Zpět na článek

Diskuze: Left 4 Dead 2 — nenáročná jatka podruhé

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takle nahodou nechcete konecne zkusit i Eyfinity (omlouvam se pokud jsem to spatne napsal) Kdyz mate v redakci monitor s 120Hz + ty brejle tak nejakych par i kdyz treba obyc monitoru by jste taky mohli sehnat a vyzkouset. Urcite by to zajimalo vice lidi. To vase 3D vision je pod kazdou hrou temer. Na tohle si nejste schopni ani ochotni neco sehnat. Nepotrebuji resit LCD panely a jejich uhly, jenom jak to zvlada grafika :)
- Luke10

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bys chtěl po redakci hodně. :)

azirek
azirek
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 07:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že test závislosti na počtu jader procesoru nebyl proveden i na nějakém tříjádru, např. Phenom II X3 720. Řekl bych, že hlavní nárůst bude při počtu jader větším než dva.

iqein
iqein
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@azirek Mě by zase zajímalo, kde vzal autor recenze výsledky pro další procesory, když, jak sám píše [i]Hru jsem testoval na počítači s procesorem Intel Core i7 920, který jsem přetaktoval na 3,61 GHz.[/i]
Proč nejsou uvedeny hodnoty pro minimální a doporučenou sestavu?

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PCt se testuje jen na Intelu.

WerK
WerK
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ČEZ to par sekundovy zasekavani - pry pomaha vypnout multicore optimization

Keanu
Keanu
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda že engine je už starší a o to víc mě mrzí že nevyladily optimalizaci pro dříve prodávané Nvidie 8800GTS 320Mb ,protože hra se pro tyto grafiky stává nehratelná :( každých pár sekund se to na pár sekund sekne. Doufal sem že to ve 2jce opraví ale bohužel :(

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra ze screenshotů vypadá jak kdyby jela pod Dx7. Není to náhodou konzolovka?

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
10. 12. 2009 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel [quote=Uživatel]Ta hra ze screenshotů vypadá jak kdyby jela pod Dx7. Není to náhodou konzolovka?[/quote][quote=Uživatel]Ta hra ze screenshotů vypadá jak kdyby jela pod Dx7. Není to náhodou konzolovka?[/quote] Ty o Valve hrách asi moc nevíš, co? Valve vyvíjí primárně na PC, a kdybys hru viděl v pohybu, je to daleko lepší než ze screenů. Jsem rád za Source engine. Kvalitka i pro slabší PC.

Kani.DTH
Kani.DTH
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslim si ze by toto bola posledna hra ktora fici na source engine...nezabudajme ze nas Valve natahuje s Episode three a ako Valve prislubila chce aby sa ich hry dali hrat na co najviac PC, takze nechce extremne navysovat naroky...takze na dokoncenie trilogie Epizod pochybujem ze pouziju nejaky novy engine...to len taka reakcia na to ze Left 4 Dead 2 by mala byt poslednou hrou na source...

Woyta
Woyta
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=azirek]Škoda, že test závislosti na počtu jader procesoru nebyl proveden i na nějakém tříjádru, např. Phenom II X3 720. Řekl bych, že hlavní nárůst bude při počtu jader větším než dva.[/quote]
Dvoujadro v tehle hre muze pracovat i jen s jednim jadrem. u E7200 (4,1ghz) mam u vicejadroveho renderovani problem s plynulosti hry. Takze to bylo potreba prepnout na single tread.

ianko
ianko
Level 1 Level 1
9. 12. 2009 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-mna by zaujimalo kedy zacnete testovat ako ludia, koho zaujimaju tie Vase pretaktovane nezmysli..
-dam mainstream, dam highend, dam pretakt
-ked testujete procik prosim...
-ale v takychto testoch to ma vypovednu hodnotu asi ako ze je 400utrzkov v toaletnom papieri

GlaDOS
GlaDOS
Level 1 Level 1
10. 12. 2009 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu mě štvě, že se autor nezmínil i o technické stránce. Třeba použití nového reflexního shaderu, který zbůsobí realistické odrážení světla od očí zombíků a reflexních pruhů, vylepšení vody (přidání toku), zvýšení počtu zásahových míst na zombíkách, o vylepšených animacích, atd. Navíc v nastavení efektů je ještě jeden důležitý rozdíl, který tu nikde není napsán. Pokud jsou efekty na nejnižším nastavením, pak se nezobrazuje déšť (a to je v kampani Hard Rain dost důležitá věc), ale to v kampani Parish není.

Reklama
Reklama