Zpět na článek

Diskuze: Mininova další na řadě

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

toto je uz buzeracia ludi co je ich po tom najradsej by som im nakopal.hlavne tie EU zadky co vedia trt o zivote obcanov

Vaio
Vaio
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter Zistili ako si napchat vrecka svine svinske hajzli
autori nemaju ani paru co robia
oberaju najchudobnejsich o tie posledne peniaze !!!
keby mali dostat namesto penazi nieco ine cukriky alebo ovocie tak sa na to vyseru

KarlosK
KarlosK
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Neverwinter souhlas. stejně používám raději rapidshare a podobné servery. a jinak doufám že se jim to jednou vrátí a celej brusel s celou EU shoří protože tak dementní zákony a nařízení nejsou schopni vymyslet ani ty kreténi u nás v čr

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK Tohle neni chyba eu ty jelito slepy. V tomhle maji pracky ochranarske svazy ktere financuji nenazrani distributori a dalsi vyzirkova verbez ... piratskou stranu na ne.. jeden politik piratske strany je uz i v tom evropskem parlamentu. ... musime pritvrdit protoze toto je jen nazorova valka

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK @ge0rge: Kopou si vsak v/astni jamu. do ktere spadnou .. torrenty nedbaji o soukrommi uzivatelu .. to pristi anonymizovane p2p site uz budou ..

blizz.boz
blizz.boz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KarlosK @ge0rge: všetkých ľudí z nahrávacích spoločností treba popraviť.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pruser je v tom, ze ackoli "vsichni" vime, ze se s autorskym pravem musi neco "kazdou chvili" stat, zatim je to cim dal tuzsi a nemyslim, ze by se pomery menily a mely zmenit. Jeden Sved v Bruselu toho moc nezmeni...

Je to o penezich, kontaktech a soustredene cinnosti. Tyto zdroje maji autorske organizace, pirati ne... Tady je vysledek...

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone Je to o politice, tak dejte hlas piratske strane a ostati strany se brzy chytnou za nos a priostri svuj postoj v neprospech riaa miaa osa a podobnych mafii

NEONET
NEONET
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To uz jako nestaci do podminek pouzivani stranky (trackeru) napsat ze at je tam cokoliv, tak zakladatele, majitele ani provideri serveru nenesou zadnou odpovednost za jejich obsah a ani s nim nic delat nebudou? :roll:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NEONET Samozřejmě máš pravdu ...
Ale co si budeme povídat ... koupíš si v mém případě hru arma 2 ... a čekáš měsíc než to optimalizujou aby to vubec fungovalo na pc.

Hra stala neuvěřitelné prachy .. a za co.
Proto jsem si řek že budu kupovat jenom online hry .. ostatní už nemá smysl .. leda půl roku po vydání až to bude mít nějakej smysl.
- Ugurundu

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Neverwinter]toto je uz buzeracia ludi co je ich po tom najradsej by som im nakopal.hlavne tie EU zadky co vedia trt o zivote obcanov[/quote]

Bych chtěl vidět Vás. S týmem lidí makáte na programu několik měsíců, platíte lidi a po vydání programu čekáte na odměnu za práci a ejhle. Stovka lidí si program koupí a tisícovka stáhne. Řval byste jak tur, ať se to okamžitě přestane stahovat. Přiznávám, že některé programy jsou předražené, ale existují alternativy nebo levnější licence a pokud je to opravdu kvalitní program, tak velice rád autory programu podpořím zakoupením produktu. Navíc si warezem zabordelíte PC a škemráte o odvšivení na fórech. Dobře Vám tak. A teď mě warezáci kamenujte :lol:

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto ale tam se pise ze si prej nejvic prska hudebni a filmovej prumysl ja treba nechapu proc bych nejaky kunde mnel platit za to ze ji posloucham to by mnela platit ona mne takze MP3 nezastavjej a filmy taky ne a gamesy no tak ty uz vubec podle mne mininova a piratebay se jenom lechce prejmenujou nechaj lehnout stary stranky popelem a rozjedou to na novo a vubec nechapu proc ty zmrdi dou po tehlech dvou a este k tomu nejtrapnejsi hudebni prumysl vari z HOWNA a bude nejvic drzkovat??

xtas
xtas
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto s tim zacatkem souhlasim. S tim koncem ne - pokud clovek neni uplne blbej tak si pocitac nezavsivi ani warezem, zatimco me vytacej k nepricetnosti ruzny steamy, starforce atd tuny nesmyslu co mi to chce instalovat do compu a ktery ke hre nepotrebuju. Koupil sem si hru, tak to chci nainstalovat a hrat a ne se nekde registrovat a x-krat se obhajovat ze sem to neukrad a mit jeste z pulky paralyzovanej pocitac ruznejma legalnima polovirama.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xtas no vidis a pirat to stahne, hodi tam crack a vetsinou uz nema zadny problemy :( co maj potom poctivy lidi delat :?:

RAVEN_CZ
RAVEN_CZ
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Souhlasím

ČEZ
ČEZ
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aaaa, pán bych chtěl mít nejraději všechno zadarmo. :D

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ČEZ hele za software proste neplatim to je jediny co je zadara si vem trapna hadicka na auto te stoji 1200kc od chladice pak treba brzdova hadicka na moto 1000kc 47Cm!!!! kazdej si v tomhle state masti kapsu tak aspon ten soft do compu chci mit zadara fsecko je predrazeny hele nebejt compu tak je vsechno kolem elektroniky este tak 2krat drazsi ale sem rad ze hardware do compu uz je za slusny penize i u nas kde kazdej obchodnik te chce odrbat na kost

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hehe ... už se to zase opakuje .. hon na čarodějnice ...

btw .. tak tu píšete zlatej rapidshare .. kam si myslíte, že půjdou pro prachy dál? XD
- Ugurundu

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kam? No. Hahej .. dalsi muze byt prave rapid pro5oze je to nejvetsi svine.. na nelegalne sirenych datech dokonce drze vydelava a jeste je narozdil od bittorentu skladuji centra/ne

roob
roob
Level 36 Level 36
30. 8. 2009 06:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ge0rgecz preco si server ala rapidshare nespravia sami studia, ked sa na nom tak dobre zaraba?

Mastodont
Mastodont
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten kdo ví kde stahovat, bude stahovat dál. IRC, private torrent sites apod. tu budou porad. Traparny v podobe rapidshare jsou ubohe uz od principu.

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mastodont P2p musi zemrit aby. uvolnilo cestu lepsi p2p , protokolu ktery pomoci sifrovani a jinych technik zajisti dumyslnejsi ochranu a anonymitu svych uzivatelu ... bit torrent je spatny protoze problem ochrany soukromi nijak neresi .. nebojte lepsi p2p protokoly jso7 na ceste

ge0rgecz
ge0rgecz
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ge0rgecz Toto je jen dalsi valka mozku a pravniku .. ke jasne kdo ji nakonec vyhraje ... staricky bittorrent protokol se ale stal prilis popularni a it mozkum tak branil ve vyvoji ... torrenty je treba utratit aby zitrejsi p2p protokoly splnily lepe ocekavani

radik79
radik79
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mastodont ...aaa, pan je neco jako Robin Hood, krade, je na to hrdy a ostatni mu tleskaji !

Shpack
Shpack
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky podporuju lidi, kteri delaji vlastni soft a nefandim piratstvi software... to je jedna vec... s tim by se melo neco delat... Ale na druhou stranu... oni z tech serveru proste jen potrebujou svym lobizmem tahat prachy a myslite si ze se ty penize dostanou k tem co o ne teoreticky prisli? :lol: :lol: :lol: nezijeme prece v pohadce...
A co se Hudby tyka... pryvy muzikant si vydelava penize hrajim nazivo... viz napr. Nohavica... Ubohe prodavani CD na kterem bohatne vydavatelska spolecnost a ne hudebnik (pokud to neni Xmilionovy prodej) nema s hudbou v dobe internetu nic spolecneho :x

Olda_rab1
Olda_rab1
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak nejak si nedovedu predstavit jak budou filtrovat obsah ktery se u nich na servru vlastne ani nenachazi, to ho budou stahovat a prohlizet?

memphisto
memphisto
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ge0rge]Je to o politice, tak dejte hlas piratske strane a ostati strany se brzy chytnou za nos a priostri svuj postoj v neprospech riaa miaa osa a podobnych mafii[/quote]

Hodně naivní představa

chalin
chalin
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@memphisto Jsem zvědavej na to co bude dál, zakážou působení TPB, Mininovu, nakonec všechny servery pro uploading a povolí jenom cenzurované youtube, facebook a google ? A to proto aby si další dobrodruzi přilepšili o pár miliard $ ? No, s warezem to bude zajímavé. :roll:

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin ide o to ze keby mam ist na kazdy film do kina tak by som sa zblaznil utratite stovku za kino a nakoniec zistite ze je to totalna kktina ale ako zistim ci to je dobry film a ci nie ? pozrem si trailer z ktoreho sa dozviem trt lebo film je uplne iny a teraz hry: kupite si hru nainstalujete si ju a rovno aj opatchujete ale to clovek nevie ze to chce napr windows live kde si clovek musi robit konto a podobne s*acky a nakoniec ho to ani nebavi kdezto hru ktora ma bavi si kupim ako napr. supreme commander ale kupim a chce to strkat do dvd mechaniky DVD s hrou co je neprakticke ale to je este len malickost.recenzie tiez niesu 100% ako nemozem zistit kvalitu hry podla dema. programy tam je hlavny problem extremna predrazenost iste su alternativy ale kvalitnych neni vela a clovek nevie ci mu to neurobi v pc neplechu KEBY SKONCIA TORRENTY A PODOBNE TAK BY SA TO TAK ZVRHLO ZEBY ONI OKRADALI LUDI

radik79
radik79
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin @Neverwinter: Aha, takze kdyz chci zjistit jestli to nove auto, co prave prislo na trh je fajn, tak ho ukradnu pojezdim a bude se videt, jo ? Protoze hnusne automobilky by me chteli urcite oskubat a prodat mi kram.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin @radik79: U auta je testovací jízda. A není to tak, že by člověk testoval jen necelou čtvrtku auta jako u dema hry/programu, testuje celé auto. A veškerý hardware pro PC lze také plně vyzkoušet, než se zakoupí (buď dohodou s prodejcem, nebo záruka 14-dní na vrácení peněz). Kdo nemá čas si zkoušet hardware, jsou tu weby jako PC Tuning, které to udělají za vás.
- Jindřich Pirner

RAVEN_CZ
RAVEN_CZ
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin @Jindřich Pirner: No tak tady bych si dovolil nesouhlasit. Vy sice auto testujete celé, ale jen chvíli. A v jedon určitém ročním období a třeba za pěkného počasí. Pak si ho koupíte a zjistíte, že vám velmi často odchází určitý díl, že sůl co se vám v zimě usadí na čidlech, vám vyřadí z provozu určitou kontrolní jednotku, že vás z těch sedadel po 4hodinách jízdy bolí záda a za krkem, že stěrače nestírají dobře a v určitém místě nechvávají vodu a zrovna vám to tam bude vadit a podobné další věci, které během testovací jízdy nemáte šanci zjistit. Takže stejně jako automobilky umožňují testovací jízdu, tak vývojáři her a prgramů poskytují demoverze nebo tzv. trial verze na 30dnů, což si myslím, že je velice férová nabídka, kdy si po dobu 30 dnů můžete zkoušet kompletní software a udělat si velmi dobrou představu o tom, jestli je pro vás dobrý nebo není.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin @RAVEN_CZ: Také názor, celkem souhlasím. Beztak nejde moc porovnávat to auto se softwarem, já jen reagoval na připomínku výše (osobně prostě moc nemám rád, když někdo řekne "auto taky neukradneš, aby sis ho nejdřív zkusil", je to krátkozraké konstatování). Co se třeba týče kupování her, tak já nevím, dneska to nestojí za moc, píšu na ně recky a tak mám legálně přístup ke všemu co vychází. Prostě to není ono, sám se zajímám už jen o indie scénu, tam je dost inovací. U programů jsou ty trialy celkem fajn (nejlepší trial má imho Total Commander). Demo u hry, které má 2GB a hrací doba je 5 minut, to je prostě šílenost a takových je většina, už je radši vůbec nestahuji. Mě se víc líbil shareware model. A některý software nemá třeba demo vůbec a to je pak hodně těžké něco naslepo kupovat. Každopádně je to na delší debatu - co člověk, to názor.
- Jindřich Pirner

RAVEN_CZ
RAVEN_CZ
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalin @Jindřich Pirner: Rozumím vaší reakci na předešlí příspěvek. Mám také pocit, že auto a software není zrovna dobrá kombinace na srovnání :-) Ale jsem rád za každý konstruktivní názor. Kolikrát si v reakcích přečtu věci, které jsou velmi důležité, ale já je prostě opomněl a posuzoval jsem určitou věc bez nich.

T_xy
T_xy
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by zajímalo, jak budou prakticky rozlišovat materiál s copyrightem. Dohledávat, jestli konkrétní video podléhá nebo nepodléhá copyrightu může být docela zajímavá adventure, i vzhledem k tomu, že název může být změněn a video překódované.

NEONET
NEONET
Level 1 Level 1
27. 8. 2009 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ge0rge]P2p musi zemrit aby. uvolnilo cestu lepsi p2p , protokolu ktery pomoci sifrovani a jinych technik zajisti dumyslnejsi ochranu a anonymitu svych uzivatelu ... bit torrent je spatny protoze problem ochrany soukromi nijak neresi .. nebojte lepsi p2p protokoly jso7 na ceste[/quote]

hm, tak at uz cokoliv (treba linuxovou distrubuci) stahuji prez torrent, tak ji taham na Debianu prez rtorrent kde mam striktne hezky v konzoli napsany config a jina nez sifrovana spojeni mi neprolezou, staci to? a p2p nemusi zemrit aby udelala misto nove, staci dyz nejaky blb vyda a uvede novou sit a ostatni ji zacnou pouzivat, ebo jednoduse nastane update protokolu

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby soft nestál tisíce, tak je to ok. Co mi ale prijde docela stupid ni je fakt, jak spolecnosti pocitaji usly zisk. neco takoveho neexistuje, protoze ten clovek by si onen software za dane penize nikdy nekoupil, eventuelne by nesel do kina na ten film, nebo by si nekoupil medium s filmem.

Od doby, co pracuju si sice hry kupuji, ale vetsinou ve zlevnenych edicich. To je podle me cesta k uspechu. Jenze tady v Evrope ty marze a ceny novinek... No blyska se snad na lepší časy.

Btw vyvojari maji z toho asi nejmin, vetsinu slupne hnusnej vydavatel.

Neverwinter
Neverwinter
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nie ked chcem nove auto tak si spravim testovaciu jazdu :D

Dojigiri
Dojigiri
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rapid ovšem nemůže blokovat všechno ... kupříkladu pokud je archiv zaheslovanej, Rapid nemá možnost zjistit, jestli je tam obsah chráněnej copyrightem nebo není. Navíc Rapid (a i další share servery) obsah chráněnej copyrightem na upozornění stahuje (objeví se vám pak hlášení, že soubor už neexistuje) - takže mají vcelku dobrou pozici, můžou jim říct, že nemají možnost prohledávat tak velký množství souborů, a že si to nahrávací společnosti mají hlídat a upozorňovat na to Rapid a spol. samy :). Na druhou stranu, Rapid ty data skutečně uchovává (na rozdíl od torrent tackerů, který obsahujou jenom odkazy a ne data samotný - takže by správně "měly" být nepostižitelný, ovšem jaká je realita teď vidíme všichni).

Dojigiri
Dojigiri
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Protože je Mininova schopna aktivně filtrovat z torrentů škodlivé programy, nizozemský soud uvedl, že by pro ni neměl být problém blokovat materiál s copyrightem[/quote]

Tady holt je vidět, co jsou ti soudci za bandu počítačových negramotů, když jsou schopní srovnávat tyhle 2 věci. Viry lze vyfiltrovat vcelku snadno, prostě to projedu antivirem. Ale docela bych chtěl, aby mi ti soudci vysvětlili, jak z videa poznám, jestli je chráněný autorským zákonem (tj. jestli např. nejde o video, které tam autor dal záměrně a souhlasí s jeho neomezeným šířením). Pochybuju, že nelegálně sdílené DVD ripy apod. mají nastavenej nějakej "copyright" flag.
Jedině by to mohli udělat jako Rapid apod., tj. dát možnost nahlašovat nelegální obsah, a společnosti by si pak samy mysely hlídat, co tam je, a nahlašovat k odstranění to, co je nelegálně sdíleno.

entik
entik
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=memphisto] A teď mě warezáci kamenujte :lol:[/quote]

Trosku problem je v tom, ze pokud by ty prachy meli dostat vyvojari, tak s placenim nemam problem. Ti ale dostavaji spis fixni honorar a nejaky minimalni procenta z prodeje. Trzby si ale delej vydavatele (dobre, to jeste beru, ze nekdo to na trh dostat musi) a vyzirky z ruznejch autorskejch svazu, ktery se na tom vyvoji nepodileli ani minimalne.

radik79
radik79
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@entik Souhlasim s tim, ze se dneska kazdej smejd rad prizivi na kdecem, ale snad mi nechcete tvrdit, ze by fungoval system, kdy ja zaplatim presne tomu, komu uznam za vhodne a tolik, kolik mi pripada adekvatni (tzn. nikomu nic).

Dojigiri
Dojigiri
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jen poznámka pro webmastery, komentáře na těchhle stánkách prostě nefungujou, nefungujou a nefungujou. Ve FF se nejde přihlásit vůbec, v IE na několikrát (jahoře vidím "přihlášen" a dole "pouze registrovaní uživetelé můžou přidávat komentáře"), jeden komentář se neobjevil vůbec, další se objevujou mimo pořadí néhodně ... asi je to tu jenom pro trpělivé.

Někdo to dost zprasil. Což je asi můj poslední komentář zde, protože už na to fakt nemám trpělivost.

Pyshtone
Pyshtone
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dojigiri Stezovatele na mistni komentare necht si laskave protahnou kompa spybotem vcetne imunizace, stahnou aktualizace FF a vymazou browser cache. Me osobne se tyto problemy taky obcas vyskytnou, ale mistni webmasteri za to opravdu nemohou... Jinak je na to thread na foru, takze se obratte tam...

RAVEN_CZ
RAVEN_CZ
Level 1 Level 1
29. 8. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone Souhlasím, po změne vzhledu jsem se nemohl přihlásit, ale pak jsem si stáhl novou verzi Opery a pravidelně projíždím PC antimalewarem a antispyprogramem a myslím, že vše funguje tak jak má. Přihlášení je v pohodě a přijde mi, že příspěvky mám v pořadí v jakém mají být. Tak nevím. Jestli je to opravdu vinou toho kdo psal ty stránky, nebo spíš něčím jiným. Zdá se, že někdo s tim problémy nemá, takže pokud by to nebylo dobře napsáno, asi by to blblo úplně všem. Nebo ne?

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
30. 8. 2009 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pyshtone @RAVEN_CZ: nevím, ale dokážu si představit, že nějaký spyware udělá to, že se nemůžu přihlásit. řazení příspěvků je ale podle mě spatně. dívám se do zdrojového kódu této stránky a tam vidím od začátky tyto předměty příspěvků:
buzeracia, RE: buzeracia, RE: buzeracia, RE: buzeracia, TREST SMRTI, bastardi!!, fck, RE: fck, Jak se chranit, RE: Jak se chranit, RE: buzeracia atd.
Nevím proč, ale tu buzeraciu bych čekal pod tou první. S tím, že něco podobného se děje i u dalších předmětu nejen u buzeracie :).
stejně to vidím jak ve FF 3.5.2 tak i v IE7, čemuž se nedá nic moc divit, když je to tak i v tom zdrojovém kódu.
tady je prostě něco špatně :(

wonknu
wonknu
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dojigiri Souhlasím. Taky mi to blbne. V Opeře přihlášení funguje, ale příspěvky se štosujou fakt náhodně.

rigix
rigix
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wonknu A raz dva tři firefox je píča a raz dva tři firefox je píča.

zbynda
zbynda
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dojigiri můžu potvrdit. rád jsem si před změnou designu webu tady komentáře četl, i když jsem nikdy registrován nebyl. teď mi přijde, že jsou reakce různě přeházené apod. je to prostě docela bordel :(

shipo
shipo
Level 1 Level 1
28. 8. 2009 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zbynda Občas mám taky problém se přihlásit, mnohem horší ale je to prohazování(při citaci nebo editaci se přesune úplně jinam).

Reklama
Reklama