Zpět na článek

Diskuze: Doporučené sestavy a monitory – srpen 2010

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

nhkg
nhkg
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybička u sestavy do 15kKč: Skříň CoolerMaster Elite je vyrobena z hliníkového plechu a navíc je dostatečně prostorná pro budoucí rozšiřování.

Jinak vůbec se mi nelíbí volba pamětí, u levnějších sestav DDR2 (ta patří jenom k ěm úplně nejslabším), u drahších sestav zbytečně drahé paměti a k intelu navíc paměti s vysokým napětím. A v drahších monitorech chybí EIZO 23" EV2333WH, monitor s nejméně neduhy ze střední třídy.

alifuk
alifuk
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]nejnovějšího USB 3.0 a [b]SATA 600 Mb/s[/b][/quote]

Sestava za 12,5k

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Kromě kancelářské práce však může tato sestava posloužit i jako základ HTPC[/quote]
AMD 760G s ATI Radeon HD3000 IGP nepodporuje UDV teda hardwarovú akceleráciu videokodekov ako napr. H.264 (MPEG-4 AVC) a pod. skrz GPU.
Takže by som volil iný chipset min. AMD 785G s ATI Radeon HD3200 IGP alebo s NVIDIA GeForce 8200/8300.

Vymenil by som teda v košíku základnú dosku za túto: MSI 785GTM-E45. Výsledná cena zostavy je potom ešte o niečo nižšia 6058 CZK. Odkaz na košík tu: [url=http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_0RHV010MFA010U3Y010VJU010T6E010CJO010RSN01]tu[/url].

A ak by v tom kancli nebolo potrebné HDMI ako základ pre HTPC tak je vhodnejšia aj ASUS M4N78-AM NVIDIA GeForce 8200 minimálne na akceleráciu youtube watch in HD 720p/1080p (H.264) na klasickom pracovnom monitore. S touto doskou sa dostanete na 5786 CZK. Odkaz na košík: [url=http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_0RHV010MFA010U3Y010VJU010T6E010CJO010ON401]tu[/url].

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Som rád, že som mohol byť nápomocný pri Editácii 1. Kancelářské sestavy Sempron 140 + nvidia GeForce 8200 ...

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák Já jsem rád za tento návrh. Poslední dobou jsem slyšel příliš moc kritiky na téma, že levné sestavy mám příliš drahé.

shipo
shipo
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák @Jan Černý: Levné sestavy máte opravdu drahé, tedy vzhledem k výkonu. Nevyplatí se za každou cenu dostat do nějaké částky, mnohem lepší je si pečlivě pár stovek připlatit(je blbost kupovat za 900Kč 80GB HDD, a to samé je u základních desek). Další zkreslující věc je neštastná volba OS(tvoří půlku ceny levného počítače) u kancelářkých sestav bych poukazal i na Home a Linux(aneb OS si seženu sám). => koncové ceny pak spadnou na 6000Kč :wink: V této kategorii je taky dívný měnit FAN.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
31. 8. 2010 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tralalák @shipo: U těch HDD to tvrdím odjakživa, že je nesmysl kupovat o 200,- levnější 80GB disk než nějaký normální. Takové šetření prostě není možné seriózně doporučit! Tak nemůže vypadat doporučená sestava! :(

jvopenka
jvopenka
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Úsporné dvoujádro AMD se díky integrované grafické kartě ATI Radeon HD 4200 na desce Gigabyte hodí i pro přehrávání Full HD filmů"

Možná by bylo dobré nějaké informace o DXVA. Protože pokud je film DXVA noncompliant, což je stále většina produkce v MKV, pak je vám ATI na nic. Další problém je o dost horší akcelerace videa UVD, kdy ATI/AMD má stále potíže s kvalitou vyšší než High @4.1. Nové Catalysty něco opravily, ale stále je NVidia předčí.

AMD 235e většinou na dekódování stačí, ale dají se najít kousky, které nedá bez stutteringu a někdy pořádné cukatůry.

NVidia má při použití CoreCodecu nezanedbatelnou výhodu, díky akceleraci CUDA dá jakýkoliv i High@l5.1 i obyčejný ION a CPU se fláká.

