Zpět na článek

Diskuze: Nvidia má rekordní tržby, a bude dále růst

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Očekávám DDebilův článek, že po přepočtení výsledků podle speciálního Stachova vzorce po započtení několika proměnných, které NVIDIA ve spolupráci se CIA záměrně zatajila, připočtení výhledu do budoucnosti a Vulkan API argumentu DDEbil revolučně odhalí, že je NVIDIA ve ztrátových číslech a blíží se krachu.

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi ten už rovnou zakázal diskusi :lol:

kajmik01
kajmik01
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Pro dobré ceny a rychlejší výkon je ideální konkurence více firem, takže doufejme, že se bude dařit lépe i AMD :wink:
Na DDWordu je problém v tom, že DD si myslí, že je jediný, který má pravdu. Takže když jsme včera kritizovali styl napsání článku o levných GTX1060 Gainward a Palit, a dávali důkazy že článek vyznívá jinak než německý originál z kterého čerpal, tak celou diskusi prostě smázl a raději zakázal, byť tam nebyl ani jeden vulgární příspěvek. A stejně tak promazal i části diskusí pod jinými články.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Přesně tak, chování Stacha je opravdu ukázkou vrcholné cenzury. Osobně se mě stalo to samé - stačilo jen nesouhlasit a slušně předložit argumenty, které se však nehodily "do krámu", a výsledek? Účet byl zablokován. :D A po emailovém dotazu co se děje a proč, tak ticho po pěšině. Jako sorry, ale to i ten Obr je oproti aDDminovi "objektivní" autor. :shock:

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 DDemagogo DDDiletanto DDemento iDDioto DDebilo DDegeso maestro z plzenskej garaze, riadetel rucnej pily (rozumej svojho vyblyskaneho "nezavisleho, objektivneho a najlepsieho" osobneho blogu nepochopi. Je ako male decko, ktoremu niekto berie na pieskovisku vediersko s lopatkou. Je to zakomplexovany muzicek, ktoremu uz vela ludi povedalo, ze sa ma krotit, ale to je ako blaznovi povedat, nech je normalny. Zi a nechaj zit! Aj taky podivinci musia existovat. Predpokladam, ze koren jeho problemu bude este niekde v detstve. Berte ho s humorom :lol:

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 8. 2016 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Toto on v diskuzich delal odjakziva... Ma tam par ovecek, co mu pochvali sebevetsi blabol a on je skopojen:D Proto jsem tam take prestal chodit. Ted tam spise zavitam, abych se pobavil, clanky maji podobnou uroven jako tady novinky od Jirky, nebo na diitu blogy od mistra Jezka:)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Keby si "len" myslel že má pravdu, ono je toho z môjho pohľadu oveľa viac...

Jeho problém je napríklad v tom že on absolútne až "fašounsky" NErešpektuje iný názor, každý z iným názorom na hocičo je po chvíli hlupák, idiot, začina flame, uráža redakciu a to on nebude tolerovať :roll:

Nehovoriac o tom že len on má patent na rozum (od ekonomiky cez programovanie, makteting, vývoj čipov, mobily...) a hlavne na 10000% hodnoverné recenzie - všetci ostatný sú zaujatý, zaplatený, hlupáci čo to nevedia merať, vychádzaju im podivné výsledky...

A sebareflexia nikde, 1000x mu tam už za tie roky písali ľudia že je ak nie rovno zaujatý tak že cítiť jeho náklonnosť k AMD a on stále dokolečka krúti to svoje že on je nezaujatý a nestranný, to všetci ostatný sa mýlia + vyžaduje od druhých slušné správanie a pritom sám zabýva ľudí hlupákmi, hulvátmi, magormi, ľudmi chabého duševného zdravia... A samozrejme rovnako slušný je jeho pohľad aj na iné weby : "na hospodské žumpa weby musíš jinam, tady to je slušný web"

Otáčanie názorov a vyzdvihovanie vždy len toho v čom je AMD lepšie - spotreba, výp. výkon, šírka zbernice, frekvecnia, veľkosť jadra atď... u prichádzajúcich AMD GPU sa vždy očakáva minimálne schopnosť spustiť fúznu reakciu za izbovej teploty a až príde reálny produkt tak už napriek prehnaným očakávaniam je presne taký aký mal byť, je samozrejme lepší než alternatíva nVidie a kto to spochybňuje tak...
"Jak hloupej musíš být" :oops:

yut
yut
Level 29 Level 29
13. 8. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Za me musim rict, ze at jde cele AMD klidne k sipku a jsem si ochoten par tisic priplatit za znacku bez konkurence, protoze za tu prdel na Stachove webu to proste stoji..

