Zpět na článek

Diskuze: Nokia neponechá nic náhodě. Za marketing Windows Phone 7 utratí 127 milionů dolarů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
14. 7. 2011 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pomalu se blizi cas nakupu akcii :) nokie .. docela jim verim... asi jako jeden z mala

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 07:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ch3vr0n Taky jim věřím a je docela dobře možné, že můj další telefon bude Nokie. Dříve jsem je nechtěl kvůli Symbianu, který dlouho nebyl dotykový a Windows Mobile tak nějak ignorovali. Každopádně jsem rád, že nejsou jen dalším v řadě výrobců kurvoidu, ale budou dělat Windows Phone smartphony (já na WP7 nedám dopustit, podle mě to je už dnes nejlepší OS pro telefony, konkurovat dnes může akorát iOS, kurvoid je mimo, jen nechápu jeho oblíbenost :roll: )

BMJackal
BMJackal
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Tlačí na nÍ"? Ale no tak... :cry:

Pytrz
Pytrz
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim jak vy, ale ja tem windows phone 7 neverim... :roll: jako by ty windowsy dost nes*aly uz v pocitaci a jeste to mit aj v telefonu? :lol: ne, dekuji... to radsi neco androidackeho :wink:

Mnau
Mnau
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pytrz Ale prosim vas, to jako myslite ze na mobilu s WP7 uvidite BSOD nebo co ? Nebudte naivni a windowsy se zas tak neserou, jak rikaval nas ucitel na čislicovou techniku, z 99% je problem mezi židly a klavesnici a u mě to teda funguje zcela bezpečně ....

VIVI
VIVI
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mnau jo jo,software neni blbuvzdorny a kdyby byl tak by na fora nebylo zdaleka co psat :D A kdyz vezmu kolik lidi se na vyvoji OS podili,tak je zazrak ze tech chyb neni vic...

Hydrrra
Hydrrra
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

konečně na obzoru pořádný telefony s pořádným OS, už bylo načase, to co je dneska na trhu je k pláči :cry:

dzefo
dzefo
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja mam n8 a som snou maximalne spokojny a je to asi posledny telefom od nokie a to mam nokiu smartphone od 7650 maximalne tak n950ku s mego win7 nechcem

mixal
mixal
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pytrz]nevim jak vy, ale ja tem windows phone 7 neverim... :roll: jako by ty windowsy dost nes*aly uz v pocitaci a jeste to mit aj v telefonu? :lol: ne, dekuji... to radsi neco androidackeho :wink:[/quote]

sorry, ale WP7 smartphony su o jeden rad stabilnejsie ako Androidacke telefony. Android sa stava Windows 95 medzi smartphonami. Rozsireny, vsetci ho maju ale spolahlivost ani reakcie nie su to prave. Naopak MS sa poucil a WP7 je system so spolahlivostou na urovni blackberry a apple

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mixal čistý súhlas ... Android sa síce predáva a je veľmi rozšírený, ale je to hlavne kvôli tomu, že je veľmi otvorený a výrobcovia si s ním môžu robiť, čo sa im len zachce ... a na tom nie je nič dobrého ... nepravidelné aktualizácie (výrobcovia sami rozhodujú, ktorý update na ktorý model bude uvoľnený), rôznorodý HW -> zložitá optimalizácia -> vysoké nároky atď. ... politika WP7 sa mi vidí oveľa viac, vytvoriť niečo ucelené, funkčné a tým pádom aj kvalitnejšie a stabilnejšie ...
- IQLogic

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
14. 7. 2011 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace No jo no, tady jsou asi většinou lidi fanoušci Microsoftu.

Ty důvody uvádíš proti otevřené platformě jsou dost pochybné, nicneříkající.

U mě MS se svým WP7 nemá šanci, i kdyby to byl zlatý stříbrný OS, protože MS je patentový troll a zloděj technologíí, který zneužívá svého postavení proti ostatním. Je to jako koupit si auto sice krásné a dobré, ale kradené.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 7. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kralyk: Tak jo- co tohle?: Jak nasadíš nějaký beďarovitý androjd do firmy? Opravdu necháš uživatele si instalovat kdejaký SW, aby ti co tři týdny oblažovali helpdesk s požadavky typu "ten telefon mi nefunguje" - a je faktem, že androjd je polounkční, zabugovaný zmetek, který bez aplikací neumí prakticky nic co je třeba ve firemním prostředí - kalendář, synchronizaci, podporu telekonferencí, SIP aj. Je hezké, že si náctiletí můžou pokecat na FB a prohlížet cool webíky pro ně určené, ale to jsou zábavní funkce, spousta lidí potřebuje něco diametrálně odlišného, orientovaného na práci a produktivitu. Chápu, že tobě třeba android stačí, ale já třeba jsem o dost náročnější, a svým uživatelům bych rozhodně nedal takové šmejdy, protože se to zákonitě nakonec obrátí proti mně ve zvýšené zátěži helpdesku. Dnes je ve smartech použitelné akorát BB a Symbian, ve ostatní je buď v plenkách a betatestu (WP7 a Android), nebo nepoužitelné z důvodu technických (apple a jeho iTunes). A až tě omrzí povídačky o patentovém trollu (nebo až dospěješ), tak zjistíš, že Google je totéž v bledě modrém, spíše horší, protože si hraje na velkého bratra.

apach29
apach29
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 03:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kralyk: Jsi si tim tak jisty? Mam Samsung Glaxy S a jsem s nim naprosto spokojeny. A ne nemam jej hacknuty, mam stale origo Androida 2.2. Manzelka ma SE se Symbyanem, nebo co to je, a porad nejaky problemy. Neni to WP7, ale je to system uzavreny stejne jako WP7. Ja tedy na Androida nedam dopustit a myslim, ze ja nas vetsina.

