Zpět na článek

Diskuze: Nové Radeony HD 8000 až na konci roku? - Možná ano!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vidím to také obdobně...žádné výsledky/úniky nikde nejsou, v ovladačích, jak píšeš sice HD 8000 je, ale pro OEM, čili HD700 :). U nVidie také ticho, tzn minimálně 4-5 měsíců nic nebude.

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze tieto prognozy mozu byt realne. AMD "prebali" svoje karty a prihodi k nim nove promo slajdy. Vychadzam z ekonomickej situacie, agentrury opakovane znizuju AMD rating, AMD nemoze ekonomicky riskovat a skor pojde na istotu a pokusi sa z aktualnych kariet vytazit malymi obmenamy co najviac. Ak by prilis zariskovala moze ju to stat existenciu, tlaci pred sebou balvan strat a nespravne nacasovanie by ju mohlo kludne potopit.

A NVidia bude uvazovat podobne, trhova situacia je taka, ze trh je presyteny, dalsie znizovanie cien aktualnych modelov sposobene uvedenim novych, by uz vyraznejsie zasiahlo do marzi ako aktualnych tak novych (obzvlast pri AMD), predaje novych modelov by v aktualnej situacii subezne s predajom aktualnych nemuseli byt vobec pozitivne, takze odklad novej generacie by bol najma z ekonomickeho pohladu logicky.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha jedine cim je trh presyceny jsou grafiky, ktery s 8x aa v aktualne standardizovanem rozliseni nedaji 60+fps, coz je to, nac uzivatele porad a dokola cekaji. je to jediny pilir, o ktery se nvidia s amd opiraji, kdyby nekdo jiny dodal takove karty s prijatelnou spotrebou, tak by obe firmy okamzite bez toho podpurneho sloupu padly na drzku.

siddhi
siddhi
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to zní vcelku reálně. Dělat novou generaci na stejném výrobním procesu by vedlo k malému nárustu výkonu za cenu zvětšení čipů., zvýšení spotřeby a hlavně ale snížení marží pro AMD/Nvidii, protože by prodávali větší čipy za stejný peníz.
Vzhledem k tomu že souboj Nvidie s AMD se nějak ustálil, mají plně konkurenceschopné karty, tak asi těžko někdo z nich bude spěchat do nové generace. AMD si nemůže dovolit další případné snížení marže a Nvidia v poslední době vydělává tolik, že nemá zapotřebí někam spěchat.

woodydaocas
woodydaocas
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehe, moc se mi libi vpravo v novinkach ten obrazek kachnicky a na zacatku clanku zminka o vtipalcich :)

Igor
Igor
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@woodydaocas To se Obrovi povedlo :)

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"tradiční vtipálci" :lol:

ares838
ares838
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

som rád, že si pán Obermaier predsa len našiel čas a vyzbrojil nás najnovšími newskami a drbmi
Tento rok nás už aj tak prevdepodobne stihne len vlna premenovanií a potom TITAN a možno HD 7970 x2

ulver
ulver
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta dildo kacicka skazy ma dostala. Maximalne trefne. :D :D :D

FAJKO
FAJKO
Level 4 Level 4
1. 2. 2013 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslim ze OBR ma vacsinou pravdu

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" stávající karty jsou výkonné dost"

No tak OBR, to snad nemyslíš vážně... Sám víš jakej je výkon třeba v Crysis 3. 1920x1080 4x AA 7970/GTX680 pod 40 fps.. a to jsou average fps, minima budou mimo hratelnost. Poslední witcher také stále něběhá super. Nebo teď jsem hrál budoucí MMO Archeage a 7970 s vypětím všech sil +- 38 fps opět v 1920x1080. Tomu říkáš "výkonné dost" ? Současná generace když přišla tak byla zklamáním, protože výkon oproti minulé generaci byl asi nejmenší nárůst ever, + ceny nic moc. A tohle tu má být 2 roky? No tfuj, ať se pak nedivěj že jim trh upadá. Dost výkonu bude až 95+% her pojede 2560x1600 4x AA 60+ fps nebo 1920x1080 120+. To by bylo dost výkonu, to dnes rozhodně nemáme.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH souhlas, co dodat..

neo029
neo029
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- ze mi to zacina pripominat mobilni trh v Havlistanu :D
- trh rozdelen, ceny/vykon cca stejne, tak na co si trhat ksandy :lol:

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]" stávající karty jsou výkonné dost"

