Novoroční speciál: Vývoj grafiky ve hrách
S mírným zpožděním jsme pro vás připravili takový malý novoroční speciál: pojďte si s námi zavzpomínat, jak se vyvíjela grafika ve třech žánrech počítačových her během uplynulých patnácti let.
Následující obrázky doufám nepotřebují komentáře. Bohužel nebylo z časových důvodů možné obsáhnout tolik her, kolik bychom si přáli, ale snad se vám bude líbit i následující výběr. Tak prohlížejte - a kochejte se.
Závodní hry
Vlevo The Need For Speed (1995), vpravo NFS III: Hot Pursuit (1998)
Vlevo NFS V: Porsche Unleashed (2000), vpravo NFS VII: Underground (2003)
Vlevo Project Gotham Racing 3 (Xbox 360, 2005), vpravo Gran Turismo 4 (Playstation 3, 2006)
Střílečky
Vlevo Wolfenstein 3D (1992), vpravo Doom (1993)
Vlevo Duke Nukem 3D (1996), vpravo Quake II (1997)
Vlevo Half-Life: Counter-Strike (1998), vpravo Unreal Tournament (1999)
Vlevo Mafia (2002), vpravo Far Cry (2003)
Vlevo Splinter Cell: Double Agent (2006), vpravo Call of Juarez (2006)
Strategie (budovatelské a bojové)
Vlevo Dune II (1992), vpravo Sim City 2000 (1993)
Vlevo Caesar II (1995), vpravo Command & Conquer: Red Alert (1996)
Vlevo C&C: Red Alert 2 (2000), vpravo Warcraft III (2002)
Vlevo Age of Empires III (2005), vpravo Lord of the Rings: Battle of Middle Earth II (2006)