Zpět na článek

Diskuze: LG představí na CES 2013 displeje nové generace. Ten pro ultrabooky nabídne rozlišení 2560 × 1700 px při úhlopříčce 12,9 palce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

thenter
thenter
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A 22-24" monitory budou pořád jenom s Full HD rozlišením :(

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thenter Co taras us davno su monitory s takym vyssim rozlisenim len ty ich nevyhladavas lebo by si zato nedal tie peniaze.. :!:

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thenter Co fnukas ajtak by si si nekupil 2K alebo 4K lebo by si proste zato nedal tolko penazi ..
a tak ci tak si kupis full hd lebo je to lacne..

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio tU MUSI BYT RIADNY kot CO ANI NEPRECITA MOJ POST A DA AMINUT LEN PRETO LEBO VIDI MOJ NICK TAKYM kotOM BY SOM ODREZAL HLAVY :!: :!:

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio Nesmysl. Sice by tech lidi nebylo zavratne mnozstvi, ale na to aby to zaplatilo vyrobu by to stacilo.

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Bespi: DOBRE 27'' MONITOR FULL HD STOJI OD 150 300 LIBIER 2K STOJI OD 600- 1000 LIBIER
4K 2000 A UP
KTORY SI KUPIS?

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: Hloupa otazka. Nikdo nekupuje TV za 100k, nikdo nekupuje auta za vic jak 1 milion Kc ... .

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Bespi: hlupa? neviem co je natom hlupe
preste si nepriznas to co som povedal ..
nehraj sa na nejakeho zamozneho ze si mozes kupovat drahe vyrobky a priznaj ze by ti stacil full hd ty pako
TY SI TEN HLUPAK :!: :!:

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: Hloupi si ty. Ja jsem nikde nenapsal ze na to mam. Napsal jsem jen ze trhu je misto i pro drahe vyrobky pokud prinaseni neco navic a ta cena navic je akceptovatelna pro ty co o to maji zajem.

Jinak koukam ze umis dobre klepat na minusy :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Bespi: Cena neni zdaleka akceptovatelna .v jedine pre tych co nevedia co s peniazmi ..
Ja neklikam dobre vies ze mozes max jeden kratdat minus alebo plus..
Si myslis ze len ja ti dam minus co ? :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Bespi: Qle ty sa nespoliehaj na nejaky sitny pctuning ..
Sam si preca vyhladaj monitory ved je tolko druhov monitorov len si tupy ze to nevies zadat v google search.. boha .. jak mentovia..

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 21:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Vaio: minusu muze jeden clovek zadat kolik chce.

I tebou uvadene ceny jsou nesmyslne. Kvalitni LCD jsou cenove jinde. Patris typove nejspis k tem co na "novinkach" temer pod kazdou zpravou pisou komentar "A budou diky tomu levnejsi rohliky?".

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vaio @Bespi: nie ja len neznasam ked niekto nadava na full hd .. to znamena ze ho ma a musi mat doma lebo si nemoze dovolit kupit 42k 4k monitory ..
Ved to len nedavno zacalo tak nech neplacu ze stoja tak moc ..
oto mi slo ..

net.Xtreme
net.Xtreme
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thenter Já vážně nechápu, jaktože tu nejsou 20"-30" 4K monitory za $1000-$2000, rozlišení desktopových monitorů strašně stagnuje zejména high-end (dostupný pro běžné smrtelníky) je strašně dlouho 2560x1600, a vypadá to že se prosadí stejně spíš 2560x1440, FullHD je docela mizerné rozlišení u 20" a u čehokoli většího je to znát, na filmy to není špatné, stejně jich moc není ve vyšším rozlišením, ale naa cokoli jiného to je imho málo. Nejvíc mi vadí práce v excelu, kdykoliv trochu zmenším tabulku, abych viděl jak vypadá, tak zmizí většina ohraničení, protože pixely jsou prostě moc velké...text je nečitelný také, nejen proto, že je malý, ale především se špatně dešifruje jaký znak je kódován třemi pixely...
V tomhle se mi líbí přístup Apple, kde u MacBooků je rozlišení vážně super, nastavit si poloviční rozlišení není problém u takového displeje, ale obráceně to nejde, ze svého FullHD monitoru 4K neudělám :(

viperman
viperman
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme ja mam 1680x1050 na 20-ke a text je uz dost maly, ked som mal xp tak som dokonca pouzival este aj zvysoval dpi...:)

a unas vo firme postarsi ludia si dokonca znizuju rozlisko aby videli text :))

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme Já jsem nad tim přemejšlel a ani nevim jak bych 4K rozlišení využil. To už je tak velké rozlišení že člověk přestává vnímat jednotlivé pixely. U obrázků to tedy moc neocenim, spousta těch co neni v hyper rozlišení se pak musí upscalovat aby nebyly mrňavý = humus. Rovněž musim nechat upscalovat UI v OS a fonty. A to o 50% protože 100% což by vypadalo k světu je zas moc velký. A 50% upscaling je opět rozmazanej humus. + Co se her týče grafiky rovněž nemaj na to aby v tom hnaly věci nativně. Co se videa týče tak taky necenim více jak 1920x1080.

