Divinity: Dragon Commander – jednoduše nářez
Seznam kapitol
Není to RPG, strategie ani tahovka. Vývojáři z Larin Studios smíchali všechno dohromady a možná přidali i něco navíc – na rozdíl od pejska a kočičky ale uvařili lahůdku, která se vám zaryje hluboko pod kůži. Pokud hledáte návykovku, kvůli které budete neustále nevyspalí, jste tu správně. Tento titul patří v současnosti k tomu nejlepšímu!
Vývojáři z Larian Studios prosluli tradičními RPG. Ještě dnes si pamatuju řežbu Divine Divinity, ne nepodobnou bájnému Diablu. To bylo v roce 2002. A i když s ním Larian Studios sklidilo značný úspěch, rozhodlo se klasický žánr opustit a vnořit se do vod neprobádaných. Se základním prvkem Divinity: Dragon Commander, tedy s možností ovládat draka jsme se setkali již v Divinity II: Ego Draconis, ovšem zde se nesetkal s příliš dobrým provedením a na vypiplání tohoto prvku jsme museli čekat – až do dnešního dne.

Musím připustit, že vedle odvahy měli chlapíci z Larian Studios velice dobrý nápad, který se navíc setkal s výborným provedením. A to vše v době, která je jejich novému žánru maximálně nakloněná. Představit vám Divinity: Dragon Commander je tak pro mě obrovský čest. A o co že se jedná?

Po bližším zkoumání najdete v útrobách Divinity: Dragon Commander tahovou strategii, která posléze přejde do real-time strategie a akčního RPG. A k tomu se přimíchají ještě drobty karetních her ve stylu Magic, nebo třeba nějaká ta diplomacie.

Skoro to vypadá na dort, který vařila kočička s pejskem v jedné z tradičních českých pohádek. Ovšem na rozdíl od těchto dvou neschopných kuchtíků nám Larian předložilo téměř bezchybný dortík, na jehož vrcholu najdeme pomyslnou třešničku a z kterého nám po snědení rozhodně nebude špatně.
