Může se to stát i vám
Aneb o putování kapaliny schované v klávesnici notebooku do servisního střediska, dále na základní desku a zase zpět, v podání technické podpory firmy Hewlett Packard.
Situace jako ze špatného vtipu, se stala jednomu z vlastníků notebooku od společnosti Hewlett Packard, který svůj přenosný počítač (stále pod zárukou) poslal do servisního střediska kvůli opravě špatných otevíracích kloubů. Když však zvedl telefon z technické podpory HP, nemohl uvěřit vlastním uším. Dozvěděl se totiž, že se uvnitř jeho klávesnice nálezala jakási kapalina, a ta se při pokusu o diagnostiku závady a otevření laptopu vylila na základní desku(???). Když pomineme fakt, že počítač byl podle majitele údajně dokonale suchý, museli bychom pokládat za zázrak, že by se tekutina z notebooku nedostala už během cesty do servisu. Navíc pochybuji, že by někdo posílal na opravu úplně mokrý počítač.
Tím to ovšem nekončí. Dále mu bylo řečeno, že pokud by chtěl notebook opravit, bude muset zaplatit krásných $1,099 (17 000Kč) a jako třešničku na dort technik přihodil, že by mu počítač klidně pošlou zpět, ale mohlo by se stát, že by mu jeho plechový miláček mohl vybouchnout. Ja nevím jak vy, ale mě by asi vypadla pusa z pantů, kudly by se mi otevíraly ve všech kapsách u kalhot a očima bych pátral po kalendáři, zda není náhodou prvního dubna. Jak to celé dopadlo, bohužel nevíme, ale tohle snad ani nemohlo dopadnout dobře. Je více než jisté, že na jeden takovýto případ připadne stovka či tisícovka ochotných bezproblémových reklamací, ale skoro by se dalo říct, že tato jediná je všechny strčí s přehledem do kapsy. Já zatím naštěstí, nic takového nezažil (klepu na dřevo) a všechny mé reklamace většinou proběhly velmi rychle ochotně a k mé spokojenosti. Jsem snad jediný? Máte také nějaké kuriozní příhody při reklamování vašeho hardwaru? Budu velmi rád, když se o ně s námi podělíte v diskuzi pod článkem.
Zdroj: CrunchGear