Zpět na článek

Diskuze: Exklusivně na PCT: LucidLogix Virtu MVP v akci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Testů této technologie je na webu spousta, včetně našeho vlastního - zde.

Y U NO WORKING ?

Ghost_svk
Ghost_svk
Level 1 Level 1
26. 2. 2012 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr No to by ma tiez zaujimalo kde je ten test a ci Virtu vie naozaj vypnut externu grafiku. :!: :!: :!:

T3rran
T3rran
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze ak tomu dobre rozumiem tak na p67 doskach s napr. i5 2500k to nebude fungovat, ze?

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, takže právě jsem se dočetl že všichni výrobci GPU po 17 let jejich existence maj dodnes tak nehorázně špatné drivery že mrhaj tunou výkonu a nedokázali dodnes naprogramovat pořádnej Vsync!

Uff no to teda nevim.

Hehe ale i když na 3DFX glide neexitoval inputlag při V-sync takže....

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
25. 2. 2012 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a bude to zdarma? protože to by se pekelně srazil prodej novejch grafik(pokud nevlastníte něco jako 8800GT) jelikož 200% nárůst je mrtě přes dvě/tři generace karet... LOL

Honzi
Honzi
Level 21 Level 21
25. 2. 2012 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zajímalo by mě taky, jak to všechno bude fungovat v reálu třeba na AMD-cpu/nVidia sestavě, ale i tak se už mrtě těšim

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím zklamat všechny, co se těšili na zázračné zvýšení výkonu. Technologie HyperFormance (podle toho co jsem četl) slouží ke snížení inputlagu pomocí VIRTUÁLNÍHO zvýšení FPS. Jako nápovědu si můžete všimnout, že na obrázku s tabulkou výkonu je napsáno nikoliv pouze "performance", ale "performance responsiveness". I tak se jedná o zajímavé řešení, ale nečekejte zázraky.
Budu jen rád, pokud se pletu, ale silně pochybuji.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 2. 2012 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Kuběna Bohužel se pletete, skóre v 3Dmark11 se také zvýšilo virtuálně? Nebo reálně? Já vidíme v počtu FPS a skóre nárůst REÁLNÝCH 42 procent ...

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Co o tom napsal anandtech:
http://www.anandtech.com/show/4795/idf-2011-lucid-announces-virtu-ultimate-mvp-featuring-hyperformance-technology

doporučuji přečíst část "Update".

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier Zvýšilo se virtuálně. Hydra prostě hlásí systému více vyrenderovaných snímků, než skutečně udělá. Toť vše. A z počtu ohlášených snímků se počítá FPS a z toho různé body.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
26. 2. 2012 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Petr Kuběna: máte asi pravdu, omlouvám se, budu to muset do recenze ještě řádně prozkoumat, co to teda vlastně dělá ...

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
25. 2. 2012 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Petr Kuběna: to je hloupost, 3dmark si nenchá nakecat nějaké hodnoty fps, to by je Virtu mohlo zvýšit na 100000 a ne o 2 fps ... mimochodem skóre je naměřené bez Virtual Vsync, tedy bez virtuálního Vsync a navýšení fps ...

Petr Kuběna
Petr Kuběna
Level 1 Level 1
25. 2. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier: Anandtech:
"We had a chance to talk to Lucid about HyperFormance and Virtual Vsync in more detail, and have updated our article accordingly. One thing Lucid has made very clear is that while HyperFormance technically improves framerates, this is not the intention of the technology. Indeed it's largely a side effect of the fact that with HyperFormance the GPU is rendering some (or none) of a frame while still reporting to the CPU that the frame has been rendered and the buffers flipped."

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
27. 2. 2012 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Petr Kuběna: ze pozdravuju lucii

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
25. 2. 2012 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ci onak,... ak by to prinieslo aspon redukciu input lagu tak je to uspech, kedze je to podla mna este vacsi problem ako pocet fps. Ono ked ma dana scena 30FPS bez lagu tak sa to bez problemov uhrat da. No ked ma 40fps s lagom 150ms tak je problem.

Lorka
Lorka
Level 0 Level 0
25. 2. 2012 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Inac, serte na pocitanie FPS programom. Rozdiel musi byt viditelny!!!

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
27. 2. 2012 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lorka jenze tady pak narazis na osobni preference kazdeho cloveka, protoze nekomu nevadi 20fps a nekdo i pri 40fps ve stejny hre ma vyhrady :wink: a navic zalezi na enginu hry jestli bude gamesa hratelna i pri nizsich fps nez nejaka jina. Podle me je potreba merit fps aby byly nejaky hodnoty k porovnani :wink:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
26. 2. 2012 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pozerám, že OBR si to všetko zas krásne zidealizoval :roll:

Julo79
Julo79
Level 1 Level 1
26. 2. 2012 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepáči sa mi formulácia: První technologii od LucidLogix s názvem Green Virtu známe všichni, byla uvedená s čipsetem Z68 Express a umí vypínat dedikovanou kartu v PCI-E slotu.

Použitie slova "vypínat" je vrcholne zavádzajúce! Lepšie by bolo napísať, že je grafika prepnutá to stavu nízkeho výkonu. Problém Virtu je, že neumí vypínat! grafiku a preto je nepoužiteľné

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
27. 2. 2012 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Julo79 dik za ujasneni, uz jsem si myslel ze konecne udelali to co bych chtel pouzivat (int. VGA vs. PCI-e -> on/off) ale jak tak koukam tak porad nic :confused: jen bych se chtel zeptat jaky je priblizny odber VGA ve stavu nizkeho vykonu? Jestli je to to same jako kdyz ji podtaktuju a snizim napeti Vcore nebo jeste min?

Julo79
Julo79
Level 1 Level 1
27. 2. 2012 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 Autor článku sám testoval Virtu na Asus doske, v tej recenzii je písané aj o spotrebe: https://pctuning.tyden.cz/hardware/zakladni-desky/20984-asus-p8z68-v-pro-cipset-intel-z68-express-v-akci?start=12
Z mojej skúsenosti nieje rozdiel v spotrebe ak je PC v idle - nečinnosti. Ale mne sa podarilo znížiť spotrebu grafiky tým že zapínam program OC GURU, ktorý vypne napájacie fázy. Tým sa zníži spotreba približne o 5-8 watov. Mám grafiku AMD HD6870. Z tohto dôvodu Virtu nepoužívam. Moja HD6870 má približne 30-35W v idle, je jedno či je Virtu zapnuté alebo vypnuté. BEZ grafickej karty mal PC spotrebu 55W, doska Asus P8Z68V-PRO, CPU i5 2500k

Reklama
Reklama