Zpět na článek

Diskuze: F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
28. 7. 2011 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak prej i pokračování Metra bude další tuctová střílečka typu CoD, takže už zbejvaj jenom 2 evropský dobrý a nezkažený studia a to polskej CD Projekt (Zaklínač) a ukrajinskej GSC Game World (S.T.A.L.K.E.R.). Kam ten svět spěje. :roll: (opověď: K CoD)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
28. 7. 2011 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin A ze Stalkera 2 mam velký obavy, už to asi nebude hardcore hra pro určitou skupinu hráčů, který maj rádi složitý hry u kterejch se musí přemejšlet. Díky tomu že to dělaj i pro konzole se tam určitě objeví autoheal a podobný sračky. Klidně se vsadim že to tak dopadne, protože to že tu hru dělaj i pro konzole = PC verze bude sračka. Řikejte si co chcete, ale všechny hry to potvrzujou a je to asi opravdu konzolema. Druhej díl Metra jsem si chtěl předobjednat, ale po tom preview asi fakt ne.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Ty jo to je zvláštní člověk!Haleluje jak je dobrá ta a nedobrá ta hra ale ,že si nějakou koupil se slovy chtěl ale chybělo tam tamto tohle.
Tak přísahej!To je fakt hustý!
Hráč který si nekoupil aspoń jednu hru originál je prostě zloděj,pokud nehraje dema z časopisů nebo z netu.i když je pravda,že jsou hry neúměrně předražené ale zase tu existuje koupě v bazaru za sníženou cenu,myslím že 3kila až 6kil za hru,která opravdu za to stojí se dá obětovat!Tak utíkej!Píďalo!Kup něco,vyfoť to a přilož to sem na chat :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
30. 7. 2011 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @oldrick: Já nikdy neřekl že nemam ani jednu hru originál, to si tady vymejšlej v diskuzi sračky. :lol: Mam plno originálů, třeba FarCry, FEAR, Doom3, FlatOut2, Hitman Codename 47, Soldier of Fortune a mraky dalších. Jsou to většinou starší hry a kupovaný v akci to je pravda, ale to je tim že si nemužu dovolit utrácet za něco tak nedůležitýho jako jsou hry, ale to boháči jako Lada-1 nepochopěj.

CRYPT
CRYPT
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 05:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pak jsem to odinstaloval. Ta napln tajemna a horroru se ztratila jako para nad hrncem a ja feara hral jen kvuli horrorovym prvkum...

Mafian277198
Mafian277198
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další pokračování, který zabilo kvalitní hru ze „starých“ časů ..... demence hráčů, nebo vývojářů ? Za tohle přece nemůžou JEN konzole...

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 Vývojáři mají svázané ruce producenty. Ti se snaží prodat hru co nejširšímu portfoliu hráčů: tzn. i "hlupáci, strašpitli, děti..." Tím samozřejmě trpí kvalita.
A náročnější hráči se nalákají na zučné jméno, co má tradici. A tak se nakonec série dostane dop*dele jako DS, Gothic, FEAR, NFS a další a další... A lepší to nebude protože nezávislých studií ubývá

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz No zrovna NFS je pro mě srágora už od počátku věků. :lol: Snad kromě Porshe Unleashed, ale to mělo blíž spíš k simulátoru než k typický NFS arkádě. Jinak souhlasim, hry jako FEAR, FAR CRY, CALL OF DUTY a mraky dalších jsou totálně zabitý svejma pokračováníma a mam obavy že čim vyšší číslo za názvem bude, tim to bude horší. Hlavně se teď bojim co udělaj s Hitmanem 5, doufam že tam bude ňákej hardcore mod ve kterym nebude autoheal a nebudu mít všude nápisy pozor za rohem je nepřítel. :lol:

jawakiller
jawakiller
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mafian277198 degenerovány jsou obě skupiny,vývojáři jdou po prachách a jde jim o snahu prodat to i konzolistům a mladším hráčům.Grafika je o něco málo krásnější,hratelnost je taková rychlá a živá,prostě dynamická oproti předchozích dílů kdy jste se báli kdy na vás vyskočí holčička nebo duch...A to že to rozjedou staré sestavy FEARu nahrává,osobně jsem to rozchodil na Low detaily s 1024x768 na svém předpotopním Compaq nx9420 kde mám jen 2GB ram a CPU 1.66GHz s Ati mobility x1600 256MB,to snad mluví za vše :D rozhodně ale tato hra byla menší zklamání, než Duke Nukem :((((

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller " snahu prodat to i konzolistům " :lol: :lol: Si snad nemyslis, ze PC warezaci by jim ten vyvoj zaplatili :?: Z Konzoli je vyteznost u dobrych her stonasobne vyssi :!:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Lada-1: Já nevěřim tomu že by se dobrá hra neprodávala, ty to píšeš do všech diskuzí a z tvejch příspěvků jsem pochopil že jsi konzolista, ale muj názor je že když ta hra za koupení stojí tak se bude prodávat. Koukni se třeba na Stalkera, Zaklínače (jedničku) a další PC Only hry, který se prodávaj a maj úspěch a to i v dnešní warezácký době.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: podivej se na prodejnost jednotlivych her jak multiplatformnich tak taky exkluzivek a taky na celkove prodeje her pro jednotlive platformy v danych letech - PC, Xbox, PS2,3 , Wii ... Myslim, ze to nepotrebuje zadny komentar :!: Proc by melo studio delat dobrou exkluzivni PC hru oproti multiplatformni, kdyz v 1. pripade se jim povetsinou nezaplati ani naklady a v druhem pripade jsou jejich trzby treba 70x vetsi :?: :!:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Lada-1: To nikdo nepopírá že průměrná multiplatformní hra vyděá mnohem víc, ale tim teda potvrzuješ že jde vývojářům jenom o peníze a ne o kvalitu hry. Já nechci nutit vývojáře aby dělali PC only hry ale vývoj PC a konzolovejch her by se měl oddělit a nijak to nemíchat, prostě studio rozdělit na části a postavit mezi ně zeď a bude to. Samozřejmě že hry který jsou jenom pro PC nevydělaj jako CoD, ale když se koukneš na prodeje CoD na PC tak exkluzivních PC her se na PC prodá víc a je to kvalitou kterou PC hráči oceněj a portovanou hru z konzole si prostě nekoupěj.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: 1)ad kvalita - a to ti jako budou doplacet na hru jenom proto, ze to nekdo chce? Kdyz to nekdo chce tak, at to zaplati :!:

2) trochu nonsence ten oddeleny vyvoj - to pak povede k tomu, ze naklady na PC verzi se nezaplati, protoze byla delena oddelene :!:
3)Ano dobry exjluzivek se proda na PC vice nez multiplatformnich, ale soucet prijmu z jednotlivych platforem za jednu hru je treba 40x vyssi nez za jednu exkluzivni PC :!:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Lada-1: Argumentuj si čim chceš, ale já jako PC hráč jsem z dnešního vývoje her naprosto znechucenej a budu je prostě krást, protože mi nestojej za to koupení. Hra která by za to stála tak si ji koupim, ale takovou hru jsem dlouho neviděl. A pokud mi ta hra nestojí za nákup tak tim že si ji stáhnu nikomu škodu neudělam protože bych si tu hru stejně nikdy nekoupil.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
26. 7. 2011 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: ..hru by sis stejne nikdy nekoupil a stejne si ji zahrajes :D :D :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @ch3vr0n: Zahrajum, proč ne. :lol: Na film na kterjch bych nikdy do kina nešel a stáhnu si ho jenom z nudy se taky klidně podívam a vubec mě netíží svědomí, že bych tim někoho okrádal, protože jak řikam stejně bych na něj nešel a ten film (nebo hra) co si stáhnu nikomu chybět nebude. A další věc je že v dnesšní době bych si někoupil žádnej software kterej jsem nezkoušel, takže i kdybych si tu hru chtěl koupit tak si ji stejně předtim ukradnu abych zjistil jestli za ten nákup stojí a pokud ne no tak si ji zahraju a zapomenu na ni, teda pokud to neni takovej odpad že to ani nedokážu hrát.

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: Ale jo, je to tak, nikomu škodu nezpůsobíš, nikomu to vadit nemusí. Narozdíl od toho, když ukradneš auto, peněženku nebo třeba kapitál ze společnosti Sazka. To už někomu chybět bude, zduplikované jedničky a nuly ne. Naprosto s tebou souhlasím !

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @krylow: Tady ten Lada-1 je asi herní vývojář, kterýmu to moc nevydělává. :lol: Ne ale teď vážně, já neobhajuju kradení, já jsem čestnej člověk a nikdy bych nic (hmotnýho) neukradnul, málokdy lžu a snažim se někomu ublížit (jsem takovej Spock ze StarTreku) a když mi někdo řiká že jsem zloděj tak mi to docela vadí, navíc má doma NAPROSTOkaždej něco neoriginálního, takže někoho obviňovat ze zlodějiny je v týhle době trochu mimo. Když mu řikam, že si hru která za to stojí koupim, tak muže namítnout že potom řeknu že mi za to nestojí žádná hra a rovnou si ji stáhnu, to už záleží na čestnosti a svědomí každýho z nás jestli si tu (kvalitní) hru koupíme i po tom co ji odehrajeme upirátěnou, já řika že JO, prostě když je ta hra dobrá tak si ji klidně koupim i když je třeba několik let stará protože prostě chci mít doma na výstavě originál a pokud mi hra nestojí za nákup a nepodporuju takovej typ her tak je mi naprosto u prdele že to někomu muže ublížit když si to nekoupim.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: Nejsi čestný člověk - jsi sprostý zloděj. Když nemáš na placený lunapark, tak si hraj na hřišti za domem. Pochopil bych ještě krádež něčeho co je k životu nezbytné, ale krádež "luxusu"... Navíc vlastní přesvědčení o tom jak jsi "morální" je opravdu síla. Za dobrou hru zaplatíš za špatnou ne? Dobrá - tak dobrou zaplať a hraj a za špatnou neplať a nehrej - pro rozhodnutí máš demo nebo plný web recenzí. Ale to bys asi přišel o argument, kterým si odůvodňuješ svoje kradení.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @xkryspin: Nepotřebuju si nic odůvodňovat a nevěřim že vy co tu takhle plácáte máte všechno koupený a přirovnávat kopírování jedniček a nul k něčemu hmatatelnýmu je uplně mimo. A proč bych si jako nemohl zahrát i ňákou tu Bčkovou hru? Když to studio zkrachuje kvuli warezu tak dobře jim tak, byli moc slabí na to aby přežili.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
27. 7. 2011 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: Krom toho argument - já krást můžu protože on krade taky, je asi ten nejblbější, který na sovu obhajobu můžeš použít.

xkryspin
xkryspin
Level 1 Level 1
27. 7. 2011 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: Pohybuju se dost dlouho v oblasti práva IT... takových s názorem jako máš ty už tu bylo... a ještě bude. Tvoje jediné štěstí je, že jsi příliš malá ryba, aby se vyplatilo tě honit. Ale až budeš mít problémy sehnat práci, protože v trestním rejstříku budeš mít škraloup, pak dobře ti tak, byl jsi moc slabý na to abys přežil.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
27. 7. 2011 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @xkryspin: Jestli obhajuješ chování velkejch softwarovejch firem tak jsi u mě zloděj ty. A navíc já na hrách nejsem závislej a k životu je nepotřebuju, hodně dnešních her nestojí ani za to stažení (CoD: BO) natož ke koupení. A proč bych podle tebe měl platit za něco co tu cenu nemá? To je zlodějina že prodávaj něco co má hodnutu blízkou nule. A já jsem naprosto bezvýznamnej člověk, rozhodně se nebojim že by po mě někdo šel kvuli warezu, postihovat se maj ty co to uploadujou a ne ty co si to stáhnou, protože stáhnout to zadarmo je prostě lidský a když ta možnost je tak to udělá každej.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
27. 7. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @xkryspin: To že s epohybuješ v oblasti práva IT nic nemění na tom že i ty máš doma hromadu pálenejch CD a DVD a neřikej že ne, každej má.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
27. 7. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jawakiller @Pidala: Jo a řiká se že okrást zloděje neni krádež a firmy jako Activisions, EA, TakeTwo rozhodně za zloděje považuju, samozřejmě maj na to právo se snažit vydělat co nejvíc to jde a ždímat lidi, ale já se ždímat nenecham. :lol:

venox
venox
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano aj mna prekvapila, cakal som tuto ovela viac pokazenu a ku dokonalosti je fakt nechyba vela, potesila skok a podsuchovacka, sklamalo lean a multak. Velka skoda, mi to pripada, ze pokracovaniu FEAR Combatu sa uz asi nedozijeme. Fakt nechapem preco niekto neurobi remake FEAR Combatu - ved je to najlepsi multak - kde to proste fici a clovek sa na rychlosti 1.5 aj spoti! To mi neposkytla zatial ziadna hra. Gratulujem a dakujem ze ste zaradili aj 5870!

