Zpět na článek

Diskuze: Fallout 76: Postapokalyptická prázdnota a nuda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Niggurath
Niggurath
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to neskutečný propadák a dobře jim tak. Lidi chcou hrát single s příběhem, hromadou vedlejších misí atd. Ten multiplayerový boom stojí za prd. Jsou tu na to jiné hry (Fortnite, PUBG). Takhle zprznit kultovní hru je prostě trestný čin !!! Bylo by složité vzít to nej z New Vegas a F4 a udělat veledílo?

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niggurath Přesně tak, Bethseda si chce přihřát polívčičku na slávě online her a přitom si neuvědomuje, kde je její síla a proč je to studio úspěšné.

Ať na tom vyhoří, ať udělají Elder Scrolls 6 na tomhle starým vyjebaným engine, ať dostanou přes prdel a konečně se proberou z tý letargie... díky bohu, DÍKY bohu za CD project, za lidi, kteří ví v čem jsou dobří a na čem stavět.

Prostě ne každá hra je Fortnite, ne každá hra je Assassins Creed, ne každá hra je GTA/RDR

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niggurath Však počkej, ještě půjdeš Bethesdě dobrovolně za betatestera ):

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, Lucko, mám na tebe zásadní otázku i když na ní stejně nikdy neodpovíš, chci se tě zeptat, jestli by jsi se mohla při psaní recenzí her které se ti nelíbí zamyslet nad tím jestli **jsi správná cílová skupina? ** Jako hned na začátku mi vlepit do ksichtu nějakej Dead Island, kterej s postapokalyptickou hrou nemá vůbec nic společného a je to bezdůchá vyvražďovačka zombíků, mě byl jasným signálem, že celá recenze bude tak trošku mimo a byla. Zombie her jsou mraky a ničím nenadchnou. Jsou to bezduché vyvraždovačky milionů zombíků, kteří se opakují pořád dokola. V Dead island je chceš vražidt, ale vraždit spousty ghoulů a jiných nepřátel ve falloutu ti vadí? WTF? Proč si tak protiřečíš? Mě se nelíbí a pro mě a spoustu dalších lidí je Zombiie kult naprosto nezajímavý žánr. Opovrhuji i lidma co se oblíkají jako zombie a chodí po náměstích jak idioti. Nevím Dead island neznám, ale pochybuji že v něm narazíš na dvojhlavé krávy Brahmíny, přerostlé kudlanky, radkškorpiony o velikosti auta, roboty ? Vážně ti přijde že tyhle dvě hry mají něco společného? Pokud vím Zombie kult je vystaven na sci-fi myšlence vytvoření viru, který napadá nervovou soustavu a je schopen provozovati mrtvé tělo s cílem jíst živé maso s omezenou pohyblivostí. Nejedná se tedy o žádný postapokalyptický svět, protože vše se odehrává v "blízké budoucnosti" a všehcno jak známe zůstane na svém místě, dokonce i lidé a na planetě hoří bitva o poměr mezi lidmi a zombie. Fallout, je ale o jaderné válce, o tom že na celé zemi vybuchnou atomové bomby, které smetou z povrchu zemského téměř všechno, jen hrstka lidí přežije v bunkrech, ale jinak vše jak známe je pryč, lidé, zvířata, vlády, zákony, penze a příroda a život si hledá nové cesty. A zvířata co náhodou přežila prostě díky radiaci a chybějícím predátorům zmutuje velmi rychle. Dvouhlavá kráva je prostě symbol Fallouta, pro tebe to je pitomost, ale tím nadáváš celé herní komunitě Fallouta. viz web fanoušků "vault šílené Brahmíny". Je to od tebe sprosté. Původní fallout odehrávající se nedlouho po výbuchu je opravdu prázdný a kromě přeživších tam na poušti téměř nic nepotkáš. Dnešní svět fallout4 / 76 je naopak přecpaný a pulzující životem oproti původní myšlence-verzi Fallouta. Ty říkáš, že nikoho nepotkáš kromě krav, ano to je správně, protože fallout není GTA. Ve Faloutu je správně, že nepotkáš člověka za každým rohem, protože prostě chcípli. Chcípli a nestali se z nich zombie.
To stavění základny, nevím no, ze začátku jsem nato nahlížel taky jako na opruz, včetně čokla, dneska jsem si ve 4ce pořídil robota s nosností nějakých 300 a stavět tak pro mě není problém, stačí si postavit obchod, ve kterým si koupíš ocel i beton za hubičku. Mám teď 4+1patrovou betonovou budovu, se čtyřma větrníkama, jak mě to chytlo a tojsem nechtěl nic stavět!
Z toho co jsem viděli z gameplayjí, mám takový pocit že fallut76 je prostě a jen datadisk čtverky - multiplayer. Proto i ta grafika je stejná. A proto i ten svět je v detilech osekaný. Každý multiplayer je oproti singlu osekanější. Je to určeno prostě pro kooperativní hraní kamarádů. Když to hraješ sama na nějakém publiku, tak se nediv, že tě ta hra pak nebaví. A probíjíš se miliardou nepřátel. Když totiž do jednoho místa nalítnete dva tři, tak ta horda nepřátel už není tak velká a není jich tolik, protože tví spolubojovníci to posekaj za tebe. Další z důvodů proč si myslím, že nejsi cílová skupina.
Další urážka Fallouta, ty kartičky jsou Perky a byli i v původním Falloutu, akorát to nebyly kartičky, ale jen položky v seznamu. Tady sám v tom ještě nemám jasno. Na jednu stranu to není seznam a jsem rád, že to betheseda předělala víc do grafické části a dokonce tomu dala i nějaký řád. I když zase původní perky ve falloutu měli na hru větší vliv i když to byl jen seznam bez ladu skladu seřazený podle výše levelu postavy kdy si je můžete vzít.
Domnívám se tedy, že se ti hra nelíbila jen proto že šlo o hru, o které prakticky nevíš nic. Očekávala jsi úplně jinou hru. Podle mě by jsi neměla psát recenze her kterým nerozumíš. Pro mě jako pro milovníka Fallouta 1 a 2 i po trojce a newvegas se prostě čtverka zamlouvá. Ano má to své chyby, nenávidím bethesedu kam Fallouta posunula, nenávidím ten svět, kterej betheseda prezentuje, ale stejně s tím nic nenadělám. Ano není to ten původní Fallout, protože ten se nejspíš už nikdy nevrátí, ale prostě nějak tento bethedovský fallout funguje. Nějakým stylem mě baví prolejzat tu prázdnou pustinu i když v polorozpadlým baráku kromě hrnku a varné konvice nenajdu nic zajímavého tak mě to přesto žene dál k další budově. Ne Fallout76 nebudu hrát, ale nebudu ho hrát protože to je mulťák.

Mali
Mali
Level 1 Level 1
30. 11. 2018 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha 1) Apokalypsa neni nutne jen atomova. Virus ktery by vyvrazdil vetsinu lidstva je apokalypsa take. Cimz padem svet plny zombiku je postapokalypticka budoucnost.
Kecy o zakonech atp. jsou uplne mimo, protoze to vsechno samozrejme take pada s civilizaci. Priroda dokaze docela rychle pohltit mesta, pokud je clovek nebude udrzovat, navic nejaka pocatecni panika a anarchie, demolovani, boje za nahrabani si zdroju... to vsechno muze pekne zlikvidovat vetsinu mest. Takze proste kecas hovadiny.

2) FO76 ma jako hlavni frakci Scorched, coz jsou zombici. Jsou vsude, takze FO76 je vlastne o vyvrazdovani bezduchych zombiku. Sem tam nejakej napaditejsi nepritel to nijak zasadne nezmeni a je retardace si namlouvat neco jineho.

3) FO76 byl Bethesdou (Todd na E3 napr.) prezentovan tak, ze je to SINGLE player A pripadne MULTI player hra. PvE a PvP je ciste moznost. PvE ale ve FO76 nefunguje z ruznych duvodu, jako treba ze kdyz plnite stejny ukol, tak jen vedoucimu skupiny se to splni, ostatni to musi jak idioti opakovat. Takze PvE je degradovane na souboje proti bud hromade trapnych potvor, ktere ti nijak neublizi. A nebo opravdu par bossu na mape. Z tech ale nic nepada, souboje s nimi jsou spatne navrzene a celkove nezajimave. PvE je vtip. PvP je pak uplna tragedie. Taaakze jsme zase u toho, ze neni zadna cilova skupina. Proste Bethesda chtela udelat hru pro vsechny a uplne vsude propadla.

4) Vault-tech bunkry vetsinou pojmou 200 lidi. Jsou dokonce bunkry, ktere pojmuly i mnohonasobne vice. Cili, pokud se otevrely takove bunkry, svet by melo dobyvat mnohonasobne vice lidi. Dokonce v nekterych rozhovorech padaly od lidi z Bethesdy komentare, ze muzete treba delat skvele stejky a prodavat je. Ale na to by teda potrebovalo byt na serveru vicero lidi, aby jste alespon nekoho potkali. Coz znamena, ze i navrh na nejake urovni pocital s mnohem vetsim poctem lidi. 25 na server je fakt tragicky malo a opravdu to pusobi blbe. Je to stejne, jako pred 15 lety kdyz si clovek mohl stahnout WoWkovej servr a rozjet si to doma. Proste to nebylo ono, i kdyz mesta s NPC tam byly. Ale nebyli tam lidi. A tady sice par lidi je, ale moc malo zadne poradne NPC, takze to pusobi blbe.

5) FO76 fakt neni precpany pulzujici. Sice je barevnejsi a pobiha tam spousta absolutne debilnich nepratel, ale neni to zajimave a navic par minut nez prijde DC ze serveru...

6) Staveni je ve FO76 take tragedie.

7) Perk system je zajimavy, ale obavam se, ze byl koncipovany jako test jestli to lidi vezmou a priste to zpoplatni. Ma to vsechny priznaky toho, ze si priste uz budeme perky kupovat.

8) Na to ze je to castecny multiplayer nema Bethesda zadne nastroje, nic aby mohla resit problemy jako ze ti kvuli DC zmizi inventar, penize, C.A.M.P, atp.

9) Ta hra ma objektivne 2,5/10. To neni o cilove skupine typu hry, to neni o nejake nepratelstvi k serii a svetu Falloutu, to je proste fakt. A pristup

MaO_CZ
MaO_CZ
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Já naopak tleskám, že se najde někdo kdo napíše pravdu o tom, že ta hra je totální odpad. Mám za sebou zatím všechny díly a každým novým je mi čím dál víc líto, že se ztratilo to kouzlo co bylo v 1 a 2 ( tactics sem nehrál ). To co tady píšeš je totální šílenost a bohužel díky lidem jako ty co tyhle hry kupujete a stačí vám to mizí legendy co sme měli tak moc rádi. Doba je prostě taková že už nenajdeš recenzi na hru kde někdo napíše že to je odpad, nerozumím tomu. Nejvíc mě asi děsí to, že zmínils že hráls první díly co nebyly 3D a tohle se ti líbí. Ufff Lucko pěkná recenze díky!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaO_CZ Neříkám že se mi to líbí, ale že herní mechanismy tohoto nefallouta fungují a jde to hrát aniž by to byl wolfstain. Mě právě ty keci o tom, že to není Fallout1/2 už taky nebaví pořád poslouchat. Kromě Jagged Aliance nikdo podobnou hru už 10 let nevydal. Takže nejspíš už ani nevydá a tak mi příjde tady to brečení pořád dokola trapné.

