Zpět na článek

Diskuze: Nový rekord v 3DMarku05: 18236 bodů!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tie rekordy su sice pekne, ale mohli by to skusit raz dosiahnut na "normalne" vyzerajucej zostave - bedna a vsetko pekne poukadane vo vnutri s tichym a vkusnym chladenim. Fakt by som chcel vediet coho je schopna normalna, stabilna masina a nie tieto laboratorne konstrukcie na stole, na ktorych akurat prebehne 3D Mark a inak nic.
- Phillip Morris

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Co dokaze normalni sestava vidis v kazdem 2 testu ne? Toto je pekna ukazka kam se da dostat ;) a za nejakou dobu tam budeme s normalni sestavou ;) a tihle silenci budou zase o skok dale pred nami...
- Kamil Zaremba

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...je vidět, že o lidech z VR-zone, konkrétně o Shaminovi, moc nevíš... Docela by mě zajímalo, jak by ten tekutý dusík držel v trubce otočený směrem k zemi a jak by ho tam doplňovali :-D Je to chlazený kaskádou kompresorů. Jestli mi nevěříš, pročti fóra nebo si zjisti přibližnou teplotu tekutýho dusíku...je zhruba o 100% níž než -90 st :-)
- Jan Egert

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2005 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace Kolik je "o 100% níž než -90 st" ? Takhle preci o teplote vyjadrene ve stupnich celzia nema vubec smysl mluvit. O kolik procent je vice 1 stupen celzia nez 0 stupnu celzia? :-)

- Michal Nový

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2005 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace chodíš do první třídy? :-D Promiň, já ti to přepíšu pro méně chápavé - "o sto procent stupňů Celsia níž než -90 stupňů" :-D A jelikož máš danou nenulovou konstantu, klidně z toho můžeš procenta dělat, jinak řečeno -90 = 100% -> o 100% níž = o 90st níž => -90 - 90 = -180 (promiň, ale poznámka se týkala chybného faktu v článku, tak jsem to nepočítal tak, aby to vyšlo -196st). K té 0 a 1 - když budeš tuhle teorii rozvíjet dál, můžeš tvrdit, že se s procenty nedá počítat nikde... Jinak když si zvolíš základ 1 (1 = 100%), můžeš tvrdit, že 1 je o 100% víc než 0 , čistě trojčlenkou ti ale vyjde nesmysl, resp. řešení bude jednoznačný akorát v limitě -> nekonečno procent. Snad to tvůj mozeček pochopí, u náš na ČVUT se to řešilo běžně :-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2005 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: Nesmysl, teplota ve stupnich celzia neni tzv. kardinalni skalou. Je to skala pouze ordinalni. A proto v ni nelze porovnavat multiplikativne (teplota x je dvakrat vetsi (nebo o 100% vetsi) nez y) ale pouze aditivne (teplota x je o n jednotek vetsi nez y).

Pokud vas na CVUT ucili neco jineho tak vas ucili nesmysly.

- Michal Nový

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2005 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Nový: Už jsem asi pochopil, o co ti šlo - samotný "stupeň Celsia" se kvantifikovat procentama nedá, to máš pravdu, ale "počet stupňů Celsia" jde, protože neporovnáváš jednotku, ale právě ten počet, což je konstanta. Ještě mi řekni, že 50 st. C není 50% 100 st. C a já se na to fakt půjdu zeptat kvalifikovaných lidí...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2005 00:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @Michal Nový: :-) z matematickýho hlediska je to celočíselná konstanta a na tu lze uplatnit procenta... Z fyzikálního je to blbost, v tom máš pravdu, to uznávám... I když si nejsem jistý, když uvedeš konkrétně "počet stupňů celsia" (= číselná konst.) a ne "teplotu" jako stav látky... Konec diskuse, je to off-topic, tam šlo o faktickou chybu, ne číselnou...
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace btw. teplota tekutýho dusíku je -192, tohle vim. ale to neznamená že stejnou teplotu bude mít i čip na kterej to naleješ - to by pak všechny čipy který chladíš vzduchem (30 stupňů řekněme by mohlo bejt v bedně) měly 30 stupňů a to nemaj.
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
16. 11. 2005 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace :-) neříkam, že čip bude mít -192 st, ale rozhodně míň jak -90st ... ukaž mi jediný známý čip, který by tekutý dusík neuchladil aspoň na -160 st :-) Co se týče chlazení vzduchem - když budeš mít dostatečně velký průtok vzduchu, malý tepelný odpor chladiče a velkou vyzařovací plochu, můžeš jít teoreticky i mírně pod teplotu okolí (řádově jednotky stupňů) ... Ještě si rejpnu - "Důležitou hranicí je teplota 77 K (−196°C), což je teplota varu kapalného dusíku" , takže s tím "vím, že má -192 st" opatrně ;-)
- xBl4d3x

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
17. 11. 2005 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Uživatel bez registrace @xBl4d3x: no tak má -196, jsem se splet. Stejně než to někam dovezete tak vám to na těch -192 oteplá i v tý lahvi :)
- Fiala Lukáš

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
18. 11. 2005 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co to znamena to U?
- goosemaster

Reklama
Reklama