Zpět na článek

Diskuze: Dell Alienware 510K - perfektní mechanika na psaní i hraní

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
14. 9. 2020 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Jakmile není celý stůl ozářen jako na matějské"

Holt nemsis kupovat levne noname z ciny. Takovej logitech ma podsviceni decentni a nastavitelne, co do ruzneho rozsahu jasu.

Nicmene za 3400 bodejt by ta klavesnice nebyla super kvalitni, vsak to je cena, za kterou koupite Logitech bez slevy, ikdyz on je dava pomerne casto.

Osobne jsem si ale vyzkousel klavesy s nizkym zdvihem a ani do tech strilecek to nechci. Je to ale od cloveka jine, kazdemu vyhovuje neco jineho. Zvyhodneni nizkeho zdvihu moc neverim, pokud zrovna nemam Blue spinac, tak klavesa se oznaci za zmacknutou uz pri sestupu dolu.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
14. 9. 2020 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Bych zapomnel, k cemu jako je kupovat si Alienware se skvele pritroublym designem aplikace? Kdyz si muzu koupit Logitech, kterej ma software G Hub a kterej, pokud jste zvhrlej uzivatel tech nejpritroublejsich reseni, si proste zamilujete.

Co se tyka Logitechu, tak vtip je v tom, ze predchozi Logitech Gaming Software byla docela dobre pouzitelne aplikace. Proc to takhle dokurvili (asi bude cenzurovano, ale fakt to podelali silene) nechapu.

achjojik
achjojik
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 06:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napsat u mechanické klávesnice s cherry red spínači, že cena 3390 je "naprosto bezkonkurenční", může jen... jak to říci slušně... autor na pctuningu.
Aktuálně píšu na klávesnici Gigabyte s cherry red spínači, co stála 1199 korun.

chytrolin
chytrolin
Level 2 Level 2
15. 9. 2020 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Napsat o klavesnici za 34stovek,ze ma bezkonkurencni cenu,muze jen imbecil,kterej v zivote nesahl na praci a zivi se jen tlachanim v PC tuningu.Kdyby si na to mel vydelat rukama,takovy blaboly by ho rychle presly :evil: :evil: :evil:

Jan Preclík
Jan Preclík
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chytrolin Tak teď jste mě opravdu pobavil :D

Jan Preclík
Jan Preclík
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@achjojik Mezi top tier klávesnicemi jde skutečně o bezkonkurenční cenu. Samozřejmě seženete klávesnice i za dvojku, stejně jako membránovky za kilo.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Preclík Tuto klávesnici bych rozhodně nezařadil do top tier :D - tam patří tak možná Deck, Ducky a Filco, případně některé legendární modely od Steelseries (6gv2 !!! a aktuální Apex 7). Jinak je volba klávesnice hodně subjektivní záležitost, osobně nedám dopustit na klávesnice od Logitechu, které v podobné třídě jako tato, jsou mnohem lépe provedeny ve všech ohledech.

achjojik
achjojik
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Preclík Vlastnosti mechanické klávesnice určují spínače. Tedy z hlediska psaní jsou všechny se stejnými spínači stejné (když pomineme nějaké rozložení kláves, které může vyhovovat každému jiné).
A nemám vůbec nic proti tomu, že se vám ta recenzovaná klávesnice líbí. V pohodě, taky si u některých věcí připlácím za to, že se mi líbí. Jen pak neříkám, že mají bezkonkurenční cenu.
A není to o značce. Dell pod značkou Alienware prodává klávesnici AW310K, která je o skoro tisícovku levnější, než ta vaše za "bezkonkurenční cenu", přitom má taky cherry red spínače.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,

určitě v mínusech mi ještě chybí, že nemá podpěrku/područku, dost důležitý aspekt výběru pro některé uživatele (mě nevyjímaje) a už to deklasuje tu klávesnici o třídu níž (vzhledem k ceně). Aplikaci nemohu posoudit, ale pokud je nepřehledná, automaticky bych klávesnici zařadil do možná, ale spíš ne :D ...

