Zpět na článek

Diskuze: Hackeři z Anonymous 5.listopadu zničí Facebook. Možná…

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Bogarn
Bogarn
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslim si ze by anonymous dali na YT video v takhle maly kvalite, nejak mi to k nim nesedi.. a pak este ten efekt na konci videa, nevim, muj nazor, myslim si ze tohle video neni od anonymous.. :roll:

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogarn Stačí se podívat, kdo to video nahrál. Anonymous ne, používají jiný účet. Takže fake.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Borgi* jasne je to fake, nic jineho, je to stejne pravdive jako prohlaseni ze v tehle republice se mame dobre :)
- CoC

jumpEEEr
jumpEEEr
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jen tak dál kucí :)

Maňo
Maňo
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jumpEEEr jj to by bolo celkom super, facebook je kravina

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 8. 2011 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maňo Facebook se dá používat i jako celkem užitečná věc. Např: Organizování srazů, inzeráty, hledání starých kamarádů a podobně. Problém je s tim že tim lidi dneska žijou a nepoužívaj to prostě jenom jako nástroj pro něco užitečnýho, ale trávěj tam spoustu času a facebook jim to ještě uloehčuje těma trapnejma aplikacema a hrama který tam jsou. Z toho je mi fakt na blití když mi někdo pošle pozvánku na ňákou příšernou hru. Já to používam jenom kvuli lidem se kterejma se jinak nedá domluvit a taky na sdílení fotek a podobě.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm tak skoda uz sem si myslel ze toho 5.11. bude zajimavej den a ono nakonec nic :evil:

majci23
majci23
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To nie, ale toto urcite [url]http://www.youtube.com/watch?v=IJ9nLWAXt2E[/url]
Remember, remember the 5th of November,
We Are Legion, never surrender,
The people's defender
The final contender

Len tak dalej. Drzim vam palce.

x3m
x3m
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majci23 Original V for Vedetta :) NICE

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majci23 [quote]The people's defender[/quote] jiste, facebook je pro lidi skodlivi, tak ho znici, jako cirkve zakazuji sex, vlady uzivani drog, atd. pokud takto budou pokracovat zbude z nich jenom dalsi zhoubna ideologie

Ricky
Ricky
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo ví co z toho mají když "zničí" FB. Peníze asi ne, tak třeba u toho masturbují hlavně že se kluci baví, když dělají škodu jiným.

Ricky
Ricky
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ricky]Kdo ví co z toho mají když "zničí" FB. Peníze asi ne, tak třeba u toho masturbují hlavně že se kluci baví, když dělají škodu jiným.[/quote] Jasně čekal jsem spoustu nesouhlasů ale na palec dolů umí kliknout každej, tak mě vysvětlete proč to dělají? Ohánějí se tím že FB o vás ví více než rodina. Vždyť pokud FB nechci nemusím ho mít a pokud ho mám tak zveřejním pouze věci které zveřejnit chci.

reader
reader
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky [quote=Brad2]Přesně. Ale jako největší problém bych viděl, že o vás někdo jiný (známý, nebo třeba potomek) může zveřejnit informace, které nechcete (např. ona nedávno propíraná dovolená, atd. atd.), a to tam ten účet vy ani nemusíte mít. A to je skutečný problém, děti, ač jsou třeba i velmi chytré, nemohou být často dostatečně vyzrálé na to, aby si uvědomily všechny souvislosti, nicméně účty mají stejné, jako dospělí. Opravdu "skvělý" nástroj, ta "ksichtokniha"...[/quote]

Tohle měla být reakce na Rickyho

reader
reader
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky Přesně. Ale jako největší problém bych viděl, že o vás někdo jiný (známý, nebo třeba potomek) může zveřejnit informace, které nechcete (např. ona nedávno propíraná dovolená, atd. atd.), a to tam ten účet vy ani nemusíte mít. A to je skutečný problém, děti, ač jsou třeba i velmi chytré, nemohou být často dostatečně vyzrálé na to, aby si uvědomily všechny souvislosti, nicméně účty mají stejné, jako dospělí. Opravdu "skvělý" nástroj, ta "ksichtokniha"...

