Zpět na článek

Diskuze: Gigabyte GeForce GTX 660 Ti — jiná, než jsme čekali

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

drsnyharry
drsnyharry
Level 1 Level 1
21. 8. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

diky za recenzi. Mel bych prosbu na autora, jestli jsem to pochopil dobre, tak jste kartu na testy podtaktovali podle specifikaci nvidie.

Chtel bych se zeptat s jakym nastavenim jste kartu testovaly. Myslim tim nastaveni offsetu pro jadro a nastaveni limitu spotreby a jestli jste menili i napeti.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
22. 8. 2012 03:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=drsnyharry]diky za recenzi. Mel bych prosbu na autora, jestli jsem to pochopil dobre, tak jste kartu na testy podtaktovali podle specifikaci nvidie.

Chtel bych se zeptat s jakym nastavenim jste kartu testovaly. Myslim tim nastaveni offsetu pro jadro a nastaveni limitu spotreby a jestli jste menili i napeti.[/quote]

Testovalo se na referenčních taktech co určila sama nVidia.

drsnyharry
drsnyharry
Level 1 Level 1
22. 8. 2012 04:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Na to jsem se neptal, to vim. Ptal jsem se, jakym zpusobem toho autor dosahl, tedy na konkretni nastaveni offsetu pro gpu, konkretni nastaveni limitu pro spotrebu (byl-li jiny nez defaultni) a pripadne na nastaveni napeti.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
22. 8. 2012 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]Nechci tady nějak otravovat ale je sakra tak těžké dokončit tabulku poměr cena/výkon až těsně před vydáním článku? A jednoduše vzít nejlevnější dostupné verze na trhu. Tedy v případě GTX660Ti jde o kartu od EVGA za 7666,- a v případě HD7950 7800,- od VTX.
Takhle celý Váš poměr cena výkon je dost mimo a házý to nepěkný dojem z celé recenze.
Škoda že recenzi nedělal Obr.[/quote]

a po realite tohoto... http://diit.cz/clanek/update-radeon-hd-7850-hd-7870-hd-7950-slevy bude nutne pomer cena/vykon prekopat znovu, doufam ze nV bude muset reagovat

Biff
Biff
Level 1 Level 1
16. 9. 2012 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen bych podotknul na příliš velký optimismus a naivitu redaktora...
Jak redaktor napsal:
"Testuji nižší provedení s 2 GB, což více než bohatě dostačuje, 3 GB jsou jen reklamním trikem a v praxi je nevyužijete."
Je pravda že Vás budu brát hodně z ostra za slovo, ale měl jste v tomto případě spíše napsat, že většina lidí nevyužije.

Pane redaktore trochu se mýlíte a více čtěte i jinde!!!
Dnes je 1GB absolutně nezbytné minimum a už i to je málo!
Paměť 2GB je již běžně využitelné optimum...

A 3 GB je již nezbytné minimum pro fajnšmejkry a herní maniaky!
A využití 4GB je jen otázka času :)

Kupříkladu hry METRO 2033, Crysis2, BF3 již v určitém nastavení potřebují více než 2GB!!!! Byl proveden totiž test při HD rozlišení (1920x1080 s využitím Eyefinity)

Třeba Crysis na jeden display si vzal téměř 2GB paměti - a s EF sahal už k 2,5

A kupříkladu METRO (v současnosti asi nejnáročnější hra) to již potřebovalo taktéž 2,5GB paměti!!!! A to bylo pouze v HD, co teprve kolik by si vzala paměti až by jste to nastavil na absolutní maximum hry?! Tam by Vám ani ten váš reklamní trik nevyužitelných 3 GB nestačili!

Takže jste stále přesvědčen že 3GB paměti nevyužijete???!!!

PS: Ale jinak dobrá práce a kvalitní test ;)

Null
Null
Level 1 Level 1
15. 1. 2013 05:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NEsuhlasim ze 660ka je vykonejsia.

Nove ovladace AMD daju karte viac ako nove ovladace nvidie.
7870ka ma 256bit zbernicu kdesto 660ka iba 192.
Stacia nove ovladace a velmi jemne pretaktovanie a uz je situacia ina.

Najlepsie je si precitat toto. Chlapik testoval obe.
http://www.overclock.net/t/1339698/the-eternal-question-which-is-better-hd-7870-vs-660-ti-benchmarks-inside

Vysledok v skratke:
Conclusion: Based on these 4 games, I have to give the nod to the 7870. The performance wasn't higher, but the framerates were more consistent. This lead to the gameplay experience being smoother overall. Since BF3 is my favorite game, I choose the 7870 without a shadow of a doubt. The fact that the 7870 is far cheaper than the 660 Ti makes this an easy decision for me... I choose the HD 7870.

Preklad vysledku:
Záver: Na základe týchto 4 hry, musím dať kývnutie na 7870. Výkon nebol vyšší, ale snímkovej rýchlosti boli viac konzistentné. To viedlo k herného zážitku je hladšia celkovo. Vzhľadom k tomu, BF3 je moja obľúbená hra, zvolím 7870 bez tieňa pochybností. Skutočnosť, že 7870 je oveľa lacnejšie ako 660 Ti robí toto ľahký rozhodnutie pre mňa ... Volím HD 7870. Ak niekto má požiadavky na hry, dajte mi vedieť. Som pevne na hotovosti, ale budem robiť to najlepšie, čo môžete tu. Dajte mi vedieť, či ste potrebné žiadne vysvetlenie o týchto skúškach alebo ak chcete vidieť niečo urobiť inak. Vďaka.

FAJKO
FAJKO
Level 4 Level 4
16. 8. 2012 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ceny karet jsou proste vyssi...

Null
Null
Level 1 Level 1
15. 1. 2013 05:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FAJKO NEsuhlasim ze 660ka je vykonejsia.

Nove ovladace AMD daju karte viac ako nove ovladace nvidie.
7870ka ma 256bit zbernicu kdesto 660ka iba 192.
Stacia nove ovladace a velmi jemne pretaktovanie a uz je situacia ina.

Najlepsie je si precitat toto. Chlapik testoval obe.
http://www.overclock.net/t/1339698/the-eternal-question-which-is-better-hd-7870-vs-660-ti-benchmarks-inside

Vysledok v skratke:
Conclusion: Based on these 4 games, I have to give the nod to the 7870. The performance wasn't higher, but the framerates were more consistent. This lead to the gameplay experience being smoother overall. Since BF3 is my favorite game, I choose the 7870 without a shadow of a doubt. The fact that the 7870 is far cheaper than the 660 Ti makes this an easy decision for me... I choose the HD 7870.

Preklad vysledku:
Záver: Na základe týchto 4 hry, musím dať kývnutie na 7870. Výkon nebol vyšší, ale snímkovej rýchlosti boli viac konzistentné. To viedlo k herného zážitku je hladšia celkovo. Vzhľadom k tomu, BF3 je moja obľúbená hra, zvolím 7870 bez tieňa pochybností. Skutočnosť, že 7870 je oveľa lacnejšie ako 660 Ti robí toto ľahký rozhodnutie pre mňa ... Volím HD 7870. Ak niekto má požiadavky na hry, dajte mi vedieť. Som pevne na hotovosti, ale budem robiť to najlepšie, čo môžete tu. Dajte mi vedieť, či ste potrebné žiadne vysvetlenie o týchto skúškach alebo ak chcete vidieť niečo urobiť inak. Vďaka.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci tady nějak otravovat ale je sakra tak těžké dokončit tabulku poměr cena/výkon až těsně před vydáním článku? A jednoduše vzít nejlevnější dostupné verze na trhu. Tedy v případě GTX660Ti jde o kartu od EVGA za 7666,- a v případě HD7950 7800,- od VTX.
Takhle celý Váš poměr cena výkon je dost mimo a házý to nepěkný dojem z celé recenze.
Škoda že recenzi nedělal Obr.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze dneska si počtu :)
Máte jen mírnou chybu ve srovnávací tabulce kdy specifikace pro GTX 660 Ti nesedí. Až si recenzi přečtu tak napíšu názor na kartu zatím nehodnotím. Jen cenu bych zhodnotil že je dost vysoká a každý čekal asi cenu o dost níže.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vykon bol ocakavany, Kepler proste nieje tak brzdeny pamatami ako Radeony, tak bolo jasne ze tam velke rozdiely od 670 nebudu, a o cene tiez sa uz dva mesiace hovori, cakal som 8500 az 9000, na alfe MSI Power Edition za 7900, mesiac, dva a aj cena pojde este nizsie, a cena vsetkych kariet isla proti minulej generacii o +2000, tak zavreme oci a mame to za 6 :)

HUHUHUgo
HUHUHUgo
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky se přidávám k siddhimu ... tímto ze sebe děláte pouze blázny. Na jedné stránce cenu nevíte, tak odhadujete (poměr cena výkon) a na druhé stránce cenu víte, tak jak vlastně? Prostým přepočtem, ať při použití ceny 7666, nebo 7999 Kč se tím poměrem dotahuje na GTX570.
Ta karta není zlá a zapadá přesně tam kam má, jen je prostě pro většinu lidí naprosto svojí cenou nezajímavá.

Václav Vlček
Václav Vlček
PCTuning PCTuning
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 8. 2012 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=siddhi]Nechci tady nějak otravovat ale je sakra tak těžké dokončit tabulku poměr cena/výkon až těsně před vydáním článku? A jednoduše vzít nejlevnější dostupné verze na trhu. Tedy v případě GTX660Ti jde o kartu od EVGA za 7666,- a v případě HD7950 7800,- od VTX.
Takhle celý Váš poměr cena výkon je dost mimo a házý to nepěkný dojem z celé recenze.
Škoda že recenzi nedělal Obr.[/quote]Ceny jsme se dozvěděli 15 minut před publikací, bohužel to už jsme opravdu nestihnuli a tak jsme do článku přidali alespoň aktuální ceny na konec. Během večera, až se vrátí Tomáš, tak to opraví a aktualizuje...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Aj ja sa pripájam a ďakujem za výbornú recenziu.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček dík za reakci. Přeci jen počítat s teoretickou přepočtenou cenou je mimo realitu.

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Václav Vlček Pane Šulc děkuji !
Konečně recenze která hned první stránkou vidí věc střízlivě a přesně a hodně lidí by si mělo první stránku okopírovat a přilepit nad postel ,než opět začnou vymýšlet teorie karet pokaždé se na to kouknout.Karta je to výborná ale cena trochu jinde (nevadí počkáme)a těm amatérům z DDworld co ji přírovnávají k HD 7870 to snad někdy dojde.
výborná recenze :!: :!: :!:

Null
Null
Level 1 Level 1
15. 1. 2013 05:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ NEsuhlasim ze 660ka je vykonejsia.

Nove ovladace AMD daju karte viac ako nove ovladace nvidie.
7870ka ma 256bit zbernicu kdesto 660ka iba 192.
Stacia nove ovladace a velmi jemne pretaktovanie a uz je situacia ina.

Najlepsie je si precitat toto. Chlapik testoval obe.
http://www.overclock.net/t/1339698/the-eternal-question-which-is-better-hd-7870-vs-660-ti-benchmarks-inside

Vysledok v skratke:
Conclusion: Based on these 4 games, I have to give the nod to the 7870. The performance wasn't higher, but the framerates were more consistent. This lead to the gameplay experience being smoother overall. Since BF3 is my favorite game, I choose the 7870 without a shadow of a doubt. The fact that the 7870 is far cheaper than the 660 Ti makes this an easy decision for me... I choose the HD 7870.

