Zpět na článek

Diskuze: CoolerMaster Elite 430 - hodně muziky za málo peněz

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 05:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela povedená case pro levné herní PC za přijatelnou cenu...
Osobně dávám přednost pozici zdroje větrákem smerem dolů. Aspoň tam nevzniká taková ta kabelová chobotnice a lépe to vypadá uspořádaně,když už je do vnitř vidět.. Jinak ta 3 perforace v čele mi taky příjde zbitečná,hned bych to vystříhal ven. :D

Palmr
Palmr
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 06:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhoduji se mezi touto CM Elite 430 a TT V3
[url]http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140089000000VWP[/url]
Co myslíte?

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Palmr]Rozhoduji se mezi touto CM Elite 430 a TT V3
[url]http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140089000000VWP[/url]
Co myslíte?[/quote]
Ber Thermaltake

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
4. 10. 2010 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK Taky jsem jich pár namontoval do sestav a nikdo si zatím nestěžoval ba naopak odpadlo čištění skříně od prachu,hlučnost při použitých součástkách byla velmi nízká a airflow v Elite 33x je výborný,dodaný chladič není slyšet.
Je to nejleší použitelná skříň do 1000.- která konkuruje i dvakrát dražším modelům.
To co tady označují za mínus je pro mě plus -bezšroubkové uchycení je rychlé praktické a bez nežádoucích efektů,ventilátor není slyšet.
Cooler Master Elite jsou špičkové domácí skříně pro chladný a tichý počítač!
pokud někde dáte ventilátor co má 3000rpm uslyšíte ho i ve skříni za 4000.- takže i na použitých věcech záleží!

rocman
rocman
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy se můžeme těšit na další kolo Pimp my copmuter?

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proboha, opravte si název třetí kapitoly. :roll:

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak tudle recenzi celou nechápu..

A jaké netradiční uspořádání??? Skříně se zdrojem dole se masově dělaj už nejmíň pět let....

Váhu 4,7kG maj obyčejnější skříne??? Ona snad existuje skříň s nižší váhou???
Jo, pravda, našel jsem teď na netu čínskou case za 10$,
http://www.ecvv.com/product/1379260.html
která váží o necelý kilo míň.
To ale nic nemění na tom, že i poplivávaná EC váží dvakrát tolik...

Proč se srovnávaj skříně při teplotě v idle?? Vždyť ten +- stupeň je v rámci chyby měření... Smysl by mělo dát tam hodně topivej procesor a grafiku - todle je srovnání k ničemu.

Systém uchycení chválím, ale já bych ho nepoužil, protože vibruje.... Viděl jsem dosti bezšroubkových uchycení, co ten problém neměli, a co jinýho můžu chtít od uchycení disků/mechanik, než aby mi disk nerozvibroval celou skříň??? Tak za co je chválenej? Že autor pochopil, jak funguje? (omlouvám se za sžíravost, nedalo mi).

Rozumný modely eurocase (furt za 2/3 ceny tohodle zázraku) dlouhou dobu používali 0.8 plech a teď 0.7mm.
Tak nějak nechápu to plivání na pevnost koše u EC - autor recenze asi propadl urban legend.
Jo, EC bych si nekoupil (chlazení, šířka, provedení perforací), ale plechy má svoji cenu hodně dobrý - rozhodně o dost lepší než tendle zázrak.

---

A hlavně nechápu závěr této recenze. Vychvalovat skříň, která není jen z 0.6mm plechu - ona je dokonce z 0.5mm... To už si rovnou můžu udělat domeček ze staniolu.

Co na tom, že se bude kroutit a dělat randál....
Co na tom, že za o dvě stovky víc je centurion light, kterej je skoro z dvojnásobně tlustýho plechu a narozdíl od týdle skříně se do něj dá rozumě poskládat tichá sestava.