A resumé. Sestava nemusí stačit na FullHD.

Proti doporučovaným sestavám nic nemám, je to spousta práce a každá sestava se dá udělat 10způsoby. Sestavy na první straně mě uspokojily :-)

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka Moje nepozornost, ta věta o HTPC u HD3200 je samozřejmě nesmysl, zůstala tam od minule. Kostra textu je stále víceméně stejná, jen se obměňují pasáže podle aktuálních sestav.

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jvopenka Moje nepozornost, ta věta o HTPC u HD3200 je samozřejmě nesmysl, zůstala tam od minule. Kostra textu je stále víceméně stejná, jen se obměňují pasáže podle aktuálních sestav.

elukok
elukok
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, s první sestavou pro náročn rozhodně nesouhlasim. S podobnými komponenty by šlo bez téměř snížení výkonu dosáhnout až ceny kolem 25k. Nebyla by potom sice už pro nejnáročnější, ale herní výkon by zůstal stejnej. Vyškrat 3hdd a ssd, nechat jeden Caviar Black 1TB (-10k). Vyškrtnout BR mechaniku, staci dvd za pár stovek(-2.5k). 3x2GB ddr3 ram místo 12(-3.5). Vyškrtnout síťovou kartu, stačí integrovaná(-5.5). FANy stačej základní, popřípadě nějaká levnější varianta(-1.5). Zvuková karta stačí intergovaná(-3.5). Nakonec i když mě za to ukamenujete si myslim, že i kupovat OS je zbytečný, ale to tam počítat nemůžu, takže jenom že stačej Win Home Premium(-2.5). Celkem se ušetří 30k a to už se myslim vyplatí.

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Ty sestavy jsou navržené k tomu, aby se [u]daly i používat[/u]. Ne všichni si potřebují sedat na zadek, otevírat pusu a slintat až na zem nebo skákat kotrmelce až do stropu z bodů v 3DMarku. Vezměte v úvahu fakt, že pracujete na důležitém projektu a prostě se pokazí disk (porucha). Je fajn, že jste ušetřili pitomých deset tisíc, když ztráta práce je nenahraditelná. Také se může pokazit základní deska a disky ze softwarového RAID pole jinde nepojedou. Takto vám jen vyskočí hláška, že se pokazil disk a máte koupit nový, to uděláte, necháte si řadič pár hodin (nebo přes noc) doplnit pole a jedete vesele dál.

irval
irval
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elukok Moje rec.Naco tolik hdd?Staci 80 GB Intel SSD a 1 1TB plotny.BR mechanika je zbytecnost naprosta,12 GB ram k cemu?FANy se daji sehnat opravdu levnejsi ve stejne kvalite.Zvukovka?Opravdu rozdil nepoznam,pouzivam optiku vystup z integrovane zvukovky na receiver a naprosto skvely.A kdyz je nekdo narocny?To neni narocnost,je to blbost.Za 2 mesice ta sestava nebude stat ani tretinu. :D

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irval Ty sestavy jsou navržené k tomu, aby se daly i používat. Ne všichni si potřebují sedat na zadek, otevírat pusu a slintat až na zem nebo skákat kotrmelce až do stropu z bodů v 3DMarku. Vezměte v úvahu fakt, že pracujete na důležitém projektu a prostě se pokazí disk (porucha). Je fajn, že jste ušetřili pitomých deset tisíc, když ztráta práce je nenahraditelná. Také se může pokazit základní deska a disky ze softwarového RAID pole jinde nepojedou. Takto vám jen vyskočí hláška, že se pokazil disk a máte koupit nový, to uděláte, necháte si řadič pár hodin (nebo přes noc) doplnit pole a jedete vesele dál.

pht
pht
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irval @Jan Černý: [quote=Jan Černý]Ne všichni si potřebují sedat na zadek, otevírat pusu a slintat až na zem nebo skákat kotrmelce až do stropu z bodů v 3DMarku.[/quote]

Zde se spíš zdá, že si člověk má sednout na zadek z ceny. Udělat "sestavu pro nejnáročnější" tak, že naklikám na e-shopu to nejdražší z každé kategorie, to bych uměl taky. Měl jste vůbec ten doporučovaný počítač na stole?

