Zpět na článek

Diskuze: Microsoft změnil postoj k IE

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ondřej Morávek
Ondřej Morávek
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Po kliknutí na ten který vybraný prohlížeč bude uživatel přesměrován na web jeho výrobce, kde si jej bude moci stáhnout." A jak se to otevře? :D. A já tam chci taky svůj prohlížeč. Sice nic neumí, ale já ho tam chci! Kdo bude rozhodovat o tom, jaký prohlížeč tam bude a který ne?

fotobaNEW
fotobaNEW
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Morávek >každý výrobce webového prohlížeče s
>podílem na trhu alespoň 0.5%

teda najmenej 0.5% na trhu EU

Xide
Xide
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Morávek Velkorysý MS nám asi ulehčí život tím , že nám adresu do IE vyplní widle:D ...

Jiří Vašek
Jiří Vašek
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xide brečet můžete v Bruselu, bohužel tohle není žádný výmysl zlého MS ale komunistický diktát EK.

rnb
rnb
Level 0 Level 0
27. 7. 2009 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedná se o exemplární fašistické vnucování "dobra" a je mi z toho na blití.
Osobně beru IE jako nástroj ke stažení Chrome a nevšimnul jsem si, že by mě IE nějak omezovalo v životě.

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle neni vnucovani ani diktat, nikdo vam nezakazuje explorer, nebo nenuti firefox, porad si muzete vybrat svuj prohlizec, jde tu o to ze si lide bez sirsich znalosti nevyberou automaticky explorer jen na zaklade toho ze nemaji na vyber. Nedeje se nic co by nekoho poskodilo.

666 Diablo
666 Diablo
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GulDucat Ale omezuje a poskozuje, MS. Kdyz vyrabim svuj OS, tak si do nej muzu dat treba spatnej prohlizec. Komu se nelibi, tak si stahne jinej (nebo koupi jinej OS) a kdo to neumi, jeho problem. Nekteri lidi si taky neumi vymenit kola na aute a nikdo vyrobcum aut nediktuje jaky tam maji montovat. Dneska aby firmy mely strach expandovat, aby jim soudruzi z Unie nezacali davat flastry za to, ze jsou uspesni. Asi zadnymu odvetvi by se nelibilo, kdyby jim zacali kdejaci komunisti diktovat co baleni s jejich produktem nesmi a musi obsahovat. Jen se divim, ze se do EU neopre americka vlada, ze v dobe krize se EU se*e do jejich firem (Intel, kterej za legitimni postupy dostal flastra). Prohlizecem to zacina a jsem zvedavej kde to konci. Za chvilku budeme pri instalaci OS odklikavat prehravac medii, antivirus (myslim ze MS Security Essentials bude taky pro par firem trnem v oku), program na obrazky, zpracovani videa, kalkulacku, editor txt... a bude z toho jako je treba Linux ;-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo (Intel, kterej za legitimni postupy dostal flastra) :lol: :roll: To se docela povedlo, co delal Intel urcite legitimni nebylo... navic EU nebyla jedina, kdo ho za toto chovani pokutoval. Pokutu dostal i v Asii a tam, jestli se nepletu, EU zadne pravomoci nema :wink: Bud jsi ten nejtupejsi zastance Intelu jakeho znam, nebo ani z poloviny netusis o co v te kauze slo, protoze jinak bys tu neplkal kecy jako ze to bylo legitimni chovani.

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo Opet - MS neni rikano ze NESMI jeho baleni obsahovat IE, a take neobsahuje a nemusi obsahovat FF, musi pouze dat i normalnimu uzivateli na vyber, a ne mu nutit IE. USA nemaji co rikat, to jejich antimonopolni urad s takovymito vecmi zacal uz pred mnoha lety. Intel dostal pokutu za vynucovanou exkluzivitu, a to na zaklade stiznosti AMD-take americke firmy. A proc by se nemohly odklikavat i vamy vyjmenovane aplikace? Dokud mezi nimy budou produkty MS, neni to pro MS omezeni, nebo povazujete za omezeni pokud se zakaznik rozhodne vyuzivat konkurencni reseni? To je preci jeho volba. Navic tyto aplikace nejsou soucasti OS.