Jo jasně, je cool, má lakovanej vnitřek, plexisklový okno a víc děr než plechu, tak to je prostě best kauf. Takovej vytuněnej trabant.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik Tak nějak tudle recenzi celou nechápu..
A jaké netradiční uspořádání??? Skříně se zdrojem dole se masově dělaj už nejmíň pět let....
[quote][/quote]
Váhu 4,7kG maj obyčejnější skříne??? Ona snad existuje skříň s nižší váhou??? Jo, pravda, našel jsem teď na netu čínskou case za 10$, http://www.ecvv.com/product/1379260.html která váží o necelý kilo míň. To ale nic nemění na tom, že i poplivávaná EC váží dvakrát tolik...
[quote][/quote]
Proč se srovnávaj skříně při teplotě v idle?? Vždyť ten +- stupeň je v rámci chyby měření... Smysl by mělo dát tam hodně topivej procesor a grafiku - todle je srovnání k ničemu. Systém uchycení chválím, ale já bych ho nepoužil, protože vibruje.... Viděl jsem dosti bezšroubkových uchycení, co ten problém neměli, a co jinýho můžu chtít od uchycení disků/mechanik, než aby mi disk nerozvibroval celou skříň??? Tak za co je chválenej? Že autor pochopil, jak funguje? (omlouvám se za sžíravost, nedalo mi).
[quote][/quote]

Rozumný modely eurocase (furt za 2/3 ceny tohodle zázraku) dlouhou dobu používali 0.8 plech a teď 0.7mm. Tak nějak nechápu to plivání na pevnost koše u EC - autor recenze asi propadl urban legend. Jo, EC bych si nekoupil (chlazení, šířka, provedení perforací), ale plechy má svoji cenu hodně dobrý - rozhodně o dost lepší než tendle zázrak.
[quote][/quote]
[quote][/quote]
A hlavně nechápu závěr této recenze. Vychvalovat skříň, která není jen z 0.6mm plechu - ona je dokonce z 0.5mm... To už si rovnou můžu udělat domeček ze staniolu.
[quote][/quote]
Co na tom, že se bude kroutit a dělat randál.... Co na tom, že za o dvě stovky víc je centurion light, kterej je skoro z dvojnásobně tlustýho plechu a narozdíl od týdle skříně se do něj dá rozumě poskládat tichá sestava.
[quote][/quote]
Jo jasně, je cool, má lakovanej vnitřek, plexisklový okno a víc děr než plechu, tak to je prostě best kauf. Takovej vytuněnej trabant.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak tudle recenzi celou nechápu..
A jaké netradiční uspořádání??? Skříně se zdrojem dole se masově dělaj už nejmíň pět let....
[quote][/quote]
Váhu 4,7kG maj obyčejnější skříne??? Ona snad existuje skříň s nižší váhou??? Jo, pravda, našel jsem teď na netu čínskou case za 10$, http://www.ecvv.com/product/1379260.html která váží o necelý kilo míň. To ale nic nemění na tom, že i poplivávaná EC váží dvakrát tolik...
[quote][/quote]
Proč se srovnávaj skříně při teplotě v idle?? Vždyť ten +- stupeň je v rámci chyby měření... Smysl by mělo dát tam hodně topivej procesor a grafiku - todle je srovnání k ničemu. Systém uchycení chválím, ale já bych ho nepoužil, protože vibruje.... Viděl jsem dosti bezšroubkových uchycení, co ten problém neměli, a co jinýho můžu chtít od uchycení disků/mechanik, než aby mi disk nerozvibroval celou skříň??? Tak za co je chválenej? Že autor pochopil, jak funguje? (omlouvám se za sžíravost, nedalo mi).
[quote][/quote]

Rozumný modely eurocase (furt za 2/3 ceny tohodle zázraku) dlouhou dobu používali 0.8 plech a teď 0.7mm. Tak nějak nechápu to plivání na pevnost koše u EC - autor recenze asi propadl urban legend. Jo, EC bych si nekoupil (chlazení, šířka, provedení perforací), ale plechy má svoji cenu hodně dobrý - rozhodně o dost lepší než tendle zázrak.
[quote][/quote]
[quote][/quote]
A hlavně nechápu závěr této recenze. Vychvalovat skříň, která není jen z 0.6mm plechu - ona je dokonce z 0.5mm... To už si rovnou můžu udělat domeček ze staniolu.
[quote][/quote]
Co na tom, že se bude kroutit a dělat randál.... Co na tom, že za o dvě stovky víc je centurion light, kterej je skoro z dvojnásobně tlustýho plechu a narozdíl od týdle skříně se do něj dá rozumě poskládat tichá sestava.
[quote][/quote]
Jo jasně, je cool, má lakovanej vnitřek, plexisklový okno a víc děr než plechu, tak to je prostě best kauf. Takovej vytuněnej trabant.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak tudle recenzi celou nechápu... Např.:

[quote][/quote]

Váhu 4,7kG maj obyčejnější skříne??? Ona snad existuje skříň s nižší váhou??? Jo, pravda, našel jsem teď na netu čínskou case za 10$:
[quote]
http://www.ecvv.com/product/1379260.html
[/quote]
která váží o necelý kilo míň. To ale nic nemění na tom, že i poplivávaná EC váží dvakrát tolik...

