Zpět na článek

Diskuze: Nové ovladače pro GeForce GeForce RTX přináší ray-tracing do Battlefieldu V

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a nepříjemná zpráva pro AMD hype fun boye... :wink: Doufám, že tu zítra budou testy FPS

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Už to vidím, ultra detaily: rtx2070 v 1080p-47FPS a ve 4K-19FPS. rtx2080 v 1080p-54FPS a ve 4K-22FPS. rtx2080Ti v 1080p-65FPS a ve 4K-29FPS.
No nádhera to není, ale vzhledem k tomu že to jsou první ovladače na světě, v první hře, tak celkem luxusní. Pro hráče FHD naprosto perfektní, 4K hráči zapláčou. Výkon mezi kozy ve 2,5K s 30FPS u rtx2070 také není k zahození. Co říkal crha? Měsíc před vánocma tady budou raytracingové hry! A jsou tady! Mesíc a ještě pár dní k tomu navíc! Jak to sakra ten Crha guru všech IT dělá, že ví všechny ty informace. A vůbec jak dopadla ta jeho umělá inteligence u nVidie?
Mrkneme ke konkurenci....aha tak nic.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha A vůbec jak dopadla ta jeho umělá inteligence u nVidie?

Zdá se, že nedopadla. Pořád meleš kraviny :D :D :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Do toho Jardo, zabásni nám o tom, jaké se ti dostalo podpory. Koukám na to jinak - umíš si představit, že by tomu bylo hůř? Kdo by to kupoval?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Cemada: Budeme mít školení :) A víc už nesmím kvůli knowhow nvidie a gdprs zveřejňovat. Můžu zveřejnit, že pojedeme na Teslách ......... 8)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: tecpowerup

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Zajímá mě oblast, kterou chcete s pomocí AI řešit? Administrativu? Průmyslový, produktový návrh?

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 10:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: A z toho si jako máme utrhnout límce? :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: To máš těžký když byrokracie a administrativa je moje polovina práce, takže ano na byrokaricii a administrativu, druhá polovina práce je odborná činnost, kterou zatím nejspíš UI nedokáže navrhnout, protože se jedná o práci v terénu a spočívá i v komunikaci s lidmi.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: koukam ze ty tve fantasmagorie jsi povysil na vyssi level :)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
15. 11. 2018 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Praca v terene na Teslach - to by mohol byt job sofera v tych Google pidiautach, co na nich testuju autonomne riadenie. To by mohlo Crhovej odbornosti zodpovedat. ;-)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @CNN: vy jste dementi. :D

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: A byrokracii chceš s pomocí AI řešit jak? Pokusy ji vytrolit?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Když bych ti řekl cokoliv z toho principu, tak bych ti prozradil celek a protože jde o konkurenční boj tak říct nemohu. Mohu ti nastínit, že dejme tomu pro objednání nějaké lidské činnosti a materiálů k této činnosti je potřeba ke každé zakázce přiřadit dané úkoly, které jsou ve formě položek. Tyto seznamy položek se k dané zakázce mění a nejsou tak pokaždé stejné. Dosavadní činnost je taková že sestavováním těchto položek strávím podstatnou část zhotovení zakázky klidně i týden. Ano je otrocká práce kdy počítač vlastně nic nepočítá a já jak debil manuálně vyplňuji položky. A je to spíš jen psací stroj než počítač. Počítač to počítá na konci mého zadávání.
Je to asi tak náročné, že umělá inteligence by měla to co dělám já týden asi během deseti minut.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dzajroo a jéééé, zítra to bude boj, jak RTX ničí FPS už to vidím. :roll:

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2018 06:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha To jako vážně? Prosímtě opravdu se 3x podívej, jakej rozdíl tam je mezi RT on a RT off... vždyť to jsou uplně zanedbatelné věci... a ten masivní propad FPS to absolutně nemá šanci obhájit.

Nezlob se na mě, ale tohle snad musíš vidět a uznat i ty. To RT je naprosto nepoužitelné.

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha No podle těch výsledků je to celkem mizérie. Cena za odlesky (to je na novou tabulku).

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @FabledWarrior: MÁLE ROZMAZLENÉ DĚCKA! Nepoznají rozdíl mezi 120 a 60 FPS a budou tu cosi mlít o MASIVNÍM PROPADU. Hoši proberte se, byly hry kde hardware nezvládal ani střední detaily a jel na nejvýkonějším hardwaru na 15FPS a dneska vám předvedou zlomovou technologii a jede plynule nad 24FPS !! Jste nevděční rozmazlení fracci a malé dětska. Na brigádu s vámi aby jste se trošku vrátili nohama na zem.

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Nikdo netvrdí, že realtime ray tracing není zlomový. Je dobře, že někdo ten krok udělal. O RT se mluví, pracuje se na něm atd. To je v pořádku.

Problém je v tom, že propad výkonu je veliký, více jak o polovinu. A navíc když porovnáš scénu s RT a bez, tak je to zanedbatelné. Hlavně v mulťáku, kdy fakt nesleduješ pár odlesků, protože máš úplně jiné starosti.

Suma sumárum:
RT ti dnes sežere více jak polovinu výkonu a navíc bez wow efektu. Prostě z obrazu si na prdel neposadí, z propadu výkonu už ano.
A to se bavíme o RTX 2080Ti (tedy kartě na 30tis+ kde slušně hratelné je to jen při FullHD.
Jako technologie fajn, ale chce to čas. Karty musí být minimálně dvakrát výkonější (spíše vícekrát), aby RT zvládali při dnešních požadavcích na rozlišení a fps.

Víš, když někdo chce 120fps+ ve 1440p, tak si RTX kartu koupí, ale určitě ne kvůli realtime ray tracingu.

nenazranej
nenazranej
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Kdo je u Vás děcko nebo fracek? Snad se můžete vyjádřit k tématu bez výlevů ponižujících Vaše IQ (nebo to byl IQ drop?). K věci. RTX je zajímavá technologie, ale hru derealizuje ještě víc než se to povedlo DICE. Jít kolem skla a muset vidět svou neviditelnost, křišťálové odrazy z kaluží ve městě? Jeďte se podívat do Prahy, jak vypadá kaluž a to není válka. Odrazy v podlaze lepší jak v kdejakém zrcadle po 30 letech. Když něco dělat, tak směrem k realičnosti a ne Walt Disney efekt.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Cemada: hybrdidni RT s tim jak ho predvedla NV (nevykonny a formou monolitu je slepa ulicka)
podivejme se na to kolik kremiku sezerou specialni ASIC jadra a je nam jasne ze ani prechod na 7nm moc nepomuze (navic se 7nm bude u velkych monolitu jeste horsi vyteznost nez na 14/12nm )

co z toho vyplyva ze RT bude potrebovat velke MCM cipy = jeste vyssi cena dejme tomu 30k za GPU bez RT a dalsich 30k za pouzitelnou RT akceleraci ve 4k a to bude stale orezane hybridni reseni (a spotreba tak 500W+)

ale NV nejspis vymysli nejakou optimalizaci aby se mohli jeste vice odklonit od realneho ray tracingu a vypadalo to podobne :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Cemada: Myslím, že nemáš pravdu. Ber v potaz kolik her skutečně počítá a náležitě škáluje (GUI, HUD) s rozlišením, imo ještě stále narazíš na kusy, které s tím budou mít problém. Navíc 4K panel nebude mít s korektním zobrazením náležitě dovyhlazeného 1080p problém. 4K ještě stále není mezi hráči etablováno natolik, aby tě neměla zajímat spíše podání v 1440p. Propad výkonu o kterém je řeč je bezesporu masivní, ale pořád je možno v 1440p s 2080Ti hrát o 60fps v průměru - a říkej si co chceš, je to právě tak akorát, abychom mohli říci, že je na čase ostrý start rtrt.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @nenazranej: Na druhou stranu si představ, že efekt (jakkoli bez debat přepálený už kvůli reklamě) dodává nový rozměr gameplayi (uvidíš nepřítele v odraze).

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Tak jednak o 4K jsem vůbec nemluvil a druhak 2080Ti těch 60fps ve 1440p dá až když stáhneš něco z kvality zobrazení.
Ale když někdo chce 1440p se 120fps+ (a že docela dost lidí do takových panelů jde), tak je to prostě nepoužitelný.
Navíc i kvalita samotného RT není ideální (v BF V), ale je to v plenkách, takže to nemá smysl řešit.

Prostě kolik lidí si koupí kartu za 30tis+ aby hrálo na 60fps s efektama, které při hraní skoro nepostřehneš?

RT je budoucnost, ale chybí výkon karet.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: A můžeš mi říci k čemu konzumentovi bude plošný fyzikálně korektní rendering? Vždy přeci musíš zvážit náklady - hybridní zpracování je jediná nevyhnutelná cesta, mj. protože nikdy nebudeš mít dostatek výkonu vzhledem k tomu jak rostou obnovovací frekvence a rozlišení. Do věci bude promlouvat AI, denoising, upscaling. Označit výstup za vylhaný můžeš, ale vzhledem k cílení na spotřebitele a náročnosti plohodnotného rt tě čeká pouze výsměch.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: xcute teď jsi to rozsekl. Nemám dál co psát, kdo nevidí přínos v RT tak se nezaslouží nic jiného než ponižující výlev o velikosti IQ.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: na koho reagujes ? asi ne :) za pravdu lze ocekavat vysmech kam ta doba speje :)

jen tvrdim ze to co ted prinesla NV je slepa ulicka jako tech demo dobre ale tim to taky konci :)

btw ani RT neni fyzikalne korektni rendering ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Cemada: Tady se rozejdeme, výkon nechybí - respektivě chyběl by vždy stejně, nebo dost možná ještě více, kdyby došlo k dalším odkladům nástupu rt.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: ale mi nam true RT nevadi to spatne chapes ale sporna je implementace hybridniho RT od NV a nasledne i cenovka a podradny vykon ve hrach danych karet :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Za slepou uličku a vylhaný výsledek lze imo označit pouze lpění na rasterizaci.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: takze "par" efektu ktere se vizualne moc nelizi a sezerou znacnou cast plochy kremiku propeji celkovemu vykonu vice ?

osobne mi pripada vetsi posun k fotorealisticke grafice kdyz se zlepsi rozliseni, komplexita modelu a zvysi kvalita textur ...ale nekdo radeji horsi grafiku s o trochu realnejsimi odlesky a hrou svetel :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Nemyslím si, že by šlo o tech demo. Bude s tím souviset, jak předcházím, prudký rozvoj technologií interpolace - které si za podmínku bude klást už samotné navyšování rozlišení a frekvencí panelů (mj kvůli objemu, že).
No rt sice nemusí být dokonalý, ale dosáhneš snadněji a intuitivněji předpokládaných výsledků, samozřejmě s sebou nese své potíže každá implementace.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Chyba není ve výdajích, ale v příjmech!

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Pokud o RTX uvažuješ jako o ryze herní kartě, pak ji cena diskvalifikuje z tvého výběru - a to je v pořádku, nejsi zákazník, kterého má Nvidia s řadou RTX v hledáčku. V hledáčku má s řadou RTX lidi, kteří hledají kartu pro obecné použití.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: Tady máš recht - ty karty mají malou paměť a pro textury a komplexitu modelu to znamená spíše krok zpět. Jenže nasvícení je alfou i omegou celkového vyznění, atmosféry. Musíš posoudit sám nakolik bude zážitek, nebo imerze, z virtuální reality pro tebe subjektivně větší, když uvidíš v zrcátku vystrčeného ze zákopu, to co máš, nebo uvidíš krásnou texturu, toho co je a bude pod kytkama - kterou ovšem v určité fázi vzhledem k nákladům někdo už dávno nenafotí a nenakreslí, ale nechá interpolovat z dostupných dat :P

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: to je jak nazev filmu
The Interpolation Strikes Back ! :D

"intuitivněji předpokládaných výsledků"

ano i psi kulky s budou lesknout jak zrcadlo !!! :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: a jake je to obecne pouziti a koho ma tedy presne NV v hledacku ?

