Zpět na článek

Diskuze: Duke Nukem: Forever - pokračování legendy zvládnou i slabá PC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mminer
Mminer
Level 1 Level 1
19. 6. 2011 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokážete odhadnout, jestli Duke poběží na notebooku s Core2Duo 2,6 a integrovanou grafickou kartou GeForce 9500M? Nedaří se mi nikde najít tuto informaci.

mara.t
mara.t
Level 1 Level 1
20. 6. 2011 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší problém je, že moje ATI 5470 zvládá v pohodě ME2, ale ty hnusy s DX9 v DNF ji nejdou pod nos, trha se to a je to hnusny :( Trošku mne to překvapilo. Ale i jinak, krom cool hlášek je to strašná nuda :(

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
20. 6. 2011 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mara.t radši si to nainstaluj na stolní PC, HD547M je dobrá tak na Mafii nebo na hry s Unreal Enginem, víc to fakt nedá

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
20. 6. 2011 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Ale je to podivný, podle mě se uplně vykašlali na optimalizaci jak to má dneska ve zvyku většina vývojářů, si řekli: "Má to starou grafiku, tak to nemusíme optimalizovat, to všem pofachá."

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
20. 6. 2011 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin *5470

Tronic
Tronic
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 05:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečne sú v teste zahrnutý obaja výrobcovia procesorov... :)

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tronic No to sice jsou, ale podívej se jak. Místo toho aby tam dal pár procesurů na základním taktu, jich vezme půlku a všechny buď podtaktuje nebo přetaktuje. Ten test porcesrorů úplně ztrácí vypovídající hodnotu.

Nephilim
Nephilim
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz neviem preco mas tolko blabolov naklikanych. MAS UPLNU PRAVDU, cely ten graf je uplne na nic. Ani jeden procesor neni na svojej pôvodnej/zakladnej frekvencii. Taketo grafy maju nulovu vypovednu hodnotu. odomna mas +1

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Nephilim: Presne tak. Takovou metodiku testovani si muze PCT strcit za klobouk. :o(

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz @Nephilim: ja by som napríklad uvítal aj staršie C2D a C2Q ... nechápem však prečo je tam Core i7 na troch taktoch, Core i5 žiadny a tiež žiadny Sandy Bridge ...

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu Vám přijdou místní "testy her" k něčemu použitelné ? Vezmeme sestavu, kterou má 2% uživatelů a děláme z ní výsledky a závěry :lol: Už jenom dle Vašich výsledků lze odhadnout, že na zmiňovaném AMD X2 cca 2GHz s cenově odpovídající grafikou by hra měla jet tak 10-20fps :roll: To je asi dnes nějaká móda, či co - max proti min nastavení rozdíl prd :lol: Jak vypadala AMD sestava pro test vlivu CPU ?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan jenomže někdo kdo má takovou pixlu neni hráč her

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Smim tedy vedet, jak by takovy spravny hardwarovy rozbor hry podle vas mel vypadat?

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc 1) děkuji za odpověď ohledně konfigurace AMD sestavy
2) když už jste měl k dispozici AMD X2 a HD5670 šlo zřejmě udělat test s touto konfigurací - spíše ji lehce podtaktovat, abyste zjistili použitelnost doporučené konfigurace
3) když už používáte 27" LCD, proč takto nenáročnou hru neotestujete i s jeho nativním rozlišením ?
4) rozdíl 32-42fps opravdu považujete za výrazné zvýšení fps :shock: dřív šlo ve hrách nastavením i něco změnit...
5) offtopic - kdy Vaši admini konečně dokáží zprovoznit odentrovávání v příspěvcích ?

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
13. 6. 2011 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On ten test taky není žádným překvapením, grafika je hodně zastaralá, takže by spíše bylo s podivem, kdyby to nejelo.

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

otřesná grafika = skoro žádný nároky, stačilo to napsat jednou větou a neztrácet čas zdlouhavym testem

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
13. 6. 2011 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tolko sa ta hra odkladala a prechadzalo sa na lepsi engine az by si clovek myslel ze to bude vyzerat minimalne dobre. No ono to vyzera prinaljepsom podpriemerne nehovoriac o tom ze level design sa od Duka 3D nikam nepohol ... pre mna OBROVSKE sklamanie. 65% len vdaka tomu jeho egu ...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lorka Stačí se podívat do historie vývoje, Duke byl prakticky mrtvý, a tak když se rozhodlo, přece jej jen vydat, tak se rozhodlo, že technicky se již naštěstí předělávat nebude - to by nevyšel už asi nikdy.