[quote][/quote]
Jaké netradiční uspořádání??? Skříně se zdrojem dole se masově dělaj už nejmíň pět let....

[quote][/quote]
Proč se srovnávaj skříně při teplotě v idle?? Vždyť ten +- stupeň je v rámci chyby měření... Smysl by mělo dát tam hodně topivej procesor a grafiku - todle je srovnání k ničemu.

[quote][/quote]
Systém uchycení chválím, ale já bych ho nepoužil, protože vibruje.... Viděl jsem dosti bezšroubkových uchycení, co ten problém neměli, a co jinýho můžu chtít od uchycení disků/mechanik, než aby mi disk nerozvibroval celou skříň??? Tak za co je chválenej? Že autor pochopil, jak funguje? (omlouvám se za sžíravost, nedalo mi).
[quote][/quote]

Rozumný modely eurocase (furt za 2/3 ceny tohodle zázraku) dlouhou dobu používali 0.8 plech a teď 0.7mm. Tak nějak nechápu to plivání na pevnost koše u EC - autor recenze asi propadl urban legend. Jo, EC bych si nekoupil (chlazení, šířka, provedení perforací), ale plechy má svoji cenu hodně dobrý - rozhodně o dost lepší než tendle zázrak.
[quote][/quote]
[quote][/quote]
A hlavně nechápu závěr této recenze. Vychvalovat skříň, která není jen z 0.6mm plechu - ona je dokonce z 0.5mm... To už si rovnou můžu udělat domeček ze staniolu.
[quote][/quote]
Co na tom, že se bude kroutit a dělat randál.... Co na tom, že za o dvě stovky víc je centurion light, kterej je skoro z dvojnásobně tlustýho plechu a narozdíl od týdle skříně se do něj dá rozumě poskládat tichá sestava.
[quote][/quote]
Jo jasně, je cool, má lakovanej vnitřek, plexisklový okno a víc děr než plechu, tak to je prostě best kauf. Takovej vytuněnej trabant.

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
4. 10. 2010 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik je smutné číst tu některé blbosti hlavně od lidí kteří jistě nesložili ani jeden počítač a umí jen kritizovat a dávat záporné body.EC opravdu nejde srovnávat ,to bych nekoupil ani za 1 kč.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Centurion light - oproti těmdle skříním je o dvě kategorie vejš za skoro stejnou cenu...

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, jak víš, kolik sem složil PC? Evidentně narozdíl od Tebe jsem skříně EC měl v ruce.

Ano, EC má horší dílenský zpracování, ano, má daleko horší airflow... Já jsem ale psal o pevnosti skříně. A v tom je prostě EC lepší. Starší modely (teď šla mírně dolu) byly dokonce pevnější než některý dvojnásobně drahý CM (např. gladiator).

Nebo chceš opravdu tvrdit, že skříň s 8.5 kG má horší plechy než tendle 4kG staniol????

PS: Jo, i EC dělá skříně ze staniolu, navíc bez ohybů takže totálně se kroutící. Ale špatný skříně dělá každá značka...

PPS: Opravdu netvrdím, že bych si EC koupil - má mizerný chlazení.

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
4. 10. 2010 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik za posledni mesic mi proslo rukama asi 15 levnych skrini v cenach od 400 do 1000kc a musim rict ze EC opravdu prekvapilo co se sirkou plechu tyka... byly vyrazne pevenjsi nez ostatni, ale otvory na vetraky to je zverstvo.... male diry, mnoho zabran v prutoku vzduchu ostre hrany a to nejen z hlediska ze to bude hucet ale i z toho ze se o to da zranit.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně - EC jsou dosti hrozné, ale kvalitou plechu je překonává až dvojnásobně drahej centurion - a ten je ve svojí cenový kategorii světlou výjimkou.
Bohužel u CII už taky šli dolu na 0.7mm
(což je ale oproti 0.6 nebo 0.5 zbytku ale furt nebe a dudy).