Preklad vysledku:
Záver: Na základe týchto 4 hry, musím dať kývnutie na 7870. Výkon nebol vyšší, ale snímkovej rýchlosti boli viac konzistentné. To viedlo k herného zážitku je hladšia celkovo. Vzhľadom k tomu, BF3 je moja obľúbená hra, zvolím 7870 bez tieňa pochybností. Skutočnosť, že 7870 je oveľa lacnejšie ako 660 Ti robí toto ľahký rozhodnutie pre mňa ... Volím HD 7870. Ak niekto má požiadavky na hry, dajte mi vedieť. Som pevne na hotovosti, ale budem robiť to najlepšie, čo môžete tu. Dajte mi vedieť, či ste potrebné žiadne vysvetlenie o týchto skúškach alebo ak chcete vidieť niečo urobiť inak. Vďaka.

xkozin00
xkozin00
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odkaz i cena na 7850 jsou na MSI R7850-1GD5/OC tedy 1GB verzi, vsude v textu mate 2GB verzi, tzn. to trochu meni situaci, protoze cena je cca +700Kc, tzn. vsechny pomery cena/vykon jsou pak spatne.

Nokturno
Nokturno
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trošku mimo mísu, ale zaujala mne hlavně ta část se spotřebou. Jak výkoný zdroj je potřeba k PC s touto grafickou kartou ( i5, 1x 7200 HDD, DVD mechanika, 1 SDD...) ???? podlě měření s dostatečnou rezervou postačí a to ne jen na tuto kartu 400W zdroj, přitom každý prodejce mi doporučí min 600W zdroj, ten přitom bude pracovat zejména bez zátěže velmi neefektivně ...

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nokturno Oba mate pravdu, ovsem zahrivani a tim tedy hlucnejsi ZDROJ jsou ty posledni veci, co me pri hrani her bude tankovat. Nejen ze tomu clovek nevenuje tolik pozornost a treba ma i sluchatka, ale gr.karta a procesor taky v tu chvily neco vygenerujou.
Ja bych se napriklad nebal pouzit ani kvalitni 350W. Stale budete mit bez taktovani pri plnem vytizeni rezervu kolem 90W.
Mimochodem dotaz SpaceExplo ve me vyvolal namet pro zajimavou recenzi. Co takhle vzit nekolik zdroju rozdilne wataze ale stejneho typu i vyrobce a podivat se co je vevnitr jineho? Co tam prida tech, placnu, 400W?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nokturno Ucinnosti 80+ zdroju jsou obvykle v rozsahu 20% az 100% zateze - takze kdyz se to vezme kolem a kolem - z pohledu spotreby je skoro jedno jestli 400W, 600W nebo 1000W.
Co uz ale neni pro dost lidi jedno je zahrivani zdroje a tim pripadne zvyseni otacek jeho ventilatoru, protoze 400W bude ke sve hranici vyrazne blize nez 600W a samozrejme 1000W.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Len čo sa týka PhysX a takým povedzme počudovaním sa či NV na tento fyzikálny engine nejak zanevrela, tak je to skôr naopak. Pred 2 týždňami vyšiel nový APEX 1.2, ktorý využíva PhysX SDK 3.2:

http://physxinfo.com/news/8692/welcome-nvidia-apex-1-2-first-apex-with-physx-3-support/

Všimnite si hlavne nové moduly a zvýšenie efektivity stávajúcich modulov, ktoré plynú z prepísania jadra PhysXu alebo použitím nových algoritmov. Samozrejmosť už je aj natívny multithreading a využitie SSE inštrukcií.

Síce nový Borderlands 2 používa ešte starý APEX 1.x s PhysX SDK 2.8.4, ale minimálne novú zaujímavú vec čo ponúka su forcefields. Viď video:

http://physxinfo.com/news/8177/new-physx-trailer-for-borderlands-2-has-appeared/

Takže vyzerá to zaujímavo.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr ale zabiji tam zviratka, fnuk :cry:

neo029
neo029
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

640 byl pru...r, tak ted uz jedine 650 :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 V poho, nez vyjde 650 bude tu nova vlna od AMD, pak se bude cekat na novou vlnu od nVidia atd ... presne jak je to v clanku popsano :-D

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel 650/660 mají být v září/říjnu. AMD na letošek už nic nového neplánuje. Ale v předvánočních nákupech by snad 650/660 konečně mohli pohnou trochu s cenami středního nejžádanejšího trhu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vazeny pane Sulci, chtel bych Vam rict/napsat: DEKUJI!! Dle meho nazoru konecne, po dlouhe dobe, spravne napsana recenze na grafickou kartu (tech invektiv od shreka jsem mel uz vazne dost).

Co se tyce cen a srovnani, aktualizace samozrejme uvitam, je fakt, ze ceny litaji nahoru dolu a tohle je zhava novinka, ale nedelal bych si s tim tezkou hlavu. Neskacete v textu radosti ani neplacete nestestim, proste hodnotite informace tak, jak jste je v tu chvili mel k dispozici.

Jeden maly navrh co se tyce grafu, ty stranky jsou trocha "prazdne" a treba ja, hry uz temer nehraji, se neorientuji v tom, ktera hra je jak "citliva" na kterou grafickou kartu. A protoze tu na PCTuningu mate velmi dobre zpracovane recenze her, bylo by fajn ke kazde hodit radek nebo dva o jejich vlastnostech.

neo029
neo029
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=SpaceExplo]V poho, nez vyjde 650 bude tu nova vlna od AMD, pak se bude cekat na novou vlnu od nVidia atd ... presne jak je to v clanku popsano :-D[/quote]

- autor to napsal pekne :wink:
- GTS650 snad bude v zari, takze by melo byt jasno celkem rychle
- AMD nebude urcite spechat s novou radou, nema vubec duvod
- jen mi vrta hlavou, kdyz 660Ti skoro za 8k, 660 bude "asi" za skoro 6k ?!.. - - jak to bude s tou GTS 650 za 120-130 USD ??!! :D
- aby nahodou neprislo zase neprijemne prekvapeni :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@neo029 Neznam plany, jen mi nedalo prihodit polinko do kotle dle autorovych informaci :wink: :lol:
Problem je ale dolar vs. euro - to dela karty drazsimi. Nemam zadne podklady, ale stalo by za to zjistit cenu podobne karty minule rady pri uvedeni - tipuju podobnou dolarovou.

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz snad len ta pct vidime ye 680 je silnejsia ako 7970.. kebzey tu nerecenzujete hry tak sem zrejme nikto nechodi

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rbclass Všimni si, že to nie je GHz Edition. Tým pádom to pekne sedí. GTX680 má pekný náskok v rozlíšení 1920x1080 oproti referenčnej HD7970 (nie GHz Edition). Tá Geforce dorovnáva v rozlíšení 2560x a v prekonáva v rozlíšení pre 3 monitory (to ale v teste nie je). Čo ti na tom nesedí?

lukasho
lukasho
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

opravdu me uz nebavi vase carovani s cily a fakty. hd7950 na nenavysenych taktech, proc nepostavit proti sobe gigabyte 7950 a 660ti, realne karty, ktere nekdo kupuje...

no nic, radeji si prectu nakej zahranicni test a pockam na diit.cz anebo svethardware, tam jsou vcelku nezaujati a nepletou lidem hlavy...

Ssnake
Ssnake
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mate spatne tabulku - 256bit (a od toho dopocitane dalsi chyby)

rbclass
rbclass
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=jarod72pm_]Pane Šulc děkuji !
Konečně recenze která hned první stránkou vidí věc střízlivě a přesně a hodně lidí by si mělo první stránku okopírovat a přilepit nad postel ,než opět začnou vymýšlet teorie karet pokaždé se na to kouknout.Karta je to výborná ale cena trochu jinde (nevadí počkáme)a těm amatérům z DDworld co ji přírovnávají k HD 7870 to snad někdy dojde.
výborná recenze :!: :!: :!:[/quote]
staci pokukat recenzie na webe..ta karta ma rovnako daleko k 7870 ako k 7950

Belgarion
Belgarion
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je opravdu jiná než jsem čekal. dnes už se člověk musí podívat, jaké hry chce hrát a dne nich kartu kupovat. Výkon na úrovni 7870 a 7950 spotřeba stejná, cena stejná. Jediné na co jsem čekal, jestli NVIDIA nepřijde s trochu lidovější cenou, ale na druhou stranu proč by to dělala. Ceny se nám minimálně půl roku hýbat nebudou. Nevím proč ATI šaskuje se zvedáním základních taktu s 7950, není to vůbec potřeba. Já osobně už nečekám a kupuji 7950 od gigabyte. Za osmičku se třemi plnými hrami pro mě nejlepší kauf v tuhle chvíli.

