Zpět na článek

Diskuze: Grand Theft Auto 5 na PC hned jen tak nebude, naznačil Rockstar

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mysel_1
Mysel_1
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po technicke strance to totiz byla velka tragedie i na pomery konverzi. Jinak to byl vyborny titul, to samozrejme.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mysel_1 Hned tak nebude .. ani by nemusel byt... Crap

xxar3s
xxar3s
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio racej si pockam na PC verziu ako by som mal hrat s orezanymi detailami na XBOXe

rusty333
rusty333
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud to bude optimalizované tak jako IV tak si jí klidně můžou nechat pro sebe

OverlordCZ
OverlordCZ
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rusty333 Podělaný konzole, neustále brzdí vývoj a ochuzují PC hráče a staví PC hráče na 2 kolej v podobě pozdějšího vydání a ořezané, přeportované verze plné bugů..

PS3master
PS3master
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ "živý" samozřejmě, omlouvám se.

PS3master
PS3master
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ Problém je kradení. Až se ti 15-ti letí smradi naučí, že software není zadarmo, pak možná se každej na ty konzole vykašle. Do té doby je to to, co drží vývojáře her, což musíte respektovat. Taky nejsem z konzolí nijak odvařenej, podle mě by měli dostávat častější updaty hardwaru, ale to že živí herní vývojáře je bohužel fakt.

marek16
marek16
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ @PS3master: A odkud by podle tebe měl 15letej smrad brát 1000-2000 na blbou hru, co dohraje za 10 hodin? Nadávat malým dětem, který si to nekoupí jednoduše proto že nemaj příjem, fakt dává smysl, doufám že se cítíš jako správnej internet hero :roll:
PS: je mi 24 a pracuju jako programátor, aby sis nemyslel, že se ozvala potrefená husa.

mazafka
mazafka
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ @PS3master: Tak všichni jsme pirátily, neříkej že ty máš všechno v origále?! Tím myslím hudbu, filmy, hry, software... Já jsem, jak jsem byl mladý taky stahoval hry... a od doby co jsem si začal vydělávat, tak si hry kupuji... Můj názor je že jsou hry zbytečně předražené, za AAA tituly vysolit 1200KČ+- za někdy ani ne 7 hodin herní doby je podle mě přehnané, to si raději koupím nějaký indie titul, který mě mhohdy zabaví daleko víc, než nějaké CoD (ne, že bych ho hrál)

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ @marek16: Jasně, takže když nemám na galaxy S3, tak si ho mám taky ukrást? Podle mě je taky předražený a měl by stát polovinu. Nebo snad mic chceš říct, že je to něco jinýho? Krádež SW je krádež jako každá jiná. A tvrdit že něco kradu protože to je drahý není argument.
Jen mimochodem, hry nekradu, protože je nehraju (vyjma diabla 3 a openTTD) a krom windows a pár vyvolených programů mám taky vše ukradený, včetně desítek filmů a stovky hodin hudby (ikdyž sem tam mám něco legálně).

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OverlordCZ @mazafka: Sice s tebou naprosto souhlasím, nicméně fakt je, že na konzole ty hry stojí taky přes tisícovku a navíc se to špatně krade. Z toho vyplývá že z konzolí mají mnohem větší zisky. A pak je samožejmě logický, že se herní studia soustředí hlavně na kozole, když z toho mají větší vejvar. A to jestli krademe všichni nebo ne, je naprosto irelevantní.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

,,O verzi pro počítače zatím nemáme žádné detaily, o které bychom se s vámi mohli podělit.´´

kurwa,kurwa,kurwa :x

benQ
benQ
Level 9 Level 9
1. 11. 2012 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...pak ještě vzkázal, že pokud budou pokračovat ve spamování na téma PC verze, bude jim právo komentovat odepřeno."
Mile od neho, hlupaka jedneho. Nafackovat ho...

Dammster
Dammster
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 15:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PC mají příliš velkou hráčskou základnu. Pochybuji, že by si dovolili takovou značku nevydat na PC. Na druhou stranu mě děsí Red Dead, který na PC nikdy nevyšel. :/

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mazafka]Tak všichni jsme pirátily, neříkej že ty máš všechno v origále?! Tím myslím hudbu, filmy, hry, software... Já jsem, jak jsem byl mladý taky stahoval hry... a od doby co jsem si začal vydělávat, tak si hry kupuji... Můj názor je že jsou hry zbytečně předražené, za AAA tituly vysolit 1200KČ+- za někdy ani ne 7 hodin herní doby je podle mě přehnané, to si raději koupím nějaký indie titul, který mě mhohdy zabaví daleko víc, než nějaké CoD (ne, že bych ho hrál)[/quote]
Plne souhlasim. Uz jednou sem spominal na Fallout I a II kdy byl vydavan s casopisem a vlastne to byla nejlepsi hra sve doby. Vlastne hra ktera zmenila pohled na hrani a hry samotne hodne hracu. Kdyby stali hry jako stoji hry na android marketu AAA tituly tak mam vse v originalu. Co mam android tak sem na warez ani nevzpomel. Ani studenta by nenastvalo dat 200 za hru.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno [quote=PS3master]Problém je kradení. Až se ti 15-ti letí smradi naučí, že software není zadarmo, pak možná se každej na ty konzole vykašle. Do té doby je to to, co drží vývojáře her, což musíte respektovat. Taky nejsem z konzolí nijak odvařenej, podle mě by měli dostávat častější updaty hardwaru, ale to že živí herní vývojáře je bohužel fakt.[/quote]Fakt ze je to hlavni prijem vyvojaru je fakt. Ale udelali si to sami kdyz predali prava a marketing velkejm gigantum jako je treba EA.

BillVapno
BillVapno
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BillVapno Jeste doplnim ze vlastne za to muze ten blby marketing velkych firem jako EA. Kdyby vyvoj her bezel bez marketingu tak je vsem daleko lip.

Quickplayer
Quickplayer
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Pc si hry nejvíc vychutnávám! :!:
Na Pc to musí vyjít!Snad ten rozestup nebude tak veliký...

Guest007
Guest007
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak, mafia 2 na xboxu vypada hezky takze by to nemusel byt zas tak velkej provar.. stejne se to na konzoli ovlada lip :P

SNowie
SNowie
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobytek, ode mne už peníze neuvidí a to jsem si koupil vpodstatě vše co na PC doteď vydali. Naštěstí jsou už slušné alternativy.

PS3master
PS3master
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=marek16]A odkud by podle tebe měl 15letej smrad brát 1000-2000 na blbou hru, co dohraje za 10 hodin? Nadávat malým dětem, který si to nekoupí jednoduše proto že nemaj příjem, fakt dává smysl, doufám že se cítíš jako správnej internet hero :roll:
PS: je mi 24 a pracuju jako programátor, aby sis nemyslel, že se ozvala potrefená husa.[/quote]
Takže když na něco nemám tak to ukradnu? Zajímavej přístup. To jste asi dobrej programátor, když za svou práci nechcete peníze.

xtas
xtas
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 21:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PS3master presne to si taky rikam, taky neukradnu prvni ferrari co vidim jenom proto ze ho chci a nemam na nej, nechapu ty negativy tady kde by meli byt lidi z IT a znat cenu prace.. driv vsichni breceli ze hra stoji 2 litry, dneska jich je hromada za babku, treba ted na steamu dungeons za 2,7EUR... ale procento lidi co si je koupej je, svete div se, porad stejny. Jsou proste lidi co si to ze zasady nekoupej kdyz to jde s pomerne malym usilim ukrast. Mysleni tehle lidi je problem, ne nejakej studentik, jak uz je psano delali jsme to vsichni i kdyz stara skola obchazela kamose s hromadou disket :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xtas Ten váš prehistorický názor, že když si nějakej smrkáč bez peněz stáhne hru, tak že tím vývojář o něco přijde je k smíchu. :shock: Naopak milý Watsone. I kdyby si to stáhlo smrkáčů milion, tak se tím nic nemění, že nemají prachy a nikdy by si tu hru nekoupili... Akorát by tedy stáhli jinou hru... Tím naopak vývojář dostane zadarmo šanci vytvořit si fanouška, který pokud je hra dostatečně kvalitní, tak ji kolem sebe propaguje a až bude za 3-4 roky mít peníze z brigády, tak si koupí aktuální díl...

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrejme by sa mali poohliadnuť po inom engine, ktorý by konverziu zvládal bez problémov ... napríklad tak UT, ktorý behá perfektne na všetkých platformách ...

noname156
noname156
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je celkem špatný příklad, zrovna na Androidu drtivá většina lidí aplikace krade, přestože jsou za takovou směšnou cenu. Na Androidu když si nějakou aplikací KOUPÍ alespoň každý 10., tak je to skoro zázrak. Pirátství je na tomto mobilním OS extrémní.
Stejně tak je to s PC. Nedivím, že mají nechuť to pro PC dělat, když je pro ně daleko jednodušší udělat hru na konzole, kde mají jistý zisk, protože na konzolích pirátí málokdo, narozdíl od PC.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noname156 [quote=Dammster]Na PC mají příliš velkou hráčskou základnu. Pochybuji, že by si dovolili takovou značku nevydat na PC. Na druhou stranu mě děsí Red Dead, který na PC nikdy nevyšel. :/[/quote]

Presne tak, take me s tim divokym zapadem nastavali

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@noname156 Zas kdyz se podivas na to jinak, tak pri tolika uzivatelich androidu je tam zisk porad paradni. Nerikam ze to je spravne ale je to jako s fasismem a demokracii. Ve fasistickem state je kriminalita take velice nizka....

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bastardi to jsou....pro GTA IV jsem si bezel do kramu hned jak vysla....ted zvolim jine reseni, uz ani korunu jim nedam kdyz nas takhle oje..ji...

Baneshee
Baneshee
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Vzdyt GTA4 vyslo taky pul roku po konzolove verzi, takze kde je rozdil?? Predtim to ojebani nebylo a ted ano?

PersonalComputer
PersonalComputer
Level 1 Level 1
1. 11. 2012 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna GTA není hra na pár hodin ale na pár desítek hodin. Já mám jak původní GTA IV, tak Baladu o teploušovi Tonym a i ty motorkáře. (Nevzpomenu si na název). Jediné co mě prudilo je Social Club a také to že se hra nedá místy hrát bez gamepadu. Ovládání je totiž navrženo na konzoli, takže některé mise (jezdící nebo létací-ty zvláště) se hrají lépe na gamepadu, protože klávesnice je těžce neergonomická... Hlavně mise v Teploušovi kde letíte s helikoptérou a musíte střílet po mafiánech ve člunech se bez gamapadu fakt nedala a i s ním to byl opruz, nebo závěrečná mise kdy musíte s motorkou hopsnout na oslí můstek a pak do vrtulníku v původní GTA IV. Fůůůj. A jistě, najdou se i lidé co to dali na klávesnici ale s gamepadem je to lepší... Já měl GTA IV jak na konzoli, tak na PC ale současně to byla poslední hra kterou jsem na konzoli hrál- milý xbox mi totiž poškrábal DVD a tak šla konzole z domu... Byl to totiž už druhý kus který něco takového udělal-od té doby hraji opět jen na PCčku. Nemluvě o naprosto hnusném a neoptimalizovaném prostředí, kdy to vypadalo asi jako vylepšené San Andreas... (Myslím na xboxu).

Eddward
Eddward
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevadi pockame, aj ked to bude v lete tak budem spokojny :)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
2. 11. 2012 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak to na PC nevyjde, no a co? :-) Vydavatelovo rozhodnutie. ;-) Aspon si vsetci bojovnici za pravdu a lasku v suvislostiach nebudu musiet zdvovodnovat, ze si to nekupia, ale upiratia, pac je to konzolova sracka. :-) Takto nic piratit nebudu a nekupenie maju sicher by default. ;-)

holotrop5
holotrop5
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hm az to vyjde na ps3 tak to asi poresim tak ze se podivam na youtube na celej gameplay : DD

Kyle_ONeill
Kyle_ONeill
Level 1 Level 1
2. 11. 2012 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezúfaj. Ja som si kúpil kôli Red Dead Redemption konzolu. Zahral som to, nebolo to zlé, ale zase taká bomba ako to prezentovavali sa mi to nezdalo. Dokonca mi táto hra na PS3 mrzla, vypadával zvuk a obraz sa rozpadal. (originálka, konzola nová). Konzolu som daroval kamarátovým deťom, pretože ak sa konzolisti chvália ako na rozdiel od PC všetko funguje a stačí len vložiť disk, nie je to tak. Rovnako sa tam veci inštalujú na disk (a že to chvíľu trvá), hry sa tak isto patch-ujú. Moja skúsenosť mi ukázala, že je to ako uzavretý počítač s technickými obmedzeniami. Nie ďakujem, neprosím.

[quote=Dammster]Na PC mají příliš velkou hráčskou základnu. Pochybuji, že by si dovolili takovou značku nevydat na PC. Na druhou stranu mě děsí Red Dead, který na PC nikdy nevyšel. :/[/quote]

Reklama
Reklama