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
4. 10. 2010 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik Jak jsem psal šaškujete tu se sílou plechu ale na tu vám kašlu, mám Cooler Master Elite 330 a na ní je položená laserová tiskárna, PC je téměř tiché protože jsou použity všude fany do 1500rpm což při síle plechu 0.5 už neslišíte a vybrace na rychloupínácich nejsou žádné,opravdu nevím kde na ty keci někteří chodí .
Dejte si tam 3000rpm fan a máte hukot i přes sílu bočnice 1mm,takže klídek.

Stoobi
Stoobi
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=logik]...[/quote]

Upřímně, mám dost velkou zkušenost s počítačovými case - týdně mi jich projde rukama několik a EC ve srovnatelné ceně je o poznání horší, než tento CM. Ano, i EC dělá rozumně kvalitní skříně, jednu jsme zde i testovali, ale cena je zase někde jinde. Takže já si za svým názorem stojím a až si tuto case osaháte osobně, tak zjistíte, že je lepší než verze 3xx!!!

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi jarod72pm: 1500rpm ticho??? Zpomaloval jsem 800rpm nexusy ve skříni z 1mm plechu, protože dělaly moc velkej rámus.

[quote][/quote]
Navíc těžká laserovka tu skříň dosti stabilizuje - ne každej to ale tak chce dělat a na tu 430 ani laserovku dát nemůžeš, protože tam má ventilaci.
V každym případě ale daleko spíš než větrák rozvibruje skříň disk - takže tvoje výkřiky o větrácích moc nechápu... :-)
[quote][/quote]
A co se týče rychloupínacích mechanismů - v recenzi je napsaný, že by autor na ně mechaniky nevěšel, protože by vibrovali. A zároveň je chválí. Tak buďto by jak píšeš opravdu nevibrovaly: proč to ale autor pak do recenze píše a mate lidi? Anebo by vibrovaly: pak je ale není za co chválit, protože jsou špatně udělaný...

jarod72pm
jarod72pm
Level 0 Level 0
4. 10. 2010 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik 1500rpm ano ticho v elite klidně předvedu stačí přijet .
800rpm už opravdu není slyšet a na 1mm plech no ,jinak netvrdím že je to absolutní ticho ale neruší mě to a PC skoro nesliším jen lehké vrnění lopatek což neruší ani při tiché hudbě nebo spánku,
jinak opravdu rychloupínáky jsou OK nic nevybruje i při 3 HDD ,jinak ta laserovka je tam chvilku jinak bedna stojí na stole a mám kousek od ní hlavičku :-) a no problem,jinak koukám do otáček vše teď vrní kolem 1200rpm jen grafika má svůj regulovaný setsugen na 1506rpm a pohodička.

Yiri
Yiri
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik @jarod72pm: Úplně souhlasím s logikem, jeho názory a postřehy jsou velice trefné a pravdivé.
K těm větráků: i kvalitní ventilátory (Noctua, Scythe) jsou tiché až pod 500 rpm, na tom trvám!

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik @jarod72pm: Již jen krátce.
ad vibrace - opakuju, že netvrdím, že ty upínáky vibrují. Tvrdím, že je rozpor v tom, že buďto se autor nemá obávat vibrací, nebo je nemá chválit.
PS: Navíc v 330 jsou úchyty jiný než 430.
-
Noctuy, což jsou jedny z nejkvalitnějších větráků (který si člověk asi těžko bude kupovat k skříni za litr) běhaj na max na 1200 otáček. A běžně je lidi ještě ztišujou. Asi proto, že jim jejich hluk vadí.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
4. 8. 2011 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@logik @Yiri: Souhlas. Obecně platí jedno pravidlo. Pokud neslyšíte svoje pevné disky, pak vaše ventilátory rozhodně nejsou tiché. Počítač začne být relativně tichý, když vám největší hluk začnou dělat pevné disky. Pokud máte systémové SSD a zbytek na klasických plotnách, pak můžete plotnové nechat vypínat. Pak je tepve PC tiché.
Tvrdít o 120mm ventilátoru, že je kdekoli přes 800rpm tichý je příznak hluchoty.