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 8. 2011 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky Máš samozřejmě pravdu, ale za pravdu se dostává nejvíc mínusů. Nikdo nikoho nenutí používat facebook a pokud tam někdo napíše: Jedu na dovolenou, klíč je pod rohožkou." Tak si zaslouží aby ho někdo opravdu vykradl.

durib
durib
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky Ty jsi ale krátkozraký. Tebe nikdo zná? Ty jsi neviditelný? Nedělej si iluze, že i bez účtu na FB nejsi! Dají tě tam totiž tví infantilní kamarádi, co rádi ejakulují na tamní zeď. Společná párty, setkání, či jenom výlet? Jsi na fotkách a teď ještě mají možnost napsat, že jsi to ty! A vysvětli těm troubům, "nedělej to"... když i bratranec neposlechne. Ty data tam zůstávají i po smazání účtu, jediné řešení je tak napadnout službu a ručně si to umazat sám.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 8. 2011 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durib Taková je prostě dnešní doba, pokdud někomu vadí že ho někdo uvidí tak by se měl zamyslet nad tim jestli by radši neměl žít v pralese mezi šimpanzema. Někdo uvidí jak někde nasávam rum na párty? A co jako? Tak to uvidí. Ale chápu že některý fotky by se zveřejňovat neměly. :lol: To už pak záleží na inteligenci toho kdo to dává na net aby posoudil jestli je vhodný aby to někdo viděl.

prasik
prasik
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky Dělají to aby upozornili, už jen třeba na bezpečnost, kterou se jim určitě podaří prolomit. Nechtít facebook je jedna věc, na druhou stranu za to může nátlak i okolí, že si lidi jako ovce zakládají účty. A k tomu, že zveřejníte věci, které jenom chcete je sice hezký, ale už jenom tim, že se přihlásite jim zůstane v databázi navždy vaše e-mailová adresa.

Ricky
Ricky
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=prasik]Dělají to aby upozornili, už jen třeba na bezpečnost, kterou se jim určitě podaří prolomit. Nechtít facebook je jedna věc, na druhou stranu za to může nátlak i okolí, že si lidi jako ovce zakládají účty. A k tomu, že zveřejníte věci, které jenom chcete je sice hezký, ale už jenom tim, že se přihlásite jim zůstane v databázi navždy vaše e-mailová adresa.[/quote] Sociální síť se zakládá většinou s úmyslem spojit se s přáteli a s tím také souvisí zveřejnění vašich údajů. Nikdo vás nenutí se registrovat na váš 10let starý email, prozrazovat své pravé jméno nebo datum narození. Vím že spousta lidí jsou jen tupé ovce ale i tak to je a tak to bude s tím nikdo nic neudělá. Pokud je člověk aspoň mírně inteligentní tak ví do čeho jde když si takoví profil zakládá a počítá s následky které to může obnášet. K čemu jim je prolomení ochrany a získání osobních údajů které si může prohlédnout takřka každý?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 8. 2011 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ricky Hlavně údaje který jsou k ničemu, pokud něco zveřejnim na FB tak musim počítat s tim že to někdo uvidí a proto tam rozumnej člověk nedá nic co by mohl někdo použít proti němu. Ale ta panika se jménama a podobně je dost přehnaná, to že někdo bude vědet jak se jmenuju a co jsem měl k obědu mě fakt netrápí. :lol: :lol:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin jasne souhlasim s tim ze kdyz tam nekdo zverejni nejaky svoje osobni veci tak je hlupak ale prave tohle si neuvedomujou pubertaci kteri tam vetsinou pisou i kdy chodej na zachod a jak dokazujou pripady treba z Anglie tak te klidne kvuli tomu muzou vyhodit z prace. Nemusi to bejt primo duvod vyhazovu ale muze to dat podnet zamestnavateli (coz nemusi priznat) kdyz uvidi napr. ze kazdej vejkend nekdo kali do bezvedomi nebo travi volnej cas s partou extremne pravicove orientovanych holohlavu.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin @kalda69: jeste sem nedodal, ze ted to jeste neni takovej problem ale co to udela se spolecnosti za takovejch cca 10-15 let az ty pubertaci budou hledat praci a zamestnavatel si bude prolustrovavat jeho zivot na FB?

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
10. 8. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se na to těšim, to zas všichni budou bourat hlavou do zdí a nad hlavama jim bude blikat ikona odpojenýho kabelu. :lol: :lol:

Ricky
Ricky
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=durib]Ty jsi ale krátkozraký. Tebe nikdo zná? Ty jsi neviditelný? Nedělej si iluze, že i bez účtu na FB nejsi! Dají tě tam totiž tví infantilní kamarádi, co rádi ejakulují na tamní zeď. Společná párty, setkání, či jenom výlet? Jsi na fotkách a teď ještě mají možnost napsat, že jsi to ty! A vysvětli těm troubům, "nedělej to"... když i bratranec neposlechne. Ty data tam zůstávají i po smazání účtu, jediné řešení je tak napadnout službu a ručně si to umazat sám.[/quote][quote=Pidala]Hlavně údaje který jsou k ničemu, pokud něco zveřejnim na FB tak musim počítat s tim že to někdo uvidí a proto tam rozumnej člověk nedá nic co by mohl někdo použít proti němu. Ale ta panika se jménama a podobně je dost přehnaná, to že někdo bude vědet jak se jmenuju a co jsem měl k obědu mě fakt netrápí. :lol: :lol:[/quote] Ano v podstatě mám stejný názor.

prasik
prasik
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim, ale takových "mírně inteligentních" lidí bohužel moc neni. Pokud vim, tak to tam s těma osobníma údajema už maj nějak pořešený, ale anonymous si je vezmou i tak, a taky se může stát, že přijde trouba, kterej udělá to samé, ale všechny údaje zneužije.

atomic:)
atomic:)
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně osobně přijde řešení osobních údajů a jejich zneužití na fb docela scestné, pokud nepočítám to, co si tam člověk vystaví na odiv všem. Neřeším, co všechno je možné se o mně dozvědět a co všechno člověk získá hacknutím fb účtu. Kdyby někdo chtěl informace o mně, nastávají dvě situace:
1) Buď je mu jedno, zda-li jsem to já, nebo kdokoliv jiný. Potom si vybere někoho, kdo vystavuje na internet všechny osobní údaje a informace zcela nechráněně, a že takových lidí je (s adresou, telefonním číslem, dokonce i rodné číslo a číslo občanky jsem na netu viděl) - proč si přidělávat práci, když u někoho to jde naprosto bez námahy.
2) Někdo bude chtít informace přímo o mně. Potom když si dá trošku práci, tak je o mně (ostatně o každém z nás) možno zjistit mnohem víc věcí než z fb a je možno mě sledovat, a stojí to mnohem méně práce, než hacknout facebook. Stačí zmínit už jen pouhé připojení k internetu, telefonního operátora, banku či jen každého prodejce či půjčovnu, ve které se musím prokazovat občankou. Tohle všechno se dá zneužít, a je to i docela jednoduché. Nejvíc mně dostalo, když mi kamarádka, která šla jenom na brigádu do O2, oznámila, že klidně může sledovat hovory (minimálně číslo spojovaného) u kohokoliv u O2. Takže nějaké údaje, co se skladují na serverech facebooku, mně opravdu nechávají chladným.

maedva
maedva
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to s tim rokem 2012 nakonec bude pravda. Alespon pokud by padl Facebook, tak pro miliony Face-zavislaku by urcite byl konec sveta :D

walltar
walltar
Level 1 Level 1
10. 8. 2011 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra budu chlapům držet palce, ale pochybuju že by se jim to podařilo. 8)

Roman X2
Roman X2
Level 1 Level 1
11. 8. 2011 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to pěkná hovadina utok a oznamovat předem a to si řikaj anonymní ? když to takhle veřejně profláknou . Nezlobte se ale tomu uvěří jen šampon z facebooku :lol: :lol: :lol:
Zase další článek kategorie SCI-FI :lol:

Reklama
Reklama