Za tuhle cenu mám už skoro Logitech G513 Carbon Linear (kterou už mám 2 roky a kupovanou s 5ti letou zárukou) s nádhernou područkou, kdy spínače můžu hodnotit subjektivně, pocitově někomu nesednou, někdo z nich je nadšený (je fakt, že Romery nemají úplně čistou charakteristiku mechanického spínače, ale jsou tišší a mají mnohem lépe řešené podsvícení a i vyšší garantovanou životnost).

Za mě teda recenzent dost produkt přechvaluje, hmotnost kolem 900 gramů až jednoho kilogramu je standard, klávesnice třebas vůbec nemá dráhy na vedení kabelů, dvojitý nožičky beru taky jako standard a nic zvláštního.

Další připomínky k recenzi by mohly být: Nedozvím se z recenze materiál těla, materiál kláves (ABS plast předpokládám), způsob povrchové úpravy kláves a jak je řešený potisk/výpal laserem. SW je tragédie :D ... a design je subjektivní záležitost.

Případ kdy klávesnice svítí všude kolem jen ne tam kde potřebuji mě spíše odstrašuje než že bych to nějak chválil :D :D :D ... Jediné kvůli čemu bych si tuto klávesnici vyzkoušel jsou nižší cherry mx red spínače.

Jan Preclík
Jan Preclík
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel Vidíte, na opěrku jsem zapomněl :lol: Za tu jsem osolil v předchozím testu HyperX. Sám jsem před dvěma roky pořídil Razerku s gelovou podložkou, ale u téhle low profilovky mi vlastně ta podložka ani extra nechyběla.
Co se týká chybějících údajů o klávesách, tam je odpověď jednoduchá. Nikde jsem tu informaci nedohledal, a že jsem toho prolezl dost, ani výrobce info nikde neuvádí.
S tím SW se dá sžít, ale není to easy. Jelikož jsem testoval i myšku (upcoming), tak jsem se soft docela naučil ovládat, ale user friendly není.
Co se týká přechvalování, já vám nevím, ona je to opravdu nejlepší klávesnice, na které jsem měl možnost si zahrát a psát, a že mi jich rukama prošlo celkem dost. Hlavně ten nízký zdvih hodně baví, že klávesy stačí vyloženě pohladit bříškem prstu a už registrují úder, což ale nemusí vyhovovat každému (missclicky), to je dost subjektivní.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel PS: A ještě co by mi dost vadilo je titerný až malý font například F kláves, hvezdičky ... proč jsou ty znaky tak mrňavé ? Typ fontu řešit nebudu, to je dost subjektivní, halvní ale je aby všechny znaky byly rozeznatelné a čitelné, ovšem tu velikost jim opravdu schválit nemohu, strašně nevyužitého prostoru na klávesách.

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel PS: A ještě když koukám na ten font kláves, všimněte si jak každá klávesa je vyražená/vypálená jinak ... (viz např. PG UP v numerické sekci a PG UP v sekci nad šipkami) ... je vidět, že ten výrobce teprve nabírá zkušenosti s výrobou a návrhem klávesnic a tohle vychytaný moc nemají.

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 9. 2020 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím. Já bych si ji nekoupil kvůli té "opěrce" dlaně, která vlastně není ani pořádná opěrka a zcela jistě vím, že by mě vadila (Mít hranu v polovině dlaně, mě osobně nevyhovuje.). Buď ať udělají pořádnou, hlubokou opěrku nebo ať tam nedělají nic (Podobně jako to má např. Logitech G915, G815, G512,...).

