google-kopiruje-konkurenci-sluzba-zacne-nove-nabizet-hry
Internet Novinka Google+ kopíruje konkurenci. Služba začne nově nabízet hry

Google+ kopíruje konkurenci. Služba začne nově nabízet hry

Mirek Kočí

Mirek Kočí

12. 8. 2011 19:30 11

Mladá sociální síť od Googlu nabídne uživatelům nově hry. Na rozdíl od Facebooku ale budou schované, takže nebudou plevelit hlavní vlákno.

Reklama

Hry na Facebooku generují některým společnostem astronomické zisky. Velmi úspěšný byznys si na nich postavila například Zynga, autoři Mafia Wars a FarmVille, ale i další firmy jako PlayFish či SlashKey.

Je totiž známo, že nenáročné hry uživatele baví. Hrají je rádi a ve velkém. Denně u nich prokrastinují milióny uživatelů napříč všemi věkovými skupinami. Na Facebooku se staly jednou z příčin jeho úspěchu.

A to si dobře uvědomuje i internetový gigant Google, který nedávno spustil službu Google+ a včera do ní integroval herní systém, který je již delší dobu znám jako Google Games. To by mu mělo pomoci nalákat vývojáře, aby se o ní začali více zajímat. Diskutována je spolupráce se Zyngou a dalšími firmami. Službu momentálně používá 25 milionů uživatelů, z toho přes 60 tisíc lidí v České republice.

Nepřehlédněte:

S Googlem v kruhu. Sociální síť Google+ už má 25 milionů uživatelů

Hry zatím nebudou pro každého. Google bude tuto funkci uvolňovat  v několika vlnách. Já na rozdíl od slečny Melissy v záhlaví nové herní tlačítko zatím nemám. Možná, že vy ostatní na tom budete lépe. Pokud ano, dejte nám vědět v diskuzi.

Google+ kopíruje konkurenci. Služba začne nově nabízet hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Google také ujišťuje, že herní úspěchy svých přátel a pozvánky uvidíte v záložce tomu určené. To by mělo zamezit nepříjemnému spamu v hlavním vláknu. A co že si to prostřednictvím Google+ budeme moci zahrát? Počáteční nabídka čítá šestnáct her, mezi nimi budou například Angry Birds, Bejeweled Blitz, Dragon Age Legends nebo Dragons of Atlantis.

Google+ kopíruje konkurenci. Služba začne nově nabízet hry
i Zdroj: PCTuning.cz

Zdroj: Google Blog

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama