Zpět na článek

Diskuze: Na web se dostaly specifikace nových Radeonů HD 8800!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

PaulCZE
PaulCZE
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nárůst výkonu a pokles spotřeby vypadá přímo pohádkově, o to více jsem zvědvý na tvrdou realitu. Hlavně by však AMD mělo pořádně hlasitě vyřvávat do světa specifika nastávající generace grafik, ať se může spřátelená konkurence řádně připravit a udělat z karty s výrobními náklady 1200Kč kartu prodávanou za 12000Kč.

boomy
boomy
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PaulCZE Me se libi jak maji ten pokles odberu a nizsi cenu cervene, asi sepisoval nekdo z nvidie :D

D3VL3R
D3VL3R
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radeon HD 8800? Že by AMD konečně dohnal GeForce 8800? :D

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@D3VL3R hahaha, zasmáli se zbrojnoši..

BTW, možná sis nevšiml, ale AMD už dotáčí druhou desítku, řadu 8xxx uvedlo někdy kolem roku 1999/2000 :wink:

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si počkám až to bude na www.žumpa a pekne na 3 strany. :D

maltra
maltra
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Ak ten rok v tvojom nicku je rokom tvojho narodenia, tak sa daj liecit, lebo to vyzera ze na to aky si stary mas zumpu ty vo svojej hlave. Kazdy jeden prispevok od teba je uplne rovnaky, vyzera to ze mas z DDW nejaky komplex.

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra jojo cvoku

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je fakt, ze GCN nam jeste sve moznosti neukazala, narust vykonu GCN oproti VLIW4 nebyl nijak uchvatny, ale toto vypada nejak az moc optimisticky.

Smokie
Smokie
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen pro správnost:
V textu uvádíte počet tranzistorů 1,4 mld., ale z tabulky vyplývá, že je to 3,4 mld.

kutus
kutus
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což o to, grafiky pěkné, možná budou i na vánoční trh, dříve se čekalo na banány, dnes na grafiky. Cena taky pěkná, ta 8850 bude stát za zvážení i pro normální lidi, je tu ale jeden dost podstatný detail...

Není k čemu ty grafiky využít!

Na WoW, CS 1.6, Guild Wars, World of Tanks stačí totální low end v každém lepším mini notebooku.
Na dnešní grafické pecky je třeba totální low end člověk, protože je to totální NUDA.
Na ostatní věci typu video opět stačí integrované řešení typu HD6310, intel HD3000 ap.

Výrobci grafických karet by měli zauvažovat nad vývojem něčeho, k čemu ty jejich osvěžovače vzduchu budou využity. Poslední záležitost (na 2x 24 hodin), která stála za vyzkoušení a nebyla u toho větší nuda než stereotyp v práci, byla Mafia 2.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kutus Popravdě taky si nějak nezpomínám za poslední dobu na nějakou novou AAA hru co by mě bavila a co by mě donutila k upgradu grafiky.
BF3 je sice náročný, ale je to sr**** pro malé děcka, nemá to nic společného s původní sérií.
Série závodních her od Codemaster má nádhernou grafiku, ale opět se z toho stala nudná opakující se sr***. Kde jsou ty časy nádherných rally ColinMCrae.
Různé dnes populární RPG střílečky jdou mimo mě. Z mých oblíbených strategií zůstal jen TotalWar, který nehraju preventivně - neskutečný žrout času a výborná série ANNO s krásnou grafikou není ale zase tak náročné.
Nový MaxPayne mě nanadchnul, je to spíše takový hraný film. ARMA je zběsile závislá na CPU tak by mě nová grafická karta houby pomohla.
A nějak mě dál ani nenapadá nějaká graficky náročná hra co by stála za to.
Jdu si raději stáhnou Black Mesa, to by nemělo zklamat :).

Dixel
Dixel
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi Zdravim, ja si myslim ze pro nas pro starsi hrace je tu trebas serie Total War a tu bych nenazyval jako zrovinka nenarocnou co se HW tyce (sice se jedna sice asi o spatnou optimalizaci, ale stejne je to narocna hra jak prase :)). Trebas takovej Shogun Total War je paradni, Napoleon kamos paril tak ze mu nakonec rupla civka u grafarny jak ji hulil :D (GTX285ka), takze kvuli tomu kupoval novou kartu :), Roma muzu jen a jen doporucit a Medievily sou tez oba dva dobry. Dale z narocnych her muzu zminit Crysis, Crysis Warhead ke kterym se porad vracim :), trebas Company of Heroes jsou dobre, dale StarCraft 2 je vubec nejlepsi pecka a da se rici ze komp se u toho musi hodne snazit - hlavne 200 pop vs 200 pop :) - to mi i s moji 7970 Lightning od MSI a i7kou 920 pretocenou nad 4 GHz dou fpska kolem 35 :D :D coz je dost malo :D :D. Dale ma vyjit predelavka Dooma a ten novy Half Life remake ;). Znarocnych her este muzu uvest L4D2 ktere je docela narocne na procak :) a trebas Unrealy sou velmi dobre :) - doted hraji UT 2004 a UT 3 nesutale :). Takze ja bych zase tak moc nebrecel a hral hry ktere zabavi na takrka neomezenou dobu :). Ja si zatim nestezuju ze by vykon meho pocitace byl prilis vysoky :D - chtel bych teda este lepsi ;).

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi ano, BF3 je jiný než BF2, ale děcka běhala se snipou i tam. Prostě je to o tom najít si kamarády (však, Blaho?) a hrát s nimi. Protože teprve pak je to ta pravá sranda.

Black Mesa je skvělá (hrál jsem ale jen prvních pár load-levelů)

A osobně si myslím, že nové, graficky náročné hry brzo přijdou, s novými konzolemi tu budou jako na koni. MS i SOny budou chtít prodávat next-gen, a pro to bude třeba uvést nějaké nové taháky pro dětičky - a z toho by mělo/mohlo kvalitativně profitovat i PC hraní.

Problém dnešních her je ten, že jsou všechny na jedno brdo - závodní auta závodí všechny stejně, střílečky se hrají všechny stejně, adventury už prakticky neexistují a akční RPG dohraje i kvadroplegický retard (tímto se omlouvám za ne zrovna korektní, zato pregnantní přirovnání). Sportovní hry se omezují na to, že se každý rok přidají nové jména do týmů. Maně vzpomínám na Epyxí olympiády na osmibitech - to byla kvintesence zábavy..

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@siddhi @tynyt: Asi tak nějak sem to myslel. Postrádám nějakou originalitu a hlavně zábavnost, vtipnost.
Většina nových her jsou udělané tak aby je dohrála i cvičená opice.
Ono není problém najít spoustu graficky nádherných a na hardware náročných, ale je problém najít takovou hru co by ještě navíc byla i dobrou hrou s dobrou hratelností. Příkladem budiž "tupá" střílečka Crysis2, či absolutně zbabraný nový GhostRecon - tuhle hru by opravdu zvládla i ta opice a to má být přitom pokračování slavné série, která vynikala neskutečnou obtížností.
Jedna z mála her-stříleček co mě za poslední dobu dokázala pobavit byl Bulletstorm - řádná řežba s vtipem a určitou nadsázkou.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kutus O tom ze Wow je nenarocne pomlc. Ono sice jde zprovoznit na kde cem, ale na plne detaily nejde 5.0.5 hrat ani na HD 7950 :-| .

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi Pro ty co nesouhlasi vyzkousejte si to :-) . Preci jen Wow je 64bit DirectX 11 hra, vyuzivajici kdejake moderni prvky. Problem je jen ze ma strasne nizkou kvalitu textur, protoze pri tak velkem svete by to zabiralo strasne moc mista. Kazdopadne takovej HD pack o velikosti cca 100 GB by se pro zajemce vic nez hodil.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 9. 2012 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kutus Moju grafiku nedavno dobre prevetrala hra Sleeping dogs. Bolo by fajn keby PCT zacalo tuto hru pouzivat v benchmarkoch.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kutus možná jsi znuděný, ale stále je co hrát. Stačí se podívat na Steam, kolik je tam skvělých her a někdy doslova za pár korun. Ano, nejsou to propírané AAA tituly, jejichž (ne)kvalita je prakticky téměř předem daná (výjimka je částečně BF3), ale to nijak neovlivňuje kvalitu.

A rovněž nesouhlasím s tím, že neexistují hry, které nevyužijí výkonné grafiky. Takový BF3 se dá "tunit" tak, že ani HD7970 nebo GTX680 nestíhají - jenže na to je třeba multiplayer a tu hru mít koupenou, protože až tehdy je vidět, jak je ta hra náročná. Naskriptovaný a koridorový single je proti tomu čajíček.

P.S.: počítačové hry hraju od roku 1985, takže si dovolím tvrdit, že jsem už leccos zažil a viděl. A taky si dovoluji tvrdit, že ty nejlepší hry nejsou až na výjimky AAA tituly (včetně MafiaII, která rozhodně NENÍ kvalitní a zábavnou hrou - na to tu jsou jiné, daleko lepší a zábavnější hry)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
18. 9. 2012 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Moment, on ale říká, že nejsou hry, které by takové grafiky využily a s tím celkem souhlasím. BF3 sice lze tuňit, ale zábavu to nepřidá (netvrdím, že se nebavím). Hraju teď už druhým měsícem na HD7770 v 1080p a jediný kde je opravdu třeba snížit detaily co to jde je ARMA2/DayZ. Zdá se mi, že jste se nepochopili.

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Ahoj nehodis nejaky zoznam kvalitnych hier?? hram velmi zrdiedka (nie je kedy) a ked uz cosi idem zahrat tak je to neskutocna bieda..

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 9. 2012 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @cursedslayer: No ale právě ta ArmaII/DayZ je skvělý příklad toho, kde je třeba výkonné grafiky a CPU. Ano, "casual" hry obvykle moc výkonu nepotřebují, to je pravda. Ale osobně jsem pozitivně naladěn - Arma3 je ve vývoji, takže až se odladí ty klasické bugy prvních verzí (jak je u těchto her zvykem - a to si prosím nestěžuji, takto komplexní hry ty chyby prostě mít budou), bude to další skvělá hra.

Navíc se domnívám (a už jsem to sem psal), že s novými konzolemi se vývoj zase o kus posune.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @drysoft: Jinak třeba ten Lightfish je předělávka starého dobrého Stix z C64.. :D

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @drysoft: Z poslední doby:

Trine1/2
Osmos
Rochard
DayZ
Borderlands
Limbo
Greed Corp.
And Yet it Moves
Lightfish
Q.U.B.E. (hodně podobné Portalu)
..a samozřejmě Portal 1/2

Mám spoustu dalších her, ale na tyhle si vzpomenu okamžitě, jako na něco, co stálo za to.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Portal 1 a 2, Limbo a QUBE tiež odporúčam. Výborné hry. Ostatné som zatiaľ nehral aj keď Trine 1 aj 2 či Rocharda už mám kúpené a teším sa na ne.

BTW Black Mesa nemala byť už dostupná na Steame? Nejak mi ju nevie nájsť a už som čítal, že ju niektorí hráte.

pytel21
pytel21
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Ty tituly jsou sice fajn, ale spíš bych doporučoval, kdyby uživatel "drysoft" napsal, jaký styl her mu nejvíce vyhovuje a jaký počítač má přibližně (např. mám NB či stol. PC). Některé vybrané nejsou zas až tak trvanlivou zábavou. Více variabilní seznam by byl fajn. Takto jsem se dozvěděl, že hraješ především nenáročné hry na HW, ale často postavené na logických hádankách, i když občas je tu nějaká akční vyjímka. Na to, že hraješ od roku 1985, tak se Tvůj vkus příliš nezměnil. Ostatně na tom, že existuje spoustu skvělých emulátoru starých mašinek, tak na tom se asi shodneme a také je potřeba dát občas šanci někjakým módům her...

smiders
smiders
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Sleeping Dogs ... super :)

drysoft
drysoft
Level 1 Level 1
18. 9. 2012 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @pytel21: Ahoj vyrastol som na strategiach od roku 95.. vsetky hry co boli u nas v tom case dostupne tohto charakteru som daval jedna radost.. inac zahram si vsetko mimo sportovych hier.. na to je predsa ihrisko :P