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: z toho vychazi jediny zaver ze nejvetsi prinos to bude mit pro indie hry kterym to dost pomuze:) AAA velkorozpoctove tituly budou nejspise trpet
... takze bez RT v zrcatku neuvidim to co je potrebne tak to potom ano :)

ano cim mene "hran" cim vyssi rozliseni textur a lepsi modely tim to vypada lepe :) kdyz to nekdo nedotahne do konce tak to RT stejne nezachrani :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: blackboxi, znovu tě žádám o přehodnocení svého stanoviska, protože jinak ti budu muset udělit zlatou důtku z Crhova zlatého řádu. Píšeš tady nesmysly jak nějakej malej fagan.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O tom je tu už par mesiacov debata, či to odleskove vylepšenie stoji za brutalnu stratu vykonu. Hrači by radšej vylepšenia ako DX12 bez strat vykonu.
Ak to vyvojari dokažu urobiť tak aby boli odlesky pri pôvodnom vykone bude to fajn, ale zatial to tak nieje.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik jako kdyby pouzili plochu kremiku na neco jineho nez pro RT jadra tak 4k by bylo uz bez kompromisu s lepsimi modely i texturami :) = viditelnejsi posun v kvalite grafiky

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox Blbost.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blackbox @Crha: Jseš ty.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ! ANO STOJÍ!
a BUDU TO OPAKOVAT DO TÉ DOBY dokud si i malé dětska neuvědomí, že teď jsme na začátku a za pár let bude raytracing umět i blbej mobil. Jednou se začít musí a nabrat zkušenosti. Ratracing ruší všechny antialisingy, filtry a vyhlazování, které kartám ubírali výkon. Tak už se sakra proberte se snu. ratracing tad yje a bude ho mít i AMD. :!: :!: :!: :!: :!:
to je stejný jak s elektrickými auty, je to hotová věc a nafta a benzín se přestane vyrábět. Jen vy to nechcete vidět, odmítáte realitu, protože jste duchem někde ve virtuálním světě a střílite si tam ty svoje vojáčky a onanujete nad fragama. Až vám život naliská tak se proberete a vzpomenete na to, že Crha guru IT měl pravdu! 8)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ach jo. RT za to stojí, ale jasně se ukazuje, že nemá naprosto žádnou cenu za RT si zatím připlácet a platit nVidii nehorázné ceny nových grafik.
Kdyby nVidia prostě na trh vrhla nové grafiky za stejné ceny, za jaké před roky uvedla 1070 a 1080 řadum, s tím, že je to první generace RT, tak ji budu tleskat, ale takto?

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Máš pravdu. RT zruší všechny tyhle AA, filtry apod. ale až na to budou mít karty výkon. A to pár let potrvá. Takže většinu z nás to nechává v klidu.
Řeší se akorát to, že NV vydala drahé karty s obrovskými kecy kolem RT, ale to je víceméně nepoužitelné.

to je stejný jak s elektrickými auty, je to hotová věc a nafta a benzín se přestane vyrábět

Ano, jednou ano. Jednou totiž ta ropa dojde. A věř, že do té doby elektro nepřebije spalovací motory.

Víš bobku, spalovací motor byl zastaralý už před desítkama let. Elektro tu jezdilo za první republiky, byl vyvinut vodíkový článek, jezdí se na plyn atd. Alternativy jsou...a dlouho. Proč myslíš že se neprosadili?

