Zpět na článek

Diskuze: Demo Mafie II už v srpnu!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak počátkem srpna?! :confused: Já myslel že až ke konci - teď abych neustále přepínal mezi Starcraftem a Mafii (to je neštěstí :) )

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[i]"Rozdýchá Váš počítač přicházející hru
? "[/i] Co to je za otázku, vždyť ta hra má naprosto min. hardw. požadavky, takže ji rozdýchá i 3-4 roky starý herní PC.

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Nesmíš se dívat na minimální požadavky. Na nich hry málokdy jsou příjemně hratelné. A pokud se podíváš na doporučené požadavky(bez physx/apex), tak jsou docela náročné. quadcore cpu rozhodně nemá každý.

jaku7
jaku7
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

siddhi - asi těžko. Počítač mám od roku 2006 a neutáhnu to vůbec. Intel celeron D 326, twintech 7600gt,a-data 2gb ddr2.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaku7 pardón ty 4 roky beru zpět. Jsou to akorát tři roky staré herní PC co to rozjedou.

ovca9
ovca9
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jaku7]siddhi - asi těžko. Počítač mám od roku 2006 a neutáhnu to vůbec. Intel celeron D 326, twintech 7600gt,a-data 2gb ddr2.[/quote]

Tvůrci z 2K games slibovali, že na minimální detajli ji rozjede jimi uvedený Pentium 4ka

jaku7
jaku7
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 01:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ovca9 Ale já mám Celeron D jednojádro a to Pentium D je dvojjádro, takže v tom je zase velký rozdíl :D

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ovca9 No to bude něco jak GTA IV beztak. No jsem zvědav jestli to dám aspon na střední detail na mém ACER AS 8942G s ATI 5850 a core i5. Ale na co se nejvíc těším je Dirt 3 a poněm hned NFS Horstpursuit. :D

Kuprt
Kuprt
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co je vůbec ten apex. Ale to je jedno doporučená sestava pro apex GF 480 a 285 : o To chtěli ukázat jak velký mají koule. Dokonce s pár snímkama za sekundu jsem rozjel i metro s PhysX se svou 9600GT. Takže doufám když už udělám Uprage kvůli mafii, že to v pohodě rozjedu se vším všady s 280 + 9600!!!

Lachtánek
Lachtánek
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kuprt to apex je ta animace nebo fyzika obleceni, ale moc tomu nerozumim s tim PhysX protoze kluci z 2K rikali ze se to bude vypocitavat pres procesor a tet na nas vybafne ze i presto budeme potrebovat 2 nVidia karty. ale co uz.

kacenkacenka
kacenkacenka
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek kdyby radši místo přiblého physxu implementovali dx11 a tesselaci nebo aspoň dx10 udělali by líp, bohužel díky tomu, že PS3 a Xbox jsou dx9 console dokonce bez GPU na physx, tak to vidím na celkem nudnou grafiku :D

Oski24
Oski24
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek Tak tyhle požadavky si můžou strčit někam :D Předražený 2 GeForcky bych si fakt nekoupil jen kvuli PhysXu. Jsem zvedav kdyz tak nafukuji tu bublinu o lepsi fyzice pres GPU až se udela porovnani fyziky pres CPU versus GPU kolik tam bude viditelnych rozdílů. A navic NVIDIA ten PhysX jako nadějný fyzikalni engine schvalne przdí a neudela z nej standard. No jo kdyz ted uz druhym rokem neumeli udelat slusnou grafiku tak se snazi podporit koupi svych GK díky "REVOLUČNI" fyzice :D a na CPU to ždíme jen 1 jádro. Tak kde to jsme??

kacenkacenka
kacenkacenka
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek myslím, že většina hráčů physx v této hře opět oželí ;)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @kacenkacenka: Opakuješ stále omýlaný nesmysl. I multiplatformní hry lze vyvíjet pod DX10/11 - následná konverze na konzole je ještě snadnější. Příkladem budiž B:BC2, který běží pod DX10, či Just Cause 2 taktéž čistě DX10. Ono je snadné nezamýšlet se a vše svést na konzole. Mafia konkrétně je pod DX9, protože pro ni byl využit stejný jen trochu zmodernizovaný Engine z původní Mafie. Tvůrci se radši soustředili na samotnou hru, než na grafiku.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @siddhi: Sustredili na samotnu hru???? Ved vsetky videa co vysli na svetlo sveta ukazuju ake uzasne PhysX/Apex orgie nas cakaju ... osobne dufam, ze mas pravdu a pribeh prekona jednotku, ale zatial tomu vela nenasvedcuje ...
- IQLogic

kacenkacenka
kacenkacenka
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @siddhi: pak tu "samotnou hru" nemuseli za*írat physxem, když se nesoutředili na grafiku ;)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @IQLogic: Jsou to hold marketingové kejkle. Nvidia vývojáře během vývoje podpořila a teď si to vybírá v podobě marketingových videí prezentujících jejich technologii.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @kacenkacenka: Je to prostě o tom že vydatelé hry i vývojáři jsou dlouholetí partneři Nvidia a spolupracují spolu. Stejně velkou část toho PhysX implemetovali určitě samotní vývojáři z Nvidie. Nikdo nikoho nenutí PhysX používat. Pro majitele NVidia karet je to prostě určitý bonus.

kacenkacenka
kacenkacenka
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @siddhi: navíc stejně tak to mohli nechat běžet na AMD HD5870 + nVidia 9800 GTX na Physx, ale to se nvidii také nelíbí... prostě politika nvidie se mi vůbec nelíbí a doufám, že ji brzy AMD koupí :)

kacenkacenka
kacenkacenka
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @siddhi: stejně tak si nvidia zakládá na tom, že jedině ona má ty správné GK na DX11 a tesselaci, ale to už by si hráči mohli zahrát i na GK od konkurence, tak to radši dělat nebudou ;)

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @kacenkacenka: A ty bys dobrovolně uvolnil technologii, kterou bys za nechutné peníze od někoho koupil a následně do ní ještě nechutnější peníze investoval? Ano je to nepěkná situace kolem PhysX, ale stěží dávat vinu Nvidie, že neuvolní pro ostatní něco do čeho vrazila obrovské prostředky.

5om
5om
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @kacenkacenka: Skor Nvidia kupi ATI, ale tak sa tiez nikdy nestane.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @kacenkacenka: Tebe sa asi velmi nepacia ceny sucasnych grafik a dufas, ze budu dvoj alebo troj nasobne. :wink:

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @siddhi: Zde spíš než o uvolnění, jde o to zpřístupnit jako hlavní grafiku i jinou než only NVIDIA. Osobně kdyby byla možnost použít pouze na fyziku NVIDII (a hlavní mít třeba od AMD), tak do toho klidně investuju a koupím si nějakou do 2000, ale takhle od mě neuvidí ani korunu (ve smyslu koupě 2. grafiky pouze na fyziku). A osobně bych řekl že ve výsledku by na tom vydělali víc, než nynější model, ale nejsem oni abych rozhodoval.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lachtánek @5om: no to by nVidia musela kupit samotne AMD a na to nema a mat nebude :D
- IQLogic

Ahurmen
Ahurmen
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Kuprt]Co je vůbec ten apex. Ale to je jedno doporučená sestava pro apex GF 480 a 285 : o To chtěli ukázat jak velký mají koule. Dokonce s pár snímkama za sekundu jsem rozjel i metro s PhysX se svou 9600GT. Takže doufám když už udělám Uprage kvůli mafii, že to v pohodě rozjedu se vším všady s 280 + 9600!!![/quote]

Apex je technologie nVidie umožňující realistické chování oblečení.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen APEX je nastroj ulahcujuci a rozsirujuci implementaciu PhsyX-u do hier. Stara sa o ovela viac ako len o saty.

[url]http://developer.nvidia.com/object/apex.html[/url]

lipca
lipca
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ahurmen Ne jen oblečení, ale také destrukce, vegetace a turbulence.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lipca No jestly to bude tvořené na CPU tak to si můžou nechat to dopadne jako GTA IV to je taky na CPU.

niemand
niemand
Level 23 Level 23
18. 7. 2010 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně nevim, proč tu tolik řešíte, jak je to PhysX a APEX k ničemu a že je to na nic.

Samozřejmě, kdo má ATI tvrdí, že je to na nic, kdo má nVidii tvrdí, že to je k něčemu, ale že na to stejně nebude mít 2 grafiky, aby to šlo mít zapnutý.

Stejně většina z vás bude nejdřív vnímat tu atmosféru hry, která se určitě povede jako v Mafii 1 a až po nějaký době začne řešit věci typu, jestli mu ten kabát vlaje tak, jako když ve skutečnosti fouká vítr, nebo jestli to sklo padá na zem tak, jako když včera v kuchyni rozbili skleničku.

Podle mě je důležitý, aby se to neodložilo a i když mám nVidii, tak mě nebude štvát, jestli to támhletomu člověku s diskuse pude na plný s PhysX, APEX a ve 3D.

Nejdůležitější je, ať si to každej užijeme na malý, střední, vyskový, uplně plný detaily ne?

To vás pořád dokola baví se dohadovat, jestli je lepší tohle nebo tamto a jestli to je zbytečný nebo ne?

Paxan
Paxan
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Moc bych netvrdil že kdo má AMD tvrdí že to je na nic. Osobně to beru jako dobrou technologii jenom blbě marketingově podpořenou. A jinak máš pravdu že hlavně si vždy nejdřív člověk všímá atmosféry než toho jestli fyzika vypadá přesně jak má.

niemand
niemand
Level 23 Level 23
18. 7. 2010 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@niemand Oprava: "člověku z diskuse" a ve větě "...zem tak, jako když včera v kuchyni rozbili skleničku." mi chybí ... jako když jste včera...

Píšu to jen, aby si někdo nemyslel, že si to po sobě nečtu. Akorát se mi to nechtělo kvůli pár chybám mazat (ten příspěvek) a kopčit ho sem znovu.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle zveřejněných požadavků mi to poběží naprosto bez problémů. Physx mě nezajímá, předraženou a žravou nvidii kupovat kvůli tomu nebudu (mám levnější topení) a stejně by mi byla k ničemu, když nejde použít jako physx akcelerátor s ATI jako primární kartou. Jen nechápu, proč radši místo mrtvé technologie nepoužili DX11.

Mirek E.
Mirek E.
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To abych kvůli PhysX kupoval buď novou desku se dvěma PCI-E a k tomu ještě grafiku na ono PhysX, což vlastně vyjde stejně draho jako když koupím dvoučipovou kartu. Kluci z nVidie to maj dobře promyšlený... :D

Bucu
Bucu
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi][i]"Rozdýchá Váš počítač přicházející hru
? "[/i] Co to je za otázku, vždyť ta hra má naprosto min. hardw. požadavky, takže ji rozdýchá i 3-4 roky starý herní PC.[/quote]
Jestli ono to nebude tím že mafie II už je minimálně 2 roky hotová, jen se nevydala, aby nedělala konkurenci jiným titulů stejného distributora.

marek16
marek16
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucu No tak to teda těžko. Kamarád z 2K mi povídal, jaký části zrovna programuje a věř mi, že bez nich bys hru fakt nechtěl:P

marek16
marek16
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek16 No tak to teda těžko. Kamarád z 2K mi povídal, jaký části zrovna programuje a věř mi, že bez nich bys hru fakt nechtěl:P A to ani nemluvím o sto hodinách přesčasů.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bucu Z části to tak bohužel asi bude. Já jen reagoval, že to bylo napsané, jako kdyby ta hra měla nějaké krvavé nároky a ono to přitom na dnešní dobu není vůbec náročná hra.

Mirek E.
Mirek E.
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Navazka]Jen nechápu, proč radši místo mrtvé technologie nepoužili DX11.[/quote]
No protože, jak už se tu psalo, je M II postavená na enginu M I, který běží pod DX9.

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Minimalne poziadavky neberiem v uvahu lebo na tych je vatsinou plynule iba menu. Ale podla doporucenych to vidim na dalsieho kandidata ala GTA 4. A to Physx bude skor na ukor hry. Nie to ze to vatsinou v hrach funguje divne alebo ma privelke naroky, ale studio ktore podobne cosi ako Physx nepouzivala tak sa pusti este aj do noveho APEXu?? Chapem, ze ich nVidia pekne masti dolarmi ale z toho nevyjde nic dobre. Nakoniec na plynule hranie na vyssich detajloch budeme potrebovat Core i7 extreme a dve 470ky. Ja osobne povazujem prvy diel za unikatny na hernom poli a preto sa pytam: Bola prva mafia o grafike a super fyzike?? Nie, ale o atmosfere ktora gradovala az do sameho konca. Zda sa mi alebo uz kazda hra sa vydava smerom lepsej grafiky a super mega giga fyziky a pritom gameplay je hlboko pod priemerom..

T1ger
T1ger
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T1ger Chcel by som este dodat, ze Physx nie je uplne spatne. Ale jeho najvatsi problem tkvie, ze ho nVidia nechce rozsirit. A takto pomaly ale isto zanikne. Chapem, ze s toho maju aj celkom pekne prijmy ale je to slepa ulicka. Vyvojari hier sa nebiju o physx lebo na konzolach to aj tak nejde rovnako ako na atinach. A len ak zaplati nVidia peknu sumu tak to do hry implementuju. Ati sa zase uz neoplati zacat boj tam kde uz ma viacrocne meskanie. Takze podobnu fyziku od nich uz cakat nemozme. Skoda. Ved aj windows vdaci masovemu rozsireniu kvoli piratstvu.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
18. 7. 2010 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co ma te s tym GTA4? Mne to islo v pohode a to som PC neupgradoval 3 roky.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-M-X No mám GTA IV Libercity to nejnovější a na ty nároky jsem čekal teda lepší grafiku. Hraju no spíš moc mě to nebaví ,ale hraju to někdy na svém acer 8942g a dám to jak štakš na medium na nějaké high či very high můžu zapomenout ta hra je tvořena na 4jádro silné což tak silné zas nemám. Hru má kámoš na stolním pc a dá to na max. a grafika pořád nic moc a ještě ktomu jen DX9.
Takle jestly bude i ta mafia 2 tak na ní mohu zapomenout a ještě ktomu bude DX9 hlavně že má PhysX které ATI moc nebere. Těžko komentovat tu hru dokavat není doma na stole pak se dají dělat závěri jestly je to také či onaké.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Mam stare dvojjadro (Athlon X2 6000+)

niemand
niemand
Level 23 Level 23
19. 7. 2010 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Můžu se zeptat kolik ti je? Ty asi ještě nemáš základní školu hotovou že? Už jen podle toho, že píšeš po r měkké i, nebo podle toho, že ani nevíš, jak se správně jmenuje ten datadisk ke GTA.

