Zpět na článek

Diskuze: Evolveo T3 – elegantní česká skříň za lidovou cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Diwiak
Diwiak
Level 1 Level 1
25. 12. 2018 23:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ukazka debility tunajsich uzivatelov - kruty hate na 800(!!!)korunovu skrinku, a este k tomu zrovnavanie so 4nasobne drahsimi kusmi.
Chvalim objektivnu recenziu, sam som daval rovnaku skrinku do posledneho budget buildu a za tie peniaze nie je co kritizovat-peniaze z tesneho rozpoctu isli do komponentov, skrinka nakoniec len takato-HDD je v plastovom supliku praveze ciastocne odvibrovane, vetraky dopredu a zvrchu cez dorobene filtre, kable treba natiahnut a vyviazat co najviac dovon aby nebol problem odoberat a vyklapat predny panel pre udrzbu filtrov(da sa to a je to funkcne), najvacsi minus som videl v tom tmavom-tmavom plexi, s tenkymi plechmi a slabymi vetrakmi v tejto kategorii treba ratat. Ci to o X rokov zacne rezonovat zistime az potom, ale to uz bude na case vymena/upgrade celej zostavy.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zadarmo drahy.

Abacus si to Silver oceneni asi tezce zaplatil.

Zaslepka na USB3.0 je opravdu vtipna a jen to dokresluje, jak je ta skrin neuveritelne blivna.

Fuj.

ajne
ajne
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx A troll českého internetu opět zasahuje. Jako by nestačilo, že "zablivnuje" polovinu diskuzí na Diit, když využijeme jeho výrazivo.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 9. 2017 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne A hlupaci kopou do hrace misto do mice, zeano?

On ma totiz Redmarx pravdu. V okoli tisicovky tu mame lepsi skrine od Zalmanu, Bitfenixu a Thermaltake, a uz za 1200 tu mame elegantni skvosty jako Fractal Design Focus G.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @hnizdo: Lol, Zalman do tisícovky nabízí odpad z papírových plechů. Jejich R1 si vedle takového Evolveo T1 nemůže ani stoupnout, T1 je to stejné co Silentium Pax a přitom stojí o 1000 Kč méně. Redmarx je troll placený od Silentium PC.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Az na to, ze Redmarx sam ma doma skrine od Thermaltake a SilverStone.
Na SilentiumPC jsem jiz take stavel a vzhledem k cene da se rict jakztakz OK, nicmene to uz je problem zakaznika, pokud neuposlechne mou radu na skrin a vybere si neco maximalne levneho sam.

Pixel6692
Pixel6692
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Mne sa podarilo este kupit T1 za 45€ (cca 1200 CZK), bohuzial po precitani recenzie je ta skrina vyrazne lepsia ako tato: (filter vpredu, lahsie vyberatelny spodny filter, regulovane predne ventilatory, hrubsie plechy, pena na tlmenie zvuku atd...

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Redmarx: Tak co sem píšeš, že Evolveo nesahá SilentiumPC ani po paty, když to není pravda. Celou skříň odsoudíš kvůli záslepce na USB 3.0, že Brutus od Silentium PC používá tenčí plechy a celkově je dílensky hůře zpracovaný než T3 (má i horší nožičky), o vzhledu pomlčím, Brutus je škaredý jak noc.

Např. Evolveo T1 je v kategorii odhlučněných skříní fenomén, který v poměru cena/výkon nemá konkurenci, Silentium PC nabízí stejnou skříň Silentium Pax a stojí přes 2 000,-

Nechápu ten český overhype nad produkty Silentium PC. Většina jejich chladičů jsou stejně jen kopie legend od Deepcool, Thermalright a Cooltek.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Protoze tvrdis nesmysly, ze je Evolveo nejake super. NE, je jeste mnohem horsi nez SilentiumPC, ktere samo neni zadny zazrak.

Chladice procesoru od SilentiumPC maji velmi dobry pomer vykon/cena, proto jsou tak popularni. Sam take jedu jen na Fera a Spartan.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Redmarx: Mnohem horší je jenom podle tebe, na pctuningu je i recenze Brutusu M10, T3 je rozhodně lepší a vedle T1 si žádná skříň od SilentiumPC do 1200 Kč nemůže ani stoupnout. Ne, case od EVOLVEO nejsou mnohem horší než SilentiumPC, jsou dokonce lepší než ten polský bazmek.
SilentiumPC je overhyped bazmek.

