Nokia neponechá nic náhodě. Za marketing Windows Phone 7 utratí 127 milionů dolarů
Půlroční, „na míru šitá“, kampaň, odstartuje v říjnu a přijde finského výrobce na 127 milionů dolarů. Nic se nesmí ponechat náhodě a tak s marketingem bude pomáhat i Microsoft.
Finský výrobce mobilních telefonů – Nokia, oznámil, že zanedlouho spustí masivní marketingovou kampaň, která má spotřebitele „připravit“ na příchod svých zařízení s operačním systémem Windows Phone 7.
Kampaň odstartuje v říjnu a přijde na zhruba 127 milionů dolarů. Pomáhat ale bude i Microsoft, neboť má velký zájem na tom, aby jeho dvorní výrobce uspěl. Nokia i nadále ztrácí své dominantní postavení z 90. let. Tlačí na ni především šik asijských výrobců v čele se Samsungem, HTC nebo LG, kteří chrlí jeden telefon s Androidem za druhý a tak jí s chirurgickou přesností ukrajují podíl na trhu.
Stephen Elop představil první telefon Nokia s Windows Phone 7 [video]
Co se týče platformy Windows Phone 7, tak tu provázelo chladné přijetí od recenzentů a také nezájem spotřebitelů. Podle šéfredaktora renomovaného ruského serveru Mobile Review se za rok 2010 prodalo pouze 674 tisíc chytrých telefonů s operačním systém WP7. „Je to katastrofa,“ tvrdil Murtazin.
Je však pravdou, že právě on nese spojenectví mezi oběma firmami nelibě a není dne, aby na svém Twitteru nedštil oheň a síru na management Nokie. Na druhou stranu, Nokia a svým způsobem vlastně i Microsoft mají zřejmě jednu z posledních šancí naskočit do zběsile rozjetého vlaku smartphonů.
Nepřehlédněte:
Nokia N9 s MeeGo: „zabije“ ji vysoká cena?
Zdroj: Fudzilla