Jinak Obrovi nabizim 5000kč za recenzi Titana, kterou muze uplatnit jako slevu na svoji vlastni kartu, protoze vim, ze ji na recenzi nepujcuji. Tak to Zdenku zvaz..

yut
yut
Level 29 Level 29
13. 8. 2016 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Maťko911: Ta velikost jadra v plusech to byla vazne tehdá síla :)

jsemgogo1
jsemgogo1
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @yut: yut aneb dalsi z Obermaierovic multinicku :D

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Maťko911: Hlavne, že dáva luďom bany za vyjadrenie názoru. Ale takého trola ako jalav si tam drží a je jedno, že uráža. Hlavne, že uráža ľudí, čo si kupujú NVIDIu. To sa u neho môže a nemá problém to tolerovať. Žiadne umelé znižovanie karmy ani upozornenie. Celkovo umelé znižovanie karmy je trápne už len z toho pohľadu, že on má svoju natvrdo nastavenú na 100.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @mareknr: Fakt by mělo zajímalo proč ne ten web chodíte?? Zřejmě je mezi Nvidioty velké procento sadomasochistů... :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Nvidiots: Prečo tam chodíme? Asi pre to isté prečo chodia fandovia AMD na PC Tunning čítať obrove články.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @mareknr: Aha, takže zasmát se. :lol: Každopádně klobouk dolů, na web toho postiženého DDemagoga bych dobrovolně nevstoupil ani já. :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Nvidiots: nepoužíval by som slova "postiženého" a pod., to by sme sa dostali na jeho úroveň :wink: :idea:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Nvidiots: Pre mňa osobne je to skutočne sranda ísť na AMDWorld a čítať si ako je AMD vždy a vo všetkom úžasné, ma super-mega produkty a chyba je v hlúpych marketingom ovplyvnených užívateľoch, neschopných vývojároch a podplatených recenziách + napriek všetkému tlaku a zlu od NV/Intelu/Applu a výrobcom konzol on jediný ostane nestranný :lol:

Alebo ako pri nových grafikách AMD/ nVidia či pred nejakým megatestom/prehľadom píše že "uvidíme ako súboj dopadne" a pod. keci a pritom je každému už pred testom jasné kto - úplne objektívne - vyhrá: AMDD :lol:

A "ppc" sú aj tie jeho "banovacie" a "urazenecké" hlášky keď už je v úzkych :lol:

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
13. 8. 2016 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Nvidiots: Hodně lidí se dneska nechá ovlivnit. Jen malé procento si může chodit kam chce no.

humik
humik
Level 23 Level 23
13. 8. 2016 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Maťko911: hrozná sranda je taky chodit sem do diskuze číst neustále výlevy dětí (nebo nevím kdo se takhle furtvyjadřuje) plné vulgarit a DDebilovi apod. Plodná diskuze...

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @Maťko911: Kolik je tomu človíčkovi vlastně let? Já bych tipoval tak 12, vzhledem k množství gramatických chyb, nesprávnému slovosledu a naprosto amatérskému stylu psaní. O to víc mě udivuje, že tam někdo neustále leze a dělá mu reklamu na dalších webech. :D

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
13. 8. 2016 08:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Chyba, ruddy web se o tom ani nezmini xD

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@callisto Dopočítává poslední dvojné integrály :D

IIIII
IIIII
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně jak jsem to říkal ... drahej výrobní proces musíme zdražovat .. a za 3 měsíce máme rekordní tržby :lol: To je jak s potravinama u nás : ropa jde na horu musíme zdražovat potraviny .. ropa zlevňuje nic se neděje , ale jakmile zdraží opět na původní hodnotu musíme zdražovat :lol: :lol:

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nvidie 1080/1070 je pro nás k pláči,ale ona si nastaví ceny, kdy není konkurence na hraně toho,kdy si lidé budou ještě pouze myslet, že cena je vysoká, ale prodá se. Nemyslete tyhle, žně mají, protože AMD není na tom moc dobře a to jim vyhovuje mnohem více než,kdyby AMD zkrachovala, protože to by se jim pak, už jako u monopolu mohl podívat někdo na zoubek jakéžepak mají náklady a za kolik to prodávaj. Koneckonců při hrozbě krachu by i sama Nvidia přihrála nějaké peníze AMD ,aby nekrachli(jako to pragmaticky v minulosti udělal Mikrosoft,když Apple mělo padnout).

