Zpět na článek

Diskuze: Fake problémy s fake news: Když profíci ohýbají realitu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nepochopil som, prečo Rybka má potrebu vegánov dávať do jednej skupiny s komunistami, nacistami. Vegánstvo je o stravovaní, komunisti, nacisti o politike.

Že vegáni odmietajú mäso a Rybka má rad flaky hovädzieho? No tak to by mal Rybka vedieť, že vývoj človeka šiel najprv od zberačov bobúl ku lovcom a podľa posledných vyjadrení WHO, konzumácia červeného mäsa zvyšuje výskyt rakoviny.

Dávať vegánov na roveň komunistov, nacistov, je to isté ako dať na ich úroveň diabetikov, celiatikov a kohokoľvek, kto má svoje stravovacie návyky. Prečo Rybka na úroveň vegánov nedáva militantných mäsožravcov, ktorí majú potrebu vnucovať každému svoju predstavu, že kto nežerie mäso a čím viac, tým lepšie, tak nie je normálny?

Rykovi chýba informácia, že ľudia nemajú jednakú krv, sú tu nejaké skupiny. Rybkovi chýba informácia, že niektoré potraviny sú takmer vždy prospešné a niektoré škodlivé.

Světová zdravotnická organizace (WHO) zařadila uzeniny jako šunka, slanina či párky na seznam prokázaných karcinogenů. Mezinárodní agentura pro výzkum rakoviny (IARC), která je součástí WHO, totiž došla k závěru, že tyto masné výrobky mohou způsobovat rakovinu trávicího traktu. http://www.tyden.cz/rubriky/zdravi/uzeniny-a-cervene-maso-zpusobuji-rakovinu-uvedla-who_360270.html

Sám som mäsožravec, ale dávať vegánov na roveň komunistov a nacistov, keď aj svetová zdravotnícka organizácia tvrdí, že konzumácia červeného mäsa zvyšuje riziko rakoviny, môže len blb.
Zatiaľ som nečítal o žiadnom prípade, ako niekoho vyliečila nadmerná konzumácia mäsa, zatiaľ čo som aj od lekárov počul, ako pomáhajú rastlinné šťavy, čaje, odporúčajú semiačka, klíčky, orechy, viac ovocia, zeleniny.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubrum Hele podivej se na prumernyho vegana - takhle nevypada zdravej clovek... a vylecit ho muzes masem

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Maso cicavcov povazuje Svetova zdravotnicka organizacia za karcinogen. Link som dal v schovanom prispevku, ktory vysiel na tyden.cz, pod ktory patri aj pctuning.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @zubrum: to nerozporuju, ale videl sem negativni vliv veganismu na vlastni oci a je daleko vic a rychleji devastujici... Vitamin A je taky karcinogenni https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3540970
navic nemusis zrat hned cicavce (kteri se tradicne upravuji uzenim, ktere je karcinogeni) muzes jist kurata

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Človek by najmä mal sám vedieť čo mu prospieva a čo škodí. Čo lahko strávi a čo mu leží v žalúdku a unavuje ho.
Ale tá spojitosť medzi vegánstvom, nacizmom a komunizmom je aká?

Nútiť niekoho aby jedol mäso, len preto že niekto to považuje za správne a neuznáva iný názor, dať vegánstvo na úroveň nacizmu, komunizmu, vyhlásiť, že všetci musia žrať mäso, je dosť idiotské. To narážam na Rybku, ktorý píše že vegáni sú zlí preto, lebo "vepřové a hovězí maso lze konzumovat,".
Áno, hociaký karcinogén je možné konzumovať, ale popieranie iného názoru, rešpektovanie individuality je extrémizmus.

Čo diabetici, odmietajú cukor, sú tiež na úrovni nacistov, komunistov?

Mimochodom, komunisti ako jeden z výdobytkov komunizmu sľubovali dostatok mäsa (skutočný dostatok, priam prebytok nastal až po páde komunizmu). Mäso nútili všetkým. Po pár desaťročiach začali robiť reklamu na zeleninu, ovocie, ryby lebo zistili, že mäso, veľa mäsa ničí človeka. Ale z tej doby pochádzajú ešte zvyky na všetko používať mäso. Predpis koľko už malé dieťa musí zjesť bravčového, koľko hovädzieho a pojem vegetarián, vegán je používaný ako nadávka.
V tej dobe sa objavili civilizačné choroby.