PHiLiPZ
PHiLiPZ
Level 44 Level 44
21. 11. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaO_CZ @Crha: Wasteland 2?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 11. 2018 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MaO_CZ @Crha: Ale jo, ono by to šlo, kdyby se chtělo. A taky by si to i někdo koupil.

Tradiční RPG taky oficiálně netáhnou, ale to jednomu nejmenovanému studiu vůbec nebrání se tím živit. :D

jendabek
jendabek
Level 2 Level 2
20. 11. 2018 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Na to se dá reagovat jedině anglickým "get a life".

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ako kolega nado mnou, 100 ludi, 100 chuti. Nechcem ta odrádzať od robení recenzií, ale treba ich robiť objektívnejšie. Fallout 76 som mal predobjednaný a hral som to tak 2h zatial ... a áno, je to nudnejšie ako 4ka, žiadny epicky minutman-i, alebo nejaký štart, čo je dosť škoda. :oops:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flankerzo Promiň, ale kde berete tu drzost napsat, že Fallout je určen pro Vás? To je stejné jako kdyby jste mě požádali ať udělám recenzi na šachy? Co by jste asi dostali? Jen nadávání a brblání, přitom jsou lidé co ty šachy milují. NE já s vámi nesouhlasím. Fallout není masovka pro všechny a rozhodně nechci aby betheseda směřovala Fallout k masovce a udělala z toho jen další wolfstain. Jak říkám asi jedna z posledních her od bethesedy a jinak na jejich produkci kašlu, ať jsou ty hry jakkoliv sebelepší.

digitalzone
digitalzone
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Pořiď si blog a piš ty svoje blbosti tam crho. Recenzent nemusí zvažovat jestli je cílovka, to dělá kupující. Pro recenzenta to je práce. Dál jsem ten tvůj blábol nečetl, jako asi nikdo...

Noobiq
Noobiq
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha "Původní fallout odehrávající se nedlouho po výbuchu..."
povodny fallout sa odohrava 84 rokov po odpaleny prvych rakiet, to podlamna je dost dlha doba :) .
takisto prve fallouty nejsu zrovna prázdne.. teda Teoreticky sú, ale reálne, všetku prázdnotu počas hry prechádzame (systém cestovania), s tým, že každú chvílu je prepad (banditi, karavana, mutanti, ..).

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Noobiq Jo omlouvám se, myslel jsem to tak, že se odehrává o hodně dřív než 200 let u F4.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha ...bethedovský fallout funguje. Nějakým stylem mě baví prolejzat tu prázdnou pustinu i když v polorozpadlým baráku kromě hrnku a varné konvice nenajdu nic zajímavého tak mě to přesto žene dál k další budově. Ne Fallout76 nebudu hrát, ale nebudu ho hrát protože to je mulťák.

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
20. 11. 2018 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak muzes srovnavat Fallout 4 s Falloutem 76? Vzdyt jde o naprosto odlisne zalezitosti (defakto i zanry) uz z principu. Proc recenzi na hru z rozsahleho Falloutiho sveta pise nekdo, kdo ten svet uprimne nema rad a nikdy zadnou Fallouti hru snad ani nemohl dohrat ("dvouhlavym kravam" se rika brahminy). Fallouti svet nikdy nebyl o grafice a barevnejsi svet je prave dost vyrazny (pokracujici) odklon od puvodni atmosfery.

Ke hre samotne. Kazdy kdo ma rad puvodni serii musel z dostupnych informaci tusit, ze tohle uz nebude Fallout! Tohle byl od zacatku jen nejaky pokus podstrcit Fallouti svet i uzivatelum, ktere Fallouti universe nikdy nezajimal. Fallout z principu puvodni myslenky nelze implementovat do sveta multiplayeru a kdyz, tak uz to nebude Fallout. Proc se vydavatele porad vice snazi delat sve ikonicke serie "pro vsechny"? Nicite tim ty unikatni svety a puvodni fanousky jen znechucujete. Hry typicke pro singleplayer postapo rpg nelze implemetnovat do multiplayer barevneho sveta, aniz by odradila velke mnozstvi puvodnich fanousku. Proc se vydavatele tak stiti zustavat u konceptu, ktere uz dlouho funguji? Chapu jen potud, ze chcete nasilne rozsirit cilovou skupinu - ale to u takovychto ikonickych, jednozancne zamerenych serii jaksi moc nelze. Mozna prilakate par novych, ale spoustu tech, kteri vam pomohli vyrust tam kde jste, zase ztratite..
Osobne jsem si koupil a dohral kazdy dil Falloutu, jen u tohoto jsem od zacatku vedel, ze neni pro mne a ze to je jen nejaky nestastny pokus se svezt na te moderni vlne. Ve vysledku je jen rozcarovani pro puvodni fanousky i pro ty nove nastupivsi. Univerzalni hry pro vsechny proste neexistuji.

dragonie
dragonie
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bethesedo, nesnaž se už, prosím, dělat další paskvilní klon kultovní hry jménem Fallout... a Vy Lucko přestaňte, prosím, psát recenze. Jde vám to oběma +- stejně dobře...

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu souhlasit s Jardou. Původní Fallout by jistě obsahoval i řádově více detailů, kdyby vývojáře netlačila bota, náklady, možnosti cílovky.
Původní Fallouty kladly důraz v taktické a konverzační rovině, rozhodně volám po změně tempa, protože přepracování Bethesdy je myslím otřesné a zvrácené
To vše nic nemění na tom, že je recenze tendenční, veze se na vlně. Příkladně na obrat Na mapě sice můžete vidět, kde se jednotliví hráči zrovna teď pohybují, ale moc dobře nechápu, proč byste to měli dělat. jsem koukal jak blbej.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Však já to ale píšu že to je hnus a odklon od Fallouta, ale zas na druhou stranu nemůžu napsat že mě ta hra nebaví když to nějak funguje. Říkám ano není to ten pradávej Fallout ale prostě jako Fallouťáka mě to vyloženě neuráží.

MaO_CZ
MaO_CZ
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ty podle mě nevíš ubec co píšeš :D kdyby to pro tebe byl hnus a odklon tak nezabíjíš svůj život stavění nějakýho baráku s kamošema na netu u tohoto braku co podle tebe už není fallout. Ty mě bavíš :))

Crha
Crha
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @MaO_CZ: :roll: Můžu psát sebelíp, ale stejně si každej přečte a pochopí ptačím mozečkem úplně něco jiného, jako že já mluvím o F4 a ty o 76... ale dobře no, tak sis kopl, co tam máš dál? Jo aha nic, úkoly už máš doufám hotový, tak patlafoun na nabíječku, vyčistit zuby, pomodlit a alou do postele.

MaO_CZ
MaO_CZ
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Hele ptačí mozečky si nech pro kamoše v hospodě, pokud teda seš už v tom věku. Ty seš prostě jen asi trochu názorově bipolární a nevíš co píšeš. Jednou zdupeš Lucku za recenzi, že tomu nerozumí a že to není tak zlý a pak o tom píšeš že to není dobrý a je to nefallout. A jestli seš fakt kovanej Falloutak tak bys měl chtít mnohem kvalitnější produkt než tento vymáčknutej beďar. To poslední cos napsal ani nekomentuju.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @MaO_CZ: Malé děcko s ptačím mozečkem nemůže pochopit tak obrovské věci jako že tento Fallout je od jiné firmy, která si tuto značku koupila. Tento ptačí mozeček nechápe že ano vnímám že to je jiný produkt, ale nemohu o něm říci že nefunguje, protože podobná hra na trhu není. Takže tady nemel blbosti a nevkládej mi do úst něco co jsem neřekl. Možná by to chtělo pomaleji číst a víc přemýšlet než začneš psát blbosti a dělat ze sebe hlupáka.

MaO_CZ
MaO_CZ
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Zvláštní je jak moc poznáš kolik komu na foru je let :). Je uplně jedno kdo tu značku koupil, tady jde o to jak s ní ta společnost zachází a jak se snaží vydat něco co se fanouškům serie líbí. Proč bych se měl pozastavovat nad tím, že to je od jiné společnosti? Je mi jedno kdo to vyrobí. Mě zajímá jak se to hraje, jak povedenej je svět, jakou to má atmosféru a jestli je to vlastně ještě Fallout. Tobě prostě asi stačí jen to, aby to začalo v bunkru po jaderné válce tys vylezl a mohl chodit v divným světě a sbírat hrnky v domech jak přes kopírák. Pro mě je to málo bohužel. Navíc tady pořád máváš všema končetinama kolem sebe a prskáš nesmysly :) prostě si to přiznej. Ta hra je brak a nestojí za to :) ne v době kdy vychází hry typu RDR 2, Zaklínač atd :).

Crha
Crha
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @MaO_CZ: Mlč ty malé děcko. Když si koupím ochranou značku Fallout já a vydám pod tím šachy tak s tím ty nic neuděláš. Ten kdo má ochranou značku si s tou ochranou značkou může dělat co chce. Klidně žádnýho dalšího fallouta nevydávat. Může si dělat co chce, protože to je jeho čistě soukromá značka. Nelíbí se ti to tak to nekupuj a nehraj. Pokud to nechápeš tak je to čistě tvůj problém. :roll:

MaO_CZ
MaO_CZ
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Proboha ty seš ještě větší tele než sem si prvně myslel :) tím to asi uzavřeme, co šachysto :) ? Tenhle tvůj šach mat byl už i na mě moc :D!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: No právě, proč proboha tuhle zrůdnost, když máme Wasteland 2?

Esopeso
Esopeso
Level 1 Level 1
20. 11. 2018 13:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fallout 76 holt není pro každého . Kdo má rád otevřený svět s vlastní možností volby tak bude spokojen. Kdo musí mít lineární děj a příběh který ho vede za ručičku tak to není hra pro něj . 8) A poprosil bych recenzenta když už dělám článek na nějaký produkt tak se snažím psát co nejvíce objektivně. Už z textu je jasné že autorka recenze má velký problém sám o sobě .Mimo to porovnávat Fallouta 76 s GTA ,FAR CRY nebo DEAD ISLAND může maximálně tak ignorant který už z principu nemá rád značku FALLOUT.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
20. 11. 2018 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Se jmenují Brahmin. A jsou ve falloutu už od prvního dílu, takže bych z nich nebyl tak vyjukaný.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
20. 11. 2018 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..další zprávy ze světa. Voda je stále mokrá. Sníh je stále studený.

Bethesda prakticky existuje díky neuvěřitelnému zástupu lidí, kteří kouknou na ten jejich minimalistický shit a vidí potenciál "co by s tím šlo".

A nejen to, oni ty světy prostě modifikují až za roh. Dost modů je dál než se vůbec kdy základní hra mohla dostat. Mody velikosti klidně přesahující datadisk.

Navrch zadarmo.

Řekl bych, že část prodejů Skyrim (a F4 téže) je čistě proto, že existují tuny modifikací, které z té hry udělají skutečně něco.

Takže doufám, že TES6 bude pěkně zpátečka, udělají nějaký moderně funkční engine, hooodně přátelský editor a půjdou komplet na ruku modderům. Jinak to můžou v klidu zabalit. :D

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius Obávám se, že přesně tohle Bethesda systematicky omezuje a pomalu vše přesunuje pod bethesda.net.
Vidím to ale stejně. TES6 nebude poslední, ten to ještě přežije ze setrvačnosti, ale jak to bude dál... Záleží jak se zachová trh. Všechny mody budou placený, ale zároveň za ně dostanou modeři zaplaceno a to nejen z PC, ale i toustovačů. Všechno bude o ceně, ale nepředpokládám, že si do TES6 nainstaluju přes 110 modů jako u TES5.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
23. 11. 2018 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ty to by museli hodně dobře nacenit, aby to fungovalo.

Lidi totiž pirátí docela rádi. Jako netvrdím, že nejsou autoři co si nezaslouží zaplatit. Takové Beyond Skyrim je fakt něco. To množství práce co si tvorba podobných věcí žádá se nedá snad ani zaplatit.

Jenže, pokud to bude "nedobrovolné placení" tak to nedopadne dobře.

Nenažranost je zkáza..

jackone
jackone
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak prvně, podle screenu recenze je z tak 2-5h hraní no nevím je to objektivní? Podle mě ne.

za druhé pořád stejný mise? Nesouhlas momentálně mam nahráno určitě kolem 30-40h a rozhodně neřeknu že je to to samý pořád dokola jsou tam změny a některý úkoly i pobaví.

Ano v jednom souhlasím a to co se týče potvor tady vidím slabinu je jich jenom pár druhů sice pak jinak pojmenovaný, ale stále ti samí. Tady bych viděl asi jedinej mínus.

co se týče světa nebo grafiky případně načítání. To recenzent ani nemohl myslet vážně s dlouhým načítáním a zmiňovat tu loading simulátor v podobě GTA5. Načítání je tu jen do uzavřených baráků továren kde nejspíš dochází k nějakým generickým změnám a osobně to vítám protože to pak nemusí zatěžovat tolik pc když jsou některý tyhle lokace dostupný až po načtení. Třeba chtěli aby ti mobové zůstávali uvnitř budov tak proto uzavřený budovy kdo ví.

pro příště by to opravdu chtěl nahrát více hodin a pokuď možno když už je to MP tak ve více lidech protože pak je to taky něco jinýho.

jackone
jackone
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 01:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jackone ještě bych rád dopsal že grafika je sice starší, ale na druhou stranu je to bez propadů fps (alespoň u mě) takže radši oželím super grafiku s tím že budu mít stabilní snímky než abych měl propady.

RybkaRudy
RybkaRudy
Level 1 Level 1
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
21. 11. 2018 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, asi se tohoto dílu vyvaruji, i když jsem na něj viděl key už za cca 400 Kč.
Důvod proč dnes vychází takové hry?
My, co sem píšeme, jsme často třicátníci i starší a vyrostli jsme na hrách (RPG) z devadesátých let, takže nás RPG bez pořádného singleplayer, "děje" a dialogů s NPC tak akorát nasere.
Milleniálové naproti tomu by asi spáchali sebevraždu při představě, že by se měli brodit tunami dialogů a ingamových textů v hrách jako Baldurs Gate.
Jistě, máme tu hry jako Pillars of Eternity nebo Kingsmaker, ale kdo je vydává a kolik se jich prodá ve srovnání s třeba s Call of Duty XXX?
Fallout 76 mě vůbec nepřekvapuje, když si vzpomenu na ten paskvil jménem Mafia 3, tak se mi chce ještě dnes zvracet.
Problém není jen vyvojářích, ale v dnešní generaci "pařanů".

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy Ale h0vno, dříve to jen nebyla tak masová záležitost, zobecňuješ to úplně blbě. Stejně jako teď, i tehdy byly v masových prostředcích h0vna (televize, rádio), narozdíl od prvních, spíše ryze účelných, přenosů. A ty největší kreativní mozky devadesátek jsou stále aktivní, vycházejí fantastické hry, není čas je hrát!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute A taky vznikají fantastické fanouškovské projekty (DarkMod, Fallout 1.5). Potřeboval bys celkem tři životy přinejmenším XD

RHW
RHW
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
23. 11. 2018 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute @Xcute: Fallout 1.5 akurat hram.

Jan Schrenk
Jan Schrenk
Level 1 Level 1
21. 11. 2018 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RybkaRudy No a vice versa...nejsme problémem spíš my, tedy starší generace pařanů? :)

daevid
daevid
Level 30 Level 30
21. 11. 2018 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalita recenze hluboce podprůměrná. Hodnotím dle stylu, objektivity a úrovně psaní. Jedná se samozřejmě čisto o osobní názor, dle toho, jak na mě recenze po přečtení působí.

Jinak verdikt recenze trefný. Málokdo z původních nadšenců série může být z tohoto produktu nadšený.

WKM
WKM
Level 1 Level 1
22. 11. 2018 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četla/viděla jste před tím, než jste napsala recenzi, nějakou jinou recenzi ostatních recenzentů? Jít do recenze s tím, že se první podívám, jak to dělají druzí je stejně špatně, jako tímto způsobem psát závěrečné práce, scénáře a další, protože výsledek už nebude nikdy Vaše původní dílo. Z této recenze ten youbook, ign a další jenom srší. Neplést s citacemi děl.

Jinak, s Crhou souhlasím. Nemusíte být zrovna fanda Falloutu, ale mít vztah k žánru, a vůbec hraní her, by neškodilo. Přeci jen, pokud novinář dělá jen fotbal, tak mu nedáte volejbal, s tím, že je to taky míčový sport. A jak říkám, fanouškem série být nemusíte a dokonce by to bylo i na škodu. Jirka Bigas a jeho růžové brýle kdykoliv, když se mluví o Star Treku, jsou toho příkladem. Nicméně je to zase recenzent, který dokáže hrát i jiné hry bez předsudků (kterými často trpíte vy, protože se inspirujete jinými recenzemi).

K Vašemu shrnutí bych měl jen tolik, že místo ''Bethesda'' dejte PC tuning a místo ''Fallout 76'' Recenze paní Jiříkové, z hodin udělejte minuty a celkem to shrne vaše video herní recenze na tomto serveru: ,,Bez chuti, bez barvy, bez zápachu. Recenze paní Jiříkové jsou natolik prázdné a nezáživné, že u nich nevydržíte ani 10 minut. Tohle si PC tuning mohl odpustit.'' :shock:

RHW
RHW
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
23. 11. 2018 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neviem, vsetky jej recenie su divne.
Mozno by sa mala autorka zamysliet a radsej robit sport, lebo recenzie hier jej nejdu.

k Fallout76, podla mna Bethesda prestrelila.
ak tak mali spravit aj nejaku doplnujucu os, Fallout bol vzdy o pribehu, nie o FPS.
Osobne si myslim, ze pri tom potenciali co by aj FPS fallout mohol mat nevyuzili nic, dokonca odflakli aj to malo co tam je.
To zbieranie odpadu a upgrade zbrani, ci "boj" s mutovanymi zvieratami. za tie peniaze tam mohli spravit viac.

Kludne to mohli spravit explorer fps ale aby to malo hlavu a patu, taktiez respawn nepriatelov je otravny

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 11. 2018 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milá, Lucko, nebudu psát to, co tu už ostatní napsali, ale pokud tvoříš recenzi na hru, kterou si očividně ani pořádně nehrála, je to absolutně bezpředmětné. Mimochodem, každý, kdo Fallout hrál ví, že ta dvouhlavá kráva, která tě tak "vyděsila" je Brahmína :-) Co mi nedalo a co chci napsat je to, že mě strašně moc mrzí, že takovou odpadovou recenzi, napsala právě osoba ženského pohlaví. Já hrála Dying Light, Dead Island i GTA V a každá z těch her má své mínusy i plusy, ale srovnávat je mezi sebou a škatulkovat tak hru Fallout do odpadu, je jenom úsměvné :-) Nemá smysl ti vysvětlovat proč, jen to rozbouří další zbytečnou diskuzi

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
23. 11. 2018 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Nejen, že bych ti nedala žádnou prémii za tuhle slaboduchou recenzi, plnou protiřečení, ale ještě bych tě nechala zaplatit za to, že to veřejně prezentuješ :-) Ale jinak hodně zdaru a prosím, zkus občas napsat něco, co dává vážně smysl

Reklama
Reklama