ze kdyz TSbohemia prodava jenom 4070 a nic jineho proc si vsichni stezuji ze prodeje 4070 jsou tak spatny ze uz dokonce samotni vyrobci brecej u Nvidie ze chteji cipy na 4070 kupovat od Nvidie levneji ze na tom nic nevydelavaj :)

Reklama
Reklama