Ale dať do jednej vety vegáni (ochránci života) a komunisti, nacisti (vrahovia, viď gulagy, koncentráky) chce naozaj silný žalúdok. To tam mal dať aj športovcov. Tvrdia, vraj človek potrebuje pohyb ale všetci vieme, že šport zdraviu škodí, veľa úrazov, vyčerpanosť a pod. Niet nad to byť nehybný a zožrať kilo hovädzieho denne a zeleninu nechať dobytku.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @zubrum: precti si co sem napsal nahore - odpovi to na tve o tazky ohledne komunismu

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: Toto?
"Veganismus vypada na papire dobre. Neublizovat zviratum. V realu ale vidis neuroticke, chodici kostry ktere veri ideologii vic nez vlastnim ocim..."

A tí tlstí, s upchatými cievami, s infaktami, prekyslením organizmu, dnou, cukrovkou, rakovinou požierajúci hamburgery, steaky, kuracie nugety, smažené kuracie krídla vyzerajú zdravo?

mroyko
mroyko
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @zubrum: Rybka do ty skupiny zahrnul vegany proto ze stejne jako nackove a komousi sou to posahany posuci. Kdo nejde s nami jde proti nam atp.
Timto ti dekujeme za praktickou ukazku.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @zubrum: Tva logika je jako "koukni co delali nacisti - proto jsem komunista" oba tabory sou extremni. Jsem za zdravy zivotni styl, ne Macdonalds ani veganismus

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @mroyko: Tiež ďakujem za praktickú ukážku. Zacitoval a odzdrojoval som VEDECKÝ FAKT že mäso je karcinogén a antivegáni reagujú fanatickým nesúhlasom popierajúcim ich "pravdu".

Vy fanatici nedokážete prijať ani vedecký fakt od Svetovej zdravotníckej organizácie a dookola presadzujete len tú vašu na ničom založenú "pravdu".

Vedecký fakt je že mäso cicavcov pre človeka je karcinogén. Vaša reakcia? Vegáni sú pošuci.
Tak to je argumentácia skutočne inteligentná a vedecká.
Podľa vás sú pošuci lekári a vedci z WHO.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 3. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @zubrum: Hele klidne prestanu jist maso pokud bude nejaka stejne zdrava alternativa, to ale veganismus neni... az bude neco po cem bych nevypadal jako kostra, dej mi vedet... do ty doby budu riskovat minimalni pravdepodobnost rakoviny

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
24. 3. 2017 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk: co jsem zjistil ja, tak jedinej rozumnej duvod pro veganstvi je snizeni sve ekologicke stopy, protoze co vegani pokladaji za prinos? Nevyuzivaji zive tvory ke svemu prospechu - rostlina je ale zivy tvor taky a uz je i vedecky dokazano ze dokazou citit, dokonce poznaji kdyz jim chce nekdo ublizit viz. vedecka studie [url]http://www.news.uwa.edu.au/201605258690/international/plants-are-touch-world-around-them[/url]. Tvuj nejhlavnejsi argument o rakovine se vlastne tyka jen uzenin a v clanku primo pisou :!: pravdepodobne :!: NEZPRACOVANE cervene maso. A navic jde jednoznacne o fake news protoze tam jsou vyrazy jako "Zpracované maso se ocitlo ve skupině "prokázaných" karcinogenů," nebo dokonce veta "Kvůli neexistenci prokazatelných důkazů ale zatím figuruje na seznamu "lehčích" karcinogenů."
Takze pokud do sebe nebudes rvat denne kila masa tak ti nic takovyho nehrozi. A to ovoce a zelenina zas tolik proti rakovine taky nepomahaji pokud nejde o stejny fake news jako od tyden.cz [url]http://www.medicalnewstoday.com/articles/184646.php[/url]
Takze nekarcinogenni maso je od ptaku, kraliku, ryb nebo to jsou i morske plody . Proc se tedy zrikat veskereho masa? A abych rekl pravdu radsi zabiju na dvorku prase (ktery alespon jednou zakvici a konec) ze kteryho bude cela rodina pekne dlouho varit vykendovy obedy nez abych zvejkal ruzny rostlinky apod. ktery se ani nemohou proti nasili od cloveka branit ani verbalne protestovat.

focksel
focksel
Level 1 Level 1
27. 3. 2017 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @kalda69: Hele po přečtení toho všeho mi tu už chybí jen žádost od zapřisáhlého komunisty o svou dávku zadostiučinění, protože to vlastně myslí dobře. BTW vegani jsou vskutku dosti militantní když dojde na respektovaní odlišných názorů. A s ekologickou stopou se možná mýlíš. Pomysli na logistickou stránku. Navíc jsem čet, že planeta uživí víc vegetariánů a střídmýchhhhhhhhhh masožravců(moře, pastviny)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubrum co se rozčiluješ, clickarbait na víkend 8)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubrum To o mase a rakovině je také druh Fake News. Ano, maso může způsobit rakovinu, ale úplně stejně jsou na tom mnohé další potraviny. A veganské jsou z tohoto hlediska ještě horší. Vždy je to o množství!
Proč Rybka píše o veganech? Jelikož je to , narozdíl od vegeariánů, dneska defakto náboženství, kdy jsou schopni lhát a vyměšlet šílené teorie, např., že člověk je čistý býložravec a pod.