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Mafian277198]Další pokračování, který zabilo kvalitní hru ze „starých“ časů ..... demence hráčů, nebo vývojářů ? Za tohle přece nemůžou JEN konzole...[/quote]
Připadá mi stejně amorální a možná i trestné jako vydělávat podváděním duševně chorých. Mentálové jsou ten tupej herní mainstream, kterej musí pocházej ze západu Evropy, USA a Asie, protože já kolem sebe žádný takový idioty neznám. A podvodníci jsou vývojáři, vydavatelé a všichni ostatní, co se na tomto aparátu podílejí. Kdy už proboha tohle lidi prozřou a začnou se zase vydávat pořádný pecky jako za "starejch" času. Protože v posledních pár letech je průměrných her jako šafránu a ty už já začínám považovat za ty pecky, zbytek je ultra odpad, kterej dneska považuju už jen za odpad...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krylow Kdyby bylo jako šafránu průměrnejch her tak by to bylo ještě dobrý, ale ono je spíš jako šafránu podprůměrnejch her a nejlepší je že o každý tý podprůměrný hře tvrděj vývojáři jaká to bude herní revoluce a podobný hovna. Kdyby udělali opravdový pokračování FarCry, nebo pořádnýho Wolfensteina jako za starejch časů tak si to okamžitě pujdu koupit i kdybych si na to měl pujčit. Za warez si mužou sami vývojáři a vydavatelé, dělaj sračky pro děti a pro amíky. Dneska už hraní je spíš k smíchu, dřív hráli jenom lidi s určitou úrovní PC znalostí a hlavně s dostatečnym IQ k dokončení hry, dneska se dělaj hry pro děti s autohealem a autoaimem a podobnejma hovnama z konzolí a proto se netajim tim že hry stahuju, no a co? Proč bych si měl ty dnešní hry kupovat? Já ty vývojáře za takový hry nechci podporovat a proto si to stáhnu a mam radost že jim tim udělam škody, protože nechci aby se ty dnešní odpadní hry prodávali.

God Raptor
God Raptor
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náhodou Duke Nukem Forever je celkem prča :D Hrál jsem puvodní díly a jo byly lepší ale i tak je to moje oblíbená hra. A navíc my hráči jsme už huby rozežraný :D U mě je nejlepší hra GTA a je jedno který díl Protože vždycky jak jsem jí poprvé spustil tak se dostavil WOW efekt proste absolutní euforie a to se mi nikdy u žádný hry takhle nestalo :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@God Raptor To u mě je to přesně na opak, když zapnu GTA (jakejkoliv díl) tak se dostaví WOW ekekt, ale trochu jinej, asi takovej: Bože to snad nemyslej vážně, si ty vývojáři myslej že je mi 10 nebo co?

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nema hra dx11 mne pise ze ide na dx11?

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=God Raptor]Náhodou Duke Nukem Forever je celkem prča :D Hrál jsem puvodní díly a jo byly lepší ale i tak je to moje oblíbená hra. A navíc my hráči jsme už huby rozežraný :D U mě je nejlepší hra GTA a je jedno který díl Protože vždycky jak jsem jí poprvé spustil tak se dostavil WOW efekt proste absolutní euforie a to se mi nikdy u žádný hry takhle nestalo :D[/quote]
A to je právě ono, z těch dnešních žádnej WOW efekt a euforie nenastane. Mě se tohle naposledy stalo třeba u Crysis, Assassin's Creed, Zaklínač, Mass Effect, Stalker - všechno první díly samozřejmě. Jinak z těch poslednejších třeba Metro 2033, jinak moc ne. A na tož kolik v posledních dobách vyšlo rádoby AAA titulů a kolik humbuku kolem toho bylo...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krylow Náhodou STALKER má dobrý další díly, sice Clear Sky nemá takovou atmosféru, ale Call Of Pripyat je muj nejoblíbenější díl. :0 S Metrem souhlasim, takhle má vypadat správná tunelová střílečka, která si ani na nic jinýho nehraje, je to prostě klasická střílečka jako se dělali před pár lety.

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty dva screenshoty z DSIII jsou v předposlední kapitole schválně jako rýpnutí do konzoloidnosti :?:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm a já si myslel že těch 22FPS na začátku na max detaili, 4AA a 1920x1200 na mé GTX460 1GB je omyl. Jak zde vidím tak asi ne. Vydat něco takového je od vývojářů nejvyšší drzost. FOV 45 WTF...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo FOV 45 je i u nejnovějšího Red Faction, to mě fakt ničilo, postava přes celej monitor a celý to vypadá jakoby přizoomovaný, dal jsem si tam ňákej mod kterej to mění na 75 takže už je i trochu vidět co se děje kolem mě. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta grafika vypadá jako když u FEARu 1 nastavim v ovladačích ke grafárně všechny srandičky na maximum. :lol:

orhore
orhore
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem psal před časem na jiném foru. FEAR 3 je pro mě zklamáním. Tohle se fakt nedá hrát. Asi po dvou hodinách utrpení jsem jen tak z nasranosti zahrál první díl včetně obou datadisků. A to byla hned jinačí liga! Konečně jsem se hrou bavil a né trpěl. Proč stále chceme lepší grafický vzhled her, když hratelnost je ztracena někde v minulosti :(