P.S.
Chladiče od SilentiumPC jsou overhyped šrot fenomén českého trhu. Vykradačka od Deepcool, Thermalright a Coolteku. Baví mě komentáře pseudoexpertů na CZC, kteří u top chladiče od Arctic Cooling nechají žblept typu:...bral bych osvědčenou kvalitu od SilentiumPC... Hahahaha.

Lol, Fera.
Připlatím si 200 Kč a mohu mít Alpenföhn Matterhorn Pure Edition, která tu polskou srajdu pohřbí.
Místo Spartana si vezmu kdykoliv vezmu Sellu.
Hahahaha.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Muzes si lhat do kapsy co chces, ja moc dobre vim, jak dobre Fera chladi a tudiz se tvemu komentari mohu jen smat.
V te cene neni jiny chladic s tak dobrym vykonem chlazeni.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Redmarx: "V te cene neni jiny chladic s tak dobrym vykonem chlazeni."
ARCTIC Freezer 33 nabízí to stejné, co Fera, je na něj 5 let záruky, stojí cca stejně, pokud ho budeš dávat na AM4, tak má jednodušší instalaci a jistotu, že bude s AM4 vždy kompatibilní, zatímco pokud si koupíš Feru ze starších skladových zásob, tak ještě vysolíš 100,- za instalační sadu na AM4, potom bude dražší než Freezer 33 s pětiletou zárukou.
Pokud se budu rozhodovat mezi značkou Arctic Cooling a SilentiumPC, tak si vezmu osvědčený Arctic Cooling.
P. S.
Směju se tvému slepému pokrytectví.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Redmarx: Lžeš si jenom ty, neříkám, že chladiče od SilentiumPC jsou špatné, ale rozhodně to není takový zázrak, jak se často v Česku tvrdí, a rozhodně nevyrábí lepší produkty než Arctic Cooling nebo Cooler Master. Jejich horní produkty už cenově atakují Alpenföhn nebo Cryorig a ty jsou lepší.
P. S.
Co ty víš, mě popravdě řečeno nezajímá, protože jestli je to stejně subjektivně zatíženo, jako tvůj příspěvek ke kvalitě zde recenzované case, tak to argumentační hodnotu nemá. Ty zase lžeš o kvalitě nových case od EVOLVEO.

babayagafans
babayagafans
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 14:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Tak zrovna AC Freezer 33 je čistý priestrel. Ten cooler by som nedal do case ani keby mi zato zaplatili. http://hwcooling.net/arctic-freezer-33-zoci-voci-silentiumpc-fera-3-vdva/ - testy robil L.Samák,takže záruka kvality.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: S Cooler Master i Arctic Cooling mam take zkusenosti a neznam moc v podobne cene adekvatni chladic jako je Fera, bohuzel proste to musim jednoznacne odmitnout. Alpenföhn jsem nikdy nemontoval, ale Fera ma tak dobre teploty, ze nemam co si vice prat. (Samozrejme ale Fera ma vyborny chladic, ventilator je slabsi - mysleno hlasitejsi, ten se da lehce vymenit.)

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Ještě jsem zapomněl zmínit, že Freezer 33 má semipasivní mod, takže při nižších teplotách je tišší a má menší dlouhodobé opotřebení ložisek ventilátoru. V balení je kvalitní pasta MX-4, takže člověk ušetří i na tom.
Fera není v dnešní době již nic výjimečného.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Balmung: Nastavím si řízení otáček SpeedFanem nebo snad i přímo v biosu/softwaru k desce a mám také semipasivní chod. Jinak raději než semipasivní mám velmi nízké otáčky.