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb Pokia tyden.cz a pod nim spadajúci pctuning povazujete za fakenews, ok.
O vegánstve píse wikipédia:

Veganství je druh stravy, filozofie a životní styl spočívající v odmítnutí konzumace živočišných produktů. S veganstvím je často spojeno odmítání jakéhokoli využívání zvířat k lidskému užitku. Veganství se někdy říká striktní vegetariánství.[1]
Na rozdíl od běžného vegetariánství se veganství zříká konzumace nejen masa, ale i vajec, mléčných výrobků a medu. Mnoho veganů z přesvědčení také nesouhlasí s rybařením, myslivostí, kožešinovým průmyslem, cirkusy či zoo; důsledně brané veganství v užším slova smyslu odmítá používání výrobků z kůže, vlny a hedvábí nebo kosmetiky testované na zvířatech.
Ačkoli motivace jednotlivých veganů k přijetí tohoto způsobu stravování mohou být různé, nejčastějším důvodem je utrpení zvířat spojené s produkcí živočišných potravin v průmyslových velkochovech či při rybolovu. Mnoho veganů však principiálně odmítá jakékoli využívání a zabíjení zvířat pro potravu, a to především s argumentem, že konzumace živočišných produktů již v dnešní době vůbec není nutná.

Správně sestavená veganská strava může mít oproti konvenční stravě určité zdravotní výhody, a to především v nízkém obsahu nasycených tuků a cholesterolu, zato se vyznačuje vysokým obsahem rostlinných bílkovin, polysacharidů, vlákniny, hořčíku, draslíku, kyseliny listové a antioxidantů, jako je vitamín C a E.

Dat na jednu uroven veganstvo s komunizmom a nacizmom, moze len uplny blb, najma potom, co lekari sa zhoduju v tom, ze maso je karcinogen a nenosi sa do nemocnice 5kg sunky, ale 5kg pomarancov.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Jde o to ze veganstvi je ideologie. Komunismus vypada na papire dobre, rovnost vsech, ale v realu se strilej lidi a krade jejich majetek. Lide se tam nemaji dobre. Veganismus vypada na papire dobre. Neublizovat zviratum. V realu ale vidis neuroticke, chodici kostry ktere veri ideologii vic nez vlastnim ocim...

jakubom
jakubom
Level 1 Level 1
22. 3. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Ano veganství je ideologie, která vznikla jako protipól ideologie karnismu. Všechno je ideologie a každý zastává nějaké názory, někdo to dělá vědomě a dokáže pracovat s krytickým pohledem na sebe samého, někdo ne, což jsou v mnoha případech karnisté.

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Mäsožravosť je čo, ak bylinožravosť je ideológia?

paloz
paloz
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Problem je, ze my masozravci nechavame veganov a vegetarianov na pokoji. Dovod preco Rybka dal veganov do jedneho vreca s ostatnymi je prave ta propaganda a casto neschopnost prijat ine nazory, ktoru casto vidim u veganov, ktori inak su v pohode a da sa s nimi normalne diskutovat. Sam poznam vegetarianov, ktori sa museli vratit ku konzumacii aspon ryb a hydiny, pretoze mali z ciste vegetarianskej stravy problem u dcery. A to ich vegetariansku kuchynu milujem, nevaria ziadne blafy ako niektori tiez vegetariani, ktori si ani poriadne nezistia co s cim a hlavne ako kombinovat.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: přirozená

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @paloz: Problém je v tom, že mäsožravci ako Rybka neuznávajú individuálnosť stravovania a každého už od škôlky nútia jesť mäso na základe starých ideológií, aj keď ho odmietajú.

Potom Rybka napíše "vepřové a hovězí maso lze konzumovat" a vegáni sú na rovnakej úrovni ako komunisti, vraždiaci ľudí pre svoju ideológiu, nacisti vraždiaci ľudí pre svoju ideológiu a islamisti, vraždiaci ľudí pre svoju ideológiu a to len preto, že Rybka musí žrať vepřové a hovězí maso. Má k tomu aj nejaké rozumné vysvetlenie, prečo musí a vadia mu ľudia, ktorí ho nemusia keď ešte aj lekári a výskumníci hovoria, že je to karcinogén pre človeka, to vepřové a hovězí maso?

