Divinity: Dragon Commander – jednoduše nářez | Kapitola 2
Seznam kapitol
Není to RPG, strategie ani tahovka. Vývojáři z Larin Studios smíchali všechno dohromady a možná přidali i něco navíc – na rozdíl od pejska a kočičky ale uvařili lahůdku, která se vám zaryje hluboko pod kůži. Pokud hledáte návykovku, kvůli které budete neustále nevyspalí, jste tu správně. Tento titul patří v současnosti k tomu nejlepšímu!
Ve hře Divinity: Dragon Commander se vžijete do role dračího velitele, který musí sjednotit zemi a stát se novým císařem. Příběh zde není ničím světoborným. Obsahuje snad všechna klišé, která zná zpaměti každý hráč. V podstatě bych ho označila za největší slabinu Divinity: Dragon Commander. Tahle hra však naštěstí na příběhu nestojí.
Jakmile si vyposlechnete (odklikáte) úvodní kydy, konečně na vás vykoukne několikakarátový diamant. Objevíte se na kapitánské lodi, která plní úkol vaší základny. Můžete se zde věnovat vývoji jednotek i budov, diplomacii a především potom vašemu válečnému tažení.
Ve chvíli kdy se rozhodnete věnovat bojům, dostanete se na tahovou mapu, která znázorňuje jednotlivé provincie. Pokud na to máte, můžete v každé vámi držené provincii postavit jednu budovu a potom – v závislosti na velikosti provincie - můžete nakupovat také útočné jednotky, nebo například transportní lodě, které vám umožní invazi přes vodu.
S jednotkami pohybujete po mapě a snažíte se zajímat území vašich protivníků. Jakmile s vašimi vojáky vstoupíte na obsazené místo, nebo jakmile vás protivníci napadnou svými pěšáky, můžete vstoupit do boje. Slovo „můžete“ zde používám schválně, neboť se zde – po vzoru jiných tahových strategií - nachází tlačítko pro automatické vygenerování boje.