Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA spolu s Epic Games naportovali Unreal Engine 3 do Windows RT

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RuThaN
RuThaN
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tegra3 je prilis slaba, takze naportovani enginu je sice fajn, ale bude to jako na iOS, dockame pri nejlepsim par specialnich her (Infinity blade a podobobne), o predelavkach velkych her ze silnejsich platforem nemuze byt rec.

shurin
shurin
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono se zdá, že podpora DirectX i na ARMu díky Windows RT může být tou killer feature jak pro ARM, Microsoft, tak nVidii.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě je blbě už když vidim DX9. Takže až chcípne DX9 pipeline se stávající generací konzolí, bude nadále vesele žít a bujet na tabletech? Když už DX, tak do moderního zařízení snad 11. Jasný, otázka je, co umí Tegra3.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
31. 8. 2012 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Nejde mi o tyhle fičury DX11, ale o render path, která je o dost efektivnější, než ta v DX9. Navíc i teselace by na tabletu nemusela být tak složitá na výpočty jako na PC, protože by nemusela být tak silná. Velikost obrazu je řádově jinde a tak by se aplikovala opravdu jen na objekty velice blýzko.

ppromi
ppromi
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Ten suprový pocit DX11, když by se stejně její schopnosti nedali využít, protože by to tenhle čip neutáhl. DX10 a výš vidím spíš s novou generací... 8)

shipo
shipo
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Jak chceš do tabletu technicky nacpat DX11 grafiku? Kolik to bude žrát? Nemá úbec význam si hrát s teselací, když má zařínění nedostatečný výkon. DX9 vidím u tabletu naopak pozitivně(hry se stíny, bumbmapingem, a odlesky).

Papek_SVK
Papek_SVK
Level 1 Level 1
30. 8. 2012 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" má implementovanou kompletní DirectX 9 pipeline s shadery a materiál. "
translate.google.com :roll:

Reklama
Reklama