Nie je to Rybka a jemu podobní, ktorí nútia jesť mäso druhých a toho kto to odmieta, dávajú na rovnakú úroveň vrahov?
Má Rybka nejaké hodnoverné vedecké dôkazy o nutnosti konzumovať vepřové a hovězí maso? Alebo je to len ideologická záležitosť, ktorú vnucuje všetkým?

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Takže podľa vás a Rybku bylinožravosť je neprirodzená?

Dajte si na zoznam ideológií Rybkoviny. Celosvetovo lekári označia mäso za karcinogén, ale tu Rybkoviny budú tvrdiť, že konzumácia živočíšných karcinogénov je prirodzená narozdiel od konzumácie rastlín a ich plodov.
Predpokladám, že podľa vašej Rybkológie, mäsožravci žijú dlhšie a zdravšie ako bylinožravci.

A vaše odôvodnenie, prečo musíte nevyhnutne konzumovať hovädzie mäso, mäso veľkých bylinožravcov je aké? Byť zdravší a dlhovekejší?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Nebavime se o cinech vyznavacu ideologie,ale o ideologii samotne. Pokud vidis ze ideologie nefunguje a si racionalni tak ji zmenis... coz vise zmineni nejsou schopni. Nikoho nenutime nic konzumovat, jen upozornuji ze sem u VSECH veganu co sem kdy videl, videl negativni zdravotni dusledky. Stejne jako jsem videl negativni dusledky u komunistickejch a islamistickejch rezimu

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: ne bylinozravost, ale vyhradni bylinozravost. Nasi nejblizssi pribuzni Simpanzi take radi maso. argument byl ze i byliny sou karcinogenni a hlavne jak ty lidi vypadaj. Takhle zdravej clovek opravdu nevypada. Otevri oci

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Ale spravu WHO o skodlivosti konzumacie cerveneho masa spominaneho v clanku, odporucania konzumacie viac zeleniny a ovocia, ste nevidel.

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: "a další skupiny, které z ideologických důvodů odmítají fakta."

Ja som vám dal link aj citáciu na WHO informujúcu o tom, ze mäso cicavcov je pre cloveka karcinogenom.
Ale vsetci vytesujuci sa ako vegani su na rovnakej urovni ako komunisti, nacisti, islamisti nesuhlasia s mojimi prispevkami, kde svoju "pravdu" dokazujem citaciami celosvetovej institucie rozhodujucej sa na zaklade faktov a oponujete mi vasimi ideologickymi zvolaniami.

Podla vas vsetci Indovia odmietajuci hovadzie maso su chori (najviac vegetarianov a veganov je v Indii) a vsetci pozieraci hovadzie v USA su zdravi a fit.

A informaciu, ze lekari odporucaju znizovat prijem zivocisnych bielkovin a zvysovat podiel rastlinnej stravy, predpokladam ze tiez nepovazujete za fakt.

Za fakt nebudete povazovat pravdepodobne ani informaciu, ako sa za poslednych 100 rokov zmenil zivot ludi, vydaj a prijem energie a zivin.
Potom netusim, kde sa vzali tie civilizacne choroby, ked sa zmnohonasobil prijem zivocisnych bielkovin a ludia by mali byt evidentne stastnejsi a zdravsi, ked strukoviny nahradili hovadzim, salaty smazenym kuracim a ovocie mäsovymi jednohubkami.

Popdla Rybku a vas su vegáni na úrovni islamistov, ktorí vám odrezú hlavu, alebo nacistov, ktorí vás splynujú alebo komunistov, ktorí vás zastrelia aj s rodinou alebo poslú do gulagu, len preto, ze sa rozhodli neublizovat zvieratam a nepokladajú hovadzie maso za zivotnú nevyhnutnost tvrdiac, ze vdaka zmene zivota a zasobovania spolocnosti, nie je nevyhnutne aby nebanici, netazko fyzicky pracujuci nutne museli konzumovat maso idealne aspon 6x tyzdenne. Podla predpisov z min. storocia sa odporucalo konzumovat maso min. 5x tyzdenne, comu zodpovedala strava v skolkach a skolach, v zavodnych jedalnach. Maso kazdy den a v nedelu tiez.

Vegetarianstvo sa netolerovalo. Mna napriklad v skolke nutili kazdy den jest maslo s chlebom napriek tomu, ze mi z neho bolo zle. Masovy obed bol kazdy den. Hovadzie, ci bravcove kazdy den okrem dna s kuracim.
Niektori stale ziju v 20.storoci, maso denne a vegetarian ci vegan je pre nich urazka.

Musim vas sklamat, denne maso nie len ze je prezitok, dokonca je to vedecky a odborne posudzovane ako skodlive.
Uz davno odbornici odporucaju zvysit prijem strukovin a radikalne znizit prijem masa. Dokonca vdaka znecisteniu sa prestalo odporucat ryby aspon raz tyzdenne.
Ale to su fakty. Napriek tomu vegani budu pre niekoho ako nacisti.

Ak vplyv na zdravie, zivot cloveka byt vegetarianom, veganom je rovnako skodlivy ako byt masozravcom, nacistom, komunistom alebo islamistom, ok.

Zopakujem, to masozravectvo sa zacalo presadzovat s komunistami (dovtedy bolo maso vysadou bohatych). Ako uspech komunizmu zabezpecujuci pracujucemu ludu maso narozdiel od burzoaznych sil. Skuste sa teraz opytat lekara, ci vam odporuca zjest tyzdenne kilo masa alebo kilo strukovin, ak chcete byt fit, zit co najdlhsie ak zijete modernym, nie velmi fyzicky narocnym zivotom.

Myslim ze stacilo k teme. Vidiet veganov uvedenych v rovnakej skupine ako nacistov ci odzeravacov hlav alebo komunistov, je pre mna zazitok.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 3. 2017 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Jsem pro jidelnicek s vic zeleninou a MENE masem. Nevidel sem zadnou zpravu WHO ktera by rikala ze je zdrave byt vegan.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Prosim nepodsouvej mi zadne nazory.Hele sem vsema deseti za zdravej zivotni styl - presne proto sem taky proti veganum... Co se tyce civilizacnich chorob - to ze jedna vec koreluje s druhou neznamena ze je to pricina (corelation doesnt mean causation)Lide v evrope sou zdravejsi nez v indii btv. Hitler byl vegetarian ale to nema s nasi diskuzi nic spolecneho... Co chtel autor rict je ze islamisti i nacisti i vegani - jsou zblblí - vegan neublizuje druhym jen sam sobe(nebo rodine a lidem co na to obrati) Mluvil sem s nekolika lekari a vsichni se schodli ze veganstvi skodi zdravi... Ve vyzive musi byt rovnovaha a veganstvi je extrem

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @consider: "Podivej se co udelali nacisti, proto sem komunista" veganismus je extrem jako morbidni obezita... Vegana co by vypadal jako na obrazku sem jeste nevidel ... zato sem videl hromadu lidi co vypada jako by vylezla z dachau...

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Ale obéznych mäsožravcov ste nevideli však? Vy vidíte len chudých ľudí o ktorých viete že sú vegáni a chorí, ale nikde a nikdy nevidíte tlstých, chorých mäsožravcov. Selektívne vnímanie reality a to podsúvate ako fakt.

"Vegana co by vypadal jako na obrazku sem jeste nevidel ... zato sem videl hromadu lidi co vypada jako by vylezla z dachau..."

Ale tlsťocha ste si zámerne nevšimol a neokomentoval.

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Hlavne že vy nie ste fanatik.
Koľko energie a úsilia dávate do potvrdzovania tej vašej pravdy, že byť vegánom je niečo zlé a úplne ignorujete FAKT na základe vedeckých prác, že mäso cicavcov je pre človeka karcinogénne.

Vegáni sú fanatici ale vy nie, vy máte pravdu a tú vašu pravdu nenaruší ani x vedeckých prác WHO, World Health Organization dokazujúcich presný opak vašich tvrdení.

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @Mmchk: Stále meliete to svoje dookola. Máte správu že mäso je karcinogén a namiesto toho aby ste dokázali akceptovať tento vedecký fakt, dokazujete si svoju pravdu tým, že ste nikdy nevideli správu že je zdravé byť vegán.