Já osobně bych více ocenil monitzor co neni 16:9 než něco co má 4K na malé ploše, to je mi naprosto useless, spíš kontraproduktivní.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @viperman: Ano, ale misto zmeny rozliseni maji zmenit DPI, problem je ale s nekterymi aplikacemi, zvlast temi, ktere nejsou delany standardnim zpusobem ( snad vsechny encyklopedie a vyukove aplikace). Pokud se pose aplikace normalne + se pouzije WPF tak menu problem pro vetsim DPI s pretekanim textu kam nema a veslere ovladaci prvky jsou zvetsovany spravne ... tj. jako kdyz si v dnesni dobe zvetsujete text na webove strance

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @DOC_ZENITH: Evidentne nechapete podstatu problemu. Prispevek na ktery reagujete to presne popisuje.

Rozliseni nema primi vztah na velikost pisma. To plati pouze pro aplikace delane na pixeli (napriklad stare Win32 GUI), ale ne pro vektorove (naprikad WPF - Vista a vyssi).

Kdyz si napriklad koupite notebook s FullHD 15,6" LCD tak pokud ten NB predava systemu "informace o uhlopricce" tak system defaultne pouziva DPI 125% (oproti klasice) - najdete to v nabidce Control Panel\Appearance and Personalization\Display . Klidne si to vyzkousejte.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @Bespi: Ale kdo mluví o písmu? Já mluvim o všem. Obrázky, 2D věci, atd. To vše má určitej počet pixelů a ty si ze zadku nevykouzlim, a pokud použiju upscaling všeho tak je to pak humus. Jakmile to nesedne 1:1 či 1:2 na pixel tak je to humus. Chvíli jsem měl 27" monitor s 2560x1440 a musel jsem se ho zbavit protože měl moc malé pixely. V hrách nádhera ale jinak bylo velice nepříjemné s tím pracovat, pokud nebyl člověk nalepenej 40cm od toho. Jakejkoliv upscaling UI nepřipadá v úvahu to je humus a samotné fonty jdou zvětšit easy, ale bohuže to nefunguje vždy dobře, a zkus si na webu zvětšit fonty a ne obrázky... a uvidíš co to začne dělat.

Navíc je tuna SW co nechápe změny DPI, takže se pak zvětší i ostatní věci než písmo i když jsi zadal změnit jen DPI písma a je to pak opět.... humus.

Toho monitoru jsem se musel zbavit a nadále používám kombinaci 22 CRT kde jedu 1280x960 a 32" LCD co je dál a má 1920x1080 a nemůžu si to vynachválit.

Kdyby to mělo 3840x2400 bylo by to ideální, to by byla nádhera. Ale jinak... jakmile by to nebylo 1:1 či 2:1 končívá to prostě humusem.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @DOC_ZENITH: Musim ještě dodat (nejde editovat komentáře) že DPI 125 jsem používal, byl to takovej mizernej kompromis, něco OK něco ne. Písmo a Os vesměs fajn, ale většina programů ihmo ne. I blbé ikony byly velice špatně resizované, ani nepoužiju upscalované. Ve všech starších programech byly potíže, a proto mam windows abych si spustil win32 programy a hry. Kdybych nepotřeboval toto, už dávno mam jinej OS.

Třeba na macu je to trochu jiná story, protože tam je prakticky vše rea-litme resizované přes GPU a všechny UI prvky maj vysoká základní rozlišení takže i na displayi s vysokym DPI vypadaj furt krásně. Ale na windows na to furt dost nejsou ready.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
31. 12. 2012 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @DOC_ZENITH: Windows jsou na o davno plne pripravene. Ale progamatori to ne a ne pouzivat. Staci se v praci zminit z by se melo pouzivat WPF a malem me chteji upalit ze by se museli ucit neco noveho, ze WinForms staci ... . V tomhle hledej problem.

Na MacOS tenhle problem neni pac s prechodem na Intel platformu se muselo delat vse znova.

palda
palda
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
2. 1. 2013 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @Bespi: Nic se znova nedělalo, OSX bylo od začátku dělané s ohledem na nezávislost na architektuře, řešili se pak jen samotné binárky aplikací (Universal Binary fungovaly na obou), grafické podklady byly samozřejmě stejné. OSX kupodivu používá bitmapy například u ikon, resize textury skrz GPU je rychlejší, než vektoru skrz CPU (viz vyšší náročnost u webových stránek s velkým množstvím písma, kde to jinak dělat nejde).

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@net.Xtreme @palda: Ale no tak. Pri prechodu na x86 se aplikace samozrejme prepisivaly. Byla k dispozici i emulace, ale pochopitelne to nefungovalo vzdy a hlavne s propadem vykonu.