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Já neporovnávám kvalitu těch skříní, já čistě porovnávám plechy. A tam si stojím za tím, že ML série EC má plechy lepší, než tato skříň i když stojí polovinu.
(že má zbytek značně horší souhlasim, ale v článku jsou hodnocený plechy).
[quote][/quote]
Je možné, že ta skříň je povedenejší než předchozí série elite (i když materiálu ubrali, v tom rozdílu +- kilo se to asi ještě dohnat prolisama apod dá). To z ní ale přeci ještě nedělá dobrou koupi.
Když je k dostání centurion za dvanáct set, tak je blbina doporučovat tudle skříň. Je to jako doporučovat superhyper vytuněnej trabant, když je za stejnou cenu rozumný auto (focus, golf, doplňte si cokoli chcete.... :-)), byť bez křídla a není na hlínách.

Stoobi
Stoobi
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám trošku pocit, že nedošlo ke správnému pochopení. Já tuto case nedoporučuji nějak výrazně, jen jsem chtěl recenzí naznačit, že tento model (430) je o poznání povedenější, než starší kousky (řada 3xx), i když bylo ještě ubráno na materiálu. Samozřejmě, že pokud připlatíme na 1200-1500, dostaneme ještě o něco lepší case, ale takhle by se dalo vždy pokračovat, až se dostaneme na 2500,-, kde už se dá pořídit FractalDesign.

Druhá věc je srovnání s EC - brzy bude uveřejněna recenze EC ML-N800 a jestli mi chce někdo tvrdit, že série ML má lepší plechy než 430, tak nechápu, čím to měříte. EC sice měla kvalitní case za rozumnou cenu, ale už je to několik let zpátky a teď jde kvalita spíše dolů.

Ke zmiňovanému bezšroubkovému systému - ten rozpor chápu, ale bylo to myšleno tak, že nový systém (ve srovnání s řadou 3xx) je ergonomicky a vzhledově povedenější (můj názor), ale praktické vylepšení tu moc není, protože uchycení pořád není dostatečně pevné. A brzy bude recenze třeba LanCool, kde je také bezšroubkový systém, ale úplně na jiné úrovni. Ale taky za jiné peníze.

Bohužel jsem asi toto neformuloval příliš vhodně, tak snad toto vysvětlení postačí. Jinak mi 430 příjde jako rozumná case za rozumnou cenu - nic víc, nic míň...

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 10. 2010 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Žere to kusy příspěvků...

[quote][/quote]
Pokud soudíš EC podle pro ně naprosto netypický skříně ML N800, tak to pak chápu - jenže to neni klasika eurocase. Dokonce bych se nedivil, kdyby to byla nakoupená skříň odjinuď.
Ale koukni se na libovolnou jinou ML xxxx (kde x je číslo skříň). Váha 8.5kg, plech bejval 0.8mm, u novejch je snad jen 0.7mm.

[quote][/quote]
Pokud bych už dělal recenzi nějaký EC, tak týdle:
[quote]
http://partis.cz/index.php?gid=1566
[/quote]
první EC s rozumnejma perforacema a plech od pohledu narozdíl od tý MLN (to n asi znamená, "na nic" nebo "nemam dobrý plechy") vypadá že by nemusel bejt papírovej
(ale jakej je nevim, jen hádam).[/quote]

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 10. 2010 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Zas mi to kus sežralo, grrrrrrrr :-)

Pokud soudíš EC podle pro ně naprosto netypický skříně ML N800, tak to pak chápu - jenže to neni klasika eurocase. Dokonce bych se nedivil, kdyby to byla nakoupená skříň odjinuď.
Ale koukni se na libovolnou jinou ML xxxx (kde x je číslo skříň). Váha 8.5kg, plech bejval 0.8mm, u novejch je snad jen 0.7mm.