Dneska tedy Crha guru IT perlí jako sviňa. Ne jako prasa, ale jako sviňa. :D :D :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jfb: Někdo tě nutí :?:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Cemada: PROBUĎ SE! BUDÍČEK~~!! CRRRRRRRR~~!!!
V Německu je schváleno zastavení výroby naftových motorů. VW se probudil a honem lepí elektrické auto za půl míče, protože zjistil že Tesla chce psotavit v Evropě továrnu na elektrický auta. USA chce do evropy nalít gigatuny dollarů na zajištění energie, proč asi. A ty mi tady budeš vykládat, že to příjde za několik let. Vzapamtuj se, když by ropa skokově došla nastal by kolaps. Elektromobilitu musíš vytvářet několik desetiletí dopředu, než postavíš infrastrukturu a všechno okolo. než vyměníš vozovej park, bude to tvrat minimálně 14 let, proto EU mluví o roku 2035 jako o bezfosiní dopravě. Je naivní si myslet, že dojde ropa, cvak a sedneš do elektrického auta. To je kravina.

Proč se neprosadilo auto za první republiky? Protože elektřina nebyla kde skladovat, tenkrát ty baterie vážili desetkrát tolik a měli malou kapacitu, a nabíjeli se celé dny. Dnešní baterie jsou na tom absolutně jinak, lehčí a s obrovskou kapacitou nabitý za pár minut.
Samsung má hotový vývoj grafenových baterií a začali pracovat na výrobě těchto baterií, které oproti lithionovým mají o 40% větší kapacitu. Strkat hlavu do písku můžeš ty malej čecháček, ten svět kolem tebe letí né jak rychlík, ale jako maglev 550kmh a ty jen stojíš, čumíš a kroutíš hlavou že né.

A to stejný je i s RT technologií, někdo ten krok udělat první musel. Udělala ho nvidia a věnovala dost velikou část křemíku na to aby to fungovalo. A ty řekneš, že pro to neudělali nic. Pořád meleš o výkonu, ale nikdo nemá zkušenosti s tím jaké výkony budou potřeba, jak se to bude projevovat a všechny další aspekty a informace. jediná možnost je začít a vyhodnotit. Třeba se dostaneme k tomu že naopak bude ještě výkon grafáren klesat protože se jim značně odlehčí od složitých a těžkých filtrů a část čipu zabývající se vykreslováním se ještě zmenší a tím dostanou prostor pro zvětšení obvodů pro raytracing a tím ke zrychlení na tebou požadovaných 144FPS. Nezapomeň že teď byla nejvhodnější doba, protože vyrábět kartu která zvládne v 1080p 288FPS tak aby ve 4K zvládla 144FPS by byla prasárna. K ničemu. Lepší teď začít s RT technologií a odlehčit čipu. Jakmile nVidia najde ten správnej podíl rastirizace/raytracingu tak se dostanou zpět na 144FPS-Hz s RT ve 4K, protože prostě vyhlazovat 4K filtrama by sežralo tolik křemíku, že by na RT nikdy nezbylo místo. Musel by tam být další čip, dalším čipem by vzrostla spotřeba atd...

Cemada
Cemada
Level 5 Level 5
15. 11. 2018 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: A ty řekneš, že pro to neudělali nic.

Ty woe...tomu se můžu jen smát :D :D :D

Fakt, dneska bavíš tak na 150% :D

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: to ze placas je zrejme :)

cim vyssi nativni rozliseni tim mene "filtru" je potreba

144 fps RT aplikovane na obe oci kdyz je postavicka zady k uzivately
100 fps RT aplikovane na obe oci kdyz je postavicka otocena celem
60 fps kdyz se aplikace RT rozsiri na kaluz
a toho vseho si strasne pri hrani vsimas ;) me spis jde o celkovy dojem a plynulost ....nevim v jakem rozsahu je RT aplikovane ale asi moc ne kdyz i stiny jsou stale ostre rezane jako by to nekdo vystrihl nuzkami :D
atd. :)

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Jak nutí? CO to zase plácáš?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Auta na baterie eje ekonický a ekologický nesmysl a bez fašistické EU by neměla v Evropě šanci.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jfb: Tak píše že nevidí důvd si připlácet, tak a´t si nepřiplácí, koupí si gtx1080 a neotravuje v diskuzi, která ho evidentně nezajímá, protože si nechce připlácet. To máte fakt ze školy a z těch tabeltů tak vymytý mozky že vám ani v tomto případě nefungují?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @jfb: JASNĚ, NAFTA TU BUDE NAVĚKY VĚKŮ...

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2018 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Ty jsi normálně největší nVidiot, jakého jsem za posledních pár let viděl v diskuzích. Fakt přemýšlím, jestli jsi opravdu tak vymletej nebo tady jen trolíš :D

Ty jsi nepochopil, že tady spousta lidí chce rasterizační výkon RTX 2080 Ti, ale nechce si připlácet takovej nesmysl za debilní RT jádra? O to nejspíše šlo autorovi příspěvku, na který reaguješ a ty se tady začneš ohánět nějakou 1080 Ti... prober se a začni trochu přemýšlet.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: to urcite ne ale soucasny koncept je katastrofalni, neekologicky a hodne nakladny na budovani, udrzbu i provoz ! :) az budes mit pravidelne blackouty tak se nediv podekuj provozu EV ...

nejrozumenjsi cast predvedl opet Musk se svym Battery-swap ale to se bohuzel nejspis masove nerozsiri ...a musel by to byt univerzalni standard spolecny pro vsechny automobilky a EV !

proto je hodne velky pruser ze se tlaci na silu a dotuje kralovsky se ze stanich penez ! tzv. sebereme vsem a prerozdelime tem co si mohou dovolit draha EV :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @FabledWarrior: Tak ať si koupí gtx1080Ti a má ten obrovskej rastirizační výkon který potřebuje. Seš natvrdlej idiot nebo co?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: žádný takový, jsou hotové bateriové elektrárny které mají obrovské zásobníky elektroltu, které protékají mezi anodama a jsou schopné dodávat obrovské výkony. To že ty o tom nic nevíš neznamená že to neexistuje. Čti časopis elektro: http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/archiv

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: bateriové elektrárny je protimluv tydýte.

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
15. 11. 2018 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: narozdil od tebe jsem z oboru a vim jaka je realita ;) nadhod konkretni udaje a muzeme se bavit dal

FabledWarrior
FabledWarrior
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2018 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Ty seš natvrdlej idiot zřejmě, když nevidíš, o kolik má 2080Ti vyšší rasterizační výkon oproti 1080Ti... co na tom nechápeš? On nechce výkon 1080Ti, která tady je už léta, chce vyšší výkon, ale nepřiplácet za zbytečnosti, kterými RT jádra zatím jsou.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @FabledWarrior: ZNOVU OPAKUJI POKUD POTŘEBUJE RASTIRIZAČNÍ VÝKON RTX2080TI TAK AŤ SI KOUPÍ GTX1080Ti TŘEBA DVĚ. NEPŘIPLATÍ SI ZA RAYTRACING A BUDE MÍT JEŠTĚ VĚTŠÍ RASTIRIZAČNÍ VÝKON ZA CENU JEDNÉ RTX2080Ti :!: :!: :!: :!: :!:

A ještě jednou španělsky:
REALMENTE REPETIO SI EL RENDIMIENTO DE RASTIER RTX2080TI NECESITA COMPRAR EL GTX1080 ES DOS. NO UTILICE PARA RAYTRACING Y HACERÁ MÁS RENDIMIENTO RASTIRIZACIONAL EN EL PRECIO DE UN RTX2080Ti :!: :!: :!: :!: :!:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @blackbox: :shock: kdybych měl házet konkrétní údaje borče tak nejsi z oboru a víš tak CENZURA. Kdyby jsi byl z oboru tak jen pokýveš hlavou. Schválně kolik deklů od kanálu lze hlídat optickým kabelem a na jakou vzdálenost od zdroje elektrické energie?

jfb
jfb
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: Chápeš to hlupáku, že 2080TI měla stát ktolik, kolik 1080TI, tak jak to bylo téměř vždy? A jediný důvod, čímž se obhajuí nesmyslné ceny 2000 generace je RT?

Reklama
Reklama