nespokojena-zakaznice-zaluje-best-buy-o-54-milionu-dolaru
Novinka Nespokojená zákaznice žaluje Best Buy o 54 milionů dolarů

Nespokojená zákaznice žaluje Best Buy o 54 milionů dolarů

Ctibor

Ctibor

12

Raelyn Campbel se rozhodla zažalovat obchodní síť Best Buy, když po několika měsících trvající reklamaci zjistila, že se její laptop ztratil.

Reklama

Vše začalo nákupem přístroje, ke kterému si Raelyn připlatila 300 dolarů za záruku prodlouženou na 3 roky. Ta zahrnovala servis a také výměnu všech poškozených komponent zcela zdarma. Rok se s rokem sešel a porouchalo se tlačítko pro zapnutí a vypnutí. Při reklamaci jí bylo řečeno, že oprava potrvá přibližně 2 až 6 týdnů. To jí sice zarazilo, ale nelámala si s tím hlavu.

Jak asi očekáváte, tato lhůta nebyla dodržena. Po několika dalších týdnech a několika urgencích u personálu obchodu, který Raelyn neustále ujišťoval, že by se měl její laptop vrátit každým dnem, nastal zlom. Jeden z pracovníků, kterému vylíčila celou situaci, prolistoval přítomné dokumenty a oznámil jí, že přístroj nebyl z prodejny vůbec odeslán. Nakonec se dověděla, že byl pravděpodobně ztracen.

Best Buy Raelyn nabídl peněžní kompenzaci, ta však nedosahovala ani hodnoty, jež do něj investovala. Je jasné, že tuto nabídku nemohla přijmout. Nakonec požádala své blízké, aby do Best Buy napsali a postěžovali si za ní. Odpověď byla více než překvapivá: "Na každého zákazníka, který měl nepříjemnou zkušenost, Vám mohu ukázat stovky spokojených. Prodával jsem sám velmi dlouho a jediný výsledek, na který jsem přišel je, že ne každý zákazník může být spokojený. Jediné, co mohu říci je jen to, že se každému zákazníkovi snažíme poskytnout takové služby, jaké si zaslouží." To napsal generální manažer Robert Delissio.

Není divu, že po této zkušenosti Raelyn společnost Best Buy zažalovala o výše zmíněných 54 milionů dolarů. Prý neočekává, že by se z ní stala multimilionářka, ale chce mít jistotu, že to co se stalo jí, se již nestane žádnému jinému zákazníkovi. Best Buy se k celé situaci odmítl vyjadřovat.

A pak, že už dnes neplatí slova "náš zákazník, náš pán". Můj názor je, že pokud Raelyn vyhraje své miliony, tak se již budoucí zákazníci této zkušenosti bát nemusí - určitě ne u Best Buy. Její šance nejsou vůbec malé. Stačí si připomenout kauzy typu "kočka v mikrovlnce" či "díry v ementálu". Když tyto případy dopadly "dobře", tak proč by nemohl tento?

Zdroj: DailyTech


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama