Zpět na článek

Diskuze: Microsoft pohřbí starší verze IE, chystá automatickou aktualizaci na Internet Explorer 9

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

presne souhlasim s poslednim odstavcem a myslim ze to bude hlavni duvod aktualizace (nez nejaka bezpecnost), protoze si MS chce udrzet prvni misto. Sem taky zvedavej jestli se po aktualizaci nastavi jako defaultni browser nebo necha v defaultu konkurenci

Gouranga
Gouranga
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takze v podstate vymyti IE7 a IE8, ale sestka pojede spokojene dal? Nemela by byt spise snaha vypudit sestku, ktera je skutecny problem?

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gouranga jj meli by ale jelikoz mame v praci (Foxconn) W2000 tak tam vyssi verzi jak IE6 nedas a kvuli IE se urcite novejsi OS kupovat nebude :wink:

IQLogic
IQLogic
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jeho IE9 by mal ešte väčší podiel keby ho uvoľnil aj pre XP ...

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IE 9 že podporuje HTML5? No to byste ho poněkud přechválili. IE9 podporuje jen omezenou podmnožinu HTML5, a ještě k tomu kupodivu ty méně často používané části. Viz http://html5demos.com/.

Plnohodnotná podpora HTML5 je až v IE10.

M-M-X
M-M-X
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako uz bolo napisane, mali by radsej zrusit IE6 a vobec cely XP, neznasam ked za mnou niekto dojde ze mu nefunguje to alebo ono a nasledne zistim ze pouziva 10rocny operazny system...

modo
modo
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BOH ZEHNAJ MICROSOFTU ! ja by som IE odtavil uplne...

Panoramix0903
Panoramix0903
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=M-M-X]Ako uz bolo napisane, mali by radsej zrusit IE6 a vobec cely XP, neznasam ked za mnou niekto dojde ze mu nefunguje to alebo ono a nasledne zistim ze pouziva 10rocny operazny system...[/quote]

Tak s týmto nesúhlasím. Ja mám v správe cca 3500 počítačov, aj XP aj kde je Windows 7, a tie XP sú pre firemné nasadenie stabilnejšie a hlavne, sú už odladené po toľkých rokoch. Nevidím dôvod na prechod na W7 plošne. Kopec aplikácií na W7 nechodí korektne, kdežto na XP idú v pohode. Takže asi tak. Až bude mať W7 aspoň 3 ServicePack, tak to možno bude použiteľný systém. PC nie sú len na hry.

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Panoramix0903 tak ono je to asi firma od firmy. Ja treba nemam problem s nicim. Ale mam vs2010 sql2008 atd tudiz relativne nove verze vseho a vse na w7 funguje v poradku. A kdyz uz teda pouzivat win XP tak tam aspon dat chrome nebo ff ci operu pac ten ie6 na to uz dneska sere pes. I my ve firme sme pri tvorbe webu tyto lidi slusne upozornili hlaskou ze maj smulu at si stahnou jinej prohlizec. Celkove jich chodi 2% a kvuli nim delat tezke optimalizace se proste nevyplati. Kdyz to je bud pirat nebo dejme tomu korporat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Broxik Máš pravdu záleží to asi firma od firmy. Já se starám asi jenom o 200 (plus mínus), přesto souhlasím s kolegou se Slovenska. Ono to bude nejspíš i tím zvykem, že za tu dobu se s XP člověk naučil natolik, že ho spousta nedodělků a chybek ani nepálí, protože ví jak to vyřešit. Kdežto chyby ve Win7 jsou (alespoň pro mě) relativně nový. Pro domácí použití zcela fandím Vistě/7, kdežto v práci mám ty starý XPčka mnohem radši.

Abych třeba uvedl problém z nedávné doby. Sdílená tiskárna připojená na Win2000 (LPT) když chce na ní člověk tisknout z Win7 tak trvá tisk jedné stránky několik minut. Problém to zas tak není, protože v kanclu je i nová Minolta Bizhub za pade (ta stará tiskárna stejně už je historickej kousek a drží se tam jen proto, že tisk na ní je téměř nula nic a lze ji krmit horším papírem, kterýho máme snad tunu), takže lidi s Win7 si můžou všechno tisknout na Minoltě... Ale jde o princip. Jsem myslel, třeba že to bude firewall/antivir, ale nefrčí ani úplně čistá instalace... (pokud člověk nabootoje třeba Live XP, tak tisk najednou jde normálně, případně když přidám sdílenou tiskárnu třeba na XP tak to taky frčí). Ale to jen tak pro zajímavost .Nemluvě o absenci ovladačů - máte 3 roky starej plotter (Q4 2008) za nemalý love a výrobce se neuráčí udělat drivery pro 7, ale to je spíš chyba výrobce a ne systému, ale prostě to vadí. (HPčko je ten výrobce kdyby to někoho zajímalo)

d@rkWolf
d@rkWolf
Level 1 Level 1
16. 12. 2011 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň z pohledu tvůrce webovek, protože optimalizace a věčný úpravy pro IE6 byly za trest, žralo to spoustu času, kterej se dal rozhodně využít lépe...

Na druhou stranu to stejně moc neřeší, protože mi přijde, že tak půlka našich klientů valí na nelegálních XP s vypnutýma aktualizacema, kde mají stejně ty IE6 a vůbec je to nesere. A když jsou varováni, že mají nepodporovaný prohlížeč, kterej je navíc bezpečnostní díra, tak je to absolutně netrápí.

Bohužel, MS v tomhle udělal velkou chybu, když si IE zaintegroval do Win, místo aby ho více osamostatnil a hlavně, aby udělal jeho aktualizaci samostatnou, nevázanou na automatické aktualizace(prostě aby nabízel nový verze a umožňoval aktualizaci, jako to dělají FF, Opera a ostatní, ať už mají lidi automatické aktualizace ve Win zapnuté, nebo ne), díky tomu mohl IE6 zmizet dávno před lety, hned když přišel IE7 a byl klid, nemusely se řešit hacky i kvůli blbým průhledným png s alfakanálem...

Reklama
Reklama