[quote]...[/quote]

Pokud bych už dělal recenzi nějaký EC, tak týdle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
první EC s rozumnejma perforacema a plech od pohledu narozdíl od tý MLN (to n asi znamená, "na nic" nebo "nemam dobrý plechy") vypadá že by nemusel bejt papírovej
(ale jakej je nevim, jen hádam).[/quote][/quote]

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 10. 2010 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Zas mi to kus sežralo, grrrrrrrr :-)

[quote][/quote]
Pokud soudíš EC podle pro ně naprosto netypický skříně ML N800, tak to pak chápu - jenže to neni klasika eurocase. Dokonce bych se nedivil, kdyby to byla nakoupená skříň odjinuď.
Ale koukni se na libovolnou jinou ML xxxx (kde x je číslo skříň). Váha 8.5kg, plech bejval 0.8mm, u novejch je snad jen 0.7mm.

Pokud bych už dělal recenzi nějaký EC, tak týdle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
první EC s rozumnejma perforacema a plech od pohledu narozdíl od tý MLN (to n asi znamená, "na nic" nebo "nemam dobrý plechy") vypadá že by nemusel bejt papírovej
(ale jakej je nevim, jen hádam).[/quote]

logik
logik
Level 1 Level 1
5. 10. 2010 00:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Žere mi to příspěvky, tak už jen krátce, nemam náladu to opisovat :-) To co píšeš zní rozumějc, ale stejně:
[quote][/quote]
IMHO tadle elite svym materiálem spadá do kategorie "nejlevnější skříň". Takovou si koupim, když chci opravdu šetřit, že nemam ani ty dvě stovky na centuriona. Jenže pak zas radši ušetřim ještě dvě stovky na starou elite.
[quote][/quote]
Píšeš, že připlácet můžu furt. Jenže mezi 430 a centurionem je velkej kvalitativní rozdíl, daleko větší než mezi 330 a 430 - proto je centurion dobrá koupě (o málo levnější skříně jsou o dost horší, o málo dražší skříně nejsou o moc lepší), zatímco 430 IMHO ne.

[quote][/quote]
Pokud soudíš EC podle pro ně naprosto netypický skříně ML N800, tak to pak chápu - jenže to neni klasika eurocase. Dokonce bych se nedivil, kdyby to byla nakoupená skříň odjinuď.
Ale koukni se na libovolnou jinou ML xxxx (kde x je číslo skříň). Váha 8.5kg, plech bejval 0.8mm, u novejch je snad jen 0.7mm.

Pokud bych už dělal recenzi nějaký EC, tak týdle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
první EC s rozumnejma perforacema a plech od pohledu narozdíl od tý MLN (to n asi znamená, "na nic" nebo "nemam dobrý plechy") vypadá že by nemusel bejt papírovej
(ale jakej je nevim, jen hádam).

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Ok, takhle to zní už i pochopitelně. :-) Tu skříň jsem ještě v ruce neměl, ale stejně bych se myslím hodně divil, kdybych se po jejím ručním prohlížení změnil názor.
[quote]..[/quote]
Mě se prostě zdá, že mezi centurionem a toudle skříní je díky materiálu propastnej rozdíl, ty čtyři kila rozdílu váhy budou u vibrujícího disku fakt poznat. A co vlastně chce člověk jinýho od case než ticho při rozumnym chlazení? Proto mi tadle skříň nepřijde jako rozumná koupě - když chci jó šetřit, tak imho stará elite neodvede o tolik horší práci za míň peněz a o pár peněz víc mam daleko lepší skříň. (v čem je ta nová elite kromě o fous větších rozměrů a designu, kterej je subjektivní, o tolik lepší než stará?).
[quote]..[/quote]
Samozřejmě, že se může řikat budu si připlácet a připlácet až dojdu k lian-li. Jenže to imho není pravda. IMHO se daj skříně rozdělit dle kvality do kategorií a doporučit by se měla vždy nejlevnější z daný kategorie. Něco jako: nějaká papírovka za fakt levno (možná i elite, ale i 330 je teď tak blízko centurionu, že nevim), centurion (imho první solidní), dominator/lancool k58 (větší solidní)/sileo(navíc ticho bez práce), Fractal Design (velká a ticho)....atd ... Tadle elitka imho se blíží cenou k centurionu, ale výkonem k elite. Takže imho dobrá koupě není.

[code][/code]

Jestli soudíš EC podle tý ML N800 skříně, tak se nedivim, to je ale naprosto netipická skříň a ani by do ML řady patřit neměla. Taky má v kódu místo prvního čísla to N, jak nepatřim tam, nebo nemam dobrý plechy.
Klasika ML je např.
http://partis.cz/index.php?gid=401

[quote]..[/quote]
Když už jsme u toho, tak na recenzi bych spíš vyptal tudle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
snad jediná EC, u který vypadá na první pohled perforace rozumně. Ale zas není uvedená váha, takže kdoví, co je to za papír. Ale narozdíl od tý ML N, kde je to papír na první pohled, i vypadá, že by to moh bejt aspoň trochu solidní plech

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Ok, takhle to zní už i pochopitelně. :-) Tu skříň jsem ještě v ruce neměl, ale stejně bych se myslím hodně divil, kdybych se po jejím ručním prohlížení změnil názor.
[quote]..[/quote]
Mě se prostě zdá, že mezi centurionem a toudle skříní je díky materiálu propastnej rozdíl, ty čtyři kila rozdílu váhy budou u vibrujícího disku fakt poznat. A co vlastně chce člověk jinýho od case než ticho při rozumnym chlazení? Proto mi tadle skříň nepřijde jako rozumná koupě - když chci jó šetřit, tak imho stará elite neodvede o tolik horší práci za míň peněz a o pár peněz víc mam daleko lepší skříň. (v čem je ta nová elite kromě o fous větších rozměrů a designu, kterej je subjektivní, o tolik lepší než stará?).
[quote]..[/quote]
Samozřejmě, že se může řikat budu si připlácet a připlácet až dojdu k lian-li. Jenže to imho není pravda. IMHO se daj skříně rozdělit dle kvality do kategorií a doporučit by se měla vždy nejlevnější z daný kategorie. Něco jako: nějaká papírovka za fakt levno (možná i elite, ale i 330 je teď tak blízko centurionu, že nevim), centurion (imho první solidní), dominator/lancool k58 (větší solidní)/sileo(navíc ticho bez práce), Fractal Design (velká a ticho)....atd ... Tadle elitka imho se blíží cenou k centurionu, ale výkonem k elite. Takže imho dobrá koupě není.

[quote]..[/quote]

Jestli soudíš EC podle tý ML N800 skříně, tak se nedivim, to je ale naprosto netipická skříň a ani by do ML řady patřit neměla. Taky má v kódu místo prvního čísla to N, jak nepatřim tam, nebo nemam dobrý plechy.
Klasika ML je např.
http://partis.cz/index.php?gid=401

[quote]..[/quote]
Když už jsme u toho, tak na recenzi bych spíš vyptal tudle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
snad jediná EC, u který vypadá na první pohled perforace rozumně. Ale zas není uvedená váha, takže kdoví, co je to za papír. Ale narozdíl od tý ML N, kde je to papír na první pohled, i vypadá, že by to moh bejt aspoň trochu solidní plech

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stoobi Ok, takhle to zní už i pochopitelně. :-) Tu skříň jsem ještě v ruce neměl, ale stejně bych se myslím hodně divil, kdybych se po jejím ručním prohlížení změnil názor.
[quote][/quote]
Mě se prostě zdá, že mezi centurionem a toudle skříní je díky materiálu propastnej rozdíl, ty čtyři kila rozdílu váhy budou u vibrujícího disku fakt poznat. A co vlastně chce člověk jinýho od case než ticho při rozumnym chlazení? Proto mi tadle skříň nepřijde jako rozumná koupě - když chci jó šetřit, tak imho stará elite neodvede o tolik horší práci za míň peněz a o pár peněz víc mam daleko lepší skříň. (v čem je ta nová elite kromě o fous větších rozměrů a designu, kterej je subjektivní, o tolik lepší než stará?).
[quote][/quote]
Samozřejmě, že se může řikat budu si připlácet a připlácet až dojdu k lian-li. Jenže to imho není pravda. IMHO se daj skříně rozdělit dle kvality do kategorií a doporučit by se měla vždy nejlevnější z daný kategorie. Něco jako: nějaká papírovka za fakt levno (možná i elite, ale i 330 je teď tak blízko centurionu, že nevim), centurion (imho první solidní), dominator/lancool k58 (větší solidní)/sileo(navíc ticho bez práce), Fractal Design (velká a ticho)....atd ... Tadle elitka imho se blíží cenou k centurionu, ale výkonem k elite. Takže imho dobrá koupě není.