MX-4 je kvalitní, ale třeba u SilentiumPC je také pasta a kvalita je cca stejná (doslova pár °C).

johnnycase89
johnnycase89
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @babayagafans: Zdravím četl jsem tu vše a jsou tu zajímavé výroky i blbosti co se týče SilentiumPC je pravda že Spartan 3 je dobrý chladič za tu cenu chladí skvěle i FX8300 na 4,6GHz úplně v poho... ale největší úlet poměr cena výkon je podle mě SCYTHE Ninja 4 zkoušel jsem na FX8350 přetaktování a mazec sice stojí cca 1300Kč ale chladí jako ďábel :) dost dobrá konstrukce... ale je to gigant ;) prostě japonec no...

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @johnnycase89: Ninja 4 není gigant, to je Susanoo od stejné firmy.

johnnycase89
johnnycase89
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @Killing joke: :D Jistě, ale to už není normální chladič... ono už tu Ninju dostat do bedny je fuška...

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ajne @johnnycase89: Těžší než Mine 2 to nebude a aspoň se člověk nepořeže :D

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
20. 9. 2017 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Redmarx Ne, opravdu se nejedná o nějakou PR recenzi. Ta skříň mě skutečně svým provedením pozitivně překvapila. Pokud by neměla ty dva významější konstrukční nedostatky (prvni dva zápory v tabulce), tak bych jí neváhal udělit ani zlatou.

Je třeba při hodnocení skříně porovnávat výrobky ze stejné kategorie a zde je T3 velmi konkurence schopným výrobkem.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Kdyby to byla pravda, bylo by to skutecne pozoruhodne. Protoze by to byl PRVNI a JEDINY vyrobek, ktery by nesl tuto "znacku" a nebyl by to NAPROSTY nepouzitelny srot.
Nezlobte se, ale dokud tu skrin nebudu mit v ruce, nemohu tehle recenzi verit. ;o)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Tomu zminenemu SilentiumPC nesaha ani po kotniky!

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Mysel_1: Asi pleteš Evolve s Evolveo. O jejich produktech nemáš nejmenší ponětí, třeba jejich Evolveo T1 je úplně to stejné, co Silentium Pax a přitom stojí o 1000 Kč méně.
Nedávno tu Boček dělal recenzi Modecom Volcano 750 gold.

Evolveo vyrábí konstrukčně téměř identický zdroj EVOLVEO G750, který má ovšem mnohem lepší součástkové osazení (všechny polovodiče a kondenzátory japonské výroby), takže by ten polský šrot v recenzi rozjebal.

EVOLVEO G750 s japonskou kvalitou
https://i.imgur.com/vKZciMx.jpg

Overhyped šrot od Silentium PC Modecom Volcano Gold se šuntovými součástkami
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/behemot/volcano_750_gold/Zevnitr.jpg

P. S.
Že tomu nemůžeš věřit, je možné, ale autor ti tu poskytl fotografie, včetně měření posuvným měrítkem. V recenzi zmiňovaný Brutus má sílu plechů 0,5 a vypadá proti této skříni jak šrot. Zalman vypadá v této cenové kategorii lépe než Silentium PC, ale taky používá papírové plechy.

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
20. 9. 2017 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Mysel_1: Chápu tento přístup. Skříň jsem si vyžádal do recenze hlavně z důvodu toho, že se jedná o jednu z nejprodávanějších skříní dle statistiky CZC. Chtěl jsem zjistit, co za tím vězí. Recenze na to pak dává odpověď.

Opravdu je třeba si tu skříň prohlédnout naživo a pak si ji například porovnat se SilentiumPC Regnum RG1W.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Redmarx: Opravdu? Po tom, co jsem si koupil Brutuse, který má naprosto tragické dílenské provedení, nevěřím, že může být něco horšího :-)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Mysel_1: Podivej se na predek skrine a na tu zaslepku na USB3.0. Zda se ti to normalni? Mne teda ne a muzou tu zamestnanci Abacusu v pracovni dobe minuskovat ostosest.

Takze ne, skrin je jako vsechno ostatni od Evolve srot a pokud autor tvrdi, ze to neni PR, ja mu verim a vysvetluji si to jeho mensima zkusenostma s PC skrinema a znacnou skromnosti, co se tyka pozadavku na vybaveni pocitacu - normalni je dat nejen kvalitni komponenty, ale i zdroj a skrin a nesetrit na tom, nevyplati se to.

