Zpět na článek

Diskuze: Dell OptiPlex 360 DT - značková kancelář v luxusním provedení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

marfan
marfan
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja doma používam na prerabanie videa vyššiu radu tohto dellu s CPU C2D E7300 a 4GB ram ...som snim nadmieru spokojny ....čo sa týka chladenia tak aj na HDD je vetilator ktory vysáva teply vzduch sa CPU von...za tie prachy je to slušny PC akurat tá grafika aj keď tam mám GMA4500 s displej portom neni to bohvie čo ale do kancelárie je to ako stvorene

Jiří Konvičný
Jiří Konvičný
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

osobně mám E5200 pořdně přetaktovanou, ale zajímalo by mě, s jakými výsledny si poradí takovýto jednoduchý skoro-pasiv s E5300?Určitě to uchladí, o tom nepochybuji, ale jaké jsou reálné teploty?
mám jednu poznámku k firemním edicím počítačů-dokud slouží ve firmě, je vše ok, pokud to někdo chce na doma, zamrzí nízká rozšiřitelnost a zejména naprosto odfláknutý bios (donedávna mi přihlouplý bios jednoho IBM psal při každém startu, že chybí systémový větrák - on opravdu chyběl - procesoru jsem dodělal pasivní chlazení, ale toto hlídání nešlo v biosu vypnout za žádnou cenu). pokud však nemáte jiné nároky, než aby "to jelo", pak je vše v naprostém pořádku...

Weslo
Weslo
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím přidat svůj snad první negativní komentář na PCT
------------
Nějak jsem nepochopil proč něco takového tady testovat.To že je Dell špička ve WS je všeobecně známo.Benchmarky čehokoliv jsou u WS k ničemu.Dávat mínus za monitor který je volitelný mi také přijde mimo.
------------
Chápu že je těžké se odporostit od standartního stylu recenzí ale tohle je fakt děs.U WS rozhoduje záruka,výkon a spolehlivost.Ani jedno z toho se nedá otestovat.
------------
Optiplex používám už asi 2 roky skoro každý den.Je stále stejně tichý resp. hlučný.DVI je u tohoto typu PC řešeno riser kartičkou do PCiEx (za 600,-) - což asi autor nějak opomněl.
------------
Celkově musím konstatovat že to vypadá spíš jako nepovedený PR článek.

makros
makros
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdarec lidi, no upřímě, mě se tedy cena přes 20tis zdá docela veliká, vím že se platí hlavně i značka, ale za 20tis bych sehnal určitě něco výkonějšího i když by to mělo být jen do kanceláře.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@makros Ano, ale u tohoto Dellu e jistota, že když se s tím něco stane, tak druhý pracovní den k Vám přijede technik, a opraví to, nebo přiveze nový kus a může se pracovat dál.

nagger
nagger
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb platit za "jistotu" téměř dvojnásobnou cenu je nesmysl. Tříletou záruku se servisem na místě Vám dají i levnější značky alá Comfor - a za podstatně menší peníz.
Podobně výkonné PC si každý čtenář PCtuningu sám postaví za poloviční peníze.
A pozitiva?:
1)výkon a kvalita zpracování - co je sakra výkon zpracování - nebo je myšlen výkon obecně ? :lol:
2)prostorová nenáročnost - kdo má pod stolem málo místa, ať se přihlásí
3)kvalitní a funkční periferie - myšleno to postapokaliptické LCD a klávesnice?
4)19" LCD (4:3)- v dnešní době už je poměr 4:3 navíc s takto malým rozlišením na většinu práce utrpením 5)pasivní chlazení CPU- to že ventilátor není součástí chladiče CPU, neznamená, že je to pasivní chlazení...

pro nevěřící - z jednoho takového prDELLu tento příspěvek píšu - okamžitě bych měnil klávesnici a monitor..

Za dané peníze lze postavit špičkový počítač s násobně vyšším výkonem, lepší tichostí a solidnějšími komponenty - nacpat do nového PC v roce 2010 čipset G31 je zhovadilost..

