Zpět na článek

Diskuze: Grafika hry Fallout 4 na PC nejlepší, na druhém místě verze pro Xbox One, PS4 poslední

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Grafika hry Fallout 4 je těžký fail hlavně :D

Predator-X
Predator-X
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Celkom musim NE-suhlasit na 100%

Ja to hram ale cm dalej tym nudnejsie a nudnejsie primoc dlhe

humik
humik
Level 23 Level 23
27. 11. 2015 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus přesně, řekl bych, že hnusný to je na všech platformách :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@humik Kromě textur a některejch modelů ta hra vypadá docela dobře. Třeba osvětlení interiérů je perfektní a strašidelný, venku když je mlha to vypadá taky skvěle. Ono ta grafika je v něčem hrozná (textury) ale v hodně věcech je dobrá a hlavně je tam celkem solitní FPS při dost vysoký dohlednosti, což považuju za úspěch. Třeba Oblivion nebo Skyrim tam když se úpravou configů zvýšila dohlednost na úroveň Falloutu 4 tak šlo FPS někam na 20 a na výkonu PC nezáleželo, to už se teď neděje při rozumný dohlednosti stínů, na tý tam hodně záleží.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VaxMarkus Svetla a stiny umi ten engine dost dobre, nektere textury jsou ale jako z Falloutu 3.

Xnovic
Xnovic
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by až tak nevadilo, jak to vypadá, ale to ,jak to běží vzhledem k tomu, jak to vypadá :-/
Optimalizace je hrozná..

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xnovic Běží to uplně v pohodě, v interiérech stabilně 60+ a venku když se rozumně nastavěj detajly tak to málo kdy padá pod 50. Mam i5 4670K a R9 380 a s nárokama fakt neni problém. Jediný co je potřeba osekat je shadow distance, na high už jde FPS někam ke 30 v otevřenejch prostranstvích a na medium jsou stíny vidět na moc malou vzdálenost, takže doporučuju hodnotu shadow distance v .ini souboru nastavit ručně na 5000, to je tak ideální. Medium je 3000 a high má 14000, mam otestováno že na solidní viditelnost stínů při dobrym FPS stačí nastavit 5000.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
27. 11. 2015 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já ti Jiříková asi taky jednu "vypiplám" :-D Co to kura furt píšeš za hona :-DD

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lucie jaksi zapomněla zmínit že Xbox One verze jede v 720p. PS4 900p

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Tak moje chyba. Spletl jsem si to ze Star Wars. Ty jedou při 60FPS na 720/900p. Fallout jede na obou konzolách při 1080p ale jen s 30FPS a frame-rate test poukázal na dropy až na 18 FPS.

Každopádně může hra jet v tom a tom rozlišení a přitom nemusí. Jak to? Prvně se tohle předvedlo ve hře FEAR jako pixel doubling. Což zdvojuje pixely jednoduše. Za tu dobu se ten efekt vyvíjel a dnes jej třeba používá Rainbow Six Siege pod názvem temporal AA což dělá na vzdálenějších objektech to stejné.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo Pro jednoduché pochopení to udělá ze 4 pixelů jen 2

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo @Mr.Lolendo: pro jednoduché pochopení: to je to proč je v některejch hrách v dálce obraz jak na PS2 na CRT televizi :D

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo To je uplně jedno jestli 900 nebo 720, oboje je nenativní rozlišení a oboje bude v tom důsledku vypadat na TV jako rozmazaná blitka a taky tak konzolovej Fallout 4 vypadá. Tady je to třeba vidět, to je prostě uplně rozmazaný a rozblitý ty konzolové verze. https://i.ytimg.com/vi/XLB-2mAJ5AY/maxresdefault.jpg

kalam
kalam
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.Lolendo To nevím, kde jsi vzal. Obě verze jedou 1080p, jenže "optimalizovala" Bethesda, která to má za sprosté slovo.

nostrom
nostrom
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam lol a jak mu SONY fanboyove na to jeste klikaj, je to pravda obe verze bezi 1080p, hnupove dete si nafackovat

kalam
kalam
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam @nostrom: myslím, že nejde ani o Sony fanboys, ale tady mínuska dostávají většinou ti, co mají pravdu :wink: Zdejší komunita je poněkud zvláštní.

adock
adock
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kaluže vážně nikdo nikomu nikdy neodpáře :lol: co jsem to právě přečetl? :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
27. 11. 2015 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve skutečnosti to ale na těch konzolích vypadá mnohem hůř díky filtrům přes který většina televizí prohání obraz a díky hraní v nenativnim rozlišení. Když jsem viděl jak vypadaj hry na PS3 a X360 tak jsem byl dost v šoku z toho že je někdo ochotnej to hrát. Když vidim někde fotky nebo videa jak přímo někdo hraje na současný generaci tak je to vidět taky, takže to tak furt vypadá, to se nedá srovna s ostrym obrazem na PC monitoru.

nobloch
nobloch
Level 33 Level 33
28. 11. 2015 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Optimalizace je mizerná, to jo ale grafická stránka mi nevadí.
Dobře podkresluje atmosféru a není rušivá. Zaklínač sice vypadal super, ale všechno se tam hýbalo, stromy pořád vrzaly, během deště pořád svítilo slunce, mokré povrchy se strašně lesky atd. Prostě mě to hrozně rušilo a nemohl jsem se pořádně do hry ponořit.
No a že nejsou detailní textury mě nechává chladným. Už se na Nexusu objevují první komplexní mody vylepšující textury např. landscape. Se slušným ENB to bude nádherná hra. Jen mít na to hardware.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nobloch S tim naprosto souhlasim. A hlavně v Zaklínači je sice grafika strašně super ale hra je celá přepálená a doskakujou tam objekty a lidi přímo před nosem, což celkovej dojem z grafiky sráží uplně na kolena. Jsou tam místa kde to působí fakt kouzelně, ale někdy bych u toho brečel z toho doskakování textur, objektů a lidí a hlavně dam chyběj interiéry a dungeony, což je podle mě pro RPG hodně důležitý, Zaklínač prakticky žádný dungeony nemá, takže ta mapa je sice velká ale svět je omezenej fakt jenom na tu mapu. Hry od Bethsedy nemaj tak velkou mapu ale je tam spousta lokací mimo mapu, ten engine to dělá tak že lokace jsou uplně mimo a každej load znamená vlastně teleportování do oblasti mimo mapu a tyhle rozlehlý interiéry je teda potřeba taky započítat když se posuzuje velikost světa v ňáký hře. Ve skutečnosti je totiž ten svět v Zaklínači malej protože neobsahuje interiéry a neni nabitej obsahem, psůbí realisticky, to jo, ale nic v něm neni.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
28. 11. 2015 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 A ty nároky Falloutu jsou uplně v pohodě, komu jeden Zaklínač, tomu musí jet uplně v pohodě i Fallout, protože Zaklínač je mnohem náročnější. Ve Falloutu mam v interiérech (při vypnutym FPS locku) i přes 100 FPS a v exteriérech většinou nad 50 s rozumně nastavenejma detajlama, takže na plynulost si fakt nestěžuju a nemam žádnej nabušenej počítač. Ale když tam někdo nakliká všechno na ultra a zapne i všechny debilní postprocessingy a jiný hrůzy tak si pak nemůže stěžovat na plynulost, některý efekty za to FPS prostě nestojej a je lepší je vypnout.

Reklama
Reklama