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
18. 9. 2012 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @mareknr: BM na Steamu bude (někde jsem četl, že přípravy už finišují), ale kdo chce hrát už teď, tak musí stahovat ručně.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @smiders: v čem je ta hra "super"? Přiznám se, že mě ničím neoslovila.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @pytel21: Na steamu mám aktuálně cca 130her, hraju samozřejmě i jiné hry, ale výše uvedený seznam je seznamem her, které je zábavné hrát a které je možné hrát dlouho bez toho, že by se ohrály - třeba Rochard a Lightfish se dá hrát mnoha způsoby. Výše uvedený seznam tedy není ani trochu kompletní.

Např.: na hraní strategií už moc čas nemám, třeba company of heroes a RUSE na mě čeká už přes rok, nicméně to není příklad her, které jsem chtěl uvést.

Z mého pohledu je kvalitní hra taková, která nechá člověku dostatek stupňů volnosti, tedy to není stupidní koridor s naskriptovanými spektakulárními akcemi.

Co se emulátorů týká, je to samozřejmě můj koníček (zejména C64, Amiga, MAME/NeoGeo), ale to je už zcela mimo "scope", protože většina kvalitních her se dočkala remake (nebo byla nepokrytě vykradena jinou hrou)

P.S.: samozřejmě vlastním i BF3 a třeba GTA4, obě to jsou svým způsobem také hodně otevřené hry, ale jejich podstata je "jen" o tom, že se neustále opakuje určité schéma, navzdory tomu, že se jedná o relativně komplexní herní světy.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Heh. C64 aj Amiga sú tiež moje srdcovky. Som si dokonca na základe Obrovho článku k Amige kúpil Cloanto emulátory pre oba počítače.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Bespi]O tom ze Wow je nenarocne pomlc. Ono sice jde zprovoznit na kde cem, ale na plne detaily nejde 5.0.5 hrat ani na HD 7950 :-| .[/quote][quote=tynyt]hahaha, zasmáli se zbrojnoši..

BTW, možná sis nevšiml, ale AMD už dotáčí druhou desítku, řadu 8xxx uvedlo někdy kolem roku 1999/2000 :wink:[/quote]

:D Ach ty Tynyte, ty nas AMD expert :wink:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 9. 2012 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho bošácká? :D

bacha na metyl! :wink:

Wakizashi
Wakizashi
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=overclocking]Moju grafiku nedavno dobre prevetrala hra Sleeping dogs. Bolo by fajn keby PCT zacalo tuto hru pouzivat v benchmarkoch.[/quote]

SD je ještě zajímavá v tom, že Bench hází konstatntně mohem vyšší FPS než reálná gameplay:)

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Braňo1977]Ja si počkám až to bude na www.žumpa a pekne na 3 strany. :D[/quote]

Už si s tím dost trapný. :lol: :lol: :lol:

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vlastimil91 Asi jo ,Vlastičko

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
17. 9. 2012 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Braňo1977 Jak už tady jeden napsal jestli je tvůj rok 1977 a máš také názory tak potěš koště teda. Osobně si myslím že kdyby se měli srovnat znalosti o PC tak DD bude vědět víc jak ty :wink:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
18. 9. 2012 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=tynyt]bošácká? :D

bacha na metyl! :wink:[/quote]

U mne je VGA spotrebna elektronika, niesom ako AMD deti co nadavaju na Nvidiu a pritom maju 3 rocnu ATi sracku v PC.
Nechcem urazat tych co si to nemozu dovolit, skor tych chujov co maju kancelarske PC ale su majstri sveta resp. AMD experti, respektive AnalExperti :roll:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
18. 9. 2012 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Vlastimil91]Jak už tady jeden napsal jestli je tvůj rok 1977 a máš také názory tak potěš koště teda. Osobně si myslím že kdyby se měli srovnat znalosti o PC tak DD bude vědět víc jak ty :wink:[/quote]

Ty si ten co si kupil ten notas s M6990 a teraz mu maminka dava penizky na chleba ?
Aha :lol: :lol: :lol:

Reklama
Reklama