Zpět na článek

Diskuze: Hrátky s Unreal Engine IX: Svět tam někde za zdí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cable
Cable
Level 1 Level 1
16. 4. 2011 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

po dlhšom čase som konečne spustil moj web o UDK [url]www.udk-site.tym.sk[/url]

supervisor
supervisor
Level 22 Level 22
12. 11. 2010 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu bych se do toho rád pustil, ale když si vzpomenu kolik hodin jsem strávil nad úpravama map v Tactical Ops (MOD pro Unreal Tournament) tak už si říkám, že využiju čas jinak. Každopádně pro lidi, který jsou třeba na střední a nevědí do čeho píchnout tak jako já dřív tak je to ideální pomůcka pro to si "něco dokázat" něco vytvořit. Byl to krásný pocit si s kamarády zahrát mapu, která byla upravená přesně tak jak jsme si to představovali. No nic konec nostalgie :-)

Shampoo
Shampoo
Level 1 Level 1
20. 11. 2010 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Supér díl, už se zas moc těším na další a doufám, že se alespoň z části zas budete věnovat kameře a případnému ovládání postavy.
Např. fixní zaměřovací kříž, který by reagoval na myš, klasické RPG s fixní rotací kamery. Opacity objektů, které kolidují s kamerou - stromy, střecha domu atp.

[b]Moje parametry herní kamery:[/b][code]out_CamLoc.x = Location.x - 250;
out_CamLoc.y = Location.y + 20;
out_CamLoc.z = Location.z + 250;
out_CamRot.yaw = - 2731;
out_CamRot.pitch = - 8192;
out_CamRot.roll = 0;[/code]

Shampoo
Shampoo
Level 1 Level 1
21. 11. 2010 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Shampoo Napadlo mě ještě např. funkce použití žebříku atp.

Reklama
Reklama