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
21. 9. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Balmung: Jak Vy muzete vedet, o cem ja mam nebo nemam poneti. :o)
Zbytecne ze sebe delate vola..

WKM
WKM
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Petr Kupský: Za prodeji stojí česká šetrnost. Český zákazník vybírá prvně podle cenovky, pak možná vzhledu. Ostatní parametry jsou pro něj podřadné.

Než novou bídu, to radši použitý luxus. A mezi námi, ono dát USB 3.0 port místo USB 2.0 je otázkou několika málo minut a pár korun, pokud někdo bude narážet na to, že 10 let stará PC skříň s USB 2.0 na předním panelu už dnes nemá smysl. Ale zase, kdo chce ušetřit, stačí mu USB 3.0 na základní desce a Jack 3.5mm funguje už takových 80 let pořád stejně.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Balmung: Evolve a evolveo je to samé.
A nic nevyrábí, je to jen značka dovozce, který si vybírá z různých OEM výrobků a lepí na to svoji značku, stejně jako I-tek apod. Někdy vybere dobře, někdy hůře.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Balmung: Je ti jasné, že Evolve se kvůli nějakým problémům přejmenovalo na Evolveo a jsou to pořád ty stejné sračky? :)

Arm0r!
Arm0r!
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @jfb: Souhlasím s výše uvedeným. Nikdy bych už nechtěl vidět něco od SilentiumPC, poláci a jejich výrobky ... Měl jsem RG2W a většího zmetka jsem neviděl. Skříň samotná byla lehčí jak celý zdroj dohromady, nedořešené prostory, málo prostoru za deskou, dílenské zpracování nula, ostré hrany, nekvalitní přední panel (po vysundání nešel zacvaknout zpět) a tolik chvály na internetu je na tuto skříň. V životě nikdy už. Teď mám Fractal Design Define R5 a nemůžu si ji vynachválit. K tématu : Evolveo skříň může být dobrá, ale po předchozích zkušenostech bych jí osobně spíš musel vidět na vlastní oči. Papír snese vše.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
20. 9. 2017 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Redmarx: Pro zákazníky, kteří si koupí bednu s oknem, papírovými stěnami a podsvětlenými ventilátory, je to naprosto normální a v pořádku :idea: Dokonce si můžeme položit otázku, zda v době životnosti bedny vůbec kdy budou potřebovat zapojit dvě USB 3.0 zařízení.

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Arm0r!: já to mám podobné s PHANTEKS enthoo luxe... co mám 2roky zatím jsem nenašel chybu...

REDMARXku když když krytyzuješ Fractal který je podle mě také luxusní case tak co najdeš schválně na mnou zmíněné case...

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @jfb: No, ale asi si umí v určitých věcech vydupat změnu, aby měly jejich výrobky lepší kvalitu, nebo stály méně viz Evolveo T1 vs SilentiumPC Pax.

EVOLVEO G750
https://i.imgur.com/vKZciMx.jpg

Modecom Volcano Gold
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/behemot/volcano_750_gold/Zevnitr.jpg