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo Neposkozuje a neomezuje, to by platilo kdyby nebylo mozne si vybrat IE, jenze si prohlizec MS muzete porad vybrat, navic jak rikate, vyrabi OS - ano, prohlizec je dalsi aplikace, nemuzete nutit zakaznika platit za neco co nechce. PROBLEM UZIVATELE? To ma byt vtip? To je jako byste rekl ze kdyz vrah nekoho zabije, tak je nevinej a je to vina obeti ze mela neznalosti v sebeobrane.
Srovnani s auty je take neco jineho, majitel vozu si muze vybrat kde si necha kolo namontovat, dalsi nesmyslnost tohoto srovnani je "nikdo nediktuje vyrobcum jaky kola tam maji montovat" - zde to take nikdo nedela, nikdo nerika MS ze musi povinne nainstalovat firefox. Expandovat pochopitelne mohou, ale ne skrze omezovani konkurence jakymkoliv zpusobem, jestli chce mit firma velky podil na trhu, musi to delat tak ze nabidne kvalitni a levne produkty. Pokuty nedavaji za uspech, ale za spusob jakym jim bylo dosazeno. Stezujete si na vnucovani produktu, a pritom tu jde o to ze to prave dela MS. Opet - MS neni rikano ze NESMI jeho baleni obsahovat IE, a take neobsahuje a nemusi obsahovat FF, musi pouze dat i normalnimu uzivateli na vyber, a ne mu nutit IE. USA nemaji co rikat, to jejich antimonopolni urad s takovymito vecmi zacal uz pred mnoha lety. Intel dostal pokutu za vynucovanou exkluzivitu, a to na zaklade stiznosti AMD-take americke firmy. A proc by se nemohly odklikavat i vamy vyjmenovane aplikace? Dokud mezi nimy budou produkty MS, neni to pro MS omezeni, nebo povazujete za omezeni pokud se zakaznik rozhodne vyuzivat konkurencni reseni? To je preci jeho volba. Navic tyto aplikace nejsou soucasti OS.

Jindy
Jindy
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo Já to také nechápu...aby mi někdo nutil dávat aplikace konkurence do svého OS, to už je moc (naštěstí tam ty aplikace fyzicky nejsou, jen odkazy na ně, ale stejně). Já tedy Linux a MacOSX moc neznám, ale neslyšel jsem nikdy o tom, že by tyto systémy musely od výroby obsahovat každý prohlížeč, co má alespoň 0,5% na trhu. A jenom proto, že MS má nejrozšířenější OS a proto, že má peníze, jim to prostě EU nařídí. Nechápu. Aby to nakonec neskončilo jako v Číně, kde se Google (asi) jen proto, aby mohl zůstat na jejich trhu, podřídil tvrdé cenzuře a diktátu.

zumik31
zumik31
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo @GulDucat: I normální uživatel si v dnešní době umí nainstalovat konkurenční prohlížeč a lidé co to neumí, tak ani neinstalují OS, prostě si koupí počítač s předinstalovaným OS. A jak v té firmě co ten OS na počítač instaluje rozhodnou, jaký prohlížeč tam uživatel bude chtít?
Proto mi přijde scestné říkat, že tohle je možnost jak dát NORMÁLNÍMU UŽIVATELI na výběr, který chce prohlížeč. A i kdyby si ten OS instaloval sám, tak tam zvolí IE, protože to je to jediní co on zná, tak proč instalovat něco jiného a neosvědčeného (pro něj).