jfb
jfb
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @nagger: Ach jo,
1) Comfor Vám NEZARUĆÍ opravu do druhého dne,a když ano, tak to bude obdobně drahé. A mimo-jiné, Comfor ještě existuje?
2) možná se budete divit , ale ono se připlácí i za určitou zastaralost, říká se tomu modelová stálost, či podobně. To znamená, že určitý je zaručen prodej určitého modelu po určitou dobu a také pak servisní podpora po určitou dobu od ukončení prodeje. A není to jen o názvu, zaručuje to, že po celou tu dobu budou mít PC např. stejné základní desky apod. Pro normálního člověka je to na nic, pro velkou firmu to výrazně šetří náklady na správu, instalaci apod, protože admin např. někde v Indii objedná nový komp do pobočky např. v Kanadě, tam si jen dojedná, kdy mu to zapnou do sítě a on na dálku tam loudne připravenou firemni image se vším softem co je potřeba a má za 10 min. hotovo. Upgrade se pak na nové stroje dělá v celé firmě, nebo alespoň v celém oddělení najednou.
3) prostorová nenáročnost je dost důležitá v dnešních kancelářích, zvláště v Open-Spacech
4) narozdíl od jiných souhlasím, že i na kancelářskou práci je lepší širokoúhlý monitor, než standardní, pokud ovšem nejsou monitory rovnou 2. Ale spousta firem je konzervativní, buď že používají ještě DOS-Like aplikace, nebo kvůli správě, kdy všichni vidí přesně to samé.
5) Dellovské klávesnice se mi také nelíbí, hezčí jsou IBM, jsou více hranaté :-)
Prostě takovéto počítače nejsou určeny na doma, ale do sítě více počítačů, a čím více jich v té síti je, tím snižují složitost a cenu administrace.

JoHnY2
JoHnY2
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @nagger: Este sem snad nezazil, aby se Dell kopoval za koncovku. Zasadne se jich kupuje vic naraz za velkoobchodni cenu a este z nich jde, jako skoro z kazdyho, vymlatit sleva.
1. Vykon je nepodstatnej, tohle neni stroj na DTPcko
2. Komp na zemi pod stolem = komp co odejde, protoze na zemi je pach a prach zabiji vetraky ... Nejlepsi je kdyz se tenkej dekstop da dat na box se suplikama.
3. LCD je celkem kram, ale klavesnice od IBM/HP/Dell vetsinou prezijou sestave.
4. Kancelarska prace potrebuje makat na vejsku, takze je 5:4 nebo 4:3 idealni. 19" jsou dobry v tom, ze na ne i starsi lidi videj bez brejli.
5. Souhlasim s poznamkou o pasivnim chlazeni a tichosti. Monitory nejsou zadna slava a kavesnice je hodne osobni vec.
Starej chipset je tam kvuli spolehlivosti a cene servisu. Vykon grafiky je v kanclu nezajimavej a cim min modelu tim levnejsi vyroba, vetsi spolehlivost a nizsi naklady na servis a sklady.

radik79
radik79
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @nagger: Mame v praci taky OPTIPLEXy (konkretne s C2D jinak skoro stejny) a nemuzu si stezovat. Tenhle stroj si asi malokdo koupi domu a pokud jich nadnarodni spolecnost kupuje stovky tisic rocne, pak je asi trosku jina i cena, tzn. Vas komentar je uplne mimo misu. Samozrejme pritomnost teto recenze na PCT taktez.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @JoHnY2: Na "makání na výšku" je ideální 16:10 (16:9) s pivotem...jinak poměr stran je nesmyslný parametr, u mě rozhoduje úhlopříčka a rozlišení.
Jinak ta cena vzhledem k výkonu je mínus a pokud se to prodává levněji, tak tolik ne, jenže jak posuzovat nějakou blíže neurčenou cenu?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @net.Xtreme: U Dellu není zas tak velký problém dostat se na 60% ceníkové ceny ...

Wiruz
Wiruz
Level 24 Level 24
3. 2. 2010 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim nevim, ale podle rozliseni a obrazku to vypada na LCD s pomerem stran klasickych 5:4 coz je na praci v officu uplne idealni pomer, skoro ctverec.

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiruz Na jakou práci je čtverec výhodný? Na práci je imho výhodný 30" monitor 16:10 nebo dva monitory, kde člověk vidí dvě stránky vedle sebe, úplně ideálně dva monitory s pivotem.

common user
common user
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravím, malé upozornenie, studio séria je určená ako multimediálne pc do domácnosti, na graficku prácu sú určené Workstation série Precision, ktoré majú CAD Certifikované grafiky Quadro a Fire GL

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@common user Zrovna to jsem taky chtěl napsat. Mimoto Precision řady T7400 mám v práci na stole. 8)

dodgeman
dodgeman
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak za tohle bych 22k nevysolil teda,za ty prachy by se dal sehnat este jednou tak vykony

killerek
killerek
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dodgeman Me to prijde, ze uz nikdo snad ani nepocita s cenou licence za Windows. Asi to bude u nas dano dost rozsirenymi nelegalnimi Win XP a jinymi. jinak mas hlavne v cene ten NBD on site. To kazdej admin ve vetsi firme nebo uradu oceni. Co nevyresi rovnou sam na miste, tak jim zavolas a druhy den mas problem vyresen, zadne mesicni reklamace buhvi kde.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
3. 2. 2010 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=dodgeman]tak za tohle bych 22k nevysolil teda,za ty prachy by se dal sehnat este jednou tak vykony[/quote]

proc si ti volove kupuji dodavku s nastavbou, kdyz by za stejne penize mohli mit male vykonne kupecko...

priste zkus pouzit mozek.
- mISHA

Reklama
Reklama