Zpět na článek

Diskuze: nVidia odtajnila výkon čipsetu Tegra 4: je bezkonkurenční!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Seikos
Seikos
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nVidia: věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji, že? :lol:

nVidia by si měla uvědomit, že ji na její lži už nikdo neskáče. Vždyť Tegru4 nikdo nechce. Její prodeje jsou toho důkazem.
A výkon?

http://www.muj-ipad.cz/benchmark-tegra-4-vs-apple-a6x

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Seikos A ako vieš, že tá štatistika na ktorú sa odkazuješ je pravdivá? Či to len z princípu lebo je v nej Tegra horšia? Ozaj a odkiaľ mali tí čo robili tento test k dispozícii Tegru 4 keď tá nikde zatiaľ nie je?

Uživatel bez registrace
Uživatel bez registrace
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Rajnoha]A kde je napisane, ze Tegru 4 nemozes dat do mobilu? 4i je len orezanejsia verzia s LTE, ale nevylucuje pouzitie plnej Tegry 4 aj v mobile. Takisto aj Tegra 3 je v mobiloch.[/quote]

Plná Tegra se 4 jádry A15 v mobilu ? Tak to ty budoucí majitele mobilu lituju předem :D

Hint: Tegra 3 má úplně jiné jádra jak T4
- del42sa

Lukes
Lukes
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nejdrive nvidia tvrdi, ze ji synteticke testy nezajimaji, ale jak jsou v nich nakoni tak hned sup velke PR

maltra
maltra
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukes To iste si mal napriklad s teselaciou alebo vypoctovym vykonom u grafickych kariet, akonahle to mala aj konkurencia uz to nebolo podstatne.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra Jo s tou teselací si to pamatuju. Jak DDebžot tvrdil, že GTX400 jí bude emulovat :lol: Jeho tajné čínské zDDroje se malinko netrefily asi jako vždycky.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra A u iných je to zasa naopak. Nenavyberáš si.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a preto sa tento rok objavi az v jednom zariadeni iba od toshiby? :D

JArty
JArty
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=viperman]a preto sa tento rok objavi az v jednom zariadeni iba od toshiby? :D[/quote]

Jj protože je T4 drahá jak prase a taky bude asi slušně žravá když ji do mobilních věcí nechtěj. Holt si museli udělat alespoň reklamu.

Lukes
Lukes
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JArty V te spotrebe asi opravdu bude problem, protoze nvidia nikde nemluvi o moznosti podtaktovani a vypnuti jader, protoze to jejich 5 jadro je dobre jen, kdyz telefon lezi necinne na stole, ale uz nerikaji jak to ridi, kdyz je telefon pouzivany a nepotrebuje blby vykon. Treba qualcomm to ma genialne resene.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co ja vim, tak SGS3 dava v Antutu asi 16000... nevim kde prisli k 6k. Cca 4,5k dava i muj lowend 1Ghz single core s Adreno 200.

Mirek Kočí
Mirek Kočí
PCTuning PCTuning
26. 2. 2013 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Solitary]Co ja vim, tak SGS3 dava v Antutu asi 16000... nevim kde prisli k 6k. Cca 4,5k dava i muj lowend 1Ghz single core s Adreno 200.[/quote]To je patrně výsledek LTE verze SGH-i747, určené pro americký trh, která je vybavena dvoujádrovým procesorem.

rolTl
rolTl
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirek Kočí LTE verzia S3 používa dvojjadro na novšej architekture Krait. a v mnohych benchmarkoch pôvodnú štvorjadrovu verziu dokonca prekonáva.

komancero
komancero
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak moje s2 ted ziskala 7792 bodu

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj Samsung Galaxy S Advanced (2x 1GHz) dává v AnTuTu něco přes 7000, pochybujum že SGSIII dává 6k... Asi tady má někdo velké oči... SG Note má kolem 18k.

adamkrcil
adamkrcil
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady ale provnávají verzi pro tablety. Verze pro mobily má přídomek i pokud se nepletu. ;-) Ať porovnávají iPad 4 a různé androidí tablety

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamkrcil A kde je napisane, ze Tegru 4 nemozes dat do mobilu? 4i je len orezanejsia verzia s LTE, ale nevylucuje pouzitie plnej Tegry 4 aj v mobile. Takisto aj Tegra 3 je v mobiloch.

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
27. 2. 2013 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha tak jí do toho mobilu dej

maltra
maltra
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvy mobilny telefon s Tegrou 4 sa objavi na trhu az niekedy v lete v cinskom ZTE, ale oni to nezbudli porovnat s tym co je na trhu teraz (HTC One dostupny uz buduci tyzden) alebo uz davno (S3, One+ a iP5). Konkurentom T4 bude Snapdragon S800 a Exynos 5 Octa, toto je len typicky Nvidia marketing.

WinnyPHA
WinnyPHA
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra V tomto benchmarku islo o ukazanie vykonu, a ako inak sa da ukazat vykon, ked sa neporovnovna s niecim inym, jasna dalo sa cakat pol roka kym byde mat aj Tegra4, S800 a Exynos 5 vlastne zariadenia, pol roka spekulacii, bludou, atd... takto to mame pekne cierne na bielom. a Dedeho prisluhovacom maltra a spol zrejme ovisol ked nVidia rozdupala secko, tak si musia hladat vyhovorky

BFG10K
BFG10K
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra Suhlasim s tym marketingom, ale je to viac menej aj logicke, ze budu porovnavat s niecim, co na trhu uz je.

O "objektivne" recenzie a postavenie konkurencie proti sebe v testoch sa postaraju magaziny.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maltra A sú už na trhu Snapdragon S800 a Exynos 5 Octa? Ak by boli máš pravdu lebo by ich bolo možné zrovnávať a boli by zámerne vynechaný. Takto si sa len opäť potreboval povoziť na slovnom spojení NVIDIA marketingu. Ako keby AMD marketing, Intel marketing, Samsung marketing a pod boli niečo iné.

maltra
maltra
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Zariadenia so Snapdragonom S800 existuju a boli predvedene v Barcelone: http://tablet-news.com/2013/02/26/mwc-2013-qualcomm-snapdragon-s800-demoed-on-tablets-in-barcelona-video/

Na nicom som sa nepovozil, je to fakt.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @maltra: A sú niekde jeho výsledky v týchto benchmarkoch?

maltra
maltra
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @mareknr: Neviem, vygugli si ak ta to zaujima, mna to nezaujima, mna zaujima recenzia finalneho produktu ktory sa predava v obchode, nie marketingovy slajd. Len som ti napisal ze zariadenia s S800 existuju a preto bude ovela relevantnejsie ak sa porovna Tegra 4 s nim.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @maltra: Mňa to tiež nijak netrápi. Len stále nechápem prečo pre niektorých ľudí je marketing NVIDIe viac odpudzujúci ako marketing iných firiem, keď všetky robia to isté. :-) Len u NV sa z toho robí veda.

wbbeee
wbbeee
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ritolezciii :D

nehalim
nehalim
Level 16 Level 16
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 2. 2013 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wbbeee AMD deckaa tu budu zas kviilit ziarlivostou ze je niekto zas lepsii.. :D :D ostatne ako vzdy ked je niekto lepsi ako madati

filip544
filip544
Level 1 Level 1
26. 2. 2013 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nehalim [quote=nehalim]AMD deckaa tu budu zas kviilit ziarlivostou ze je niekto zas lepsii.. :D :D ostatne ako vzdy ked je niekto lepsi ako madati[/quote]

A Nvidia kidi na to budou reagovat, misto aby je nechali žít ve svých iluzích. Jak jinak. Navíc jsem si nevšiml, že by AMD jelo v ARMu. Zatim teda.

Reklama
Reklama