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo @Jindy: EU taky MS nenarizuje aby byl na jeho OS pouzivan konkurencni software, o tom rozhoduje pouze uzivatel, a na to ma pravo. To je proste, na poli desktopu maji linux i MacOs maly podil, proto poskozuji konkurenci jen malo, protoze vetsina lidi uziva WIN, a na ty jsou take produkty firem nejcasteji zamereny (mluvime o normalnim uzivateli) Proste kdyz nenabizite produkt pro MACos, tak neni vasi konkurenci a nemuze vas tedy ani omezovat.

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a co spravi BFU, ktoremu dajaky firefox nebude nic hovorit? no predsa vyberie internet explorer, kedze si ma vybrat internetovy prehliadac :lol:

440bx
440bx
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papek_SVK BFU bude mit po instalaci windows soutezni otazku, ve ktere musi poznat, ktery z obrazku predstavuje prohlizec internetu. rekl bych ze 80% spravne odpovi ze IE:D:D:D

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papek_SVK A proc ten BFU nezna nic jineho nez IE? Protoze jakmile mu byl naservirovan, uz se nezajima o alternativu, toto opatreni zpusobi ze dalsi generace uzivatelu uz tak omezena nebude.

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GulDucat ok, tak trochu inak... jedneho dna mama sadla za comp a uzaj mi volala, ze ako sa dostane na internet, ze tam nic take na ploche nema - Internet Explorer, oraznova ikonka Firefoxu jej absolutne nic nehovorila... a tak je to s velkou castou ludi, co im prvy krat nastavis, to budu pouzivat cely cas, uz som sa stretol s ludimi, co este stale pouzivaju dajaku staru verziu Mozilly, preto ze ju maju na dajakom prastarom CD s programami

666 Diablo
666 Diablo
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papek_SVK Myslim, ze snad v kazdym zakone je neco o tom, ze "neznalost neomlouva". Zase jsme u toho, ze kdyby se to pouzilo i na jiny odvetvi, tak by v tom byl totalni bordel, kdy by BFU, co si neumi vymenit kola na aute museli povinne dostavat vybrat.

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
27. 7. 2009 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@666 Diablo Jenze tento zakon ja zemeren na pachatele, ne na obeti, tedy ne na uzivatele, ale microsoft, tedy rika ze to ze nekdo pacha zlocin, aniz by vedel ze je jeho cinnost trestna, tak neni nevinny, ne ze obet ktera nevedela ze je obeti podvodu si nemuze stezovat.

FoxNec
FoxNec
Level 3 Level 3
28. 7. 2009 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně ta ikona kompasu(například!) a nějakej neznámej název obyčejnýmu uživateli nic neřeknou, pozná akorát IE, použije IE. To je jak kdyby těm našim českým bfu nabídli ICQ, Live Messenger, XMPP a AIM. Můžete si tipnout, co stejně všichni zvolí(tedy, všichni ti, kteří nekliknou Cancel). Je to úplně stejná kravina jako ty prohlížeče. Bych se vůbec nedivil, kdyby všem Intelům, Microsoftům a dalším společnostem, který ještě dostanou od EK, bouchly saze a celá EU by zažila pravou kontinentální IT blokádu.

mir77
mir77
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako naprostý souhlas. BFU nechápe rozdíly mezi prohlížeči, jdou naprosto mimo něj a buď vybere pro sebe známý Internet Explorer, nebo si vybere prohlížeč podle ikonky :) A silně pochybuji, že ke každému prohlížeči napíši popisek v čem je dobrej a v čem neni :D
Je to prostě další zbytečná taškařice, se kterou nic neuděláme. Řešit, že BFU nemají možnost volby. Tu nemají nikdy. Nevyznají se v tom. Pojedou buď na tom, co tam je defaultně, nebo na tom, co jim doporučí někdo jinej. Nebudou se o to dál zajímat.
No, uvidíme až v reálu, jak to zahýbe s jednotlivými podíly browserů na windows 7 potom, o vyjdou ;)

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to mám asi nadprůměrně IT "vzdělanou" mámu, protože minule jsem jí slyšel nadávat, že má v práci Internet Explorer a že se v tom blbě dělá, protože to nemá ty panely jako Opera na bráchovým PC. Netrvalo dlouho a řekla IT, kterej jí alespoň nainstaloval nejnovější IE aby panely měla. Jsem rád, že i některý vlastně taky BFU dokážou i přemýšlet, jak udělat věci jinak.
I mýho 74 letýho dědu jsem naučil browsit ve Firefoxu, používá panely, záložky a historii až čumím.