ingi88
ingi88
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

výkon OC edice GTX 660 Ti je takových +- 10 FPS vyšší než standart edice HD7850, to je nějakých cca 15-20%, oproti OC edici HD7850 tu bude tak 5-8 fps max, tipuju takových průměrně 10% navíc - výborně, GTX 660 Ti OC s cenou vyšší o cca 2500,- je tedy "skvělý" kup...
pardon ale přijít s takovou kartou která měla být konkurencí HD7850 skoro o půl roku později, s takovou cenou, s takovým výkonem.. WTF?!? dobře jsem udělal, že jsem si tu HD7850 v květnu koupil, původně jen dočasně, chtěl jsem jít do GTX 660 Ti - takhle, kašlu na to...

ingi88
ingi88
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ingi88 zapoměl jsem dodat - nevím kdo co u nvidie fetuje, ale tohle je fail jako kráva... tohle jsem fakt nečekal... velké zklamání...

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=rbclass][quote=jarod72pm_]Pane Šulc děkuji !
Konečně recenze která hned první stránkou vidí věc střízlivě a přesně a hodně lidí by si mělo první stránku okopírovat a přilepit nad postel ,než opět začnou vymýšlet teorie karet pokaždé se na to kouknout.Karta je to výborná ale cena trochu jinde (nevadí počkáme)a těm amatérům z DDworld co ji přírovnávají k HD 7870 to snad někdy dojde.
výborná recenze :!: :!: :!:[/quote]
staci pokukat recenzie na webe..ta karta ma rovnako daleko k 7870 ako k 7950[/quote]
Tak HD 7950 máme otestovanou na Battlefield 3 ,Crysis 2 a Metro 2033
a podle FPS (fraps) je GTX 660Ti +- stejná někde lepší někde horší ,co se týče HD 7870 tahle karta se nechytá a propad už tam je více jak 5%-10%,první recenze GTX 660Ti na netu nám to potvrzují a dnešní to jen dokazuje, prostě AMD dostalo konkurenta k HD 7950 a to dost silného navíc má náskok v ovladačích kde nvidia ještě může zabodovat , návíc sami výrobci AMD přiznali konkurenta a zvedají takty v biosu aby karta byla konkurence schopná za vyšší cenu ! Prostě AMD propadla a to je fakt .

jarod72pm_
jarod72pm_
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ingi88]výkon OC edice GTX 660 Ti je takových +- 10 FPS vyšší než standart edice HD7850, to je nějakých cca 15-20%, oproti OC edici HD7850 tu bude tak 5-8 fps max, tipuju takových průměrně 10% navíc - výborně, GTX 660 Ti OC s cenou vyšší o cca 2500,- je tedy "skvělý" kup...
pardon ale přijít s takovou kartou která měla být konkurencí HD7850 skoro o půl roku později, s takovou cenou, s takovým výkonem.. WTF?!? dobře jsem udělal, že jsem si tu HD7850 v květnu koupil, původně jen dočasně, chtěl jsem jít do GTX 660 Ti - takhle, kašlu na to...[/quote]
Už dlouho jsem nečetl tak zoufalý nesmysl! žijte si dál ve světě pomalých AMD modelů ale tady vám to nikdo nežere,každý kdo umí surfovat po netu má jiné informace než tu lživě uvádíte ,hold naivní člověk. :lol: díky že jste pobavil :!: :!: :!:

ingi88
ingi88
Level 1 Level 1
16. 8. 2012 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jarod72pm_ zoufalý nesmysl? a to proč? zastánce AMD? proč? protože jsem napsal něco proti Nvidii? já jsem její zastánce a AMD jsem do PC nechtěl, bohužel nic lepšího nebylo...
pobavil jste spíš vy, příspěvkem který nedává smysl, nevím co je lživé, nevím proč naivní, nevím kde berete, že jsem zastánce AMD... ale hlavně, že jste si ulevil... :wink:

Reklama
Reklama