Hry od Zyngy jsou stále na ústupu, společnosti se i nadále nedaří
Společnost Zynga, která se specializuje na tvorbu her pro sociální sítě a mobilních her, zveřejnila hospodářské výsledky za rok 2015. Vyplývá z nich, že v posledním čtvrtletí roku 2015 byla ve ztrátě 46,9 milionů dolarů a za celý rok 2015 pak nabrala ztrátu v hodnotě 117 milionů dolarů.
Tržby v posledním čtvrtletí roku 2015 poklesly o 5%, nicméně za celý rok 2015 se o 11% zvýšily (765 milionů dolarů).
Ztráta 117 milionů dolarů je částečně způsobena restrukturalizací společnosti v hodnotě 32 milionů dolarů, kterou Zynga prošla na začátku minulého roku. Ztráta z roku 2014 přitom činila 226 milionů dolarů, takže si Zynga meziročně polepšila.
Restrukturalizace Zyngy by společnosti měla přinést roční úspory v minimální hodnotě 45 milionů dolarů.
Co se týče webových her, společnost zaznamenal 32% meziroční pokles. Ten ovšem (alespoň částečně) vyvažuje 35% meziroční nárůst mobilních her.
Denní aktivita hráčů Zyngy meziročně klesla o 20% - to zahrnuje pouhý 1% pokles uživatelů na mobilech a hned 53% pokles uživatelů webových her.
Vedle toho Zynga oznámila, že koupila Zindagi Games, tvůrce mobilních her Crazy Kitchen a Yummy Gummy.
Zdroj: GameSpot