Stolker
Stolker
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lorka pPrestamte mi takhle hanit duka! Nikdo prece netvrdil ze to bude graficky pokoritel crysisu a taky ani zdaleka neni, ale divat se na to da, zahraje si to kazdej kdo za poslednich 3 roky koupil rozumnou grafiku a hlavne kazdej se u ty hry zasmeje coz je u duka s prehledem nejdulezitejsi ...

xF0RC3
xF0RC3
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"samotné nastavení však nemělo vliv na výkon a framerate se nezměnil ani o jeden snímek za sekundu."

tak to je samozrejme ked to testujes na i7 a novej grafike...

na mojom 4 rocnom ntbooku to ide len tak tak a fps sa tymto nastavenim teda menia a poriadne...

a praveze by som povedal ze na to ako to vyzera (zle) je to dost narocne...

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xF0RC3 "Jako obvykle proto projdu všechna nastavení a podíváme se na jejich vliv na vizuální stránku hry i výkon. Všechna měření jsem zkoušel s ATI Radeonem HD 5670" Mozna by bylo fajn aspon precist cely clanek a az pak psat do diskuse... Ale chapu, ze je lepsi si jen tak kopnout do autora.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc V klidu Tomasi, kazdy by tu chtel videt idealne sestavu, ktera je identicka s tim, co ma na stole/v kline. Podle me je aktualni metodika uplne v poradku a je rozumnym kompromisem mezi casovou narocnosti a siri zaberu.

JaM
JaM
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kedy uz konecne zacnete testovat aj s procesormi Sandy Bridge? minimalne pridat 2500k by potesilo...

Don
Don
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

docela se na tu hru tesim. rozhodne bych nevidel kvalitu grafiky jako jeden z nejdulezitejsich aspektu. dulezita je hratelnost. hra me musi bavit a to doufam novy duke splni. staci se podivat na posledni crysis... tomu nepomuze ani grafika :)

heppma
heppma
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Don Přesně tak, naprosto souhlasím! Grafika není vše. K čemu mi je hra s brutální grafikou, když hratelnost a zábava jaksi pokulhávají? Zatím jsem se dostal jen k demu DNF a to mě vcelku bavilo, grafika až tak katastrofální není a je to v pohodě hratelné v nativním rozlišení i na 3,5 roku starém notebooku... co víc po hře chtít? Já si ji určitě zahraju už jen kvůli toho, že na DN3D jsem vyrostl.

kubco2
kubco2
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najviac sa mi paci, ze ked je hra s dobrou grafikou tak kazdy nadava na narocnost a nehratelnost, a ked je hra s horsou grafikou tak skoro nikto hratelnost nespomenie(neratam Dona nadomnou :) .. ) ... a skoro vsetci nadavaju na grafiku

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubco2 Ked je hra z dobrou grafikou placu ty co maju slabe PC ze je to "neoptimalizované" a maju kôli tomu reci. Ty co na to maju PC su spokojny a mlcia. A zas ked ma hra slabu grafku tak sa ozve ta druha skupina ktora nema prehistorické PC a vadi im ta zaostalosť. Takze stale niekto krici len stale su to iny ludia. :)

A k Dukovi môžem povedat ze sa mi tato hra pači sice som nehral prve diely vek na to mam aby som to stihol hrat len PC som v tej dobe nemal. :) Ale hra ma v sucasnosti zvlastny nadych nostalgie. Samotna hra nie je len o strielani je tam plno spestrujucich prvkov logickych hřicek vozeni sa na autach a podobne... Môžem povedať z istotou že ak by vysiel tento Duke ako konkurent Doom 3 tak by ho Duke znicil. :)

Darreba
Darreba
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ti, co tady řeší grafiku, jsou štěňata a měli by si zjistit něco historie. Pak se skusit vžít do lidí co jim "tehdy" bylo 14-15 let a těšili se na nového Duka :D Jo, taky sem zaujatý... stihl sem za tu dobu dostudovat, projít si vojnou, "postavit" se na vlastní nohy, oženit se a teď svým dvěma potomkům vysvětlovat: "Dneska vás na zmrzku nevezmu, vyšla konečně TA hra..." Prostě ten pocit je nepopsatelný pro někoho kdo o Dukovi prd ví. Technologická stránka je sice 5-6 let stará, s přidanými post-proces efekty Gearboxem, jenže ti ji měly za úkol dokončit a vydat a né předělat. :!: Takže o co jde? Je to DUKE a ostatní je buřt 8)

heppma
heppma
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darreba Mi bylo při vydání DN3D 7 let, ale jsem rád, že patřím ještě do té generace co zažila staré dobré hry a grafiku neřešila.

jutes
jutes
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tato hra NIEJE pre detiska ktore "hraju" skriptovacky a.k.a. CODMW, Crysis2 a ine sracky.

MarlczBoro
MarlczBoro
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je nejhorší hra za poslední roky,co vyšla,ukamenujte mě klidně,taky sem byl malý a hrál sem dukáča jedničku,ale co je moc,je moc,takový shi*game snad ani nikdo nemůže koupit..

Egouš
Egouš
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MarlczBoro]to je nejhorší hra za poslední roky,co vyšla,ukamenujte mě klidně,taky sem byl malý a hrál sem dukáča jedničku,ale co je moc,je moc,takový shi*game snad ani nikdo nemůže koupit..[/quote]

Z čeho vycházíš, už jsi to hrál ?

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Egouš [quote=Egouš][quote=MarlczBoro]to je nejhorší hra za poslední roky,co vyšla,ukamenujte mě klidně,taky sem byl malý a hrál sem dukáča jedničku,ale co je moc,je moc,takový shi*game snad ani nikdo nemůže koupit..[/quote]

Z čeho vycházíš, už jsi to hrál ?[/quote]

stačí demo ne? naprosto souhlasim s Egoušem.

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hydrrra sry s MarlczBorem

MarlczBoro
MarlczBoro
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Egouš ano hrál sem ji,a ta hra neni ani legrační,kdybsych ji nehrál,neříkal bych takové věci..

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak grafika nie je eňo ňuňo, ale čo tam potom ... človek sa má pri hre zabávať a relaxovať a v tom grafika nikomu nepomôže ... na nového Duka sa teším a tie kecy, že to je otrasná hra kvôli tomu, že nevyzerá ako Crysis si strčte viete kam ...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@IQLogic Myslim že tato hra nie je kritizovana len kôli grafike ale aj kôli gameplayu istej skupine ludi to proste nesadne.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel no uvidíme ... večer to pustím a snáď ma to nesklame ... :roll:

FerrariF50
FerrariF50
Level 18 Level 18
13. 6. 2011 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako nactiletej jsem vyrustal na strileckach Wolfenstein 3D, Doom, Shadow Warior, Blood a samozrejme Duke Nukem 3D. Byly to vsechno supr hry. Pro me byl nej Blood. A na novyho Duka jsem se hodne tesil. Ale jsem taky zklaman. Hra me proste nebavi, i kdyz se fakt snazim. Neni to kvuli grafice, i kdyz musim uznat, ze se mi ta grafika fakt nelibi. Ale nebavej me souboje ... zbrane jsou nudny, pomaly a cela ta hra mi pride (nevim jak to presne vystihnout) ... rekl bych tezkopadna. S Crysis bych to nesrovnaval, ale kdyz uz je to tak oblibeny srovnani, tak me Crysis bavil mnohem vic a i Crysis 2, ktera uz me tolik rozhodne nebavi je porad lepsi nez novej Duke. Je to skoda.

SaLaDiN
SaLaDiN
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika sa riesila v dobach DN3D, Quaka, UT a dalsich klasik rovnako ako teraz.

Samotny DN3D bol na svoju dobu mensia graficka revolucia a bol to vacsi skok ako napr. Crysis na svoju dobu. Bola to jedna z hier, kvoli ktorej si ludia kupovali nove pc ci robili upgrade, aby ju mohli hrat naplno.

Co sa tyka gameplayu, ta hra je cisty konzolovy port. Z klasickeho Duka ma akurat jeho hlasky a meno. Je tam autoheal, checkpointy a moznost nosenia len 2 zbrani sucasne kvoli gamepadu na konzolach. Ta hra je nejaky podivny hybrid s dnesnymi standarmi modernych fps ako napr. Crysis 2 ci CoD, proste quick eventy, cover styl s cakanim na autoheal. S povodnym oldschool Duke Nukem to spolocne ma len meno. Ta hra by sa kludne mohla volat aj inak.

Ewil
Ewil
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SaLaDiN Az na to, ze treba takovy Quake vysel uz o rok pred DN3D a tam byla grafika urcite lepsi.

RastyFOX!!
RastyFOX!!
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ewil lol quake vysel par mesicu po DukeNukem3d lamo a byl graficky lepsi

dajan
dajan
Level 3 Level 3
13. 6. 2011 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ocenil by som, keby v nejakej zberatelskej edicii vysiel pack vsetkych hier Duke Nukem for Ever, ktore boli pocas toho 14 rocneho vyvoja aspon ciastocne vytvorene. Bol by tam krasne vidiet posun v jednotlivych verziach enginov.

