@n_ck-cz
Díky, ale stejně mi to nejde. Prostě vložím trigger - dám událost touch, poté akci toggle, nastavím off a on (touch, untouch), target Light_0 např. a nic, stále to svítí, na obrazovce mi to napíše Warning - Light rejected. Nemusí se světlo vložit jako nějaký Actor, nebo nějaké nastavení?
Také se mi nedaří rozject kameru, např. že pokud vstoupím do triggeru, tak mi kamara zaostří na nějaký předmět, ale nic se neděje. Je to akce Look At?
Mockrát děkuji autorovi za tuhle tvorbu, tleskám nápadu a moc se těším na příští díl, jsem fanda RPG a všemožné středověké tématiky. Také děkuji DukeNukemCZ za jeho CZ videotutoriály, hned dneska začnu zkoušet.
Myslím, že už tu někde taková myšlenka byla, ale co takhle, kdybychom založili např. fórum, jako je zde na PCtuning a jiné obdoby? Mohli bychom přidávat např. videa do jedné kategorie, vkládat své tvorby a návody. Co vy na to?
Navíc se chci zeptat na animace s kamerami. Když chci, aby např. animace zabírala naši postavu, to znamená, že ji musím mít vytvořenou v SkeletalMesh? Nebo to jde i jinak? Jak vložím kostru do postavy, abych mohl naanimovat pohyb postavy?
Díky za rady a snad to všechno dotáhneme do konce.
Problémem je asi nejvíce fakt, že poslední dobou ostatním výrobcům narostl nosánek a nechají si za své prémiové modely pěkně zaplatit a někdy více, než za ten iPhone a to mi přijde jako špatný tah. Jelikož to, že si člověk nepořídil Apple, bylo hlavně kvůli ceně, což teď nemusí nutně platit.
Díky za další díl, těším se na další a doufám, že už konečně něco vytvoříme, jako např. ty louče - oheň atp. Přímo particle efekty musíme vytvořit v externím SW?
Mám nějaké dotazy:
Když jsem si vytvořil obydlí, tak PointLight, které je uvnitř, vydává světlo i ven, to platí i pro nějaké stíny. Jak tohle redukovat? Myslel jsem si, že přes CSG světlo neprojde.
Jak vytvořit událost, abych po použití nějakého objektu spustil animaci/akci? Vzal jsem InterpActor a použil Event-USE, ale na objektu se mi ikonka použití nezobrazí.
Díky za rady a těším se na další výtvory. Jdu na 3Ds Max.
Především moc děkuji za tuhle tvorbu, po dlouhé době, mám radost ze čtení, poslední dobou jsem to dělal spíše z povinosti. Moc se těším na další, píši si i poznámky. Terrain a assety - zvuky, particles už ovládám (z youtube), i když při tvém tutoriálu vždy narazím na něco nového, co je důležité. Včera jsem např. díky RidigBody přišel na to, že když vložím např. stron s Interactiv, tak reaguje na pohyb postavy atd. Supéér.
Jen tak dál, redakce by Vám měla pořádně zaplatit bonusem.
Supér díl, už se zas moc těším na další a doufám, že se alespoň z části zas budete věnovat kameře a případnému ovládání postavy. Např. fixní zaměřovací kříž, který by reagoval na myš, klasické RPG s fixní rotací kamery. Opacity objektů, které kolidují s kamerou - stromy, střecha domu atp.
Proč v sestavě okolo 15 tisíc dáváte i3 2100, když je v nabídce za stejnou cenu 2130? Proč rovnou k tomu nedáváte H77, která si drží přibližně stejnou cenu (cca. 2150 Kč), kompabilita se Sandy Bridge je, tak nevidím důvod.
Rád bych se jednou dozvěděl, jakou tu základní desku ze 77 dnes koupit...