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 00:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kralyk: za patentového trola sa zväčša považuje spoločnosť, ktorá vlastí viac menej len patenty, no nevyvíja ani nevyrába vlastné produkty ... a ak ma pamäť neklame, tak MS má vlastných produktov viac než dosť ako HW tak SW ... ja nie som fanúšik nikoho, ale Android má zo všetkých mobilných OS najvyššie nároky na HW práve vďaka množstvu HW, na ktorom je používaný ... jediné poriadne Androidy boli a vždy budú Nexusy, ktoré majú Vanilla Android nezas*ratý kadejakými grafickými nadstavbami a aplikáciami ...
- IQLogic

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @IQLogic: [quote]za patentového trola sa zväčša považuje spoločnosť, ktorá vlastí viac menej len patenty, no nevyvíja ani nevyrába vlastné produkty[/quote]
Stačí, když vlastní patenty na nesmyslné "technologie" a na jejich základě se snaží obírat konkurenci.

Microsoft vydělává na Samsungu pomocí takových patentů, jako je například zobrazování webové stránky, animované kolečko při načítání a podobně. Prostě banality. Takovou firmu považuju za trolla.

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tynyt: [quote]Jak nasadíš nějaký beďarovitý androjd do firmy?[/quote]
A proč bych to měl dělat? Kde jsi sebral ten podivný dojem, že obhajuju Android za každou cenu? Já Android ani nepoužívám. Nenapsal jsem o něm (doposud) ani slovo.

[quote]A až tě omrzí povídačky o patentovém trollu (nebo až dospěješ), tak zjistíš, že Google je totéž v bledě modrém, spíše horší, protože si hraje na velkého bratra.[/quote]
Praktiky Googlu ohledně soukromých informací se mi nelíbí o nic víc, než právní praktiky MS. A povídačky to bohužel nejsou.

Uživatel
Uživatel
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @tynyt: Je na pováženou, kdo tvoří hlavní odbytiště pro smartphony. Já osobně znám spoustu mladých lidí se smartphony, a několik málo manažerů, kteří něco jako smartphone vlastní, ale většinou jen ze snobismu, přičemž z funkcí využijí přinejlepším plánovací kalendář. Smartphony podle mě jsou dnes hlavně pro zábavu a pro mladé lidi. Na práci nejsou o nic víc užitečnější než starý magnesiový Ericsson. Jen poměrně málo firem dokáže využít potenciál smartphonů v byznysu. Ostatním je spíš nevýhodou malá výdrž na baterii a složitost. Když to tak vezmu kolem a kolem, je smartphone na práci vyloženě nevhodný, ať v něm máte jakýkoliv systém.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 03:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @apach29: kdo dneska rika o windows ze se serou, tak bud zaspal dobu, nebo se zabejcil proti MS...windows 7 je skvele odladeny kus software, ktery cloveku nabidne na co si vzpomene...na druhou stranu mam androidi tablet a je to des a hruza, takhle jsem si ten Android v praxi nepredstavoval...(nevim teda co honeycomb, mam jen 2.2)

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kralyk: tak podľa teba je potom trol každá firma, ktorá za svoje patenty vyberá poplatky od iných ... a zrejme ťa prekvapím, ale toto robí každá väčšia firma nie len MS ... keď už tak neznášaš MS, prezraď nám, na akom OS práve teraz beží tvoj PC??? :D
- IQLogic

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kingbean: Přesně, naprostý souhlas. Měl jsem cca týden tablet od Samsungu Galaxy Tab a vrátil jsem ho (naštěstí jsem ho koupil v eshopu, takže to šlo), je to výborný HW zabitý špatným OS. A protože tablet chcu na gaučovou konzumaci obsahu, čekám až vyjde Windows 8 a pak se rozhodnu buď pro ně nebo koupím Ipad. Jiná možnost není, pokud chce člověk kvalitu.

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @kingbean: Windows 7 je stabilní a poměrně rychlý OS. Na co si vzpomenu mně ale rozhodně nenabídne, a když už, tak rozhodně ne bez 3rd party SW.

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
15. 7. 2011 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Uživatel: si asi nikdy nepouzival BlackBerry vid... ten je dokonce primarne urcen pro firemni sferu.. kam se na nej ostatni hrabou

kralyk
kralyk
Level 1 Level 1
16. 7. 2011 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @IQLogic: [quote]tak podľa teba je potom trol každá firma, ktorá za svoje patenty vyberá poplatky od iných[/quote]
To jsem neřekl, přečti si kdyžtak ještě jednou, co jsem napsal.

