Zpět na článek

Diskuze: HTC HD3: Výbava jako z pohádky a gigantický displej!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SquirrelCZE
SquirrelCZE
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Too big ...

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čím víc proužků, tím víc Adidas. Zbytečně velký SmartPhone s displejem co má zbytečně jemný displej a zbytečně rychlý CPU. Akcelerace 1080p zní dobře, ale na takto malém displeji to je zbytečné, i kdyby měl TV výstup v HD, tak na titěrných základních 16GB se vejde v 1080p max. jeden film a baterie se stejně vybije dříve než se film přehraje.

Nechápu co HTC žene, aby něco takového vyrobila, osobně bych spíš uvítal něco menšího ve stylu HTC Touch HD s 700-1000MHz CPU a určitě úspornějšího, abych nemusel furt dobíjet.
- buh_vi

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Ked ti to pripada zbytocne velke tak si kup nieco mensie, vyber je velky.
Ja planujem upgrade a vaham medzi HD3 a 5" Dell Streak

kiriacik
kiriacik
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kde bude pomyselná hranica medzi telefónmi a tabletmi...ak to takto pôjde ďalej???

Kollegah
Kollegah
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vysvetli mi, preboha, niekto, NA KIEHO BOHA mi je v telefone 2 jadrovy procesor ???????????
uz ozaj ludia potrebuju strihat, renderovat, konvertovat videa , photoshopovat fotky, rozbalovat tazke archivy, kryptovat udaje a bruteforcovat weby v MOBILE???????
uplne secko genialne, a zas to vydrzi 5 hodin bez nabijacky......
ako povedal buh_vi, je to ZBYTOCNEEEEE!!

dfx
dfx
Level 31 Level 31
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
6. 9. 2010 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kollegah na flash

nemo
nemo
Level 20 Level 20
6. 9. 2010 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kollegah pre ludi ktory si kladu taketo otazaky to evidentne nieje :-)
Ale vyuzitie by sa naslo, ak sa nezdvyhne spotreba tak je to idealne multifunkcne zariadenie. V podstate staci pripojit televizor alebo projektor a mate multimedialny prehravac (len asi to bude chciet nejaky sietovy nas na ulozenie dat)

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kollegah Pokud se to nebude odrazet ve vydrzi a nebude se prehrivat, tak se ptam - proc ne? :)

Leech
Leech
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je to pravda tak je to snovej telefon :)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a toto ma byt akoze nejaka novinka??? Ja som taketo veci o HD3 cital niekolko mesiacov dozadu a tych niekolko nebolo zrovna malo ... :wink:
- IQLogic

Jan Černý
Jan Černý
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 22:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Důvod, proč o tom psát až teď je prostý. Informace dospěla do stádia, kdy by to nemusela být až tak velká kachna. Navíc, jak to tak vypadá, stále tu jsme na českém internetu s informací první. Pravdivost údajů potvrdí tiskovka v Londýně (tuším) 15.9.2010.

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co já vím, tak MS nepodporuje 1280x800, ale 1280x720 s DPI 262. Dále dvoujádrový 1.5GHz CPU je ultrakachna, protože s bídou na konci roku má vyjít dvoujádrový 1GHz CPU. A taky podpora microSD je kachna, neboť microSD karty v WP7 fungují tak, že se vytvoří "RAID0" přes interní úložiště (včetně té TFAT na NAND ROM chipu tuším) a onu kartu. Výměna karty = hardreset. Proto spíše výrobce integruje 32GB SDHC kartu přímo na základovku/dá 32GB microSDHC kartu (už existují a prodávají se, ale sehnat je je nemožné) schová kamsi do šasi stroje, aby nebyla přístupná člověku.

nemo
nemo
Level 20 Level 20
6. 9. 2010 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Morávek presne, ved samotny MS vylasuje ze WP7 nebude podporovat sd karty. Ale co sa tyka procesoru tak uz dnesny snapdragon sa da taktovat do 1.3GHz a koncom roka ma vyjst dvojadrovy s taktom na 1.5GHz ale silne pochybujem ze by nejak brutalne znizily spotrebu a kedze uz 1GHz snapdragon nebol co sa tyka spotreby zrovna ideal tak neviem neviem, bud bude mat ten telefon velku baterku alebo bude akurat tak na kontrolu neprijatych hovorov....

Bucho95
Bucho95
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

půjde to vůbec držet v jedné ruce (či nedej bože ho ovládat)? Pamatuju si jak mi celkem dlouho trvalo si zvyknout na šířku iPhonu, abych ho mohl ovládat tak a to je oproti tomuhle trpaslík. :roll: Cokoliv nad 4" je zbytečné - už se taky těším jak ho RH bude neskutečně vychvalovat, hlavně že si stěžoval (když vyšel), že iphone má moc velký a zbytečný displej :D

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=buh_vi]Čím víc proužků, tím víc Adidas. Zbytečně velký SmartPhone s displejem co má zbytečně jemný displej a zbytečně rychlý CPU. Akcelerace 1080p zní dobře, ale na takto malém displeji to je zbytečné, i kdyby měl TV výstup v HD, tak na titěrných základních 16GB se vejde v 1080p max. jeden film a baterie se stejně vybije dříve než se film přehraje.

Nechápu co HTC žene, aby něco takového vyrobila, osobně bych spíš uvítal něco menšího ve stylu HTC Touch HD s 700-1000MHz CPU a určitě úspornějšího, abych nemusel furt dobíjet.[/quote]

ano s tim souhlasim zbitecne velyk ale opravdu k tak velkemu displeji potrebujete hodne jemne rozliseni pokud nechcete mit z displeje kostickovane cosi...CPU to ma tak rychle aby to slo prece aspon nabootovat na zakladni obrazovku ne :lol: a co se tyce baterie tak to je pravda HTC je neuveritelne zrave proto doporucuji jezdit autem aby to bylo mobilni zarizeni

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsetko by to bolo velmi pekne keby to bola pravda ... az na ten OS ...
- IQLogic

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Deja vu][quote=buh_vi]Čím víc proužků, tím víc Adidas. Zbytečně velký SmartPhone s displejem co má zbytečně jemný displej a zbytečně rychlý CPU. Akcelerace 1080p zní dobře, ale na takto malém displeji to je zbytečné, i kdyby měl TV výstup v HD, tak na titěrných základních 16GB se vejde v 1080p max. jeden film a baterie se stejně vybije dříve než se film přehraje.

Nechápu co HTC žene, aby něco takového vyrobila, osobně bych spíš uvítal něco menšího ve stylu HTC Touch HD s 700-1000MHz CPU a určitě úspornějšího, abych nemusel furt dobíjet.[/quote]

ano s tim souhlasim zbitecne velyk ale opravdu k tak velkemu displeji potrebujete hodne jemne rozliseni pokud nechcete mit z displeje kostickovane cosi...CPU to ma tak rychle aby to slo prece aspon nabootovat na zakladni obrazovku ne :lol: a co se tyce baterie tak to je pravda HTC je neuveritelne zrave proto doporucuji jezdit autem aby to bylo mobilni zarizeni[/quote]

Hromadě lidí jemnost displeje HD2 (4,3") vyhovuje. HD3 má jen o 0,2" větší displej, ale za to 2,4x větší počet pixelů, což znamená vyšší nároky na CPU a vyšší spotřebu.
- buh_vi

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
6. 9. 2010 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzhledem ke zdrojům a tomu, že jsem to neviděl na žádném hodnověrnějším serveru, to bude nejspíš kachna ... HD3 (možná HD7 podle některých) bude určitě mazec stroj, ale tohle je trochu přitažené za vlasy
- SNowie

Michal Kasparec
Michal Kasparec
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle toho pod 20000Kč nepůjde :lol:
Mě stačí můj Samsung Wave a sem naprosto spokojenej :wink:

historik
historik
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám HTC HD2 ale toto by som si nekúpil. HD2 je veľkostne na hranici normálnej použiteľnosti telefónu, s baterkou to tiež nie je žiadna sláva a úprimne - komu jeho výkon nedostačuje? Keby som chcel niečo väčšie nna net a filmy, tak si kúpim jeden z pripravovaných tabletov s Androidom a Tegrou2.
Toto mi príde už iba ako hon za tým, kto má väčšieho...

Kollegah
Kollegah
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemo, ale povec mi konkretny priklad.. na co by to bolo dobre. ako neviem ze by sa v Androide vyskytovali nejake aplikacie ktore potrebuju 1,5ghz... a ten displej spolu s procakom budu muset mat neskutocnu spotrebu .....
multimedialny prehravac? myslim ze toto je pracovny telefon a nie multimedialny, (desire ma multimadia pekne dodrbkane, ked uz to spominame), cize myslim si ze tato funkcia nieje az tak na mieste ..

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=nemo]...[/quote]
Je rozdíl "má vyjít SoC" a "má být použitý v telefonu". 1GHz Snapdragon je mezi námi již docela dlouho a do telefonů se začal dávat až s Toshibou TG01 (teď nevím, jestli TG01 nebo předprodukční HTC ProThree byl dřív).

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
7. 9. 2010 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bucho95]půjde to vůbec držet v jedné ruce (či nedej bože ho ovládat)? Pamatuju si jak mi celkem dlouho trvalo si zvyknout na šířku iPhonu, abych ho mohl ovládat tak a to je oproti tomuhle trpaslík. :roll: Cokoliv nad 4" je zbytečné - už se taky těším jak ho RH bude neskutečně vychvalovat, hlavně že si stěžoval (když vyšel), že iphone má moc velký a zbytečný displej :D[/quote]

Nesouhlasím. Mám HD2, který má 4.3" a občas mi přijde malý, takže 4.5" bych určitě bral, klidně i větší. Z čeho ale mám obavu je spotřeba, HD2 při běžném používání vydrží tak den a půl, takže stejně nabíjím každý večer.

Reklama
Reklama