Co se tyce vektoroveho GUI tak to pochopitelne zpracovava take GPU a s narocnosti webu to nema nic spolecneho. Take netusim proc zminujete resize bitmapovych ikon, co to ma spolecneho s vektorovym GUI ? Prece i be vektorovych GUI je vetsina obrazku a ikon bitmapova.

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vaio]tU MUSI BYT RIADNY kot CO ANI NEPRECITA MOJ POST A DA AMINUT LEN PRETO LEBO VIDI MOJ NICK TAKYM kotOM BY SOM ODREZAL HLAVY :!: :!:[/quote]
Minule jste tu někoho strašně umínusovali protože se trochu obul do Slováků, ale ty bys zasloužil od někoho přes držku! Ne, že by mě vyhovovalo, že se slováků na cz webech objevuje čím dál víc, ale ty jim opravdu dáváš ten "správný" punc. Až si tu budete milí slovenští bratia stěžovat, že vás tu utiskujeme nebo házíme do jednoho pytle tak můžete děkovat jen takovým jako je Vaio - ani poslední den v roce se to neumí chovat :x

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Ty si si to zle vysvetlil !
A ako ty vies ze ja nadavam LEN na vas cechov? to si odkial ty zobral ? aha tebe to vadi ze je nas cim dalej tym viac? ked vas to cechov nebavi ..
A este mi povec ako ty vies ze my LEN cesi dali minuska ??!!? hmm co ak mi dali minuska aj slovaci podaktory?
Ty mas nejaku paranoiu pocuvaj ..
Za prve len DEBILI sa ''obuvaju'' do slovakov lebo robia rozdiely to su ty zo zapadu ciech a z vychodu su najlepsi cesi + morava a brno ostatok je odpad.. lebo robia rozdiely a ''obuvaju sa ..

Mily cechoun neber to tak ze ja si myslim ze utiskujete a ziadne jedno pytlo .. Ty si zacal stym ze len vy cesi
Minuskari to moze byt hoc kto .. :!:
Tos vsio .. bud feer alebo odkaz tym co niesu fer nech su a nech nerobia rozdiely OK?
Thnx

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vaio]Ty si si to zle vysvetlil !
A ako ty vies ze ja nadavam LEN na vas cechov? to si odkial ty zobral ? aha tebe to vadi ze je nas cim dalej tym viac? ked vas to cechov nebavi ..
A este mi povec ako ty vies ze my LEN cesi dali minuska ??!!? hmm co ak mi dali minuska aj slovaci podaktory?
Ty mas nejaku paranoiu pocuvaj ..
Za prve len DEBILI sa ''obuvaju'' do slovakov lebo robia rozdiely to su ty zo zapadu ciech a z vychodu su najlepsi cesi + morava a brno ostatok je odpad.. lebo robia rozdiely a ''obuvaju sa ..

Mily cechoun neber to tak ze ja si myslim ze utiskujete a ziadne jedno pytlo .. Ty si zacal stym ze len vy cesi
Minuskari to moze byt hoc kto .. :!:
Tos vsio .. bud feer alebo odkaz tym co niesu fer nech su a nech nerobia rozdiely OK?
Thnx[/quote]
Čert vem, že nadáváš, ale že řveš (Caps Lock) a oháníš se řezáním hlav mě opravdu nepřijde ok.

To, že nenasíráš jenom Čechy, ale pro jistotu všechny jenom svědčí o tvé inteligenci a vychování.

Nikde jsem nepsal o tom, že ti dávají mínusy jen Češi - to zaprvé. Zadruhé nevadí mi Slováci, ale vadí mě Slováci jako jsi ty. To, že mě rovnou za debila mě vůbec nepřekvapuje, co si myslíš o Brně a Moravě je mi fuk.

PS: klikej chlapče, klikej. Ó proxy - jaká jsi to mocná zbraň

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Ziadne proxy .. :wink:

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem ona jde ta tvá věta "tU MUSI BYT RIADNY kot CO ANI NEPRECITA MOJ POST A DA AMINUT LEN PRETO LEBO VIDI MOJ NICK TAKYM kotOM BY SOM ODREZAL HLAVY" chápat v dobrém? No to snad nemyslíš vážně nebo jsi ještě nevystřízlivěl...

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. to som nechtiac zapol caps .. ziadne revanie ..
ty si stale namyslas a vymyslas :D

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
1. 1. 2013 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@.::Richmond::. Kasli nato

.::Richmond::.
.::Richmond::.
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vaio]Kasli nato[/quote]
Jasně, vlastně bych ti měl ještě poděkovat, že tu vyhrožuješ.

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
2. 1. 2013 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Krása ... 13" displeje dostanú 2560x1700 a 15" zostanú na neprekonaných 1366x768 :D Česť pár výnimkám s 1920x1080 :roll:

Reklama
Reklama