Zpět na článek

Diskuze: Deus Ex: Mankind Divided – rozbor hry a nastavení detailů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

gocek.tigr
gocek.tigr
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konečně test hry na který přísluší tomuto webu. Petře dík za skvělý test jen tak dál.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 9. 2016 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek ok, škoda, že nejde zatím otestovat ještě denuvo on/off, jaký by byl rozdíl ve výkonu :twisted:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak toto treba na PCT !

dikes Peťo :wink:

No k hre :
ono sa furt treba pohrat s tym nastavenim,
co sa tyka napr. niekedy tych spominanych
tieňov a nap. nemam rad take chu... ako bloom a pod ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky díky

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle rozbory a testy grafik, to je to nejlepší co na tomto webu je. Jiné věci tu buď nejsou nebo je neumí (testy cpu) nebo stojí za CENZURA (novinky od Jiříkové).

Každopádně stále si stojím za tím, že náročnost této hry neodpovídá její grafice.

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 9. 2016 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč přesně... poděkujme lowzolím...

btw. zdá se mi to nebo mezi low-ultra je rozdíl v podstatě nic ? Soudím teda jen dle screenů...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Rozdíl tam je jako v každé hře, na screenech/videích to nebývá až tak patrné (vysoké/nízké ale snad vidíš aspoň jaký je to neostrý rozmazaný hnus jak někde na lowzoli). Ale kdo má trochu zkušenosti a nehraje první hru v životě, tak si zhruba dokáže odvodit jak to asi vypadá. Já si tuhle hru zahraju až bude za pětikilo někde, protože co tak všude čtu je to víceméně jen jednoduchý datadisk k HR s blbým příběhem a za to jim určitě plnou palbu dávat nebudu.

humik
humik
Level 23 Level 23
5. 9. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: jj věřím že v reálu v pohybu to znát je... hlavně co se stínů týče a počtu objektů na scéně ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: Sleduj bazary. Přibalujou to asi týden k procesorů AMD a už teď sem našel na aukru za 600,-

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @humik: Tak to vidíš u každé hry sám, někdy si típni obrázek toho, co zrovna hraješ, pak se na ten obrázek podívej a pak se přepni zpátky do hry naživo... velký rozdíl.

cursedslayer: jj já vím, ale stejně nemám potřebu to teď hrát, protože jsem propadl jiné hře a nic jinýho teď nehraju :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik @PC-hráč: Na jednotlivé snímky už dávno nekoukám u her ani filmů (když se poměřuje kvalita ripu). U zábavy jasně určené ke konzumaci "v pohybu" koukám na celkový dojem z obrazu za pohybu. Taky už dávám spíš než na kvalitu obrazu na celkový umělecký dojem z grafiky.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty nároky na paměť jsou enormní, zajímalo by mě zda s DX12 půjdou dolů nebo opět nahoru. A to jsem si říkal po přikoupení 4GB modulu ke stávájícím 12GB že to ještě na dlouho postačí (no co ještě je volný jeden slot na 8GB...) :(

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 to DDR0...pořád mi vrtá hlavou jakou konfiguraci modulů momentálně máte...to je nějaký kočkopes?

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer No ano :roll: . Dualchannel RIP :) Nevim jak moc se lidi navštěvující tyto stránky drží správného osazení pamětí... Jede to vůbec takhle zapojené v dualchannelu?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer 12 (8+4) a 4 teď dokoupil, čili jeden má stále volný a podle mě to tolik ramky nevezme, kdo ví co měl spuštěny ještě.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @cursedslayer: LOL mýtus Dual Channel a jeho neskutečného přínosu v praxi :D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @cursedslayer: :D 4+4 je v dvoukanálu a 8GB samostatně. Až bude 8+8 a 4+4 tak to bude dual v obou párech :)
Prostě dokupováno dle potřeby a peněz...

P.S: mimochodem, všiml si někdo že má vyjít remaster Duka3D? Vím, že mnoho pamětníků už není, respektive už mají jiné zájmy než hraní, ale ta prohlášení na mě nedělají dobrý dojem. Pokud to nebude minimálně v grafice jako je DNF Forever tak to můžou zabalit, protože vylepšenou grafiku má i HRP pack a ten je zdarma. Za 20 éček si to pak můžou strčit někam.... :idea:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @Draken69CZ: Draken se registroval, no totok :D Jj dualchannel má smysl možná tak u APU, ale ne u dedikovaných grafik :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @DDR0: No hele já jsem určitě pamětník a většina lidí co znám, stále paří, proč by nemohli, vím o spoustě lidí 40+ co paří, dokonce jsem potkal už i dva 50+ co hrajou... tohle je přežitý názor, že herní průmysl je jen pro "děcka"... Kdyby radši udělali nového pořádného Duka.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer @PC-hráč: No lidem kolem Mechwarrior Online je většinou mezi 25-50+ a pamatujou deskovku Battletech. Ti taky stále hrají hry :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Sem si ani nevšiml že by to bylo náročný na operační paměť. Musím zkontrolovat. Ona si ta aplikace vážně vezme přes 8GB? Jako že v taskmanageru vidíš využití paměti u DXMD tak vysoký?

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám poslední patch a pokud dám CHS On Off nebo Ultra, mám stále stejné. Mám to stále na Ultra i když dám Off. Dělá to taky někomu ? Mám 1070.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Když dám exclusive fullscreen tak mi taky nejde měnit Hz monitoru. Vždy se vrátí na 60Hz. Ale Exclusive Fullscreen mi blbnul od začátku.

pekacko
pekacko
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pekacko Stále stejné FPS.

cihla
cihla
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Věřím, že kdyby autor článku neměl u sestavy AMD historický 320GB disk a použil něco novějšího (ať už plotny, nebo SSD) tak by mu hra nenačítala tak dlouho (kdo by to byl řekl, že?) :roll:

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla Taky mě trochu překvapilo že můj letitej 3,5" 640GB Caviar Black dostal na prdel od novýho notebookovýho WD Black 500GB i HGST 500GB všechny 7200ot. A v sekvenci docela dost :cry:

johnnyfife
johnnyfife
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že ty srovnávací obrázky nejsou uvedeny i s vyšším rozlišení.

Docela mě zaujal rozdil v kapitole 4 Vliv nastavení s MSAA:
Čím to je že s vyšším MSAA mizí v pozadí ten jeřáb?
A pro změnu ty tyče co tam jsou vidět s tím červeným krytem nahoře zase na všech screenech vypadají skoro jako bez MSAA..

Ache
Ache
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnyfife Ty obrázky u MSAA jsou výřezy v 1:1 z celého obrazu (místo kde se vyskytovalo nejvíce hran). Ten jeřáb mizí, protože je ve v té vzdálenosti zjednodušen na transparentní texturu a v tomhle případě MSAA+TRAA způsobuje jeho mizení - jeřáb je méně vidět, ale jeho hrany v pohybu působí klidněji.

johnnyfife
johnnyfife
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache @Ache: diky za odpoved. Ze se jedna o vyrez tak to lecos vysvetluje.. :)

@Pc-**áč: Nevěřím! ...

=)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache @johnnyfife: No tak nevěř, zůstaneš hloupý.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnyfife Věř mi, podle obrázků poznáš houby. Jak jsem psal, zkus si v nějaké hře až budeš hrát, típnout obrázek, alt tab, mrkni na něj, alt tab vrať se do hry .. a uvidíš sám, že naživo je to o dost lepší kvalita, než na tom obrázku, takhle prostě nemůžeš porovnávat celkovou kvalitu. Budí to kolikrát dojem, že low/high je skoro to samy, přitom je to uplný nesmysl.

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, v zaveru se pise, ze hra si na Ultra vzala i 12GB, hlavne diky texturam. Dotaz teda je, v jakem rozliseni textur?

Kolik RAM si to vezme ve fullHD a kolik ve vyssim rozliseni?
Tuhle hru casem planuji a mam 4+4(8)GB RAM, takze mam dva sloty volne a zajima me, zda na fullHD monitoru mi to bude stacit, pokud bych chtel hrat na Ultra?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo Ale to je strašný nesmysl omg, ta hra si bere (komplet vč. windows) asi 6GB RAM ... žádných 12 ... nesmíš slepě věřit každé blbosti, zadej si do youtube DEMD ram usage and sleduj ... viz můj koment nahoře, prostě jen autor má nadrbané windows, to je vše.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč No já viděl 7,5 GB a strop to rozhodně být nemusel, do 12 GB to má daleko, ale ram je potřeba dost naštěstí při dnešních cenách...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @Draken69CZ: http://www.youtube.com/watch?v=SdEyfrAgqSo

Tak ono jde taky o to, kolik máš VRAM žejo, pokud máš víc jako třeba ve videu 6gb, tak ta hra nemusí tolik sahat do ramky...