Bladelm
Bladelm
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Lidé kašlou na efektivní karty s "pokročilými funkcemi", které nemají výkon"

No pomer výkon/spotreba sú 1070 a 1080 zatiaľ najlepšie karty takže to že kašlú na efektívne karty by som tam jednoznačne nedával keďže ich spotreba je omnoho lepšia ako povedzme gtx980.

Btw tú cenu u 1080 veľa ľudí vraví že je predražená. Avšak treba si uvedomiť že tá karta je určená hlavne na 4K. Prečo? Pretože ma raz tak drahé pamäte GDDR5X s 2 násobnou priepustnosťou presne kvôli tomu. Komu to je na nič nech si zoberie 1070. Tiež drahé? No tak si porovnajme minuloročnú cenu Titanu vs. 1070. Porovnajme si aj spotrebu a myslím si že je jasné že to až také predražené nieje.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
13. 8. 2016 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bladelm Porovnejme si minulou cenu Titanu... wtf, Titan nemá smysl srovnávat s ostatníma kartama, je to top marže. M?ax. s novým Titanem ._.

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bladelm To už se celé roky dávno děje. Intel i nV vytlačili AMD do lowendu a konzolí, ať si tam šudlá sociální čipy s nízkou marží. Kdyby chtěli, tak urvou AMDčku i ty konzole, ale není to pro ně finančně zajímavé a je nevýhodné nechat AMD zkrachovat.

Proto je fakt na palici, jak rudí fandové vidí rudou budoucnost kvůli tomu, že AMD má konzole - jako kdyby ty konzole dostali tím, že mají lepší produkt a ne tím, že MSku a Sony kouří za polovic.

Pro zákazníky to ale nemusí být úplná tragédie, protože i monopol musí konkurovat sám sobě a pokud budou jejich nové karty málo výkonné, lidi si prostě nové nekoupí a pojedou na starých. Já jedu na 4letém Sandy Bridge a moc důvodů kupovat nový základ do PC zatím nemám. Takže se Intel musí furt snažit.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge Co to meles za hovna ted mi rekni co by nabidla do konzole Nv..Zacni vypravet pohadky delej... :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge moc pěkně napsáno a proto budeš (a já s tebou) za chvíli "zabalen" rudými za úpřimnost :D

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @gogo1963: :lol: Já dávám plus, opravdu jsem se dost dlouho nezasmál vtipnému komentáři. :lol:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @jeliman: já vím, že ty pohádky rád, bez nich neusneš synku :D

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
13. 8. 2016 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @jeliman: Tos napsal tak hloupě až to vypadá jako pokus o trolling. :D

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @jeliman: Co je zeleni mozeckove tak mi napiste,jaky vlastni procesor + grafika by mohla NV nabidnout do konzol..Odpovim si sam prd tak proto konzole ma AMD... :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @jeliman: Kým nemalo AMD či Intel APU, tak nebol problém skombinovať CPU a GPU od rôznych výrobcov. Z hľadiska výkonu by bolo lepšie keby mali konzole procesor od Intelu a grafiku dedikovanú od AMD či NV. Niečo aspoň na úrovni mainstreamu. Ako GPU časť v konzolách sa celkom dá aj tá čo je teraz ale CPU je úplný shit. Ako sorry, ale tu je AMD asi iba kvôli cene za celkové riešenie.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @jeliman: tak dali by jim treba 1060, ktera stoji stejne jako 480, ma mensi spotrebu, mensi provozni hodnoty, a v drtive vetsine titulu vyssi vykon. cpu? cpu muzou dodat taky, myslis ze by byl problem vyvinout nejaky? uz davno maji tegry, tak by proste jen vydali neco novyho, uzpusobenyho konzolim. go away, dummy.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @brbla: jasne že by to šlo, jediný rozdiel by bol v tom že už by tam nebol jeden "APU" čip od AMD ale čipy by boli dva: GPU nVidia a CPU od Intel/ARM/AMD.

áno zložitejšie a aj na výrobu iste drahšie ale plne realizovateľné.

mcupi
mcupi
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To srovnání je zajímavé, doplnil bych ale jednu další hodnotu.

Je sice pravda, že hodnota AMD je nyní nějakých 6,73 USD, ale přesně před rokem to bylo jen 1,9 USD.

To znamená růst o 254% oproti 125% u NVIDIA. Takže kdo investoval stejnou částku do AMD místo do NVIDIA zbohatl přeci jen o něco více :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mcupi samozřejmě to Obr napsal, jako že je na tom nvidia s akciemi řádově lépe ... ukázkové zavázení, manipúulace s fakty, nebo takzvaná "obrovina"

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 to je tak, pre jedného je pohár poloplný, pre druhého poloprázdny :P

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 @Maťko911: 254 vs 125 je poloprazdny vs poloplny..... MY GOD to naozaj nepotrebuje dalsi koment :lol:

Awee
Awee
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak pan obr píše jenom to co se mu hodí :D
Ohání se akciema, že nvidia je má momentálně na 63 USD a kdo investoval před rokem tak zbohatl o 125%. AMD má jen na 6 USD (popravdě 6,73 takže je podhodnotil záměrně o 12% ale to je jedno) jenže před tím stejný rokem měly cenu 1,83 USD takže kdo investoval do AMD tak zbohatl o 267% za stejnej časovej úsek.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee Dokonce jsem si teď všiml, že mě mcupi s touhle informací o 20 minut předběhl :D tak tímto se omlouvám za duplicitní sdělení.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee jo, tohle je už v podání obra trapné, dělá z pct zelený nejmenovany web ... dost jsem se ho zastával, dělal jsem chybu ...

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gogo1963 Koukám dědku, že na starý kolena přicházíš k rozumu. :P

Libor
Libor
Level 23 Level 23
13. 8. 2016 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jim to přeji , už jen za tu novu řadu grafik co teď vydali , jen tak dál ;-)

Semik
Semik
Level 47 Level 47
13. 8. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tu mame screeny zmazanej diskusie z DDW, kde sa Stachuj funguje s neobjektivnostou a ojebavaním svojich čitatelov. :lol:

Pozrite ako klame :roll:
https://postimg.org/gallery/3i5y30xk6/c5704afa/

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Mozem sa spytat preco sa skoro cela diskuzia TU na PCTUNINGU vedie o nejakom zasratom inom webe? TO vobec miestnym moderatorom nevadi ze tu musime citat taketo sracky? Kdo ma s nim problem tak nech tahne na jeho stranky, preco by sa to malo riesit tu???? Idem si pozriet ako sa dari mojej nvidii, a tu sa riesi cely cas nejaky iny web.....

yut
yut
Level 29 Level 29
14. 8. 2016 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro Kdybys pozorne cetl, tak je to tim, ze jinde se blokuji nejen diskuze, ale i uzivatele..Pokud by sis vylil takle srdce na tom inom webe, dostal bys dozivotni BAN. Tu je svobodna diskuze a vetsina prispevku k tematu, takze super.

zorrrro
zorrrro
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro @yut: A preco tam teda chodis trebars ty? Nie je jednoduchsie ako potopit web tym ze tam prestanes chodit. Prestanu kliky na stranku = prestanu mat firmy zaujem o reklamu = koniec stranky. Namiesto toho ho tym chodenim tam podporujes, nemas pocit ze si sadomasochista? :lol:

yut
yut
Level 29 Level 29
14. 8. 2016 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorrrro @zorrrro: To je sice taky reseni ale neni lepsi aDDmina poradne vyDDosovat? :)

