Intel otevírá pop-up story s AI notebooky po celém světě, ukázal i Panther Lake
i Zdroj: kinolebid | depositphotos.com
Novinka Intel otevírá pop-up story s AI notebooky po celém světě, ukázal i Panther Lake

Intel otevírá pop-up story s AI notebooky po celém světě, ukázal i Panther Lake

David Švrček

David Švrček

3

Intel spustil pop-up prodejny ve světových metropolích, kde láká zákazníky na notebooky s umělou inteligencí. V Mnichově se přitom objevily první zmínky o čipech Panther Lake.

Reklama

Intel vstoupil do předvánoční sezóny s ambiciózní marketingovou kampaní. Po celém světě otevřel pět pop-up prodejen s názvem Intel AI Experience, které mají přiblížit zákazníkům novou generaci notebooků s podporou umělé inteligence. Nové obchody se nacházejí v New Yorku, Londýně, Mnichově, Paříži a Soulu a budou fungovat cca do konce roku.

Vystavené jsou zde především notebooky partnerů od společností Asus, Acer, Dell, HP, Lenovo, LG, Microsoft, MSI, Samsung a Google. Návštěvníci si mohou vyzkoušet zařízení určená pro práci, studium i hraní her. Viceprezident Intelu Brett Hannath k otevření uvedl, že cílem je přiblížit lidem, jak může AI technologie zlepšit každodenní činnosti.

Redaktoři amerických webů, kteří navštívili newyorský obchod poblíž Rockefellerova centra, zaznamenali především běžné modely notebooků a několik herních sestav, na nichž bylo možné vyzkoušet tituly jako Battlefield 6 či Marvel Rivals. Z hlediska novinek ale bylo zajímavější dění v Mnichově. Tamní návštěvníci si všimli nových procesorů označených jako Panther Lake, které mají být prvními čipy vyráběnými 18A procesem.

Intel o těchto procesorech prozradil, že nabídnou až o 50 % vyšší výkon při stejném odběru energie než současná generace Lunar Lake. Pokud se tato čísla potvrdí, nebude to vůbec špatné. Společnost však stále bojuje s nízkým zájmem o tzv. AI PC. Výzkumy ukazují, že zákazníci si nové notebooky pořizují spíše kvůli potřebě obměny než kvůli umělé inteligenci. Zároveň končící podpora Windows 10 přesměrovala část poptávky k MacBookům


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama