Zpět na článek

Diskuze: nVidia G-Sync: Spása lidstva, nebo jen falešný prorok?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zpetna kompatibilita nas se smichem nakopala do zadku.
Kdyby se LCD panely (hlavne s novym DVI pripojenim ktere nebylo u CRT) nesnazili drzet zpetnou kompatibilitu s CRT (nutna pevna obnovovaci frekvence), tak tohle nemusime ted resit berlickama, a LCD tohle mohlo umet z principu.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Právě nepříznivá cena zatím tuto technologii brzdí"
Proč mě to jen u Nvidie nepřekvapuje... :-(
Co jsem čet tak byly schváleny a přijaty nové standarty freesync tak uvidíme. Třeba to již nové monitory budou umět (a zadarmo :-D)... kdo ví kolik si výrobci přihodí za to, že to bude tento standart podporovat :-)

c3cilka
c3cilka
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Stačí když budou nové monitory podporovat DisplayPort1.2a(a výše) :wink:

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najlepsia kombinacia pre 60hz monitory je vsync + limit fps na hz-1/2 fps
Mensi input lag a ziadny tearing. Funguje.
Osobne cakam na Asus PG278Q s gsync 1440p a 120/144 hz, hodi sa k mojmu PB278Q :)

Tudva
Tudva
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xH4wK Limitovat 60Hz na 59fps + vsync? No to me pripada ze skoncis s mizernym 30fps. Ja radsi davam limit na 62-65fps + vsync.

ChaoSborn
ChaoSborn
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tudva preco 30fps? ved ked pri zapnutom vsync nemas 60fps tak ti neskoci automaticky na 30fps.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=H@wk]Najlepsia kombinacia pre 60hz monitory je vsync + limit fps na hz-1/2 fps
Mensi input lag a ziadny tearing. Funguje.
[/quote]

Fakt nevim, ale z clanku se mi tohle nezda, spis naopak. Pri v-synch chci prece, at je snimek vygenerovan prez snimkovou frekvenci monitoru a je pripraven na zobrazeni. To co pises, by pri 60Hz monitoru a rekneme 59FPS od grafiky znamenalo, ze monitor je jiz pripraven zobrazit novy snimek, ale grafika je jeste pozadu a to co vygeneruje se tedy zobrazi az o dalsi snimek posdeji cili monitor vykresli realnou novo scenu jen co druhy Hz.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alienGT Jinak ja osobne jedu LCD na 78Hz pri v-synchu a grafika musi mit vzdy aspon malou vykonostni rezervu, aby davala rekneme pri 80% vytizeni 78snimku v te ci one hre.

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tudva]Limitovat 60Hz na 59fps + vsync? No to me pripada ze skoncis s mizernym 30fps. Ja radsi davam limit na 62-65fps + vsync.[/quote][quote=Tudva]Limitovat 60Hz na 59fps + vsync? No to me pripada ze skoncis s mizernym 30fps. Ja radsi davam limit na 62-65fps + vsync.[/quote]
Skusil si ?

Vravim, ze to funguje pretoze ja som to aj realne skusil... Checkni web.. Popisuje sa to ako v-sync trik s fps limit

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xH4wK Jinak s nvidii tohohle prece dosahnes v-synchem a zakazanim generovat snimky dopredu v driverech.

alienGT
alienGT
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xH4wK Ale na co ti je ten limiter? Na vyruseni double bufferu? Jedine k tomu, jinak to nechapu. Pokud je snimek vygenerovan pred ( 59) pred snimkovanim monitoru 60Hz tak se nacte do bufferu podle sveho a korektne zobrazi. Jen nechapu, proc raci nedas 61 limiter

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alienGT][quote=H@wk]Najlepsia kombinacia pre 60hz monitory je vsync + limit fps na hz-1/2 fps
Mensi input lag a ziadny tearing. Funguje.
[/quote]

Fakt nevim, ale z clanku se mi tohle nezda, spis naopak. Pri v-synch chci prece, at je snimek vygenerovan prez snimkovou frekvenci monitoru a je pripraven na zobrazeni. To co pises, by pri 60Hz monitoru a rekneme 59FPS od grafiky znamenalo, ze monitor je jiz pripraven zobrazit novy snimek, ale grafika je jeste pozadu a to co vygeneruje se tedy zobrazi az o dalsi snimek posdeji cili monitor vykresli realnou novo scenu jen co druhy Hz.[/quote][quote=alienGT][quote=H@wk]Najlepsia kombinacia pre 60hz monitory je vsync + limit fps na hz-1/2 fps
Mensi input lag a ziadny tearing. Funguje.
[/quote]

Fakt nevim, ale z clanku se mi tohle nezda, spis naopak. Pri v-synch chci prece, at je snimek vygenerovan prez snimkovou frekvenci monitoru a je pripraven na zobrazeni. To co pises, by pri 60Hz monitoru a rekneme 59FPS od grafiky znamenalo, ze monitor je jiz pripraven zobrazit novy snimek, ale grafika je jeste pozadu a to co vygeneruje se tedy zobrazi az o dalsi snimek posdeji cili monitor vykresli realnou novo scenu jen co druhy Hz.[/quote]

Clanok a realita su 2 rozdielne veci...

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 6. 2014 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dalsi predrazeny smejd :D aneb proc to neresit softwarove ale hardwarove za tucny poplatek :D

xH4wK
xH4wK
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=alienGT]Ale na co ti je ten limiter? Na vyruseni double bufferu? Jedine k tomu, jinak to nechapu. Pokud je snimek vygenerovan pred ( 59) pred snimkovanim monitoru 60Hz tak se nacte do bufferu podle sveho a korektne zobrazi. Jen nechapu, proc raci nedas 61 limiter[/quote]
Zbytocne vysvetlovat...
http://www.overclock.net/t/1246149/bf3-possible-vsync-trick-no-input-lag-frame-sync-no-tearing/0_30
Len ako priklad link... funguje zatial v kazdej hre co som hral, proste pri v-sync zapnutom nastavim limiter na 59 fps a input lag PODSTATNE mensi.

simiksimik
simiksimik
Level 21 Level 21
3. 6. 2014 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Zda je to vlastnost potřebná pro správný chod, nebo jen „vendor lock-in“ (uzamčení), můžete všem vysvětlit v komentářích."

Hodně laciné!

"Ačkoli základní princip transportu signálu na monitor (třeba pomocí DVI) není příliš složitý, samotný monitor si věci komplikuje. Na vstupu totiž není jen DVI nebo DP, ale i řada dalších vstupů, nedej bože i analogových. To vše je potřeba dekódovat a dostat do společné formy – standardu LVDS (vykreslování po řádcích na monitor). Do toho všeho si můžete přidat nějaké to OSD menu nebo post process vylepšení obrazu jako je dynamický kontrast nebo overdrive. K většině těchto aktivit se používá tzv. scaler board. A právě ten karta G-Sync nahradí."

Pominu analogové vstupy, které mají na vstupu D/A převodník a tedy jsou ve výsledku pro další část monitoru digitální a navíc by jejich absence asi dneska nikoho neurazila(určitě ne toho kdo by si kupoval monitor kvůli synchronizaci).
Co přesně tedy brání přímé synchronizaci panelu se vstupním signálem? Dynamický kontrast či overdrive imho nesouvisí s frekvencí obnovení panelu. Pokud ano, jak?

"Variabilní frekvence přináší problém i do světa software. Ten totiž žil tak dlouho v představě jediného paradigmatu neměnných obnovovacích frekvencí, že se jim i snažil jít vstříc a přizpůsobit se, respektive nedostatky nějak kompenzovat. Pokud takovýto software (typicky se to týká některých her a přehrávačů) budete provozovat na „perfektním“ monitoru s G-Sync, budete zažívat horší lagy a cukání, než člověk na monitoru za pár korun z bazaru."

Můžete rozebrat poslední větu? Nechápu proč by měl být výsledek horší. Vždyť přece G-Syncu/Freesyncu nic nebrání běžet na těch 60Hz na kterých leze výstup dotyčného software-u a pak by majitel G-syncu/Freesyncu by měl vidět totéž co majitel bazarového monitoru.

-IRONHIDE-
-IRONHIDE-
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 6. 2014 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://web plny nesmyslu/aktuality/periferie/amd-predvedlo-freesync-jako-oficialni-standard-adaptivesync-na-desktopu.-nv-g-sync-je-mrtve-2.html

Reklama
Reklama