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Semik

Ďakujem za odkazy, je to super čítanie! :wink:

kajmik01
kajmik01
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Já jsem litoval, že jsem si to netípal a vida, někdo jiný ten nápad měl :D
Padaly tam i odhadované prodeje Gainward GTX1060, kde podle jednotlivých obchodů bylo za těch 7599Kč prodáno minimálně 200 kusů a pořád přichází další karty pro prodej.
Přitom v článku DD psal:
"i když i u nás se tyhle karty prodávají nyní za 7600 a 8500 korun a skladem nejsou, bylo jich pár pro uvedení na trh, aby se v recenzích mohlo s těmito cenami operovat, i když běžné zjevně nejsou a nebudou"
-----
Tohle asi byl taky jeden z důvodů proč to smázl.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Palit má teď v nabídce Dual 6GB za 6700, pak Jetstream za 7200, další jsou výš ... cena šla dolů, podle DDhňupa naopak ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @gogo1963: kupoval jsem jednu bez DPH, takže ta cena je bez DPH, takže se omlouvám za "hype"

yut
yut
Level 29 Level 29
14. 8. 2016 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 @gogo1963: Moc dobre si pamatuju jak kdysi jedna edice grafik, uz nevim co to bylo zac, ale bylo do od AMD, byla vyrazne levnejsi a vsem ji tam doporucoval jako skvelou koupi a ze si staci chvilku pockat a karty dorazi do par dni, ted se situace obratila a Stach jen mlzi, vymlouva se a vsem nakeceva, ze stejne nejsou skladem..

Semik
Semik
Level 47 Level 47
13. 8. 2016 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik Ide o diskusiu k článku -
Jaké jsou nejlevnější GTX 1060 od PALIT či GAINWARD, které začínají na cenách pod 8 tisíc?

ktoru potom smázal... lebo mu to nesedelo :)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik http://www.imgup.cz/image/zmH

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik A ešte vrámci objektivity a slušnosti tie grafy orezal tak aby v nich nebolo vidieť že podľa Computerbase je aj tá najslabšia GTX1060 priemerným výkonom nad RX480 :lol:

No a nielen že zmazal diskusiu, hladí aj stopy ale už je neskoro :lol:

http://www.imgup.cz/image/zmH

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vidite, tomu se rika obchodovani :D A az tu nebude AMD tak budeme mit marzi pohych 200%....Lidi probertese AMD tu misi byt jinak vas ty zelenaci sedrou na kost :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak tu marži měla nVidie i v časec h největší slávy AMD? takže není důvod myslet si, že by se něco změnilo

sirjumanuel
sirjumanuel
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle názvu článku bylo jasné kdo ho dělal :D Gratuluji nVidii že se ji daří úspěšně obírat lidi o peníze ;) Jen co jsem nepochopil je že vždycky v čem se nVidii daří tak je tam zmínka o AMD které samozřejmě krachuje , a když nVidia má 63 dolarů za akcii a AMD jen 6 dolarů, tak to znamená že nVidia musí být lepší firma s lepšími a kvalitnějšími produkty ne ? Tak proč tomu tak není ?

Duptcheck
Duptcheck
Level 20 Level 20
14. 8. 2016 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sirjumanuel Ale vždyť tomu tak je. Tato řečnická otázka nedává smysl. Pokud by totiž tomu tak nebylo, tak nemá NV o více jak 56$ cennější akcie. Lidi prostě platí za kvalitnější produkt a dokud AMD nepřijde s něčím konkurence schopným tak konkurence nebude a zelená bude diktovat cenu. Snad se jednou AMD vzchopí. Moc bych si to přál, jak na poli CPU tak GPU. Bohužel už tomu moc nevěřím.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duptcheck kluci kluci :D ...cena za jednu akci neurčuje hodnotu celé firmy, to by MS nebo Intel byli na tom hůř, než nVidie ... záleží, kolik akcií bylo emitováno

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to je jednoduchá odpověď. AMD si kupujou lidi, ci chtějí kartu na 4 roky a víc.
Já mám AMD 4,5 roku a nepočítám, že si novou kartu koupím dřív než za rok. A to mi tahle vydělala na těžbě bitcoinů nejen na sebe, ale i na dvě další. V době, kdy stejně drahá nVidia měla snad sotva třetinový výkon.
A v současnosti nevidím důvod, proč bych si jakoukoliv nVidii koupil.
Jenže lidi stačí zmanipulovat strašně jednoduše. To je vidět třeba i na politických preferencích.

kajmik01
kajmik01
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira No a co, já měl doteď starší GTX760 2GB a taky jsem s ní vyžil přes 3 roky.
Původně jsem ji chtěl nahradit za RX480, ale odhady se ukázaly přehnané (byť je to pořád velmi dobrá karta) a nedostupnost jakýchkoliv nereferencí + vyšší cena to definitivně zabila.
Takže jsem koupil Gainward GTX1060 za 7599Kč v okamžiku, kdy na trhu byly pouze referenční RX480 (ještě pořád jiné na trhu nejsou) a dráž za ceny od 7799Kč.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajmik01 Z tých nezmyslov okolo trvanlivosti AMD grafík si jej fandovia myslia, že vlastníci NV kariet ich musia každý rok či dva meniť. Celkom sranda. Ako ja beriem fakt, že výkon AMD kariet je vo viacerých prípadoch po čase lepší, ale rozdiely proste nie sú také, aby tie domnienky platili.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Za 4 roky spustím na každé grafice od +-4k do nekonečna každou hru, ale žádná nebude moci být nastavena za ty 4 roky na detailech "high".Ony ty hry za 4 roky budou mít trošku jiné grafické nároky a pokud si myslíš, že v případě amd to tak nebude pak prostě blbec :)

Stejně jako v případě tohoto blábolu."V době, kdy stejně drahá nVidia měla snad sotva třetinový výkon."

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Super. Tak ťažíš bitcoiny a čo teraz? Väčšinu ľudí to nezaujíma. Kúpil si si kartu pre svoje potreby rovnako ako to robia iní. Nevidím v tom žiadny problém. Ja mám ešte stále GTX 780 a to už bude pomaly piaty rok od kúpy. Vždy som bol s NV kartami spokojný, takže ďalšia grafika, ktorú plánujem budúci rok, bude tiež od nich. Ja mám totiž rád grafické vylepšenia a páčili sa mi riešenia ako PhysX či Gameworks a teraz aj Flex. NV grafiky okrem toho podporujú aj nové API DX12 a Vulkán, takže nebudem nikde strádať. Nevidím jediný dôvod na kúpu AMD. Ale chápem, že to som ja a iní ľudia budú mať iní názor. Niekto kupuje AMD pretože obvykle mávajú lepší pomer cena/výkon. Alebo cítia, že chcú morálne podporiť slabšiu firmu. Čo moc nechápem (nevidím dôvod prečo kvôli morálke podporovať skromnú firmu), ale rešpektujem aj taký názor. Jediné čomu nerozumiem je potom nadávanie na technológie od NV od ľudí čo majú AMD. Vedeli predsa čo kupujú a mali by byť s tým spokojní. Ak nie sú, tak asi nekúpili dobre. Ja osobne vôbec nemám dôvod chodiť na diskusie s tým, že budem nadávať na konkurenciu a šíriť každý blud čo sa okolo nej šustene. Ani znevažovať ľudí, čo si kupujú jej karty. Som totiž spokojný s tým, čo som si kúpil a preto nevidím dôvod zbytočne prudiť okolo iných firiem.

yut
yut
Level 29 Level 29
13. 8. 2016 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Treba Cryostasis..vetsina rekne kravina, ale ja jsem to kvuli PhysX hral 2x, proste ty efekty byly vazne super.Takze za me pridana hodnota u Nvidia urcite.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr podporovať skromnú firmu

Malo tam byť súkromnú firmu. :-)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @yut: JJ. Presne tak. Cryostasis, Mafia 2, Borderlands 2, Sacred 2, všetci Batmani a aj iné hry boli vizuálne vďaka GPU PhysXu vynikajúce. A u niektorých pridal okrem viyulu aj na atmosfére (v Batmanoch, Mafii 2 či Borderlands 2). Nech si hovorí kto chce čo chce. Páči sa mi aj terajší Flex. Vyskúšal som ho s HTC Vive v NVIDIA VR Funhouse. Lepšiu simuláciu kvapalín som ešte v žiadnej hre nevidel. A to som to mal pustené na low detaily. Funhouse taktiež ukazuje na akej úrovni súčasné NV technológie sú a fakt si taký hate ako sa u nich deje proste nezaslúžia. Nikto také komplexné riešenie momentálne nemá.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NV ma proste lepsi marketing, ja na ty zeleny hajzliky zanevrel od doby co mi notas odesel 3 mesice po zaruce a ano bylo to proto ze NV zatloukla informaci ze se jim cipy moc nepovedli. v USA z nich vysoudili kacky ale v evrope ani nahodou. Pak prisel dalsi podvudek s 4Gb Vram...takze temto Zelenacum neverim ani nos mezi ocima. I tak uznavam ze obcas udelaji dobrou kartu...

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Presne a o tohle jde..Firma lze diky tomu ma zakaznik jako ja problemy a proto od nich v budoucnu uz nic nekoupim,ale jsou ovce pro ktere je Nv buh aji kdyz krade a lze zakaznikum do obliceje..A nej na tom je ,ze v USA je firma pokakana tak caluje kde muze jenom tady dostanou zakaznici kulove..Ale to nema cenu resit vetsina tady tech pacosu jsou spokojeny ze vsim od tehle firmy..

kajmik01
kajmik01
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Ne, většina lidí si hledá to, co je pro ně výhodnější. Kdyby byla na trhu nereference RX480 za slušnou cenu, tak jsem ji koupil. Ale nebyla a vlastně ani teď ještě není, takže jsem vzal Gainward GTX1060 za cenu lepší, než kolik v tu dobu stály referenční RX480.
Takže v době prodeje nižší cena (už to neplatí), nižší spotřeba, nižší teploty a hlučnost, výkon mírně lepší v DX11 a mírně horší v DX12, ale oboje pro FullHD naprosto dostačující. Takže v době, kdy jsou děcka na táborech a jí mám trochu víc volného času můžu hrát kvůli GK odloženého Zaklínače 3 :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman @kajmik01: Jeliman si zrejme kúpi od AMD aj nevýhodnú kartu s tým ako to ukázal tej zlej NVIDIi. To, že tým oklame hlavne sám seba je mu asi jedno.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naštěstí jsem investoval do akcií amd, které za rok vyletěly dvojnásobně, než akcie NVDA. :lol:

yut
yut
Level 29 Level 29
13. 8. 2016 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots Ty vubec neumis lhat : -)

Dolan
Dolan
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut Ešte začiatkom tohto roka boli akcie AMD až niekde okolo 1,65, dnes sú na 6,6, takže kto nakúpil AMD tak zarobil oveľa viac.

Aj keď samozrejme, Nvidia bola asi o niečo istejšia investícia. :D

AMD teraz hlavne ovplyvňujú joint-venture zmluvy. Už len to, že oznámili spoluprácu s čínou znásobilo cenu ich akcií, a ďalšie podobné dohody sa ešte len očakávajú.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Dolan: To je krátkodobé nic, číslo, ta firma je pořád obrovsky zadlužena. Si tu někteří představujete obchodování s akciema jak hurvínek válku ty voe :)

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Dolan: možná je na čase ty akcie AMD rychle prodat, na podzim ty čísla budou někde jinde ...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @Dolan: Plus zákazky pre Apple im akcie tiež asi zdvihnú.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@yut @gogo1963: No Nvidioti se mi smáli, když jsem AMD za pár set tisíc nakupoval, takže děkuji za radu, ale budu se řídit svým vlastním instinktem. Dnes jsem na nich mega v plusu a s NVDA bych měl sotva půlku. :lol:

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle ukazatele mohou ale také znamenat, že je na čase mít se na pozoru - kde jsou nezdravé peníze (aktuální marže) dost často bují nesmysly a omyly a celé řízení může snadno přestat být náležitě racionální...

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
13. 8. 2016 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Ano o tom se ví už delší dobu. I proto Nvidii Wells Fargo snížili rating. http://wccftech.com/nvidia-downgraded-underperform-wells-fargo/
Pokud někdo drží akcie NVDA, tak doporučuji prodat a koupit něco, kde je očekáván výrazný růst. Např. AMD. :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots ty jsi radil i Napoleonovi :D investovat právě teď do akcií AMD je rychlá smrt ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @gogo1963: nVidia stále roste, AMD stále klesá do větších dluhů a červený retroši radí investovat do AMD... není divu, že v realu jim nezůstane z výplaty ani na pořádný jídlo a musí u nákupu grafické karty pak sockovat u levnější AMD a přesvědčovat sami sebe tak dlouho až těm nesmyslům pak věří ... na počátku byl hloupý mozek a na konci AMD v bedně :lol:

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: Akcie AMD rostou 2x rychleji než akcie Lžividie. Asi jsi línej si to ověřit. V létě 2017 bude akcie AMD těsně pod 20$ a já na nich budu mít dalších pár mega k dobru, zatímco ty budeš furt jen mlet hubou. Právě kvůli dluhu AMD nikdo padnout nenechá, ale to bys o investování musel něco vědět. :D

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: Je to umění být každý kvartál ve ztrátě a zároveň růst :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: Jj ty budeš mít pár mega k dobru , ty vole :D Ty taková socka s nějakym starým amdečkem ve svém zasifleném kompu.