Fanatické dookola presadzované to svoje napriek vedeckým faktom. Stoj čo stoj máte potrebu odmietať realitu, fakty len aby ste mohli označovať vegánov za fanatikov a nerobíte nič iné, len ignorujete fakty aby ste si nedali zničiť tú svoju fantáziu, že žrať mäso je zdravé, nežrať mäso je škodlivé.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 3. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Videl jde o pomer - z lidi co jedi normalne je nejake procento obeznich lidi (ale ne pouze z masa, ale i z cukrovi a nedostatku pohybu) zato vsichni vegani vypadaj jako z dachau... myslis ze je to nahoda?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 3. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Hele videl sem na nekolika kolegach co to dokaze s lidma udelat a je to fakt nechut... ne jako rakovina za 50 let s mnoha vedlejsimi faktory,ale do roka... nastesti se nekteri uz uzdravili... [url]http://www.sciencealert.com/everything-we-eat-both-causes-and-prevents-cancer[/url]

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
18. 3. 2017 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfb @zubrum: Studie sou sporne ale to co veganstvi dela s lidmi je pozorovatelny fakt... http://www.sciencealert.com/everything-we-eat-both-causes-and-prevents-cancer

zubrum
zubrum
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zubrum Ešte doplním
"vegany, konspirační teoretiky, anarchisty, nacisty, islamisty, genderfeministky a další skupiny, které z ideologických důvodů odmítají fakta."

vegany? odmietajú vraždenie živých tvorov, pokiaľ viem, sú zameraní na rastlinné stravovanie, aby uchránili život.

"anarchisty, nacisty, islamisty, genderfeministky" sú ľavicové ideológie presadzované neraz brutálnym spôsobom, komunisti aj nacisti aj islamisti vraždili ako na bežiacom páse pri presadzovaní svojej ideológie

a len náhodou, nepíše sa veganI, anarchistI, nacistI a islamistI a v češtine vegani, anarchisté, nacisté, islamisté?

arvo
arvo
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jsme u zdrojů "fake news", chybí tu jedna z největších příčin: čirá lidská hloupost. Tak se dozvíte různé podivné a staré zrecyklované zprávy třeba na "odborném" serveru Živě.cz. Tamější redaktoři jsou dílem technicky nevědomí, dílem mají na články málo času a ještě k tomu se neumí vyjádřit rodným jazykem. A tak také produkují svého druhu fake news.

Obecně je velká legrace přečíst si, když na "odborném" webu se někdo pouští do sociologie, psychologie a politologie dohromady. Na druhé straně, po přečtení toho o autorovi vím dost.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 17:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@arvo Napriklad ze autor studoval psychologii? Co z toho, co je v clanku, myslis ze trpi nedostatecnou erudovanosti autora?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2017 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@arvo No jo, ono se taky občas dost blbě píše, když má někdo naordinovaný třeba jeden článek a pět novinek na den bez ohledu na to, jestli je něco zajímavého, o čem psát, nebo ne. :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Mě tahle divná perspektiva (výmluvy) nepřestává zarážet. Buď nedělám masovku, nebo se snažím najít originální propracovanou formu (i bulvár může vynikat promakanou formou). Z toho uprděného českého človíčkovíčkovství evidentně nenajdete cestu ven, ani ji nehledáte.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2017 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: V Česku jsou dvě možnosti - nedělat to vůbec, nebo to dělat takhle. Když strávíte na jednom článku třeba týden, tak vám nikdo takovou práci prostě nezaplatí (a to mluvím o platbě aspoň na úrovni průměrné mzdy, ne o tom, že by to mělo být placené jako odborný text). Ne na webu, který publikuje obsah zdarma. Ani ten web samotný na takové články u nás nevydělá.
Nebo to jde dělat jako hobby při práci a živit se něčím jiným (či při škole, pokud je někdo živí), jenže takoví autoři to i tak vzdávají po dvou, třech článcích, protože řeknou, že můžou zabíjet čas i něčím rozumnějším, než je testování a psaní po nocích a o víkendech.
I když na to asi spousta lidí řekne, že než to dělat takhle, tak radši nic...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Narážíš na obecnější problém - netrpělivost. Lidi si myslí, že úspěch se dostavuje "instantně", občas ano, ale vě většině případů je to prostě makačka na dlouhou trať, makačka udržet a prosadit si vlastní pohled na věc.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
17. 3. 2017 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: O to vůbec nejde. Sebelepší a sebedokonalejší recenze grafiky bude v republice zajímat maximálně pár desítek tisíc lidí. I kdyby byla pozlacená a člověk na ní strávil čtrnáct dní. Proti tomu stojí článek na Blesku, na který klikne každý, dá se utlouct do půl hodiny, a udělá dvacektrát větší návštěvnost.
Jiná cílovka, jiná a dražší cílená reklama? Co se s kým řešilo, zvenku reklama často firmy nezajímá (v poslední době už je ani nezajímá mít tady přímé zastoupení), a když už jsou lokální pobočky, tak na to nemívají "budgety". Ještě tak když ji někdo (ehm... nezávislý...) prodává hodně pod cenou, tak se to dá nějak domluvit.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Je mi jasné, že je to přehlídka klišé, frází - ode mne, ale i od tebe. Jenže tvůj (váš - kolektiv pct) pohled na věc prostě nikam nevede - jen na dno a ještě níž. Internet je tekutina a formy financování, formy a pojetí sdělení se musí vyvíjet úměrně konkurenci, neustále tlačit dopředu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Jenže ty pořád bereš v úvahu jen jednu formu financování a to nemůžeš, těch forem je více a lze je různě kombinovat. Opakuji, měli byste se na věci dívat i z jiných, než uprděných gaučových perspektiv.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Ten Blesk neverim, ze zajima vic lidi nez pctuning, mozna vam fandim, ale vem si treba idnes. Ty uzkostlive skutecnou ctenost tajej a generovat navstevnost si nechavaji pres idos a pres pocasi. Nebo treba seznam, tam mas taky dobrou polovinu navstevnosti generovanu pres email.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
18. 3. 2017 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Xcute: Tak tady se nechytám, co si pod tím představit.
Jako že bychom vydávali recenze formou videa na Youtube? Normální recenze grafiky v češtině udělá baj voko dvacet tisíc možná za půl roku. Nevydělá to dost ani na to, aby to zaplatilo čas, který člověk stráví přípravou videa. Možná kdybychom do té karty nalili za chodu kečup a točili to kamerou na 10000 fps.
Dát to jako placený obsah? Nereálné, každý si radši přečte horší recenzi, která je zdarma s tím, že mu to pro orientaci stačí.
Sponzorovat to formou darů přes otevřený účet? O to se pokouší u recenzí Pavel Boček (a to má ještě s tím, že za to chce nakupovat výbavu a produkty na testy, ne že si to vezme jako autoráky). Takhle vypadají roční příjmy: [url]https://www.fio.cz/ib2/transparent?a=2500825462&f=18.03.2015&t=18.03.2017[/url]
Mikrotransakce a mikroplatby? Nechodím na žádný web, který by něco takového používal. Byly v ČR weby, které se o to pokoušely.
Systémy jako Flattr? O tom se u nás jenom napsalo pár článků. ([url]http://www.lupa.cz/clanky/pamatujete-jeste-na-flattr-revoluce-v-mikroplatbach-se-nekona/[/url]) Nějaké další nápady? Něco jako sekce pro profesionály s placeným přístupem? Možná v angličtině, a to by znamenalo několik let to živit, než by to možná začalo vydělávat. Kdo do toho půjde?
Možná bychom ale mohli vymyslet nějaký free to play model pro mobily a tablety, když jsou lidi naučení. Za načítání recenzí by člověk získával kredity, základní obsah by byl zdarma - to by byly třeba grafy s porovnáním dvou karet, za malý bonus by si člověk dokoupil další dvě levnější a dvě dražší grafiky, za větší bonus třeba grafy s deseti grafikama, za další příplatek průběhy FPS, za další i frametimes, a vyrobily by se achievmenty za určitý počet přečtených článků a proklikaných stránek...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
19. 3. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Rozvedu to ještě na finále a jinak s tebou debaty končím. Začnu tím, že jsme se už bavili na téma testů gpgpu, z toho vyjdeme a na úvod ti položím otázečku - myslíš, že za obsah dostaneš zaplaceno od potrhlých pubescentů na které svým marketingem převážně míříte? Kdybyste mířili na poloprofesionální a profesionální sféru, zcela jistě by se mezi nimi našli platící. Zase se otíráš o to, že autoři často čekají instantní úspěch a že je to běh na dlouhou trať, ale tak to prostě je - většina podnikajících ti řekne, že první léta stěží pokryli náklady, značka se holt nevybuduje sama. K videu na youtube nemusíš dávat kečup a 1000fps, myslím, že by stačily německé a anglické titulky (tenhle tvůj "argument" ilustruje hodně ze tvého, vašeho, přístupu).

A když už dělat bulvár, humor, tak ať to má sakra koule a formu, ne že stojíte jak Y na rozhraní, přiznejte to.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
19. 3. 2017 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Ten despekt fakt nemusím, v podstatě jakákoli diskuze s tebou je zbytečná. Behemotovi fandím a cca před třemi měsíci jsem se rozhodl, že mu jednou ročně symbolicky po přiznání daní, pošlu nějakou korunku. Vy se svým přístupem tuhle možnost ani neotevřete - tak vzhůru dolů, jen si to užijte.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
17. 3. 2017 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrej clanek. Me osobne nejvic fascinuje fake news strategie, ktera se zameruje na co nejvetsi spamovani polopravdivimi informacemi. Kazdy si tak muze najit tu svou. Tak se siri chaos. Lidi se pak nemuzu spojit. EU se snazi propagovat svou agendu, kdezto rusku je jedno kdo si co mysli, staci kdyz si kazdej mysli neco jineho a pak se likvidujou navzajem.rozdel a panuj. Navic totalitni rezimy sou proti tomuhle utoku imuni...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V takových humoristických konceptech jako Onion vidím budoucnost velké části masovějších médií na internetu - mi se takové věci přejídají jen velmi vyjímečně a spatřuji v nich "tu největší pravdu" (odraz).

misace
misace
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No kdyby si stačilo dávat pozor na lži. Stačí zcela pravdivý článek, který třeba i používá statistiku, ale vybírá si jen to co se mu hodí, případně zvolí vhodné období, kdy je statistika příznivější. Pak jsou zprávy, které volně přechází v komentář, aby čtenář nebyl na pochybách jaký má mít názor. Nebo velmi oblíbené je si pozvat "nezávislého" odborníka, o kterym se ví, že má určité názory a nezklame. Případně vhodně zvolit nějaký hlas "z lidu". Nejrozšířenější je klasika, obyčejné zpravodajství, pravdivé, ale holt co není vhodné to se nezveřejňuje. Tohle všechno vídám často, bohužel klasická media nevyjímaje. Jediný recept je snažit se toho vědět co nejvíc, pak má člověk větší cit pro pravdu. Bohužel to je velmi časově náročný, otravný a nudný. Mimojiný velmi pomáhá i diskuze, ať už v hospodě nebo na netu, člověk si tříbí názory a testuje je jestli obstojí proti jiným názorům a logice vůbec.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jedinou oficiální propagandu tu dělá pan Obermajer a že by se k němu pan Rybka chtěl přidat?
Tohle vypadá už na slušnou paranoiu. Vzhledem k tomu, že lehce paranoidní jsem, tak to poznám :-)

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Souhlas, zrovna jsem to chtel napsat, ze namet na tenhle clanek studoval Rybka urcite na Obrovi, to je takovej ceskej siritel fake news. :-D

blaho
blaho
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vcera na Tiscali :roll: :

http://i.imgur.com/gduMvy9.png

potom to opravili :

http://zpravy.tiscali.cz/vule-k-pravde-dozvi-se-konecne-slovaci-kdo-unesl-prezidentova-syna-294657

Nalim27
Nalim27
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otazka zni, je tento clanek take fake news nebo ne? Popr. ktere jeho casti jsou pravdive a ktere uz jsou ucelova lez?

Ale to je fuk, stejne je vsecko jen stin na stene jeskyne.

consider
consider
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oficiální média už nemají komunikační monopol od konce totalitního režimu, ale někteří lidé se s tím ještě nesrovnali a tak nás holt musí lákat na fake news weby přísliby toho, jak tam vlastně občas mají pravdu...

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na každým šprochu, pravdy trochu.

Redmarx
Redmarx
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze ty jsis poridil vlastniho psaciho bota? Protoze tentokrat clanek uplne o nicem a v podstate jen rozepsane nejake body, za kteryma neni zadny nazor, na ktery jsem z Rybkovych uvah zvykly.

tuvy
tuvy
Level 1 Level 1
17. 3. 2017 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Občas ale lobby prosadí svůj fake po tisíci opakování jako pravdu a konspirace a nedůvěra v obecné pravdy je jedinou cestou jak někdy překročit svépředsudky. Na začátku 20. století sivinařská lobby vynutila zákaz absinthu lživými informacemi a studiemi o účincích thujonu.
Zákaz už dávno padl, proběhla řada skutečných výzkumů i v posledních letech, které jakékoliv měřitelné účinky vyloučily, absinthe získavá na oblibě, ale na EU úrovni stále zůstává zákonná limitace obsahu thujonu na 35mg/l.
T.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
18. 3. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Velkou chybou je, když novinář opouští rovinu toho, kdo popisuje pozorované a stává se spíše interpretem či prorokem, přičemž získává falešný dojem výlučnosti."

johnn
johnn
Level 1 Level 1
18. 3. 2017 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@simiksimik mainstreamova novinarina uz davno neni [b][i]hlidacim psem demokracie[/i][/b], ale pouze nastrojem vlivnych/mocnych k prosazovani "jen tech spravnych nazoru"...., ono "ovcanem" se snaze manipuluje....

Reklama
Reklama