[quote][/quote]

Jestli soudíš EC podle tý ML N800 skříně, tak se nedivim, to je ale naprosto netipická skříň a ani by do ML řady patřit neměla. Taky má v kódu místo prvního čísla to N, jak nepatřim tam, nebo nemam dobrý plechy.
Klasika ML je např.
http://partis.cz/index.php?gid=401

[quote][/quote]
Když už jsme u toho, tak na recenzi bych spíš vyptal tudle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
snad jediná EC, u který vypadá na první pohled perforace rozumně. Ale zas není uvedená váha, takže kdoví, co je to za papír. Ale narozdíl od tý ML N, kde je to papír na první pohled, i vypadá, že by to moh bejt aspoň trochu solidní plech

Nosiris
Nosiris
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

asi poprvé v životě sem dočetl celou recenzi o "skříni" pro PC :) takhle by měli vypadat všechny recenze... né jen suchá fakta a nebo jen autorovy názory... toto je prostě mezi a je to dobře napsané ... moc pěkná recenze...

CeleronD
CeleronD
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je ten podmiňovací způsob v 5 kapitole ve větě "Zde se nemusíte bát, že by jste se při manipulaci zranily a rozhodně se při utahování disku nebude koš prohýbat o 5mm." v pořádku?

logik
logik
Level 1 Level 1
4. 10. 2010 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, takhle to zní už i pochopitelně. :-)
Tu skříň jsem ještě v ruce neměl, ale stejně bych se myslím hodně divil, kdybych se po jejím ručním prohlížení změnil názor.
[quote][/quote]
Mě se prostě zdá, že mezi centurionem a toudle skříní je díky materiálu propastnej rozdíl, ty čtyři kila rozdílu
váhy budou u vibrujícího disku fakt poznat. A co vlastně chce člověk jinýho od case než ticho při rozumnym chlazení?
Proto mi tadle skříň nepřijde jako rozumná koupě - když chci jó šetřit, tak imho stará elite neodvede o tolik horší
práci za míň peněz a o pár peněz víc mam daleko lepší skříň.
(v čem je ta nová elite kromě o fous větších rozměrů a designu, kterej je subjektivní, o tolik lepší než stará?).
[quote][/quote]
Samozřejmě, že se může řikat budu si připlácet a připlácet až dojdu k lian-li. Jenže to imho není pravda. IMHO se daj skříně rozdělit dle kvality do kategorií a doporučit by se měla vždy nejlevnější z daný kategorie. Něco jako: nějaká papírovka za fakt levno (možná i elite, ale i 330 je teď tak blízko centurionu, že nevim), centurion (imho první solidní), dominator/lancool k58 (větší solidní)/sileo(navíc ticho bez práce), Fractal Design (velká a ticho)....atd ...
Tadle elitka imho se blíží cenou k centurionu, ale výkonem je daleko spíš u elite. Takže imho dobrá koupě není.
[quote][/quote]
No, novou eurocase jsem teď v poslední době v ruce neměl (jak říkám, PC bych do ní nestavěl).
Ale pokud na svejch stránkách nekecaj, tak pořád udávají váhu 8.5Kg.
Ta ML N800 je výjimka, vypadá úplně jinak než celej zbytek ML série.
Taky nemá standardní číselný označení, ale má tam to N - zřejmě to znamená "nemam ani dobrý plechy" :-).
Jestli soudíš EC podle týdle skříně, tak se nedivim, ale to je opravdu v produkci EC výjimka.
Klasika ML se solidníma plechama (ale tam její přednosti bohužel končej) je třeba tadle:
http://partis.cz/index.php?gid=411

[quote][/quote]
Když jsme u toho, tak zajímavá na recenzi by byla tadle:
http://partis.cz/index.php?gid=1566
snad jediná EC, u který vypadá na první pohled perforace rozumně. Ale zas není uvedená váha, takže kdoví, co je to za papír. Ale narozdíl od tý ML N, kde je to papír na první pohled to vypadá, že by to nemusel bejt.

sagitarius
sagitarius
Level 1 Level 1
28. 10. 2010 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvažoval jsem o zde recenzované skříni, ale nakonec jsem koupil CM Storm Scout a nemá chybu! Pokud by byl zájem, napsal bych recenzi, ale nevím jak se to zde řeší.

Reklama
Reklama