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: No třeba i s 8GB vrma, benchmark je malá lokace nejvíc paměti to vezme venku v "otevřených" lokací města.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč @PC-hráč: Což ale stále nic nemění na tom, že ta hra je poměrně dementně optimalizovaná.

Zajímavost je, že ten integrovaný benchmark na ultra bere 2,5GB ram čili bez windows tak 1gb ... :)

Iwo
Iwo
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iwo tam neni smajlik ale 8 v zavorce!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto a 60GB na disku, se fakt posrali v kině... Tohle je věc, kterou fakt nemůžu vydýchat.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Paměť chápu - všechna utopená v škálovatelné grafice, protože design zbytku musí plně zohledňovat minima, lokace a AI nelze takto škálovat. Přesto se nelze ubránit hořké pachuti - raději bych samozřejmě měl větší a zabydlenější lokace (davové scény) a lepší AI a vůbec chci aby DE byl pc exkluzivní...

Ale 60GB na disku vzhledem k rozsahu je fakt špatný vtip.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
5. 9. 2016 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Mám-li se rozhodnout na základě technologie a jejímu skloubení se základními idejemi gameplaye, tak asi sáhnu po [b]MGS5[/b].

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 04:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Slušný rozbor hry. Co se týče výkonu AMD sestavy vs zbytek světa (Intel+Nvidia), i v případě limitace CPU (1366x768) má o 5k dražší i7-6700 pouhých 8fps navíc, což je v podstatě rozdíl, který ve hře nepoznám. :)
Jinak pro 3 roky starou R9-290 je samozřejmě konkurence GTX780, která je už mimochodem, nejen v této hře naprostý propadák.

Ache
Ache
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr GTX 960 ale v 1366x768 není limitovaná procesorem (v testované scéně) - na těch 76 fps omezuje výkon GPU. Stačí se podívat na všechny grafy. Jinak by GTX 980Ti nemohla dosahnout na 100 fps (ve FHD), kdyby to CPUčko limitovalo na 76fps.

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache Potom se tady ale můžeme jen dohadovat, jaký vliv má na hru výkon CPU, pokud není k dispozici podobný test, jako např. zde: http://www.techspot.com/review/1235-deus-ex-mankind-divided-benchmarks/page5.html

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache @HafanPetr: Takže stará i3 na 3,7GHz je stejně výkonná jako top dělo od AMD na 4,7GHz :lol: Jj výkon/cena ještě do té rovnice zkus nacpat výkon/watt :lol:

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache @Draken69CZ: K tomu ani nepotřebuju "top dělo" od AMD, abych si zahrál jakoukoli hru naprosto plynule na nejvyšší detaily. :wink:
Ale když si koupíš i7, budeš mít o 7fps navíc. :twisted: Ty na to máš.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
7. 9. 2016 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ache @HafanPetr: Tak určitě :lol:

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr PRo někoho je propadák tohle, pro jiného zase fakt, že DE má s i7 6700 na 2.5ghz víc fps jak FX9590 na 4.5ghz.
Každý si něco vždycky najde :)

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery No vidíš, a já trouba si myslel, že podstatný je poměr výkon/cena. :twisted:

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery @HafanPetr: Pomer cena/vykon u jedne o nicem nevypovida, dawn engine bude pouzity maximalne tak u DE her coz znamena, ze dalsi bude tak za 2roky nejdrive.
A co se tyce toho pomeru cena/vykon tak zrovna fx9590 neni zadna hitovka :)
Kazdopadne o tom ten komentar nebyl :)

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery @HafanPetr: Trouba to jsi na sebe ještě moc hodný :lol: Pokud někdo uvažuje o i7 jen na hry tak na to asi má a cenu neřeší, cenu/výkon řeší ten co na tu i7 nemá. Hodnotit výkon CPU podle jedné hry... no škoda dál něco psát :roll:

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery @Draken69CZ: Takže pokud si Intel za tenhle už tak předražený procák řekne třeba 20k tak mu ho vysolíš, protože na něj máš? :P Tak ano, v tom případě jsem trouba.

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery @HafanPetr: Sláva diskuze uzavřena.

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mistery @Draken69CZ: Ano, konečně jsme se dostali jádru pudla. :P

Draken69CZ
Draken69CZ
Level 1 Level 1
6. 9. 2016 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HafanPetr Ano, to je důkaz toho jak strašně je to neoptimalizovaná hra.

Reklama
Reklama