[quote=Jan Černý]
Vezměte v úvahu fakt, že pracujete na důležitém projektu a prostě se pokazí disk (porucha).[/quote]

Nebo když prostě omylem smažete všechny soubory? RAID není záloha dat. Když máte důležitá data, použijete systém správy verzí a zálohování mimo počítač.

[quote=Jan Černý]Je fajn, že jste ušetřili pitomých deset tisíc, když ztráta práce je nenahraditelná.[/quote]

Je taky fajn vyhodit 20 nebo kolik tisíc za HW raid 5 v sestavě 4x1TB, když můžete mít za 5 tisíc 2x2TB v raid 1.

[quote=Jan Černý]Také se může pokazit základní deska a disky ze softwarového RAID pole jinde nepojedou.[/quote]

A když se pokazí HW raid deska tak na tom budete stejně.

irval
irval
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irval @Jan Černý: Zalohuji jen na externi hdd.Staci blesk,nebo vada zdroje a ani RAID nepomuze,data jsou fuc.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irval @irval: No tak to abych do příštího přehledu dal ochrany zásuvek a UPSky.

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@irval @pht: To není vůbec pravda. Stačí nahradit stejným modelem se stejným FW. Holt Adaptec.

nhkg
nhkg
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když je někdo náročný, tak chce víc než jen výkon (ticho, kvalitní obraz a zvuk, atd ..). Ty sestavy jsou doporučené, musí se počítat s tím, že nebudou každému vyhovat.
AD chybička: Jsem se uklikl, je u sestav za 25k Kč. Elite není z hliníku ale z "papírového" ocelového plechu. Naprosto low end skříň, nic, čím by se dalo chlubit.

Guillemot
Guillemot
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že u sestavy do 22.5oo,- jsou Ramky 1600MHz a u 25.ooo zase jen 1333MHz můžu vědět zda se vyplatí připlatit těch cca 300,- za vyšší frekvenci?

hellmirek
hellmirek
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Guillemot integrovaný můstek v intel core i5 je na frekvenci 1333MHz takže víc z těch ramek nevytřískáš

Guillemot
Guillemot
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek Ale jedná se mi o to,že v sestavě za 25.ooo,- s AMD je opět jen 1333MHz..Mám v plánu koupit 945, nebo 965BE

Guillemot
Guillemot
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek Ale jedná se mi o sestavu za 25K s AMD, že tam je opět pouze 1333MHz

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek @Guillemot: Ne nejedná se o chybu. Jde o to, že cena Kingstonů HyperX 1600 a 1333 MHz je úplně stejná a bylo by škoda nekoupit za stejnou cenu lepší paměti.
=== Menší vsuvka: Core i7 Nehalem+Gulftown podporuje oficiálně jenom DDR3 1066 MHZ, Core i5 taktéž. DDR3 1333 MHz podporuje pouze Core i7 Lynnfield a mobilní varianty. U dražší sestav dávám dražší paměti jen kůli lepší rezervě pro ladění výkonu (1600 MHz mají u nižší frekvence v SPD agresivnější časování).

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek @Guillemot: [quote=nhkg] Elite není z hliníku ale z "papírového" ocelového plechu. Naprosto low end skříň, nic, čím by se dalo chlubit.[/quote]Jasně taky překlep, týká se to Centuriona.

PR článek
PR článek
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek @Guillemot: Ne samozřejmě, že nevyplatí, je to překlep, opravím (myslím, že je v textu i zmíněno, že stačí jen 1333 MHz). Core i7 Nehalem+Gulftown podporuje oficiálně jenom DDR3 1066 MHZ, Core i5 taktéž. DDR3 1333 MHz podporuje pouze Core i7 Lynnfield a mobilní varianty. U dražší sestav dávám dražší paměti jen kůli lepší rezervě pro ladění výkonu (1600 MHz mají u nižší frekvence v SPD agresivnější časování).

Guillemot
Guillemot
Level 1 Level 1
27. 8. 2010 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hellmirek @Guillemot: Ale jedná se mi o sestavu za 25.ooo,- s AMD, že tam je opět 1333MHz, mám v plánu koupit 945, nebo 965BE..

smiders
smiders
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako každý podobný náhled na tak široké spektrum komponent a jejich ideálních kombinací musím pochválit autora a diskutující pobídnout k toleranci a pochopení. Jedenfalls und anyway danke za skvělý článek jako vždy ( ohledně sestav ) a komu se to nelíbí může mně čí autorům, dle mého, kisovat sedák. howghh

smiders
smiders
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako každý podobný náhled na tak široké spektrum komponent a jejich ideálních kombinací musím pochválit autora a diskutující pobídnout k toleranci a pochopení. Jedenfalls und anyway danke za skvělý článek jako vždy ( ohledně sestav ) a komu se to nelíbí může mně čí autorům, dle mého, kisovat sedák. howghh

CisticVictor
CisticVictor
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rozhodně nutně potřebujeme test LCD EIZO Foris 24" :shock:

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=nhkg] Elite není z hliníku ale z "papírového" ocelového plechu. Naprosto low end skříň, nic, čím by se dalo chlubit.[/quote]Jasně, opraveno. Týká se to Centuriona.
====
ad paměti: Ne nejedná se o chybu. Jde o to, že cena Kingstonů HyperX 1600 a 1333 MHz je úplně stejná a bylo by škoda nekoupit za stejnou cenu lepší paměti. === Menší vsuvka: Core i7 Nehalem+Gulftown podporuje oficiálně jenom DDR3 1066 MHZ, Core i5 taktéž. DDR3 1333 MHz podporuje pouze Core i7 Lynnfield a mobilní varianty. U dražší sestav dávám dražší paměti jen kůli lepší rezervě pro ladění výkonu (1600 MHz mají u nižší frekvence v SPD agresivnější časování).

Martin Rybá?
Martin Rybá?
Level 1 Level 1
28. 8. 2010 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, předem bych chtěl autorovi poděkovat za perfektní přehled a rady ohledně PC sestav, myslím si, že pro spoustu lidí sou články tohoto typu a obzvláště tento velkým přínosem. Můj dotaz směřuje na typ RAMek které jsou obsaženy v sestavě do 25k. Zajímalo by mě jestli se vyplatí připlatit si "tři stovky" za Kingston HyperX Genesis 4GB( http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140004000000RX0 ), které mi podle zkušeností uživatelů přijdou lepší. Plus jeden hloupý dotaz nakonec a to zdali bude nutné při koupi skříně http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140004000000X5T kupovat i další zadní 120mm větrák který v sestavě doporučujete, když už v Raidmaxu jeden je:)

Předem moc díky za odpověd a těším se na další autorovi články

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Rybá? Pokud nebudete paměti taktovat, tak to bude úplně jedno. Jak Phenom II, tak Core i5 podporuje oficiálně pouze DDR3 1333 MHz. Vzhledem ke stejné ceně bych já osobně koupil 1600 MHz.
http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_0RR801
Pokud šetříte, bude vhodnější investovat do ztišujícího boxu na pevný disk (Scythe Nimuro nebo SilentMaxx; Acutake nebrat). Co se týče ventilátorů, tak netuším, jak se chovají ty osazené v Raidmaxu. Osobně mám s Noctuou (kterou doporučuji) jen ty nejlepší zkušenosti. U mě v sestavě jedou NF-12P již třetím rokem stále jako nové. Jinak samozřejmě existují levnější varianty jako Nexus (naprosto v pohodě) nebo Xilence (levnější možnost s roční životností).
btw: je pro mne novinkou, že Kingston přidal k názvu HyperX ještě Genesis, spíše jsem vždy zkoumal napájecí napětí a časování + nějaký ten bonus v podobě heatspreaderu.