P. S.
Přejmenováni nic nemění na faktu, že se kvalita výrobku od EVOLVEO velmi zlepšila a že dovede konkurovat i firmám jako SilentiumPC.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Intel+nVidia: Je ti jasné, že sračku jsi sem napsal ty? Píšeš ji často i do dalších diskuzí.
Evolveo T1 je skříň, kterou prodává Silentium PC o tisícovku dráže.
Modecom Volcano Gold 750 je vedle Evolveo G750 šrot se sračkovými součástkámi.
Já mám fakta, ty jen své sračky.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Arm0r!: Define R5 ma docela tragicke airflow, takze v tomto smeru nadavat SilentiumPC je usmevne. Nicmene aby nevznikla mylka, ja nepisu, ze jsou SilentiumPC nejake super, ja pisu, ze jsou znacne lepsi nez tahle Evolve.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @rnb: No právě - tohle je cenová laciného domácího počítače schovaného pod stolem - snesou fakt hodně. Že case pro výkonnější pc je fakt důležitá, o tom žádná.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @rnb: To jsi asi uderil hrebicek na hlavicku. Kvalitni bedna vydrzi minimalne 10+ let a teda 2xUSB3 by melo byt standardem. Tyhle smejdy na 3 roky to pravda asi nepotrebujou.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Redmarx: Co přesně se tam do 3 let pokazí, jestli se můžu zeptat? Pravda, ventilátory budou laciné a nevydrží dlouho, ale co se pokazí na kusu železa, to mi není jasné.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Balmung: Modecom, Evolveo a asi Silentium reálně nic nevyrábí. Evolveo je značka Abacusu a asi si prost řekli, že budou nakupovat kvalitnější věci. Zlepšování kvality u nich také pozoruji.
Názor, že Silentium je také jen nalepovač značek mám z toho, jak vypadal můj Brutus. Velmi špatné dílenské zpracování, a značka Silentia jen tlustší samolepka, navíc zdeformovaná.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Redmarx: Define R5 tragické Airflow? Už bys s tím hérákem, či co měl přestat. Define umožňuje několik typů Airflow, přesně dle přání uživatele a použitého HW. Opravdu neznám o moc lepší skříň.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Y2K: Tak mě napadá, že vzhledem k cenové kvalitnějšího full case si člověk dvakrát rozmyslí, jestli překračovat mATX (u spotřebitelské platformy).

Y2K
Y2K
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský @Xcute: Taky pravda... no volba case... když si vezmu to co nese je asi adekvátní... MB ASUS x99 TUF a dál asi nemusím pokračovat...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 9. 2017 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poradte nejaku skrinu, ktora ma vpredu 3x140mm a vzadu 140mm pozicie pre vent.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Na co vepředu 3x 140?
2x vepředu má FD Define R5

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Na to, že máme rádi velmi nízké otáčky a aspoň nějaký průtok vzduchu.

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Spíše bych chtěl vidět něco, co má vzadu 3x 140. :)

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
20. 9. 2017 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Balmung: 3x140 mm vepředu + 1x140 mm vzadu mají například skříně Cooler Master série MasterCase. Třeba tato: http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/mastercase-pro-5/

Balmung
Balmung
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel To si asi budeš muset nechat vyrobit na zakázku.

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čoveče ty Evolveo vlastníš nebo proč tady tak tu srajdovní značku bráníš pořád v milionu příspěvcích? :)

peavey
peavey
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V roce 2017 skříň se šrouby, opravdu?
Airflow bude dost špatný.
Umístění zdroje dolů je taky hloupost.
Zlatý Chieftec CH 01-B. Škoda, že už Chieftec v ČR neprodává ani alza ani czc.

johnnycase89
johnnycase89
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey No tady je zase nějaký gurmán :D :D šrouby? airflow? a zdroj dole? :D :D :D odkud jste vylezl? :D není rok 2045... zdroj dole má 600 beden z 800 nabízených :D a Vy tu píšete takové nesmysly, radši si zapněte Minec*aft a postavte si bednu dle svého... mimochodem jestě sem neviděl bednu kde by nebyly použité šrouby a to skládám počítače na zakázku... ale Děkuji Vám za pobavení dlouho sem se tak nezasmál. A airflow jak tu píšete má bedna dobré, lepší jak většina levných beden pokud teda nemáte komponenty na stole :D a víte jak zapojit ventilátory...

peavey
peavey
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnycase89 Zkuste si nejdřív najít zmíněnou skříň od Chieftec a porovnat ho s recenzovanou. Diametrální rozdíl je vidět už na první pohled. Pochybuji se už řadu let v oblasti datových center, takže o chlazení HW trochu vím, tahle skříň se mi prostě nelíbí z mnoha důvodů.
Nikomu to samosebou nevnucuji, je to jen můj názor.

johnnycase89
johnnycase89
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnycase89 @peavey: Ano a to je bez urážky asi váš problém díváte se na to jen jako na funkční předmět také znám pracovní defekt :D samozřejmě je Chieftec lépe chlazen u té skříně co zminujete šlo jen o to a design asi bych se nevyjadřoval jako pěkná není vůbec ani ted a asi ani předtím... co se týče funkčnosti ano máte pravdu ale zdroj dole je mnohem lepší pokud je to správně vyřešené i pro ostatní komponenty a zdroj samotný... ale koukněte se pohledem normálního člověka ten napřed řeší vzhled a tahle bedna vypadá za ty peníze parádně... jen tak na okraj skládám ted repas a našel jsem na Aukru tuto bednu koukněte je z roku 2008 a nepřestává mě překvapovat sám bych si ji nechal jediné mínus nemá samozřejmě USB 3.0... ale jinak kvalita zpracování i funkčnost se dnes už nevidí... koukněte: https://www.svethardware.cz/recenze-cooler-master-ammo-533-hura-na-lanparty/14881

peavey
peavey
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnycase89 @johnnycase89: Ano, asi už jsem postiženej, ale přijde mi že u skříně by měla být funkčnost hlavním kritériem. Od toho se značně odvíjí životnost komponent uvnitř. Vzhled této skříně od Evolveo se mi nelíbí právě kvůli tomu plastovému oknu a barevným ventilátorům. Není mi 15, aby si takové ptákoviny kupoval :)
Zmíněný Chieftec mám už skoro 10 let a věřím, že ještě nejméně 10 let vydrží. Způsob chlazení HDD (rozdělení vnitřku na separátní chladící okruhy) se mi líbí asi nejvíc, i bez přídavných větráků mají HDD okolo 30°C.
A ta bedna od Cool Master vypadýá solidně, jen ten design je na mě moc futuristický, i když je to 9 let starý model :)

johnnycase89
johnnycase89
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je velice zajímavé že tu recenzujete skříň, kterou jsem pod značkou Modecom - Oberon istaloval zákazníkovy již před rokem a to za cenu 920Kč a měla USB 3.0 dvakrát tudíž bez záslepky... zde: https://www.czc.cz/modecom-oberon-cerna/213614/produkt ...tuto skříň ted naleznete pod názvem Modecom Oberon 2F zde: https://www.czc.cz/modecom-oberon-2f-cerna/220127/produkt ...takže skříň je jen další starou novinkou... :) a verze od Modecomu je díky stříbrnému nápisu hezčí dle mého... a má USB 3.0 dvakrát... jinak podle zkušeností mě taky překvapila, protože někdo u vymyšlení této bedny použil hlavu a ne sedací soupravu... :)

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
20. 9. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnnycase89 Tato recenze není zamýšlena jako recenze novinky, neboť to novinka není, ale recenze jedné z nejlépe prodávaných levných skříní v česku.

Ten Modecom je mimo nezaslepené USB snad opravdu stejný, ale je otázka, zda se vyplatí příplatek cca 20 % (necelé dvě stovky) za ten jeden konektor navíc. Já bych asi volil levnější provedení od Evolveo.

taita
taita
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Návrháři současného hardwaru by potřebovali umlátit. Nejsou schopni vyrobit nic, co nesvítí jak vánoční stromeček.
Třeba to Evolveo. V nabídce mají 9 větráčků, z nichž není ani jeden bez osvětlení. Jediné, co si člověk může vybrat je, jestli to bude svítit modře, zeleně nebo červeně.
Přitom ta skříň sama o sobě není špatná. Kdyby neměla prosklenou bočnici, svítící větráčky a to chybějící USBčko, klidně bych s ní nějaký počítač postavil.

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita Bohužel to lidé chtějí, tak se to vyrábí.
Stejně tak bych třeba přestal vyrábět levné super cool herní headsety, které jsou mučidly.

C1c1n
C1c1n
Level 1 Level 1
20. 9. 2017 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Case mám doma a jsem s ní moc spokojen, jediný problém byla instalace modulárního zdroje který se nevlezl:) Mohl by mi prosím někdo z místních expertů poradit k čemu víc slouží case než k upevnění a uzemnění součástek?:D

yume
yume
Level 1 Level 1
21. 9. 2017 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@C1c1n K tem dvema funkcnostem bych jeste prihodil chlazeni komponent, udrzeni hluku uvnitr a prachu venku.

Flibble
Flibble
Level 1 Level 1
24. 9. 2017 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má alergie na modré LED se každým dnem zvyšuje.

pcwifi
pcwifi
Level 1 Level 1
28. 9. 2017 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pozitiva jste stezi nejaka nasli, ale negativa se nabizela primo sama co... ani zadarmo takovej humr a obecne znacku Evolveo :!: :!:

Tomik_one
Tomik_one
Level 1 Level 1
28. 9. 2017 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem už starej. Svítící poloprůledné bedny se spoustou ventilátorů... A Já se ptám proč?

Na účinné chlazení za mě stačí dva ventilátory v case. Proč mít svítící ?

Proč mít průhlednou bočnici? Abys za půl roku si to musel čistit?

Za rok tě začne x ventilátorů rezonovat... proč sakra proč ?

Jo, recenze je pěkná, ale s podobnejma bednama se setkávám už přes 12 let. A naneštěstí je občas musím i rozebírat. Za pár let vypadají všechny stejně. Ventilátory nefunkční, všude tuna prachu.

Já mám rád jednoduchost. Takže stavím na ZALMAN Z1. Ty ventilátory vydrží 4 roky a jsou tam jen dva. Bedna je plně uzavřená. Hlavně kvalita plechu je taková že i po 8 letech se to dá rozebrat a složit a vše lícuje a nic nerezonuje.

Navíc stále rád 3,5" šachtu externí na čtečku karet...

Petr Kupský
Petr Kupský
PCTuning PCTuning
29. 9. 2017 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomik_one Odpověď je jednoduchá. Prostě LED ve všech podobách jsou módním trendem dnešní doby a najde se mnoho zákazníků, kteří to preferují a kupují.

Design základní desky a grafické karty je také důležitou vlastností, kterou výrobci neopomenou zdůraznit a k čemu by to bylo, kdyby se to zavřelo do neprůhledné skříně.

I když jsem dědek z doby maximálně logaritmických pravítek, tak současný styl nezavrhuji. Průhledné bočnice mám v oblibě a u podsvícených ventilátorů bych uvítal možnost regulace jasu a možnost zhasnutí.

Velké množství prachu ve skříni je hlavně vizitkou uživatele. Obvykle by mělo stačit jednou za rok interiér profouknout. :wink:

Tomik_one
Tomik_one
Level 1 Level 1
1. 10. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kupský Ten "módní trend" trvá už 15 let a mohl by už skončit ;-)

A ano máš pravdu, design desek a grafik atd frčí, páč to kupuje oko zákazníkovo.

Na druhou stranu ke mě když přijde zákazník a řekne postav počítač tak preferuje cenu, tichost, a bezproblémovost.

Cena je OK, ale ta tichost a bezproblémovost se v čase u této bedny vytratí.

Ono je fajn stavět nové komponenty do nové průhledné bedny, vše je tiché a líbivé.

Ale za dva roky už tomu tak není. A tak budu parafrázovat tvůj text k čemu by to bylo kdyby se to zavřelo do do neprůhledné skříně ? K tomu, že stejnak to asi skončí pod stolem. Na svícení má asi každý lampičku nikoliv bednu. Zákazníkovi je jedno kolik tam má ventilátorů, ale když mu nějaký začne hučet, tak mu to už jedno není. Někdy opravdu platí čím méně tím lépe ... ;-)

Naopak nepřítomnost 3,5 šachty znamená jinou čtečku karet která nestojí 130 Kč ale 500 Kč jen proto že je do 5,4" a tolik se jich nedělá...

Ale je to věc názoru a máš recht, lidi si to koupí. Já se na to dívám jako technik, který to nejen staví ale posléze i opravuje. Takže za pár let z té bedny zmizí ty svítící nádhery a zbudou tam dva ventilátory. Bohužel co zůstane je ta průhledná (již neprůhledná) bočnice a "levné zpracování" plechů. Tím pádem vibrace atd.

Ale chápu, že nemůžeš testovat bednu 5 let. Já své bedny do kterých stavím naštěstí mám tak dlouho otestované a naštěstí se stále vyrábí a tak vím, že vydrží a nebudou rezonovat atd..

Tím nijak nechci hanět tu bednu, já bych ji asi nedoporučil jako technik, ale koncák si ji jistě koupí neb nemá zkušenosti...

Reklama
Reklama