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Přesně tak ..., jinak zapomněl jste i na G513 ;)

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 9. 2020 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel Nezapomněl, je zahrnuta pod 3 tečky :wink:

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
15. 9. 2020 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dixel @randomofamber: Tak to je jiná, ale zmátlo mě to jelikož dle Vašeho pořadí by teda měla být zahrnuta před G512 (jistá posloupnost) :D

Goloka
Goloka
Level 0 Level 0
16. 9. 2020 00:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kde máš diakritiku Preclíku. Já jí na klávesách nikde nevidím. Do mínusu patří tím pádem chybějící diakritika. Jednořádkový enter? No u mě další mínus. Na psaní ta klávesnice teda není. Kde jsou nějaké speciální klávesy na makra? Hmm takže ani ta herní výbava není zrovna oslňující. Ale cena je opravdu bezkonkurenční ....

Goloka
Goloka
Level 0 Level 0
16. 9. 2020 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goloka Plácáš nesmysly Preclíku.
Recenzuješ klávesnici pro US trh? NE!
Pokud ano tak sis spletl server.
Takže pro náš trh je diakritika povinností.
Že nepíšu všema deseti. Pravda. Ale moje manželka ano. A přesto potřebuje aby klávesnice měla diakritiku.
Svoje nesmysly si val do hlavy prodejcům, kteří si tuhle reklamu asi zaplatili. Jinak si takovej blábol neumím vysvětlit.
Takže závěr, diakritika rozhodně patří do mínusů, pokud píšeš o klávesnici vhodné na psaní!
Pokud jsou klávesy na makra out of range, tak zase leda pro tebe a pro RAZOR.
Za pravdu ti dám jen tolik, že opravdu nejsem cílová skupina tohoto výrobce, protože tak jako mnozí nepochopil, že u nás mě a mě podobným podobné klávesnice prostě neprodá.
Jinak souhlas makra si taky raději binduju na svoje klávesy. Prostě každý má už svůj prstoklad a kvůli makro klávesám starýho psa novým kouskům nenaučíš.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 9. 2020 23:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goloka ten kdo umí psát nepotřebuje žádný potisk ;) https://www.daskeyboard.com/daskeyboard-4-ultimate/

a ano pro většinu je absence lokalizovaného potisku mínus >> s tím souhlasím a nechápu čím si recenzovaná klávesnice zasloužila to ocenění ... ničím nevyniká + vysoká cena ...smrdí to reklamou :)

Jan Preclík
Jan Preclík
Level 1 Level 1
16. 9. 2020 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Goloka Dobrý den, chybějící diakritika do mínusů nepatří. Absence diakritiky a jednořádkový enter, to jsou typické vlastnosti US rozložení kláves. Pokud neumíte psát všemi deseti a pro psaní diakritiky potřebujete znaky vidět, je to vaše mínus, nikoli mínus klávesnice.

Speciální klávesy na makra nejsou potřeba, na svém Razeru je mám, ale jsou "out of range", tzn. raději binduji makra na klávesy, které mám v dosahu.
Jednoduše nejste cílová skupina a raději si pořídíte klávesnici s českým layoutem a extra klávesami na makra.

pecapospec
pecapospec
Level 1 Level 1
16. 9. 2020 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji autorovi za pěknou recenzi. Už delší dobu jsem se díval po pěkné klávesnici a tato recenze mi pomohla si vybrat. Díky!

Jan Preclík
Jan Preclík
Level 1 Level 1
16. 9. 2020 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pecapospec Já děkuji za fajn komentář, takový vždy člověka potěší :) Věřím, že nebudete zklamaný.

pecapospec
pecapospec
Level 1 Level 1
17. 9. 2020 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Preclík Klávenice je super, splnila očekávání takže potvrzuji recenzi a nezklamání :D

epidot
epidot
Level 44 Level 44
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 9. 2020 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuto alienku jsem také zvažoval, nicméně jsem se přiklonil k Logitech G815, tactile US, kvůli myši od Logitechu. Prostě jeden ekosystém. I programovatelné G klávesy si našly užití ve win na víc než copy-paste.

Reklama
Reklama