smith007
smith007
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý S paměťmi si dovolím nesouhlasit. U Intelu máte pravdu, je rozhodně lepší koupit 1600 MHz (pokud stojí stejně jako pomalejší), ale u AMD má vysoký význam latence časování, CL9 není optimální, proto bych připlatil pár korun aspoň na tyhle A-Daty 1600 MHz CL8:
[code]http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400821Y50ALLY7[/code]
Jinak asi jde o překlep, ale předpokládám že máte na mysli Scythe Himuro :wink:
[code]http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140000000000HRX[/code]

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @smith007: Jde o to, že 1333MHz HyperX mají v SPD CL9, ale 1600MHz HyperX mají v SPD dva módy: 1600 MHz CL9 a 1333MHz CL8. ;-) Takže proto je doporučuji. === Ano, překlep, je to skutečně Himuro.

smith007
smith007
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @Jan Černý: To je pro mě novinka, takže se zeptám, to si deska nastaví automaticky nebo je v BISOu na výběr daný mód nebo jak? Díky.

smith007
smith007
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @smith007: A ještě bych se chtěl zeptat, jestli to samé neumí ty i A-Daty, protože pak by z nich bylo CL7, čehož jsem chtěl docílit...

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Černý @smith007: Časování pamětí A-DATA je velmi obecně popsáno zde: http://oc.adata.com.tw/product-series.asp?sid=03, ale absolutně netuším, jak to u daných pamětí opravdu je. Pravděpodobně budou uvedené paměti disponovat nějakým XMP nebo EPP profilem, který aktivujete v BIOSu (umí to většina desek od 2000 Kč od ASUSu, MSI i Gigabytu). Detaily jednotlivých profilů vypadají v CPUz například takto: http://www.techpowerup.com/reviews/Mach_Xtreme/Armor_DDR3_1600_CL8/images/mxspd.jpg

pht
pht
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Jan Černý]Ne všichni si potřebují sedat na zadek, otevírat pusu a slintat až na zem nebo skákat kotrmelce až do stropu z bodů v 3DMarku.[/quote]
Zde se spíš zdá, že si člověk má sednout na zadek z ceny. Udělat "sestavu pro nejnáročnější" tak, že naklikám na e-shopu to nejdražší z každé kategorie, to bych uměl taky. Měl jste vůbec ten doporučovaný počítač na stole?

[quote=Jan Černý]Vezměte v úvahu fakt, že pracujete na důležitém projektu a prostě se pokazí disk (porucha).[/quote]
Nebo když prostě omylem smažete všechny soubory? RAID není záloha dat. Když máte důležitá data, použijete systém správy verzí a zálohování mimo počítač.
[quote=Jan Černý]Je fajn, že jste ušetřili pitomých deset tisíc, když ztráta práce je nenahraditelná.[/quote]Je taky fajn vyhodit 20 nebo kolik tisíc za HW raid 5 v sestavě 4x1TB, když můžete mít za 5 tisíc 2x2TB v raid 1.[quote=Jan Černý]Také se může pokazit základní deska a disky ze softwarového RAID pole jinde nepojedou.[/quote]
A když se pokazí HW raid deska tak na tom budete stejně.

snark
snark
Level 1 Level 1
29. 8. 2010 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve všech tabulkách pro nej sestavy je uveden Intel, ikdyž v popisu je uveden Phenom. Tipnul bych si na chybku.

T-Opel
T-Opel
Level 1 Level 1
1. 9. 2010 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem si část nového počítače podle článku "Plnohodnotný Quad do 20 000 Kč" a chci vás upozornit, že scythe mugen 2 na tuto základní desku nelze nainstalovat.

hafan
hafan
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V sestavách do 22500,- Kč používáte skříň CM Elite 342, do kterých lze umístit pouze microATX základní desky, což není ani jedna z použitých (Gigabyte a Asus).

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
8. 9. 2010 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hafan Díky za upozornění, opravím to.

xzamer
xzamer
Level 1 Level 1
9. 9. 2010 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ani jednu sestavu by jsem si podle pc tuningu nepostavil za 53tisíc by jsem mněl pc ktery by vaše zakopal 100krat pod zem

Reklama
Reklama