Jinak PC, který právě teď používám, beží na Arch Linuxu. Ale i kdyby běžel na Windows, stále by to na hodnocení praktik MS nebo jiných firem nic neměnilo.

Já s tebou ale jinak v zásadě souhlasim, že velké firmy se často chovají podobně jako MS. Moje kritika se rozhodně netýká jen MS, neboj se.

Honzax
Honzax
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @ch3vr0n: treba ja pouzival asi rok, byli jsme radi, ze jsme se jich nakonec zbavili. BB uz dnes neprinasi temer zadne vyhody a tezi ze setrvacnosti velkych firem a minulosti.. Ale hodne lidi, kteri je nikdy nepouzivalo radi vypravi jak jsou pro firmu skvele.

Katikakus
Katikakus
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 06:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WP7 telefonu se prodalo za tri mesice 674 tisic.
Telefonu s Androidem je aktivovano pres pul milionu za JEDEN DEN.

Myslim, ze dal uz neni potreba dodavat, chytry ctenar si zavery udela sam.

mixal
mixal
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Katikakus]WP7 telefonu se prodalo za tri mesice 674 tisic.
Telefonu s Androidem je aktivovano pres pul milionu za JEDEN DEN.

Myslim, ze dal uz neni potreba dodavat, chytry ctenar si zavery udela sam.[/quote]

1. skus si porovnat ako to bolo v zaciatkoch androidu.
2. teraz sa za 3 mesiace preda cca 4 miliony devices
3. MS sa s prvou verziou WP7 sa neznazi o velke prerazenie na trhu, ale o zavedenie noveho systemu a vychytanie porodnych bolesti. Samozrejme, boli by radi keby sa predaval viac, fiasko to bude, ak sa predaje nezdvihnu po tom ako bude wp7 tvorit ucelenejsi ekosystem - Windows 8, Windows Phone, Xbox...

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
15. 7. 2011 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

LOL, ta E7 s nepřetáčivým WP7 vypadá fakt dost blbě. :D Naštěstí je to jen vlhký fotošopový sen.. Kdysi jsem v fotošopě dělal taky pěkné faky. 8)

Necroman
Necroman
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam uz mobil HTC HD7 par mesicu a je to tezka pohoda s opravdu vydarenym UI bez jakychkoliv zaseku - kdyz vidim ty "bloated" obrazovky Androidu a trhane posouvani v prohlizeci/pri otaceni mobilu, tak si rikam, ze v Microsotu si asi poprve zaplatili lidi pres UI a uzivatelskou privetivost. Tedka mi tam bezi i Mango beta, takze multitasking beha bez problemu, akorat tam par drobnosti jeste chybi - finalni Mango v zari to ale jiste doopravi :)
Jinak jsem dost zvedavy na ty Nokie - siroky vyber telefonu a hlavne nejake nove kousky - to tu zatim pravda chybi.

Katikakus
Katikakus
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokonce i pri pouhem konstatovani faktu se najde dost b*bcu - zatim 9, kteri vyjadri svuj nesouhlas s obsahem prispevku kliknutim na "palec dolu".

To si jako mysli, ze tim ta fakta zmeni a najednou WP7 telefonu se za ty tri mesice neprodalo pouze 674 tisic a cisla v clanku neplati? Nebo ze Androidich telefonu se najednou neaktivuje pres pul milionu za den?

Podivne. Bohuzel, jsou mezi nami i intelektualne nesmeli jedinci, tak je nechame, at klikaji a mysli si, ze tim neco zmeni.

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
15. 7. 2011 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že Android není tak špatný, ale chce to pořádný hw - např. na Galaxy S je vše plynulé a kdyby byla čeština a programy tak by se např. HTC hd7 prodával určitě lépe. Mít třeba zpětnou podporu s 6.5, tak do něj vedle Galaxy jdu :lol:

Patrick
Patrick
Level 1 Level 1
17. 7. 2011 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ch3vr0n]pomalu se blizi cas nakupu akcii :) nokie .. docela jim verim... asi jako jeden z mala[/quote]

Marketing zmůže hodně, ale že protlačí podivnost zvanou WP7 nevěřím.
S windows to nemá nic společného, je to šeredné, uzavřené, omezuje to uživatele i vybavení telefonu (nemožnost paměťových karet)...

Někdo tu píše, že telefony s WP7 jsou nabušenější. Nejsou. Pouze díky hloupému omezení se MS připravily o celý segment levnějších telefonů. A to právě o ten, kde WP7 mohly využít jedinou výhodu své hnusné grafiky, totiž rychlejší odezvu systému. To prodejům moc nepomůže.

MS se s WP7 snaží konkurovat Applu, jenže lidé kterým nevadí omezení (tj. ovce) a mají dost peněz si většinou stejně raději koupí Apple. Výrobky Applu mají alespoň kvalitní design, dobře vypadající systém a punc určitého luxusu.
Telefony s WP7 mají různorodý design a otřesně vypadající systém. Punc luxusu nebudou mít vůbec žádný, protože to budou telefony běžných značek.

Reklama
Reklama