Zpět na článek

Diskuze: HP MiniNote 2140 - elegantní kovový netbook

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tvara
Tvara
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 05:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud teď jeho koupi zvažujete, vyhněte se mnou testované nejdražší konfiguraci a sáhněte například po konfiguraci NN358EA. Ta se totiž prodává za cenu těsně pod dva tisíce korun a změnou jsou jen Windows XP místo Vist a 1 GB operační paměti místo 2 GB (lze dokoupit samostatně za cca 500 Kč).

Kde koupim NetBook pod dva tisíce ? :)

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tvara Ma tam byt samozrejme pod 10. Uz jsem to opravil, diky :)

bazen
bazen
Level 1 Level 1
9. 6. 2009 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Šulc Dočkáme se recenze ??? http://www.novinky.cz/internet-a-pc/hardware/170884-americane-vyrobili-nejvykonnejsi-notebook-na-planete-s-procesorem-core-i7.html :roll: :?:

Ssnake
Ssnake
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cekal jse od toho hodne, ale zas to zkazili slabym atomem, starym chipsetem, narocnyma vistama, malym displayem a slabou baterkou.... nejlepsi z techto malych je napr. dell x1 (za podobnou cenu se da sehnat dokonce dell d420), vubec se nedivim ze prodeje netbooku klesaji

Johny_wasalsky
Johny_wasalsky
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No teda nic moc, je moc malý, ale proč né, ikdyž je už segment s netbooky přesycený...

Paladis
Paladis
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kvalitní volbou v netbookách je asi DELL. Pokud bych si kupoval nějakej netbook, tak to bude nejspíše DELL Inspiron 1010 Mini. Popřípadě zhruba za 14 dní by měl vyjít novej EEE a ten vypadal velice dobře na ozkoušení v jednom nejnenovaném druhém obchodě s elektronikou :wink:

BurnerTom
BurnerTom
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Informacie o zaruke "Pro své netbooky HP žádné rozšíření záruk nenabízí. Dostanete tedy jen základní záruku dva roky, kdy v případě poruchy stroj posíláte do servisu, který má 30 dní na opravu." nie su pravdive!
K dispozicii su Care Pack-y z oblasti:
Next Business Day, Onsite Response, HW Support; Accidental Damage Protection Next Business Day Onsite; Travel Next Business Day, Onsite Response, HW Support; Pick-Up & Return, HW Support a Return to Depot, HW Support. Zaruka sa da rozsirit az na 5 rokov!

Blizsie info tu: [u]http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_ctrylang.asp?code=ELNL[/u]

Tomáš Šulc
Tomáš Šulc
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BurnerTom Jste si jisty, ze to plati i pro netbooky? Ja si totiz myslim, ze plati jen pro klasicke notebooky a pohled na vsechny balicky ze sekce domacich pocitacu mne o tom zatim presvedcuje:
Available for*:
* HP Pavilion
* Compaq Presario

BurnerTom
BurnerTom
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Jste si jisty, ze to plati i pro netbooky? Ja si totiz myslim, ze plati jen pro klasicke notebooky a pohled na vsechny balicky ze sekce domacich pocitacu mne o tom zatim presvedcuje:
Available for*:
* HP Pavilion
* Compaq Presario[/quote]
Ano som si isty, nakolko spominana ponuka Care Pack-ov sa generuje na zaklade PN zariadenia! Spomenuta ponuka je pre: Support Choices for HP 2140 N270 10.1 2048/160 Mini Note PC.
K zaruke este tolko, ze od HP je iba 1 rok (ako je vidiet na vyrobnom stitku) avsak su zachovane prava koncoveho zakaznika.

BurnerTom
BurnerTom
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tomáš Šulc]Jste si jisty, ze to plati i pro netbooky? Ja si totiz myslim, ze plati jen pro klasicke notebooky a pohled na vsechny balicky ze sekce domacich pocitacu mne o tom zatim presvedcuje:
Available for*:
* HP Pavilion
* Compaq Presario[/quote]

Zaruka pre testovane zariadenia je konkretne takato: Start Date 23 Feb 2009
End Date 24 Mar 2010
Service Level Std Office Hrs Std Office Days , Std Office Hrs Std Office Days , Global Coverage , Standard Material Handling , Standard Parts Logistics , Customer delivers to RepairCtr , No Usage Limitation , Customer Pickup at RepairCtr , 5 Business Days Turn-Around
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Offsite Support & Materials

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BurnerTom přesně, tohle není v řadě s Paviliony, zde platí politika jako u jiných business HP notebooků - základní 1 rok pro firmy/2 roky pro občany

gmike
gmike
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...

mr.base
mr.base
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ma to vobec este vyznam robit rozsiahle testy netbookov s 90% identickymi komponentmi? Neviem ci je to len moj pocit, ale je to pomerne nuda uz neviem po kolkaty krat checkovat tie iste vystedky vykonovych testov. Niezeby mi vadilo, ze si pracu robite poriadne a kvalitne, len by ste si mohli usetrit testy, ktore su uz po prestudovani parametrov jasne. Mne by uplne stacilo si precitat kratky clanok o tom, v com je tento netbook iny, lepsi, horsi..ako ostatne...

petzed
petzed
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.base Vzdyt clanek je rozdelen na kapitoly/strany, muzes cist jen ty casti, ktere te zajimaji a stejne -> zbytecne testy preskakovat. :roll:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petzed Ano, ale provádění testování prakticky stejného HW je zvbytečné, stačil by jen základní test, jetli náhodou v tom typu není bottleneck, stačí jeden základní test CPU a HDD systému, a pak výdrže na baterku, všechno ostatní je práce zbytečná. Důležitější je popis jak to vypada, drží pohromadě, jak se na tom píše apod.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
5. 6. 2009 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to nestojí, i když je to pěkné. V téhle kategorii je ale podle mě lepší koupit lépe vybavený plastový kšunt za polovinu a za dva roky ho vyhodit a koupit nový...

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor si mohl zase dát lepší práci se zjišťováním informací. HP MiniNote je totiž z mála netbooků, které jsou cíleny na použití ve firmách, z toho vyplývají následující skutečnosti:
1) cena - ta je dána hlavně tím, že v této verzi je licence Vista Business, která stojí HP stejně, jako pro normální notebooky, odhadem tak 2000, narozdíl od XP Home pro netbooky, které výrobce stojí cca 300 Kč
2) Vista Business - je to jediný OS od MS, který může dnes prodávat do firem, HP samozřejmě počítá s tím, že si tam dají XP Professional, které HP k noteboooku dodává!
3) velký zdroj - jelikož je to netbook pro firmy, tak je zde použit standardní zdroj HP Smart, který je kompatibilní se všemi HP business notebooky poslední cca 3 roky! (a s redukcí ještě se staršími generacemi) Prostě je výhoda, že ve firmě když zapomenete zdroj není problém si jej vzít od jiného jakéhokoliv notebooku HP, nevýhoda je velikost a hmotnost.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokračování -
Jinak z toho vypplývá, že si k 2140 můžete přiobjednat až 34 různých rozšířených záruk, je fakt, že se většinou k ceně zařízení nevyplatí, ale možnost tu je.

Opravdové nedostatky:
a) displej - malé rozlišení. Naštěstí HP bude dělat 2140 s diplejem 1366x768¨
b) touchpad - co se dá dělat, ale za lepší klávesnici je to skousnutelná daň
c) 6ti článková baterka ne v základní výbavě - no na něčem HP vydělávat musí :-). Navíc je o 180 g těžší a větší.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
5. 6. 2009 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tento notebook mám, tak bych s epodělil o pár postřehů:

1) samozžejmě jsme zakoupil jinou konfiguraci, a to 1GB ram, SUSE Linux, 3-Cell baterie. Zbytek je u všech konfigurací stejný. Cena takovéto konfigurace je běžně kolem 7500 bez dph. Po zakoupení 2GB RAM modulu za dalších 500kč se dostávám na hardwarovou konfiguraci modelu za 12000kč. (takže ty visty vyjdou na 4k
kč?!?)

2) momentálně mám nasintalované Vin7, kteréžto běhají naprosto nádherně, tj. svižně, bezkonfliktně, vše automaticky nainstalováno z win update (až na HP driver pro ochranu harddisku, lze použít samozřejmě ten pro visty)

3) s 3-cell baterií vydží při surfování okolo 3,5 hodin.

4) velmi chválím klávesnici, pro mě jeden z hlavních důvodů koupě. Zkoušel jsem si klávesnice všech ostatních dostupných modelů (cca hodinová návštěva návštěva v Holešovicích se zavítáním do alzy a mironetu s následnýcm ošaháváním vystavených kousků) a z klávesnice co má HP jsem byl unešen. Široká je přes celé tělo minibooku a dokonce má velký enter, nádhera.

5) ten display je opravdu co se rozlišení týče mizérie. Srollování je celkem zběsilá záležitos. Při psaní to nevadí. Nicméně v nejbližší době (už to mělo být) se má objevit model s 1366x768, takže tohl emínus snad odpadne.

6) nevýhodou i výhodou je právě 3-cell baterie. Sice se výdrž oporti eeečkum a podobným s 6-cell snižuje, ale na druhou stranu se HPčko stává velice kompaktním, protože z něja na žádnou stranu netrčí baterie. Na delší cesty počítám s dokoupením 6-cell batrky která s edá sehnat za 1700. Sice to bude představovat další investici, ale možná pracovní doba se tím zvýší

7) materiály - z hliníku je spodní část šasi, víko je pravděpodobně sendvič z vrstvy plastu potažené vrstvou hliníku, vnitřek (kolme klávesnice, klávesnice a kolem lcd je pak z plastu)

8) jsem spokojený, pokud někdo hledá stroj, na kterém se bude dobře psát nebo který je kompaktní, tak můžu doporučit. Nicméně počítejte se slabou výdrží, což je právě daň za kompaktní 3-cell baterii.

Arthur22
Arthur22
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]"Asi není překvapením, že i netbook od HP je postaven na platformě Intel Atom a osazen je procesor Atom N270 v kombinaci s čipsetem Intel 945GSE Express . Nebývalo tomu však od začátku. HP totiž jako jeden z mála výrobců u netbooků nejprve zvolil platformu VIA s procesory C7 (HP MiniNote 2133). Ty však měly doslova mizerný výkon, takže se HP rozhodlo přijít s novou generací netbooků, které už mají procesory Intel."[/quote]
[quote]"K netbookům "tradičně" patří nízký výkon komponent. Procesory Intel Atom navíc patří k nejslabším článkům těchto strojů. Musím proto zopakovat, že ani od MiniNote od HP nemůžete čekat víc, než jen brouzdání po internetu, psaní dokumentů a vyřizování elektronické pošty. "[/quote]

[b]To akože chce autor povedať, že ja s HP 2133 Mini-Note VIA C7-M ULV 1.6GHz keďže má oproti Atomu "doslova mizerný výkon", že ani nemôžem brouzdať po internetu

Arthur22
Arthur22
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arthur22 , psát dokumenty a vyřizováť elektronickú poštu :?: [/b]

[i]Bola raz jeden Mini-Note 2133... Sakriš ja mám z toho pocit, že čakám na otváranie stránok 10 sekúnd, že email posielam neskutočne dlhú dobu a že keď píšem vo Worde tak procesor ma obmedzuje pretože moje prsty píšu rýchlejšie ako VIA C7-M ULV 1.6GHz alebo youtube High quality je až tak nepozerateľné, že ho radšej ani len nezapínam.
Túto správu som písal pár hodín pretože ju píšem na doslova mizernom HP 2133 Mini-Note s VIA C7-M ULV, ktorý musel najprv načítať ten PCT flash aby som sa dostal k písanie správy.[/i]
[b]Hold ako rozprávka je to krásne[/b]

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
5. 6. 2009 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ta pekna pani co je na ploche ma suknu vyrobenu asi 32nm procesom XD riadne by som ju vytaktoval XD

BurnerTom
BurnerTom
Level 1 Level 1
7. 6. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujimal by ma zmysel komentarov k recenzii, ked odomna ako aj od usera jfb boli k recenzii faktami podlozene vyhrady, ktore autor zrejme neberie na vedomie a povymyslane udaje nie su do dnesneho dna upravene! Teraz sa vobec necudujem, preco vychadzaju recenzie na notebooky na PCtuningu tak casto - ovela jednoduchsie je daco si povymyslat ako nastudovat!

Reklama
Reklama