Jak Dell vydělává díky Twitteru
Dell si, stejně jako mnoho jiných velkých společností, nemůže sociální sítě vynachválit.
Sociální sítě jsou stále oblíbenější, a tak toho samozřejmě využívá mnoho firem, které je využívají ke komunikaci se svými zákazníky. Zvlášť v těchto ekonimicky nepříliš dobrých časech se velkým firmám každá forma propagace hodí. V červnu 2009 Dell oznámil, že tržby přímo spojené s použitím Twitteru dosáhly tří milionů dolarů - společnost pomocí Twitteru uživatelům rozesílá speciální nabídky v mnoha zemích světa. Možná by se zdálo, že tyto příjmy nejsou u tak obrovské společnosti příliš poznat, avšak pokud se podíváme, jak tržby přímo spojené s uživáním sociálních sítí rostou, dostaneme se k velmi zajímavým číslům.
Podle nejnovějších údajů již Dell díky Twitteru utržil 6.5 milionů dolarů. Během půl roku tedy společnost své tržby přes Twitter více než zdvojnásobila. Podle mluvčího společnosti má nyní Dell na Twitteru více než 1.5 milionů následovníků a firma nyní zaměstnává více než 100 lidí, kteří se zabývají jen rozesílám zpráv přes tuto síť po více než 35 kanálech. A velké tržby díky Twitteru nepramení zdaleka jen z USA - obrat téměř milionu dolarů přinesl Twitter Dellu například v Brazílii. V současné době společnost Twitter používá k distribuci svých novinek ve 12 zemích světa.
Zdroj: DailyTech