Zpět na článek

Diskuze: Děsivé je nejen to, že cenzura webu prošla, ale jak to šlo snadno

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 4. 2016 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co čekáte od vlády plné zasraných vlastizrádců!

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@-IRONHIDE- vsak je tam i Okamura :) ale jinak souhlas nekteri jsou pro nas narod hodne nebezpecni vc. Sobotky

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 4. 2016 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox co? Okamura není ve vládě ve vládě je Sobotka STB Babiš a Bělobrádek jeden horší jak druhý!!! lídský opad

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 4. 2016 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @-IRONHIDE-: moje chyba myslel jsem ze mas na mysli celou snemovnu i senat a uredniky okolo kteri nam "vladnou" :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 4. 2016 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvazime-li, ze se zakaz/blokace bude tykat pouze zahranicnich webu, ktere u nas nebudou mit registraci k provozovani hazardni hry (karta hrace, omezeni mnozstvi prohranych penez, chce si to ten zakon precist celej), nebudou reagovat na napravu a cely proces bude verejny - tak se cenzury internetu nebojim.

Rekl bych, ze je to jen boure ve sklenici vody a Rybka me seredne zklamal :-(

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Vážně ti přijde normální aby jeden úředníček bez kontroly jen tak něco zakazoval? Co mi má kdo nařizovat, kde mám utrácet svoje peníze? Co bude dál? Zákaz nakupovat v zahraničních e-shopech? Zákaz číst nepohodlné stránky? Mně to teda hodně smrdí. A to, jak rychle a v jaké pohodě to prošlo je vážně trochu děsivý. Ty asi nepamajuteš dobu, kdy uliční výbor strany dával doporučení, jestli dotyčný může jít studovat vysokou školu, jestli dotyčný může vycestovat, výjezdní doložky atd. že? To si opravdu myslíš, že ti pitomci, co tam nahoře sedí jsou čistota sama a dělají vše pro blaho lidu?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras cetl vubec nekod ten zakon a metodiku s tim spojenou ?

aktualne funguje blokovani obsahu nasledovne
a) pozadavek se poda k soudu
b) soudce v radu maximalne par hodin/dnu(dle vytizenosti) rozhodne o blokaci

podle noveho zakona by to melo byt
a) urednik vyzve provozovatele stranek o odstraneni
b) provozovatel ma dostatek casu na blokaci nebo zajisteni povoleni a legalizovat tak svou zivnost
c) pokud provozovatel nereaguje nebo odmita splnit povinnosti stranka se hodi na black list z ktereho muze byt kdykoliv vyrazena

1. dle meho je to maximalne neucinne protoze kazdy vi jak lehke jde obejit takovou blokaci
2. jde ciste o blokaci hazardnich her ktere jsou provozovany ilegalne bez povoleni a kvuli tomu se certite ? tak potom vam nemuze napriklad vadit jizda bez ridicskeho prukazu apod.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras utrácet peníze v hazardu? Kolik ti je let? 10? 13?

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @gogo1963: Já někde píšu, že utrácím peníze v hazardu??? Já někoho navádím aby utrácel peníze v hazardu??? Svoboda sebou přináší zodpovědnost, takže je na každým co se svýma prachama udělá, ale nese za to následky. Vem si tabletku.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @smazany-uzivatel-zf3ngh: jak jinak chcete udrzet poradek ve spolecnosti a zajistit prijmy statu ?

kdyby si kazdy delal co chce to by byl chaos....

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @Varimathras: já neslintám a neprskám :lol: já tu tabletku nepotřebuji, jikdo ti nenařizuje, kde máš utrácet svoje peníze, alespoň jsem nečetl nic takové, takže opět trochu vedle synku ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
16. 4. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @blackbox: Pořádek udělám jednoduše. Ráno vás vypustím z klece, naženu do práce a po skončení směny zase zaženu do klece. Jakékoliv prohřešky během pracovní doby budou trestány fyzicky. Recidiva se trestá smrtí.
Příjmy státu budou maximální, pořádek bude absolutní.

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @blackbox: Tady jde především o to, kdo vlastní blacklist a kdo na něj může co přidávat. Kdyby tohle bylo v režii soudu, tak je to něco jiného, než když tam může přidávat věci kdejaký úředník ...

Druhá věc je, proč dělat byrokratický aparát, který ničemu nepomůže? Technicky není možné ty weby blokovat spolehlivě a ať už bude zvolené jakékoliv řešení pro blokaci, tak bude jednoduché ho obejít do pár minut (pro běžného uživatele). Nedivil bych se, kdyby vznikl i plugin do prohlížeče, kde uživatel jenom klikne na install a blokace je tu a tam ...

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @gogo1963: Absurdní drama z tvé strany...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @golem ii: tak za prve neni to urednik ale o blokaci bude rozhodovat "pry" komise urednik to bude resit jen v prvnim stadiu kdy se bude snazit kontaktovat "majitele" dle meho to nebude bic jen na nelegalni provozovatele ale i na provozovatele kteri jsou legalni treba v nemecku ale u nas nemaji licenci a tim padem stat trati na danich a tanhle vstricna metoda jim da prostor pro legalizaci sveho podnikani na nasem uzemi :)

a za druhe kdo o tom rozhodne lepe soudce ktery v teto oblasti nema prehled + ma plno jinych povinnosti a nebo specialista ktery zna celou problematiku

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @Pavel Dražan: Prosím, moc prosím, už aby to bylo, mě už fakt bolí hlava :!:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @Varimathras: já píšo o partnerských vstazích, o závislosti na hazardu ... co je podle tebe drama a co absurdní? :lol:

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 04:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras @blackbox: I kdyby to byla komise, tak pokud bude placená ministerstvem financí, tak se nedá říct, že by rozhodovala nestraně a co je ještě horší, politici tím mají přímí přístup k cenzurnímu nástroji (nesejde na tom, jestli to doopravdy budou nebo nebudou zneužívat, jde o to, že principiálně by někdo kdo je u moci neměl mít přístup k něčemu takovému, protože to vyloženě vybízí ke zneužívání ...).

Kdo o tom bude rozhodovat lépe? Soudce v kombinaci s nezávislým specialistou - tzn. není placený žádným úřadem, politikem, atp. Souhlasím, že mají plno jiných povinností, ale to je holt cena za takový nástroj ... (pokud by měl vůbec existovat, s čímž nesouhlasím ...).

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel TIME TO WAKE UP
uz i dnes je beznym standardem blokovat stranky s nelegalnim obsahem jako napr. stranky porusujici autorska prava a detska pornografie atd. atd.(vc. tech hazardnich stranek)

novy zakon naopak tento proces prodluzuje a dava prostor pro legalizaci "podnikani" provozovateli a zaroven stanovi i jine pravidla ohledne hazardnich her prospenych pro lidi kteri to nemaji pod kontrolou ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @smazany-uzivatel-zf3ngh: a)mnoho lidi si neuvedomuje ze s pravy prichazi i povinnosti
b) svoboda jednoho konci tam kde zacina svoboda druheho

me nedesi ze se vytvoril novy mechanismus na potlaceni nelegalni cinnosti...
me desi potlacovani svobod jako takovych svoboda shromazdovaci, svoboda projevu atd atd v kombinaci s medialni masirkou obcanu velmi nebezpecne pro celou spolecnost

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
15. 4. 2016 22:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 4. 2016 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Soudruh Babiš ví, kolik si kdo vybral z bankomatu.. Chce platit když si na svém pozemku chcete vykopat studnu... Nechápu jak může toto někoho překvapit, až zainvestuje no zahraníčního kasína, zruší se to:/

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto nadávat 100 procentnímu kapitalistovi do soudruhů, to taky hodně vypovídá o pisateli takových blábolů ... autor článku před 25 lety kadil do plenek a dnes mu kvůli tomu snad nikdo nenadává do posranců

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 4. 2016 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Tak ten byl dobrej, dotační magnát je fakt ukázkovej příklad "kapitalisty"... :D

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Protože čerpat dotace je 100% kapitalistické :-D

Sasakr
Sasakr
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Protože čerpat dotace je 100% kapitalistické :-D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 4. 2016 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...a pak, že já jsem idealista.

Koukám a koukám a vím, že čelíme vážné krizi - mluvím o tom už strašně dlouho. Dřive jsem se i poměrně dost angažoval, ale ošklivě jsem se spálil a zařekl jsem se veškerých veřejných aktivit, snad s vyjímkou účasti pod tvými články, Rybko. Je mi jasné co budu dělat - prostě to potlačím, ať mě bude huba, ruce, srdce, mozek, svrbět sebe víc, nedostanou ze mě ani slovo, ani jeden pohyb. Zkouším si dávat záležet na tom, abych zapadl do úplné průměrnosti a šedi kolem sebe. Až to příjde, nebudu říkat "já to říkal", ne, někde se zašiju a prostě se tam sám utrápím, na pokraji šílenství - mezi nemocným řehotem a pláčem.

Že to půjde absurdně rychle a snadno? No právě... A vo vo, vo tom to je!

Igor
Igor
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute V potlačování svobod hodně pomáhají různí udavači...

otázka do plénu - Xcute 12.4.2016 10:21:38
Nebylo by možné za tenhle výpotek pana Košťála/poctuning zažalovat? Je tu někdo, kdo kdy čuchnul k právničině/ochraně spotřebitelů? Jsem ochoten investovat menší částku k vedení případného trestního oznámení.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor Soudní proces je naprosto legitmní způsob boje v právním státě, pane udavač.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: No nepovídej. Ani nevíš, že trestní právo není soukromoprávního charakteru. Bylo to tak ve středověku.
Jak můžeš poučovat, když nevíš ani takový základ? :roll:
Samozřejmě, že touha někoho udat za jeho slova je legitimní. Jen mi to nepřipadá moc morální od takto angažovaného člověka.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: soubeh techto dvou prav neni vyloucen ale ani zarucen :)

kdyz uz chceme poucovat tak se vsim vsudy ...
ale nevim ceho by se trestni oznameni tykalo (pripadne pravnik by zvolil lepsi formu)
---------------------------
udat ci neudat zalezi ceho se to udani tyka

napr. kdyz budu chranit lidsky zivot tak je udani v poradku

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Uvedl jsem "případně". Morální? Takže já jsem nemorální více, než redaktor, který na základě vlastního pochybného dojmu doporučí nějaký produkt tisícům čtenářů, přičemž obecně odsoudí celou třídu produktu jiné značky - kterou jedinou je ochoten konkretizovat?

Ty, Igore, já si dneska vemu čtyři prášky za tebe - na bolest hlavy, ano? Děkuji, jsi skvělý lékař.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @blackbox: Tady byla řeč o trestním právu, čili se žádný souběh nekoná. Kdybych chtěl poučovat se vším všudy, musel bych odkázat na několik knih. On by tomu stejně nerozuměl.
Xcute chtěl někoho udat pro nějaký fiktivní trestný čin a ještě to financovat. To chtěl podplatit soudce? Koho chce financovat při trestním řízení?
Mohl by tam maximálně financovat obhajobu člověka, kterého udal. Chytrý je na to dost.

U recenze na sluchátka určitě nešlo nikomu o život. Už vidím, jakou srandu by z něj měli, kdyby šel podat trestní oznámení týkající se špatné recenze sluchátek :D Kdyby jim za to ještě nabídl nějaké peníze, sám by se trestného činu dopustil.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Ale když už jsme u toho, jsem rád, žes to vytáhnul, v pctuningu jsou určitě taky rádi, žes mi to připomenul.

V tiskovém centru Sony je to možná bude zajímat, tak jim, nyní bezpečně ocejchován udavačstvím, napíši.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
13. 6. 2016 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Upozornuju ze nenahlaseni trestneho cinu znamena spoluucast na nem :!: Takze budto PCtuning zazalujte nebo budete souzen s nim :idea:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Ta recenze byla kompletně vylhaná a postavená na vodě - ale pranýřován budu za etiku, morálku, věcnou/technickou podstatu, já.

Tolik ke svobodě slova z nevymáchané huby našeho slavného statistika Igora.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Uváděl jsem "případně" a také jsem uváděl, že formální stránku věci raději svěřím patřičně erudované osobě, pane pacient.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Financovat bys nemohl ani "případné" trestní řízení. Ty jeden blbečku, nechápeš jednu zásadní věc. Při veřejnoprávním procesu nemůžeš jen tak financovat orgány veřejné moci. Naopak je to trestné. Tady pod článkem o cenzuře si hraješ na to, že nejsi udavač. Přitom nedávno jsi sám chtěl někoho udat, protože se ti nelíbila recenze. Samozřejmě jako typický připosránek jsi na to ani neměl koule. Přitom stačilo zajít na policii a vyplakat se tam.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Ale já jsem nechtěl financovat trestní řízení, ale vedení trestního oznámení - resperktive osobu, která by si vzala na starost formální stránku podání.

Ty mě pranýřuješ za slovíčka, ale sám se zamotáváš do vlastního překrucování mých slov.

Už delší dobu víme, že máš problém s tím, že vytrháváš věci z kontextu a uvádíš je do nevhodných souvislostí, nyní také víme, že jde o komplexní stihomam spojený s absencí logiky, dedukce a neschopností porozumět psanému textu.

Nazdar!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Prostě mě hodně nakrklo, že někteří lidé si dávají práci s konkretizací, systémy a metodikami a tady pán Košťál si sřílí od pasu jako by se nechumelilo u patrně špičkového produktu, který stojí více jak třetinu průměrné mzdy a nazve to čmkoli s přídomkem "test". Částečně to bylo mylšeno v nadsázce a jako popíchnutí, pohrůžka, protože se dopustil hrubého neetického a neprofesionálního jednání, těžko se takto může považovat za technického žurnalistu!

Částečně to bylo myšleno v nadsázce, ale předně jsem chtěl vědět, jestli nejde náhodou o žalovatelné, či rovnou přestupkově/trestně postižitelné jednání a položil jsem otázku do pléna, respektive žádal o radu a vysvětlení skutkového a formálního stavu věci - a teprve až potom, byla-li by naplněna určitá míra zvážit další kroky - uvést věci do pohybu.

Promiň, že jsem nebyl takto popisný, evidentně má podobně sečtělý člověk jako ty prostě problém chápat souvislosti, významy a pojmy.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: A nakonec,
tak jako je součástí lékařské etiky lékařské tajemství, nebo etiky duchovenstva zpovědní tajemství, tak je součástí etiky každého novináře (nebo toho, kdo se za něj považuje) nezkreslovat informace a dbát na rozlišování faktů od osobních názorů (mimo toho nepřipustit, aby domněnka byla vydávána za ověřený fakt).

Ještě jednou nazdar!

Igor
Igor
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Už delší dobu víme, že máš problém s tím, že vytrháváš věci z kontextu a uvádíš je do nevhodných souvislostí, nyní také víme, že jde o komplexní stihomam spojený s absencí logiky, dedukce a neschopností porozumět psanému textu.

Proč o sobě mluvíš v množném čísle?
Tak se chovají jenom schizofrenici.
Jeden známý AMD bloger se tak chová.
Nejsi náhodou on?

Takže tys chtěl financovat osobu, která dojde na policii? Co se dá na tomhle financovat? Chtěl si mu zakoupit lístek na bus? Formální stránka je přece starost orgánů veřejné moci. To tebe vůbec nemusí trápit. Když někde vidím bezpráví, nemusím přemýšlet, jak to oznámit. Prostě to oznámím na policii svojí pusou.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Až mě příště někdo označí za číču (bulvární článek), rozhodně si to nenechám líbit a vrátím mu to kolíkem do peudele až ho to bude lechtat na mandlích (výhružkou trestem smrtí)!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Jak jsem řekl, evidentně máš problém s tím chápat souvislosti, významy a pojmy, ty náš drahý statisto.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 03:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Xcute: Proč o svojí mrzké existenci mluvíš v množném čísle?