WITAS
WITAS
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wonknu Myslím si, že problém prohlížeče je mnohem menší ve srovnání s výrobci her, vždyť ti diskriminují Linux a vnucují nám Windows, to mi přijde jako mnohem výraznější forma znevýhodňování postavení na trhu.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak by me zajimalo pres co si bude moc uzivatel ten jinej prohlizec stahnout, kdyz tam vlastne jeste zadnej mit nebude :lol:

440bx
440bx
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalda69 pres nic, napise ti to odkaz na web kde si to muzes stahnout a snaz se:D

GulDucat: jdi prosimte zpatky za Ransdorfem a Grebenickem, a prestat tady placat totalni kraviny

GulDucat
GulDucat
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@440bx Kraviny pises leda ty egzperte, ja uvadim argumenty, zadny protiargument neuvadis, protoze to ze si neznaly uzivatel vybere IE NENI ARGUMENT PROTI TOMUTO OPATRENI, ALE PRAVE V JEHO PROSPECH! TAKOVYTO TYP UZIVATELU VZNIKL PRAVE DIKY TOMU ZE MS LIDEM PREDSOUVA IE, DALSI GENERACE KTERA BUDE MIT NA VYBER UZ TAKOVA NEBUDE - a to uz jsem psal, naucte se cist, diskuze kde dokola hlupaci pouzivaji tentyz argument protoze nedokazi pochopit ze uz byl vyvracen jsou jinak nekonecne.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@440bx no prave, momentalne to alespon nemate BFU a normalni lidi si to alespon stahnou pres IE 8)

Zdeny
Zdeny
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=mir77]Jako naprostý souhlas. BFU nechápe rozdíly mezi prohlížeči, jdou naprosto mimo něj a buď vybere pro sebe známý Internet Explorer, nebo si vybere prohlížeč podle ikonky :) A silně pochybuji, že ke každému prohlížeči napíši popisek v čem je dobrej a v čem neni :D
Je to prostě další zbytečná taškařice, se kterou nic neuděláme. Řešit, že BFU nemají možnost volby. Tu nemají nikdy. Nevyznají se v tom. Pojedou buď na tom, co tam je defaultně, nebo na tom, co jim doporučí někdo jinej. Nebudou se o to dál zajímat.
No, uvidíme až v reálu, jak to zahýbe s jednotlivými podíly browserů na windows 7 potom, o vyjdou ;)[/quote]

no já jsem naprosto vyřízenej z vašich názorů, jako že jen BFU používají IE, anebo že kdo používá IE je BFU. Díky těmhle názorům se FF tak rozšiřuje, protože každej pubič si myslí, že když instalne FF je hned PC expert :D . Jsme IT společnost, cca 30 Microsoft inženýrů a všichni používají hádejte co? IEčko... a přitom co se týče znalostí HW, SW a OS většinu z vás strčí do kapsy i náš skladník.

bubucci
bubucci
Level 1 Level 1
28. 7. 2009 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeny IE je prohlížeč, který je vždy minimálně 2 kroky za ostatními, nemá ani jednoduchý download manager, ale skrz jeho 80% podíl na poli prohlížečů se musí psát stránky ,nehledě na standarty, pro jeho potřeby. Drtivá většina lidí se buď díky lenosti nebo vlastní neschopnosti dokáže spokojit se sebevětším brakem, který jim kdokoliv stčí pod nos.

Reklama
Reklama