Zpět na článek

Diskuze: Hry pro konzole nové generace ještě dražší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2005 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hry na konzole byly dycky dtražší. Na něčem se to prostě vrátit musí.
Ale je pravda, že PC hry jsou dneska taky šíleně drahý, ale to je spíš problém jen ČR. Nechci propagovat warez, ale vzhledem k tomu že v Německu je nezaměstnanecká podpora v přepočtu 18000 Kč a hry jsou tam levnější než tady, myslim že někde v tom řetězu od vývojářů k hráči je svině a myslim že v tomhle případě jsou to čeští distributoři.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2005 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace A pritom by teoreticky meli byt hry na konzole levnejsi. Vyvojarsky tym zna presnou konfiguraci cilove masinky narozdil od PC.
- Daniel Oertelt

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2005 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Tak jeden z důvodů proč jsou hry na konzole dražší je i to, že se z každého prodaného kusu musí odvádět cca 10%-15% výrobci konzole.

Kdyby tomu tak nebylo, konzole by stály více - například první XBox Microsoft prodával docela pod cenou a dotoval ho, protože doufal, že se mu vynaložené náklady vrátí právě na objemu prodaných her.

No a co se toho Německa týče, není přece problém si tam pro ně dojet, že :) Půl hodinka jízdy na kole a je vystaráno ;)
- Novák Radek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 9. 2005 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ano s temi poplatky je to pravda, XBox se prodava (bude prodavat) vyrazne pod cenou - vemte si specifikaci stroje - PCcko takovy herni vykon nenabidne... Mimojine duvod, proc se sem XBox oficialne nedovazi je ten, ze by se tu neprodalo tolik originalnich her aby se zaplatila dotace pristroje a neco se rozumne vydelalo... I kdyz na druhou stranu vyvojari XBoxu slibuji novou megaultimatni ochranu proti hacknuti konzole, tak nevim, ceho se boji:)
- Lukas

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2005 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...myslim že někde v tom řetězu od vývojářů k hráči je svině a myslim že v tomhle případě jsou to čeští distributoři....MOUDRO DNE:D

- Lexa David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
22. 9. 2005 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Něco pravdy ale na tom je. Proč maj teda třeba v Polsku hry v přepočtu klidně o 50% levnější, a žijou si tam dost podobně.
- DOCZENITH

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 9. 2005 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Náklady by se snížili" je opravdu hnusa hrubka, autor by se mel stydet.
- Jiri Pelynek

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
23. 9. 2005 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Stydim, moc:)..umyslne davam do textu chyby, abych zjistil jestli to vubec nekdo cte. Jsi muj prvni ctenar. Ted vazne. Diky za opravu
- Lexa David

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 9. 2005 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je snad vtip ne? Jenom 216 milionů korun? Vždyť snad výroba jednoho hollywoodského spektáklu stojí asi 130 milionů, ale dolarů! A lístek do kina stojí 150 kč a DVD stojí 500 kč. Proč tolik nestojí i hry? Jedna hra od EA dneska stojí 2000 kč. Nechápu, proč se někdo se*e s enginem, jako třeba Source, který byl zastaralý už několik let, když vyšel HL2. Pro hry už bylo vytvořeno stovky enginů, kdyby ale byly tak dobré (a stály za ty prachy), tak se používají dál, jako třeba engine Quake 2/3 - to je ukázkový příklad dobrého enginu, který jentak nezestárne a i dnes bych byl ochoten koupit si hru na něm postavenou. Nebo Unreal Engine. Nemá to cenu, se nad něčim rozčilovat. Fakt prostě je, že vývoj her nestojí ani zdaleka tolik, co natočení hollywoodského filmu - tak proč za hry platit mnohokrát víc než za filmy?
- Jindy

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
24. 9. 2005 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace jo, pravda že z Q3 enginu nakonec vydolovali docela hodně... běhal na tom SoF a mám dojem že dokonce i dvojka...
- Fiala Lukáš

Reklama
Reklama