Igor
Igor
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 03:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: Tvůj Češtin je divná :D
Statista=osoba bez samostatné role vystupující v hromadných divadelních nebo filmových scénách
To nemá nic společného se statistikou. Zkus používat jen slova, u kterých alespoň vzdáleně chápeš jejich význam. Od takového blbečka je to ale nadlidský úkol. viz. tvoje minulé vysvětlení interpunkce :D
To jsi tak retardovaný, že si neumíš najít význam slov na google?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
17. 4. 2016 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @Igor: on pod slovem "my" ,pravděpodobně myslel "já a moje máma". Takto to dopadá, když si čecháček hraje na chytrého ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
17. 4. 2016 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @gogo1963: -mimochodem v citaci pouzil "vime" tva formulace je chybna :)
ad1) ano muze to vedet i jeho matka :D ale i mnoho jinych lidi ==> Xcute: mamiiii pod se podivat ==> pak je jeho formulace v poradku :)
ad2) dopoustet se argumetacnich klamu a utocit na formu projevu je dosti ubohe obzvlast kdyz taky delame chyby ....nekdo mene nekdo vice

(posledni bod plati pro kazdeho v tomto vlaknu)

Igor
Igor
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 04:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor @blackbox: dopoustet se argumetacnich klamu a utocit na formu projevu je dosti ubohe obzvlast kdyz taky delame chyby ....nekdo mene nekdo vice
Nejde o drobné chyby. Bohužel, forma projevu někdy bývá dost žalostná. V takovém případě je obsah nerozluštitelný.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
15. 4. 2016 23:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cenzrura je rozdhone zla a ako historia ukazuje tak aj kontraproduktivna. Vecsinou naopak, to co sa zakaze zacne byt zaujimave. Sak ked vrchnost nechce aby sa o tom vedelo tak urcite nieco na tom je ze ano.
Co je ale rovnaky ak nie vecsi problem tak je kvalita informacii. Predsa len este par rokov (desiatok) dozadu, ak chcel niekto oslovit masy, bola vstupny "naklad" docela vysoky alebo technicky narocny. Proste nebolo to len tak publikovat clanok, vydat knihu alebo nebodaj sa pretlacit do TV. Dnes daka internetu a predstave Zuckerberga ze populacia potrebuje sharovat (pretoze on na tom zaraba), je tu kopec ludi ktory nemaju co povedat ale hovoria to dostatocne hlasno a zasa maju dost konzumentov ktory im to uveria.
Tragicke je ze dnes kopec ludi berie ako relevantny zdroj prave facebook alebo ako 100% presnu encyklopediu wikipediu. Ten posahany arab vo videu moze vyzerat vtipne, problem je ale ze mu to velka cast ich ludi zerie. Ale tam si aspon mozeme povedat ze su to podiviny zijuci pod stanom v pusti. Lenze ono to nieje moc ine ani v zapadnom krestanskom svete. Staci sa pozriet po USA a narastani roznych kreacionizmov. Svet bol stvoreny, ziaden vesmir, bigbang, evolucia je sproste slovo a podobne. A to su ludia ktory by mali byt akoze blizsi myslenim nam. Otazne je skor preco sa tento trend otaca, je to skolstvom, debilnenim populacie vdaka technologiam alebo strate idealu vo vede ?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nemo cenzura špatná je, ale co se týče hazardu, je absolutně na místě ... a trapný příměr o zakázaném ovoci na hazard vůbec nesedí ... stačí se zeptat tisíců bývalých manželek z rozbitých vztahů ...Hazard by se měl celosvětově zakázat nejen na webu ...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 4. 2016 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Cenzura je špatná, dobrá je jenom tehdy, když to zrovna vyhovuje mně. Aha. vida ho, komouše, a už tu máme lidovou demokracii... :P
To už tady bylo, soudruhu. Ještě by sis mohl vzpomenout třeba na prohibici, vypatlanče, alkohol taky může za fůru rozbitých manželských vztahů, možná že ještě za víc, než ten hazard. Blbe!

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Jojo a taky tlustý maso a hromady sladkostí a hranolky, tak je taky zakážeme, protože chudinky děti přišli o rodiče, který se přežírali svinstva. A spousta manželek z rozbitých vztahů, kde si manžel našel jinou ženskou, tak ty ženský taky zakážeme. A autonehody, kdy se táta zabil, tak ti auta a motorky taky zakážeme. Kdo seš abys rozhodoval o tom, jak někdo další naloží se svým životem? Každej jsme tu sám za sebe a každý má možnost volby.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Varimathras: Jojo a taky tvrdé drogy, zbraně, dětskou pornografii a mnohoženství, tak je taky povolíme, protože lidi jsou odpovědni a ví co můžou a mají.Kdo jsi, abys rozhodoval o tom, jak jiní, s menší dávkou odpovědnosti naloží s tvým životem a se životem tvých děcek?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: slovo ironie už asi nikomu nic neříká :lol:

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Nevím,co s tím má co dělat mnohoženství, ať si každej žije ve svazku, kterej mu vyhovuje. Když chce někdo fetovat, ať fetuje. Chceš snad říct, že feťák je automaticky vrah?

Kdo má zbraň je automaticky vrah? Tak zrovna zavři všechny chlapy, protože určitě někoho znásilní, mají přece nástroj.
Jak rozhoduju o tom, jakým způsobem někdo jinej naloží s mým životem ?? Seš normální? To chceš jako ovládat 7 miliard lidí aby tě náhodou někdo někde někdy něco? Podle tvé logiky funguje pouze zákaz vycházení a bydlení na samotkách, protože jinak je vždycky šance, že někdo něco...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Varimathras: co to plácáš člověče? :D mít tvoje myšlenkové pochody, při prvním náznaku se nechám zavřít do "sanatoria"

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je nekde odkaz na ten zbytek kretenu, ktery hlasovali pro cenzuru internetu?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo o žádné cenzuře internetu se nehlasovalo, alespoň si ověř fakta

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Chcete snad říct, že ty loterijní weby nejsou na internetu? Opravdu věříte, že prostý úředník se nemůže splést a zablokovat i cokoliv jiného než loterijní web? (třeba protože se překlikl ...). V jiných zemích, kde tyhle systémy provozují se tohle ostatně už stalo, že zablokovali špatné weby ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @golem ii: takový web má příjmy a platí daně ...

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Vtip je v tom (a opravte mě jestli se pletu), že se na blacklist může dostat i loterijní web, který daně platí, jenom je neplatí v čechách - nemá k tomu důvod, jeho servery nejsou v čechách umístěné.

Nevidím důvod, proč by takový web měl v čechách něco platit. V tomhle případě naši občané prostě používají zahraniční službu, která by měla platit daně v zahraničí ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @golem ii: hezky jsi to nazval :lol: Hazard je služba :lol: ale komu slouží ...

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @golem ii: provozovatel ktery bude mit povoleni v poradku nemuze byt zablokovan (maximalne diky chybe konkretni osoby)

vite oni jsou platne nejake mezinarodni zakony a zrovna hazard je hodne hlidany (a nejen to) vite ze i zahranicni provozovatele pokud chteji podnikat na nasem trhu musi ziskat licenci nebo svuj "produkt" za nejake vsimne provozovat pres spolecnost ktera tu uz povoleni ma ....viz. treba Sazka a ten jeji Eurojackpot (nevim ted presne)

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 4. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @gogo1963: Tomu, kdo ji požaduje. Kdyby ji nikdo nepožadoval, asi by nebyla. :P

golem ii
golem ii
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 04:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @blackbox: Chápu, že pro podnikání na našem trhu musí mít licenci.

Otázka je zde, za jakých podmínek ta firma podniká na našem trhu - v případě internetových služeb mi přijde zcestné, aby společnost platila daně (když to přeženu) v každé zemi na světě, jenom proto, že internet je globální a lidé z celého světa se na tu službu mohou připojit ...

Ta společnost sídlí a provozuje své servery v nějaké zemi a tam by ty daně měla platit - to se dá snadno ohlídat a dá se firmu snadno donutit, aby ty daně platila. Narozdíl od blokovacího aparátu, kde funkčnost celého systému je scifi, pouze to všem přidělá práci, bude to stát zbytečné peníze a ve výsledku to státu nic nepřinese (aneb proč bych si jako firma ze zahraničí kupoval licenci, kvůli blokaci, která mě reálně neblokuje?)

morke
morke
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka mě baví, opět vytáhl aktuální téma hodné týdenním kecům v hospodě.
Vsadím se z kýmkoliv z vás, že za půl roku si na tuto kauzu nikdo nevzpomene a všichni se budou cítit, vnímat, svobodně jednat a šťastně žít jako před tímto.
Už toho tady napsal Rybka mnoho, většinou kauza s následky na další život. Nic se nestalo, tak prosím nechte tohoto neplodného proroka ve své paranoie.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke on asi pan Rybka(a nekteri diskutujici) neuvedomuje ze jde pouze o jinou formu blokovani nelegalniho obsahu
podobne se trebas potlacuje i detska pornografie to je taky zasah do svobod preci ?
navic blokace dle noveho zakona trva dele klidne i mesic +- aktualne to v drtive vetsine byva zablokovano v den podani zadosti nebo ten nasledujici

a stale jde jen o blokovani stranek na kterych se provozuje hazard bez radneho povoleni !!!!

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
16. 4. 2016 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @smazany-uzivatel-zf3ngh: fanatismus v cem konkretne ? jen vidim veci realisticteji nez jini co jen krici aniz by meli blizsi informace :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @smazany-uzivatel-zf3ngh: tebe baví kde co, jen ne vlastní vzdělávání

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
13. 6. 2016 06:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @blackbox: A ted si vezmi ze se u nas stane neco jako v Polsku. Tj. zvolime si do vlady lidi kteri chteji skrz svoji stranu ovladat veskere deni ve state. Tj. zrusime politicky nezavisle soudy, bezpecnostni slozky ci nezavisla verejnopravni media, proste komplet vsechno bude chtit resit jedna politicka strana ktera ma volebni vetsinu. No a jakmile se ji dostanou do rukou media, tak uz je jen krucek k tomu aby si uzakonila takovy zakon ze se nesmeji zverejnovat politicky opozicni nazory coz by bylo v tu chvili legalni (mysleno tento zakon prolobovan zakonne zvolenou vladou) a jelikoz diky hazardu si museli provideri poridit HW a SW na hlidani trafficu, tak tuhle stranku uz nikdo nemusi resit :wink:

Survivor80
Survivor80
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono po bitvě je každá generál. Kdyby se léčil Jobs klasicky a zemřel. Tak by se zase říkalo, že měl využít alternativní medicínu a mohl žít. Bohužel každý má jenom jeden pokus, takže nejlepší je asi využít obě možnosti.
A nejlepší je prostě se vyhýbat spouštěčům. Jenže to jaksi nejde. Pracoval jsem v Ostravě v Asusu. Nechápal jsem, proč musí rakovinný smrad z pájení čuchat všech 400 lidí na hale. Vyhradit jedno oddělení a ať čuchají jenom těch 20, co s tím opravdu musí pracovat. A pak ze zase prostřídat. Ale to ne. Musí čuchat všichni svorně spolu. Však co, vememe si pak zase nové zaměstnance. Ty s co u nich propukne rakovinou pošleme do prdele.
TAkže štastný každý ten, co si při výkonuu zaměstnání neničí zdraví. Bohužel mnoho lidí ani netuší, že tak činí a pak jsou velice překvapeni diagnzou. Cože? Já? Jak je to možné? Z čeho?

partizann
partizann
Level 1 Level 1
19. 4. 2016 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Survivor80 Olovo nesposobuje rakovinu, olovo sa uklada v roznych organoch a urcitych castiach mozgu.

richard_12
richard_12
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Survivor80 Jobs so svojou ťažkou diagnózou vydržal 2× dlhšie ako sa predpokladalo. Takže jeho liečba bola celkom úspešná len zázrak sa nedostavil.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 4. 2016 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@richard_12 No jo, ale třeba mohl vydržet 4x ta dlouho... :)

AlesRFK
AlesRFK
Level 1 Level 1
16. 4. 2016 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na popud jaké události vznikl tento paskvil?

Můžete mi předložit nějaké důkazy regulace informací jak na internetu tak v RL?

squad_leader
squad_leader
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Operační systém: Windows
16. 4. 2016 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor si neuvedomuje, ze PSP CR je plna naprosto tupych hovad. A patrne si nevsiml, jaka ze to svinstva ti lide bezne produkuji. Vubec nechapu, kde se bere to prekvapeni.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 PS: Tim chci naznacit, ze problem neni v politicke orientaci nasich zastupitelu. Jiste, vladni strany jsou ty, ktere nenavidi svobody vseho druhu (socialiste, fasizujici ANO i klerikalove), ale mit v hlave aspon trochu rozumu, do takovych prasaren by se nikdo z nich nepoustel. Uz kvuli te ostude. Jenze ten rozum proste chybi!

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
18. 4. 2016 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem říkal, první odstavec, dobrý, bude to zajímavý článek.
Jenže pak to nastalo, naházení různých věcí dohromady, vcelku beze smyslu, jen podle toho, co se panu Rybkovi líbí nebo nelíbí.
Zásadní problém je ten, že autor moc svobodu slova nechápe. Pokud totiž chceme svobodu slova, tak ji musíme bránit proti těm, kteří tu svobodu chtějí zneužít k tomu, aby jí fakticky zrušili a platilo jen to, co řeknou oni.
A zdůrazňuji, to nejsou elity, jak se nám tu v článku snaží vsugerovat spojením "vládnoucí elity".
Elita, to jsou právě lidi, kteří společnost obohacují a posouvají, ne ti, kteří chtějí parazitovat na státu a jsou třeba zrovna ve vládě.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
19. 4. 2016 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grigorij Potěmkin skutečně předváděl Kateřině Veliké nově postavené vesnice. Ovšem se štíty domů u vody to není až tak horké. Dělal prakticky jen to, co děláte vy sami, když k vám má přijít návštěva - uklidíte.
Ty vesnice sice byly vypulírované a lidi se oblékli do svátečního, natřely se baráky atd., ale skutečně stály. Obecné přesvědčení, že ty vesnice byly falešné, se nezakládá na pravdě. Jestli si myslíte, že Kateřina II. byla Veliká proto, že neměla informátory, tak se hrubě mýlíte. Taková lež by neprošla ani u nás při stavbě falešné D1.

Docela mě překvapilo, že pan Rybka sice s komunistickými názory nesouhlasí, ale plně bojuje za soudružské právo komunismus propagovat.
Jen pro informaci, komunisti byli jedni z prvních, kdo se po volbách kvůli ANO chytal za hlavu. Kdyby před třemi roky lidi nečetli jenom Parlamentní Listy (které s parlamentem nemají nic společného) a iDnes, tak by se dočetli předpovědi nynějšího stavu.
Ale varováni měli být všichni, kdo se dokáží zamyslet nad tím, že Babiš chce řídit stát jako firmu. Stát prostě není firma. Stát tu není od toho, aby byl ziskový. Stát vás nemá přesvědčit, abyste si pořídili jeho výrobek nebo službu. Stát poskytuje služby proto, že jsou potřeba, což si rohodnul lid, ne proto, že bychom o nich slyšeli v reklamě, o čemž se nás snaží přesvědčit podnikatel.

Jinak by mě zajímalo, na koho bude pan Rybka nadávat, až zemře poslední komunista za socialismu.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
25. 4. 2016 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Elevea Knize Potemkin mj. najal malire z Petrohradu, aby namalovali rozsahle kulisy, ktere kolem reky, po niz carevna plula, rozestavel. A na tech kulisach bylo veci.. Tj. Vas nazor, ze "jen tak poklizel" neni uplne spravny. On skutecne vytvarel rozsahlou virtualni realitu.
A carevna tolerovala, co tolerovat chtela. Skutecne to nebylo o tom, ze by nevedela o tehle kejklech. Jen o tom nevedela "verejne". ;o)

Mari0
Mari0
Level 1 Level 1
21. 4. 2016 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozde. Davno jsem cekal, ze se ozves. Jdes s krizkem po funuse. A na to co se deje, je to da se rict pohodovej malo kritickej clanek. Klouze po povrchu, nikoho neurazit, nezminovat.(Leda vola JXD, kterej jednou nazyva moravaky burany a rasistickymi hovady, aby kdyz se mu do baraku nastehuji cigani, vse vzal zpet. Nedavno s krestanskymi uprchliky, kdyz na Morave byli proti a opet si nebral servitky, se ponaucil, kdyz vzali drahu do Nemec a opet musel sve slovo vzit zpet.)
A uz vubec bych se neotiral o alternativni lecbu, kdyz o ni nic nevis. Evidentne davas do jedne hromady lidi s alobalem na hlave a lidi, kteri kritizuji dnesni byznys leceni atp. Jobs, kdyz jsi ho zminil mel byt naopak davno mrtvej a to se nebavim o tom co vsechno pri teto nemoci stihl udelat.

Reklama
Reklama