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]Kdyby bylo jako šafránu průměrnejch her tak by to bylo ještě dobrý, ale ono je spíš jako šafránu podprůměrnejch her a nejlepší je že o každý tý podprůměrný hře tvrděj vývojáři jaká to bude herní revoluce a podobný hovna. Kdyby udělali opravdový pokračování FarCry, nebo pořádnýho Wolfensteina jako za starejch časů tak si to okamžitě pujdu koupit i kdybych si na to měl pujčit. Za warez si mužou sami vývojáři a vydavatelé, dělaj sračky pro děti a pro amíky. Dneska už hraní je spíš k smíchu, dřív hráli jenom lidi s určitou úrovní PC znalostí a hlavně s dostatečnym IQ k dokončení hry, dneska se dělaj hry pro děti s autohealem a autoaimem a podobnejma hovnama z konzolí a proto se netajim tim že hry stahuju, no a co? Proč bych si měl ty dnešní hry kupovat? Já ty vývojáře za takový hry nechci podporovat a proto si to stáhnu a mam radost že jim tim udělam škody, protože nechci aby se ty dnešní odpadní hry prodávali.[/quote]
Dnes už někdy nemá smysl ani ty hry stahovat, jakej to je odpad. NATOŽ KUPOVAT !!!

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]Náhodou STALKER má dobrý další díly, sice Clear Sky nemá takovou atmosféru, ale Call Of Pripyat je muj nejoblíbenější díl. :0 S Metrem souhlasim, takhle má vypadat správná tunelová střílečka, která si ani na nic jinýho nehraje, je to prostě klasická střílečka jako se dělali před pár lety.[/quote]
Ne, máš pravdu, Stalker má dobrý všechny díly. Musíš ale uznat, že jednička byla v době vydání opravdu vyjímečná. Další díly už tak průlomový nebyly, ale pořád výborný (Clear Sky měl opravdu vizuální potenciál jak hrom). Jenže jak tu někdo psal. Dnes už pokračování titulu skoro s jistotou předznamenává horší zážitek než původní release a ještě čím, vyšší číslo, tím horší.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krylow Jednička byla v tom roce jako boží zjevení, něco takovýho jsem ještě nehrál, to bylo prostě něco co tu ještě nebylo. Střílečka s otevřenym světem, temnou atmosférou s prvky RPG bylo něco uplně novýho a dokonalýho, pamatuju si jak jsem tenkrát hodiny prohledával každou díru abych našel speciální zbraně a pak jsem tam vlezl do ňáký anomálie a to byl průser, protože jsem si to asi hodinu neuložil, to bylo dokonalý. :D

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsmutnější na této hře je tych průměrných 75% hodnocení. Zpackaná hra předělaná na trapnou konzolovou střílečku dostane 75% a přitom výborný DukeNukem Forever, který se z velké části snaží držet styl poctivé PC hry, kde člověk i musí občas zapojit mozek, kde se může i pobavit vedlejším úkol apod. tak dostane hodnocení pod 50%. Je evidentní, že světoví recenzenti jsou asi jen malá děcka, zblblá současným idiotským trendem her u kterým se nemůsí přemýšlet,nemusí nic řešit, jen se nechat vést.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Nejlepší je v DNF hned na začátku jak tam musíš tim autem na dálkový ovládání vystrkat ňákej ten energetickej článek nebo co to bylo, to jsem fakt nečekal, takový věci už ve hrách dlouho nejsou.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin přesně tyhle okamžiky mám na mysli. Dost mě to občas připomínalo Half-life. Prostě hra u které si člověk musí hledat cestu, musí se zamyslet. U FEAR3 je pořád napsané co máš zrovna udělat (odstřel zámek na mřížích a pod.). Prostě hra pro blbečky.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @siddhi: Já to teda nehrál, ale neblikal ten zámek náhodou ještě? :lol: :lol:

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Gamespotu máte obrázek z Dungeon Siege 3 :D

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]Nejsmutnější na této hře je tych průměrných 75% hodnocení. Zpackaná hra předělaná na trapnou konzolovou střílečku dostane 75% a přitom výborný DukeNukem Forever, který se z velké části snaží držet styl poctivé PC hry, kde člověk i musí občas zapojit mozek, kde se může i pobavit vedlejším úkol apod. tak dostane hodnocení pod 50%. Je evidentní, že světoví recenzenti jsou asi jen malá děcka, zblblá současným idiotským trendem her u kterým se nemůsí přemýšlet,nemusí nic řešit, jen se nechat vést.[/quote]
Ale běž. Duke Forever je stejná konzolová arkáda jako FEAR 3. Duke je lehký a nenáročný na hraní(ty hádanky vyřeší i válející se dítě na gauči s gamepadem), má tradičně rychlý autoheal, ardákové a lehoučké chování zbraní, klikací a cvakací pasáže u bossů a tak, nulovou AI, no a konečně příšernou zastaralou grafiku(horší než FEAR 3). Tomuhle neříkám styl poctivé PC hry.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL Na grafiku ti dlabu, ta ze hry neudělá dobrou nebo špatnou. Ano Duke má několik konzolových vlastností jako je autoheal, poze dvě zbraně...Ale pořád je lepší když si musíš hledat cestu sám, když narážíš na bosse u kterých se na chvilku zapotíš, když si můžeš pro zábavu zahrát nějakou hříčku a zanadávat si u ní, než hrát FEAR3 kde máš neustále napsané co zrovna máš udělat. Dnes sem FEAR3 zkoušel a tak jednoduchou hru sem snad ještě nehrál - prakticky celý první a druhý level sem vyzabíjel jenom s kudlou v ruce.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi s kudlou v ruce se dá hrát hodně her, třeba cod :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL Dnešní hry se lišej v detajlech který dost potěšej, dneska rozdíl mezi dobrou a špatnou hrou muže bejt jenom ňáká malá blbůstka a už je ta hra na prd. DNF i přes to že je evidentně dělanej pro širokou veřejnost a nehráče je pořád hra u který se dá pobavit a zablbnout si. Samozřejmě je tam autoheal a podobný sračky, s tim nic neuděláme, hra bez autohealu už hooodně dlouho nevyšla, to bysme potom museli řikat že je špatná hra každá. Řikejte si všichni co chcete ale starej Duke 3D nebyl jinej, já ho hrál a nedávno jsem ho zkoušel znova a musim říct že ta hra neni tak úžásná jako se nám tenkrát zdála, jenom prostě byla jedna z prvních svýho druhu a nebylo s čim ji srovnávat. Z doby duke 3D mam třeba mnohem radši hru Blood od Monolithu (ano od Monolithu, kterej dělal FEAR). To byla hra graficky i ovládánim podobná Dukovi, ale na svojí dobu měla několik věcí který předběhli dobu a to hlavně sekundární mod u zbraní, např výstřel z jedný hlavně u brokárny a nebo výstřel z obou najednou a další úžasná věc na tu dobu byla ta strašidelnost a atmosféra, to neměl ani ten váma všema vychvalovanej Duke 3D. A krutá hlášky tam byby taky. :lol:

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]Argumentuj si čim chceš, ale já jako PC hráč jsem z dnešního vývoje her naprosto znechucenej a budu je prostě krást, protože mi nestojej za to koupení. Hra která by za to stála tak si ji koupim, ale takovou hru jsem dlouho neviděl. A pokud mi ta hra nestojí za nákup tak tim že si ji stáhnu nikomu škodu neudělam protože bych si tu hru stejně nikdy nekoupil.[/quote]

:!: Tak tohle tesat do kamene :!: Krade a jeste si stezuje, ze je to spatne :shock:

Tak nestoji ti za koupeni , ale za ukradnuti ano ... A skodu tim nikomu samozrejme nedelas :lol:

Jeste si to jednou po sobe precti, zamysli se, a pak snad pochopis proc studia nechteji mrhat casem a prostredky.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Opět demagogie....
Nikomu nic nekrade - nikomu nic nezmizí a peníze by za to beztak nedal protože se bez toho obejde, jen si to prohlédne a jde dál. To je jako označit někoho za zloděje když si v knihkupectví přečte kus knihy a zjistí že je o ničem a nekoupí ji :idea:
Ikdyby se pirátství nakrásně přes noc vymítilo tak zisky moc nestoupnou, to by zároveň museli zrušit veškeré debaty k hrám protože jen tak by reklama mohla působit naplno a když by se hráči nemohli podělit o zážitky tak by nějaký čas kupovali i odpad a zisk by náležitě stoupnul ale pak by byli nedůvěřiví a nekupovalo by se skoro nic....