No tak OBR, to snad nemyslíš vážně... Sám víš jakej je výkon třeba v Crysis 3. 1920x1080 4x AA 7970/GTX680 pod 40 fps.. a to jsou average fps, minima budou mimo hratelnost. Poslední witcher také stále něběhá super. Nebo teď jsem hrál budoucí MMO Archeage a 7970 s vypětím všech sil +- 38 fps opět v 1920x1080. Tomu říkáš "výkonné dost" ? Současná generace když přišla tak byla zklamáním, protože výkon oproti minulé generaci byl asi nejmenší nárůst ever, + ceny nic moc. A tohle tu má být 2 roky? No tfuj, ať se pak nedivěj že jim trh upadá. Dost výkonu bude až 95+% her pojede 2560x1600 4x AA 60+ fps nebo 1920x1080 120+. To by bylo dost výkonu, to dnes rozhodně nemáme.[/quote]

s tím zas nesouhlasím DOCi, dnes je HD7850 výkonově na HD6970! To není vůbe cmalej nárust výkonu na generaci. Naopak, HD 7970 oproti HD 6970 nabídl větší nárust než HD6970 na HD5870.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
2. 2. 2013 03:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek 6970 a 5870 byly součástí 1 generace a to 40nm DX11 grafik. Cayman jádro bylo na poslední chvíli splácané, mělo bejt původně pro zrušenej 32nm proces a transformace na 40 mu rozhodně neprospěla + AMD překvapilo jak Nvidia dovedla GF100 vyladit v GF110 nové revizi, takže Cayman nestačil na nej čip, na což určitě mířil. Rovněž byl stále slabej v teselaci, atd. Byly i situace kde se nebyl schopen odlepit od 5870.

Pokud by jsi měl třeba 580tku, nebo hell, jako já oclou 480tku hned by ti nové generace nepřišla zase tak skvělá. Kor když 7970 launchovala za 13-14K, když standardem poslední 2 generace za top single chip kartu bylo 11K.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
1. 2. 2013 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek jasny, ale koupis high-end grafiku a najednou ti na to zacnou vychazet hry, u kterych je problem dosahnout plynuleho obrazu, zere to jak kyselina a z vetraku pomalu odlitavaj lopatky. z pohledu firmy - kdyz uspokojis pozadavek zakaznika, tak ten nema duvod si pak poridit dalsi produkt, dokud mu staci ten predchozi. a tak kapitalisticka firma (lhostejno jaka) proste pracuje tvrde na tom, aby nahodou na trh nedodala produkt, ktery by byl vykonove prilis na vysi, aby neprisel o prodeje, firme nikdy nejde o zakaznika, ale o zisk prodeje, takze my si muzem o dostatecne vykonne grafarne akorat tak snit, tot vse.

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
2. 2. 2013 04:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No něco podobného jsem už někde četl a moc se mi to nelíbilo.
Četl jsem že nové GPU vyjde až budou na trhu nové konzole. Asi každého napadne proč. Osobně dávalo by to smysl ,ale ta představa se mi nelíbí. XBOX a PS je už na dojezdu takže hry co teď vyjdou v pohodě utáhnou HD 7000 či GTX 600 a proto nemá cenu vydat nové GPU.

Ale pak jsem taky četl že v Květnu/Červnu budou uvedené nové mobilní GPU HD 8900M. Ty podle mě budou s desktop verze ,takže je tu proto naděje že HD 8000 (9000) vyjdou v podobném měsíci či během léta. Ale může to být ovšem i kec a nové GPU vyjdou vážně i s mobilními až v 4Q či na Jaře.

zyklon
zyklon
Level 1 Level 1
2. 2. 2013 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bohužel musim souhlasit s názorem že dnešní karty opravdu nemají mnoho výkonu,klasická jednojádrová grafika na fullHD,max detail a 60fps proste nestačí(crysis2,3,Hitman:Absolution,Metro 2033,Sleeping dogs atd atd),k tomu aby si člověk zahrál jak by rád,(pokud tedy vyžaduje stabilních 60fps)tak potřebuje Crossfire,SLI,multi-GPU řešení dvou nejrychlejších jednojádrovek a kolikrát ani to nemusí stačit.Např já vlastnim gtx690 vyhodil jsem za ní přes 20 tisíc a třeba Metro na max v 60fps proste nedám,na druhou stranu za těch x let co mám komp je tohle nejlepší koupě grafiky co jsem kdy udělal-díky framerate meteringu žádný microstttering a výkon dvou gtx680,ale v pořádku to není,ta cena je prostě přepísklá,takovým výkonem by měla disponovat singleGPU grafika max do 12tis,např, Titan co má vyjít kdyby stál jako běžná nejrychlejší singleGPU karta byl bych nadšený ale přes 20tis?!Je to přesně jak píše kolega nademnou,výrobcům nejde o zákazníka ale o prachy a dávaj si setsakra záležet na tom aby ta situace byla taková jaká je,nVidia na keplerech rejžuje tak proč to měnit,je to na prd ale to je kapitalismus,upřímně nikdy bych si nemyslel že něco takovýho řeknu ale občas přemýšlim že místo těch peněz co do toho rok co rok vrážim si koupim novou konzoli(i když je nemám rád) a budu mít klid..

Reklama
Reklama