martin_CZ
martin_CZ
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, CULV procesor a 4500HD to nedají. O důvod víc, proč jít do Xboxu (jestli to na něm bude). Anebo to prostě nehrát.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 02:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martin_CZ Myslis ze na Xboxe to bude vyzerat lepsie ako na PC v najnizsich detailoch?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A z Mafie sa stalo presne to, co som cakal ... preefektovana strielacka, v ktorej primarnou ulohou je zabezpecit ukojenie ludskeho zraku a rozplyvanie sa nad uzasnymi efektami a fyzikou ... ale preco??? Mafia 1 nebola na svoju dobu narocna, hral som ju na starej GeForce2 a isla uplne krasne ... kdezto teraz, aby som si zahral Mafiu 2 musim si kupit hi-end, popripade este nejaky mainstream, aby som si mohol dopriat vsetku tu krasu ... myslim, ze tie naroky su na smiech a len vidno aky su vyvojari neschopny optimalizovat engine ... PhysX je strasny odpad a este ani v jednej hre nic neukazal a nedokazal, jedine tak zvysil naroky ... Mafia 2 tazi len z uspechu svojho predchodcu a neverim tomu, ze jednotku prekona ... nemyslim teraz po grafickej stranke ... tot moj nazor tak ma zan neukamenujte :wink:
- IQLogic

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace [quote]PhysX je strasny odpad a este ani v jednej hre nic neukazal a nedokazal, jedine tak zvysil naroky[/quote]

Mozes mi dat priklad nejakeho fyzikalneho enginu, ktory nezvysuje naroky hry? Inak podla niektorych prispevkov sa naplna presne to co som uz davnejsie hovoril. Ked sa napadala optimalizacia PhysX-u cez CPU, tak som tvrdil, ze kde sa toto vyriesi, tak zacnu ludia nadavat na to, ze bude vyzadovat n-jadrove CPU a ze im ich 2 jadrove na to stacit nebudu. Ked sa naimplementuje PhysX cez GPU, tak je zasa problem v tom, ze si treba kupit dedikovanu kartu len na to alebo jednoducho ze si treba kupit GPU od NVIDIe. Tak si uz ludia rozmyslite co vlastne chcete. :D

A ci je PhysX odpad? Je to momentalne asi jediny fyzikalny engine ktory splna zakladne predpoklady na to aby sa uplatnil. T.j. stale sa vyvija a napreduje a stoji za nim niekto kto ho moze pretlacit. Takze si vobec nemyslim, ze je to odpad. :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Ano vyvija sa, ale pre koho?? Pre ludi co maju nVidia GK a najlepsie dve a tak ho aj nVidia pretlaca ... to sa mi zda dost chore, aby si mohol poriadnu fyziku v hre dopriat len malokto ... ano je to technologia patriaca nVidii a moze s nou robit co sa jej zachce, ale z pohladu spotrebitelov PhysX nie je ziadnou vyhodou, skor len predajnym nastrojom ... chcete PhysX kupte si nVidiu, chcete si nebodaj vychutnat jeho max moznosti, kupte si nVidie dve ... :wink:
- IQLogic

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @IQLogic: Okrem toho CPU@PhysX sa vyvija tiez a to je verzia, ktoru vyuziju vsetci ti, ktori budu mat aj adekvatny procesor. Samozrejme GPU@PhysX je pre NV prednejsi kedze procesory nevyraba.

MajklGT
MajklGT
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @IQLogic: No a proc by ne? nV do toho investovala tak prece to nerozda uplne zadarmo. Atine ho nabidla za urcitych podminek, ktere neprijala....

Ze to lidi tak prozivate. Ja mam trebas Ati, ale jen proto ze si hru s PhysX nezahraju neznamena ze je naprd.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @IQLogic: Tento pristup sa niekomu paci a inemu zasa nie. Mne je to v podstate jedno kedze mam tie NVIDIe dve. Keby som mal ale ATI, tak by som rozmyslal nad druhou GK od NV v pripade, ze by ma PhysX zaujimal. Jedine co sa da NV vycitat je, ze prave tuto moznost blokuje.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.bornrich.org/entry/mafia-ii-gun-lamp-made-exclusively-for-2k-games-upcoming-title/ :wink:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
19. 7. 2010 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok A budu sa predavat aj plysakovia s motivom Mafie II??? Aby tu hru zbytocne neprehypovali ...
- IQLogic

Reklama
Reklama