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 pokud majitel prav nevyda demo - tak co te opravnuje si to demo udelat z full hry :?: Ty nebo tvi rodice taky pracuji zadarmo s tim, ze lidi reknou, ze si to pujci a vyzkousi a pak to vrati :?:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 Samozřejmě že by zisky nestouply protože někdo kdo za tu hru prachy nedá si ji nekoupií ani kdyby nešla stáhnout. :lol: Samozřejmě tim že si to stáhnu asi nas.ru někoho kdo si to koupil, to chápu a kdybych měl tolik peněz na to abych si mohl dovolit kupovat něco tak zbytečnýho jako jsou hry tak si je kupovat budu, ale prostě na to nemam, takže je na výběr to stáhnout a nebo nic nehrát. S warezem je to jako kdyby si někdo šel koupit auto a před autosalonem by potkal chlápka kterej mu to auto dá zadarmo, tak proč by ho potom kupoval? Problém warezu je podle mě že ty věci někdo nabízí zadarmo, to že si to někdo stáhne je prostě lidský a když je to na výběr zadarmo tak si to prostě stáhne každej, nežijeme ve skrblíkově trezoru, kdo by nechctěl ušetřit. Ale pořád zastávam názor že opravdu kvalitní hra se bude prodávat i v dnešní době, warez newarez, takže vinu za warez házim předevšim na herní vývojáře a vydavatele který držej ceny uměle vysoko nad cenou kterou to opravdu má. Kdyby stálo CoD po vydání 500 Kč, tak si ho klidně koupim i kdyby ta hra nijak úžasná nebyla, nemyslíte že tohle je cesta kterou by to mělo jít? Kdyby hry a software zlevnil třeba jenom o podělanejch 200 Kč (z 1200 na 1000) tak by si to koupilo o tolik víc lidí že by na tom ve výsledku vydělali. Tohle je prostě muj názor, podle mě nás prostě okrádaj a proto nedam 1200 za novou hru, jedině že by to byla hra která tu cenu fakt má a kterou budu hrát třeba ještě několik let a pak budu dalších několik let občas pařit mulťák a furt mě to bude bavit.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: Kdybysis to přečetl celý tak bys věděl že se kradenim nechlubim, jenom jsem psal proč mam většinu her staženejch a ne koupenejch, ale ty to nečteš a rovnou píšeš jaký jsme všoichni zloději. Neřikej mi že máš od všeho originál, jsi lhář a obyčejnej člen stáda konzolistů a běžnej konzument toho co mu kdo naservíruje pod nos a ještě za to platíš. Tak si tak žij, mně je to jedno. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: S tebou nemá cenu se bavit protože ty moje příspěvky nečteš celý, tak čau, har si dál na konzoli, kupuj si předražený hry a buď jako stádo ovcí. A nezapomeň podpořít vývojáře nákupem špatný hry, která za ty prachy nestojí.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Pidala: to ze mas zvracenou mysl tezko obhajis. To ze sproste krades a jeste se tim chlubis to taky ledasco o tobe vypovida

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Pidala: uff tak to je uz moc -- zlodej, ktery se tim jeste chlubi, mi tu bude nadavat, ze jsem clen stada a neco kupuju. Rekni mi kde bydlis a rad tam prijdu ti ukazat tvou moralku v praxi :!:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: PS: Běž na konzolista.cz tady pro tebe neni místo.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: Nikdy se nenech vyprovokovat na diskuzi, je to známka slabosti a špatný ovladatelnosti svejch emocí. :lol: Jinak doufam chápeš, že si z tebe teď budu dělat srandu a budu o tobě vymejšlet vtipy? Jeden už jsem o tobě napsal, hledej šmudlo.

Lada-1
Lada-1
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Pidala: ale jo s tim uz jsem se setkal, ze banda grazlu se vysmiva slusnym lidem. Holt takovy je dnesni svet

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: A teď prosím když mě olmuvíte, jdu hrát ty svoje ukradený hry než je někdo začne hledat. A zejtra si potáhle diskuzi asi zahraju ňěco co mam originální, třeba FarCry. :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DDR0 @Lada-1: Tak žij dlouho a blaze a hlavně se nerozčiluj. 8)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lada-1 Ale ty vubec nechápeš co ti tady řikam ty konzolisto prohnilej, já se ti snažim vysvětlit že kdyby vývojáři dělali kvalitní hry tak si je koupim, ale proč bych měl kupovat ty dnešní sračky? Řekni mi proč? Máš ňákej supermorální cool koment na tohle? Samozřejmě řekneš mi že mě nikdo nenutí to hrát, to je pravda, to nemužu popřít. Ale když si to stejně nekoupim a nemam zrovna co hrát no tak si to prostě stáhnu a vyzkoušim tu hru, tim nikomu neuškodim, protože bych si to stejně nekoupil. :lol: A hlavně nevytahuj to že bych třeba ukradnul auto nebo něco takovýho co hodně často zkoušej ty rádoby poctivci jako ty, protože to je uplně něco jinýho, auto neni z jedniček a nul a nedá se zkopírovat a když ho někomu vezmu tak někomu bude chybět, hra ne.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Jo a nemachruj že si všechno kupuješ nebo k tobě zajedu a spočítam všechny vypálený CD a DVD a všechny nelegální programy a hry co tam máš a to se budeš divit jakej jsi zloděj a ani o tom nevíš. :P