Jimmy55
Jimmy55
Level 1 Level 1
13. 6. 2011 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No hezká recenze,ale je fakt že kdo dneska má v PC takový hardware?? Já hraju Duka na MAX detaily a rozlišení 1680x1050 a to mám už 5 let starou sestavu :) 4GB RAM DDR2 800MHz, Intel Core2Duo E8500 (3,16GHz) Nvidia 8800GTX (768MB) Takže naco mít v PC i7 při hraní Duka ;) Ale jinak fakt hezká recenze bohužel bezpředmětná co se týče těch testů :)

kelley
kelley
Level 26 Level 26
14. 6. 2011 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak jsme se dozvěděli jak je to s hw nároky Duka a jak vypadá grafika (čili to, co je u Duka nejméně důležité).
Ale o hře samotné jsme se nedozvěděli prakticky nic :( Jak je to s hratelností ? Jaká je inteligence nepřátel ? Jaké druhy nepřátel se ve hře vyskytují ? Jaké jsou pomůcky (lékárnička, dýchací přístroj, steroidy, jet-pack ?...). Hlášky ? Prý má nový Duke k dispozici jen dvě zbraně (v demu to tak bylo) ? To by mě zajímalo asi mnohem víc.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley Tohle neni recenze hry. Tu si musite precist jinde. Tady se vzdy hodnoti a testuje pouze technicka stranka.

peavey
peavey
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley muzes se treba trochu priozrat, pak porad krkas, mas rozmazany videni, ale ses skoro nesmrtelnej :))

foxiq
foxiq
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Děkuji autorovi za učast gk 5870 v testu :) potěšil.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bodeť by to nebylo nenáročný, když je to ve vývoji tolik let :-) Ale jestli to svládne GTS 450 ve full HD na 48 FPS tak to je to dost slušný, to poběží většině lidem na plno. I když průměrnou hodnotu 48 FPS bych bral spíš jako minimum.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin měl jsem na mysli bylo nenáročný samozřejmě :-D

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle výtvor jestli má být nástupce legendárního Duka tak nevim, je to děs :evil: , na původního D3D Atomic nemá ani náhodou. Technické provedení by se ještě dalo snést ikdyž v původním D3D byla grafika tím nejlepším co bylo dostupné, něco jako Crysis v době vydání, ale co mě nejvíc namíchlo je že je to průměrná konzolovka a ke všemu blbě portovaná... Max dvě zbraně, autoheal... u Duka výsměch a totální zprznění, opravdu Epic Fail :cry:
Docela by mě zajímalo jestli tenhle styl byl už v původním plánu nebo jestli ho tam přidal až nový vydavatel. Ale typoval bych to až na toho nového protože ten dost rád konzolovky.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 jestli je pravda co řikáš tak to potěš pánbůh

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Proč mi dáváte automaticky mínusy? Už mě s tim fakt štvete, to že jsem s váma nesouhlasil v diskuzi která se týkala procesorů AMD neznamená že budete trapčit i v tématech který s tim nesouvisej.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin jo, a taky se v DNF nepodíváš do vesmíru...

Kdyby se ta hra jmenovala jinak tak ani tolik nekritizuji, ale takhle na legendu prostě nemá, snad to spraví nějaký patch či datadisk....

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @DDR0: mezi DN 3D a DNF bude rozdíl asi jako mezi FarCry a FarCry 2, společnej jenom název, ale uvidímě po zahrání, třeba ta hra překvapí, zase to nebudu odsuzovat hned podle několika fotek, ale ten autoheal mě fakt štve

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Pidala: tak hrozný to zase není ale na starýho Duka to nemá, místy je to až oplzlý a bohužel dost střihnutý konzolí.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @DDR0: jo s tim FarCry to přehánim, ale stejně mam z tý hry trochu obavy

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
14. 6. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 jinak, kdo si chce zahrát původního Duka na novém PC tak doporučuji HRP (High Resolution Pack) který je volně stažitelný, jen musíte mít základní hru.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 6. 2011 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=MarlczBoro]to je nejhorší hra za poslední roky,co vyšla,ukamenujte mě klidně,taky sem byl malý a hrál sem dukáča jedničku,ale co je moc,je moc,takový shi*game snad ani nikdo nemůže koupit..[/quote] hmm asi budes myslet duke nukem 3D vydany roku 1996 protoze pochybuju ze bys mluvil o 2D prvnim dukovi z roku 1991

Reklama
Reklama