Maaagooooor :lol:

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Mistery: :D Zisk či ztráta s růstem společnosti nijak nesouvisí. Ekonom z tebe asi nebude. :roll:

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: Trochu klidni hormon puberťáku. Chápu, že závist je sviňa. :roll:

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: Máš pravdu ekonom ze mě nebude, už jen proto že pracuji X let v jiném oboru.
Každopadně je skvěle,že firma s 2miliardovým dluhem a nekončimi ztrátami v každém kvartálu, roste :)

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
15. 8. 2016 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Mistery: Tím, že to budeš opakovat stále dokola, se opravdu realita nezmění. :lol: Ale jestli si ty fakta nedokážeš najít sám... https://goo.gl/j4cRXp
Ano, akcie AMD rostou a to rychleji než akcie Nvidie. :idea:

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
15. 8. 2016 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Nvidiots: To je skvele, oni jsou skveli, ty si skvely :)

Ono je to tak vlastne ve vsem stejne amd vs nvidia.amd je nejlepsi a superskvela v technilogiich, ale vykonove ve finale je na tom tam kde je.

Stejne jako ten rust.amd primo raketove roste a ve finale je to stejne 7 proti 63.

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
15. 8. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @Mistery: To jako akcionář neřeším. Já řeším jen to, že mi AMD vydělolo 2x víc než Lžividie. :D

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Někdy je fajn nic nepsat a jen se kochat příspěvkama, zejména ty od rudokožců to je sranda. A díky za ty posty z DDementwebu, to jsem se zas nasmál jak ten krypl tam lže a tupé ovce ho za to fajčí :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimochodem, teď jsem se dozvěděl, že ten idiot tady s tím nickem nvidiot je BELKA

:D :D :D

Sem si celou dobu říkal, co to je za pablba a ona to je hned hlavní děvka DDementa :lol:

humik
humik
Level 23 Level 23
15. 8. 2016 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč hlavně že ty jseš chytrej.. spíš max pacient nebo někdo na převýchovu slušnýho chování ....

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Lhát se nemá PC-sráči. :!: Jak si můžeš přečíst v mých příspěvcích nahoře, tak na web DD, který vede nějaký pošahaný jedinec zásadně nechodím..
Ale pamatuju si ze své jediné návštěvy toho webu, že mistr DD taky často začíná nicneříkající větou "Teď jsem se dozvěděl...", zřejmě ho začínáš úspěšně kopírovat. Asi jsi se do něj zamiloval.. :oops:

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
15. 8. 2016 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots A to ti nekdo veri? Proc sis zmenil nick?

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots jasně Belko multinicku :)

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: Ještě si naklikej magore :D

Nvidiots
Nvidiots
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nvidiots @PC-hráč: To píšeš sám sobě? Hmm ok. :roll:

yut
yut
Level 29 Level 29
14. 8. 2016 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Belka? to snad ne, nerad bych mu krivdil :D:D:D

Sivo007
Sivo007
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ajtak nechapem preco sa tu vkuse rozpravate o krachu AMD ved sa im docela dari nehovorim ze v oblasti grafickych kariet ale npr. sa pozrime na spolupracu s Apple,Microsoft (DX12), vsetky herne konzoly a bohvie co vsetko dalsie maju tak ako kazda ina firma nie vsetko sa dostava na verejnost keby je AMD na tom tak zle jak tu 50% zvas pise tak uz davno nejestuje....

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si při "nahlížení" během přípravy večeře do této diskuse spálil steaky. Pěkně děkuji! :(

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
14. 8. 2016 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge A to tě máme litovat? Dobře ti tak bastarde :P Doufám, že ti to stará dá pořádně sežrat :P

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
15. 8. 2016 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono je působivé že se někdo raduje že výrobce či prodejce má velkou marži...
Což v praxi znamená že kupující zaplatil mnohem více než musí.Pro kupujícího je to spíše smutné.
Kdy autor napíše oslavnou novinku o Shield.nVidia je tak úspěšná na Androidu že další tablet odpískala.Otázka je kdy odpíská nesmysl jménem Shield celkově.

Reklama
Reklama