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když v roce 2005 studio Monolith vydalo přes producenty SIERRA/Vivendi (tehdy majitel licence na jméno FEAR) první díl hororové akce. Ani netušili,že bude SIERRA nutit Monolith k vydání data disků Extraction Point a Perseus Mandate . . . Monolith ještě prosadil po vydání FEAR vypuštění free multiplayeru FEAR Combat...
Pak následovali soudní tahanice Monolith vs. SIERRA/Vivendi o značku FEAR,jelikož se Monolith chtěl trhnout a chtěl si vzít i své dítě FEAR...
Tehdy soud prohrál Monolith a trhl se i bez jména. A usadil se u vydavatele Warner Bros,kde chtěl pokračovat na FEAR 2 ale neměli jméno a tak se hra měla jmenovat Project Origin. Po sléze WB po tučné sumě odkoupil jméno FEAR od SIERRA/Vivendi...
Po té Monolith vydal prohlášení: že první FEAR končí tam,kde zabily Pextona Fettla a studio Monolith se distancuje od příběhů v data disku Extraction Point a Perseus Mandate . Pak oznámili finální název FEAR 2 : Project Origin ..
Singlplayer měli v rukách hoši z Monolithu ale multiplayer spackal někdo jiný (GameSpyArcade) a úspěch FEAR Combatu nedosáhl ani náhodou... :roll: Po dalším roce chtěl vydavatel Warner Bros pokračování rozjetého vlaku ale Monolith na to už neměl sil. A tak Monolith předal otěže studiu Day 1 Studios. Monolith momentálně pracuje na dokončení AAA titulu Batman Arkham City.. A pohádky je konec :Ták děti, vyčistit zuby,pomodlit a spát.. :lol: Jinak Monolith dělal i hru ScarFace což je taky dobrá řežba... :D

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MORFEUS Cože Monilith dělá Batmana? :shock: To jsem vubec netušil že to dělá Monilith. Jinak od Monilithu mam stejně nejradši Blood z roku 97. :lol:

MORFEUS
MORFEUS
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Jj dělá ho,jen se podívej na web monolithu.
[url]http://www.lith.com/Studio/News/May-2011/Monolith---Gotham-City---All-out-Mayhem[/url]

:idea:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin sakra, špatně položená ruka na klávesnici takže i = o

krylow
krylow
Level 1 Level 1
26. 7. 2011 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @MORFEUS: Škoda, že Monolith nedělal Stalkera, to jméno by se k tomu hodilo :)

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @MORFEUS: To jsem docela zvědavej, Arkham Asylum jsem si chtěl koupit, ale odradilo mě že tam neni Godham City, já jsem se strašně těšil jak budu lítat po Godhamu a skákat lidem na hlavu a ono prd. V dalšim díle se mi to splní. 8)

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
29. 7. 2011 01:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Pidala: No to si děláš srandu. Nevím v kolika příspěvcích nahoře tvrdíš, že si kupuješ jen dobré hry a Batmana sis nekoupil? Teď tvrdím, že sis jen našel výmluvu :wink: Nemluvě o tom, že Arkham Asylum nikdy nemělo obsahovat Gotham.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
26. 7. 2011 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @krylow: Já bych řekl spíš bohudík. :lol: Jsem rád že moje oblíbená hra je z Evropy a neni ovlivněná americkou zkažeností a komerčností. Stalker je hra pro určitou menšinu hardcore hráčů kterejm dělá dobře když musej opakovat 2 hodiny hraní kvuli špatnýmu sejvu :-) a takový hry mam opravdu rád, prostě to má tu správnou atmosféru, neni to hra kterou dokáže dohrát každej, podobně jaok RPGčka. Takový hry chci podporovat a proto přísaham na hrob uživatele Lada-1 že si Stalkera 2 koupim.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 7. 2011 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Dammster: Tak zase nemusim mít všechno. 8) Ten Batman i když mam filmy rád byl u mě jenom mlátička bez ňákýho hlubšího smyslu, celkem zábavná ale pořád jenom mlátička. Ale až bude v kolekci klasiky za 250Kč tak si ho určitě koupim. :lol: :lol: :lol:

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 7. 2011 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @Pidala: No ty krávo on už je za 250Kč. :roll:

Reklama
Reklama